Ha még nem láttad volna

2011. október 31., hétfő

A TASZ nem rendőradatokat vagy arcokat véd

Előkerült a TASZ állásfoglalása a Kuruc.info legújabb rendőrlistájával kapcsolatban. Néhány dolgot érdemes tisztázni ezzel kapcsolatban.
A TASZ részben a Kurucos vérdíj miatt ítéli el őket. Ezt ugye - cikkük alapján - annak ígérik, aki azt alább látható puskás embert egyértelműen beazonosítja, segítve ezzel a Célpont tényfeltáró munkáját. Őt a HírTV minden évben bemutatja, ugyanis szerintük közvetlenül azelőtt lőtt, hogy Nagy László hazafinak kifolyt volna a szeme.

/ kép forrása: HírTV, Célpont /

Róla egyébként a HírTV-ből annyi tudható - idézem:
A második vagy a harmadik alosztály vadászpuskása volt, 180-185 cm magas, kissé pocakos, fekete haja és körszakálla van, ám 2006 októberében kopaszra volt borotválva. Különös ismertetőjele, hogy mindkét vállán madártoll-alakú tetoválás látható, ami leér a felkarjáig.
Az ő arcát egyébként nyugodtan terjeszthetitek, mert a HírTV is kitakarás nélkül keresi őt. Én arra bíztatok mindenkit, hogy ha tudja bárki is, hogy ki ez, azonnal szóljon a HírTV-nek, vagy közvetlenül a Kisberk Szabolcsnak.

A TASZ emelett a Kurucok listához mellékelt - még a HírTV által használtnál is - sértőbb jelzőket érzi csak kifogásolhatónak. De semmi többet.

Nem kell tehát a TASZ-ra hivatkozni, rendőrvédők. Amit mondanak, az törvény szerint igaz. Csak ugye a Kuruc de jure nem a belföldi szabályok szerint működik, de soha nem is állította. Ráadásul a szerkesztői is amerikaiak. Innentől viszont a magyar jog irreleváns a számukra. :)

By SoDI

189 megjegyzés:

  1. Ja, max véleményük le7 róla akármien magyar illetőségű akárkiknek, azt ennyi. :)

    VálaszTörlés
  2. Nem ártana ha utána olvasnál mit is ír a Btk. a hatályáról.

    VálaszTörlés
  3. Mit ír?

    A magyar állampolgár által külföldön, vagy külföldi állampolgár által belföldön elkövetett bűncselekményekre vonatkozik. Ha külföldi állampolgár külföldön sérti meg a magyar jogot, ahhoz a magyar jognak semmi köze. :)

    VálaszTörlés
  4. Egyébként ez az ostoba fröcsögő postod sem érdekel.
    A helikopteres majomkodásodról még csak annyit ,hogy te saját pöcsödet sem tudod egyenesen tartani hugyozás közben, nemhogy egy szarra szerelt kamerát (függetlenül az "automatikájától")

    VálaszTörlés
  5. Elég nagy tévedésben vagy.Sebaj nem vagy jogász, nem értesz hozzá.

    VálaszTörlés
  6. Ráadásul a szerkesztői is amerikaiak.

    Hering József Izraelben él. 11 évet szolgált a hadseregben. Kép:
    http://imgsrv09.kuruc.org/galeriaN/hir/Hering_katona.jpg

    VálaszTörlés
  7. "Hering József Izraelben él."

    Ő nem szerkesztő.
    Csak beküld a szerkesztőknek cikkeket.

    VálaszTörlés
  8. Viszont nem zsidó. "Párszor" már + lett kérdezve ám tőle, az-e... ;DDD

    VálaszTörlés
  9. V: Ezt mondja ki a Btk:

    "A magyar törvényt kell alkalmazni a nem magyar állampolgár által külföldön elkövetett cselekményre is, ha az
    a) a magyar törvény szerint bűncselekmény és az elkövetés helyének törvénye szerint is büntetendő"

    A Kuruc semmi olyat nem csinál, ami az amcsi jog szerint büntetendő lenne. :)

    VálaszTörlés
  10. Csak egy példa te majom:
    "„4. § (1) A magyar törvényt kell alkalmazni a nem magyar állampolgár által külföldön elkövetett cselekményre is, ha az
    a) a magyar törvény szerint bűncselekmény és az elkövetés helyének törvénye szerint is büntetendő.."

    VálaszTörlés
  11. "Egyébként ez az ostoba fröcsögő postod sem érdekel."

    Milyen fröcsögésről beszélsz?
    Utaltam a HírTV-re és a TASZ-ra.
    Ez lenne a fröcsögés? :)

    VálaszTörlés
  12. Honnan tudod, hogy az amerikai jog szerint mi büntetendő?

    VálaszTörlés
  13. Hát nem egy egyedi arc...nehéz lesz beazonosítani...ha eddig sem sikerült,már ezután sem fog...

    VálaszTörlés
  14. "Csak egy példa te majom"

    Jó. És? :)
    Az amcsi jog szerint miért lenne büntetendő a MAGYAR rendőrökről írt Kuruc cikk? :DDDDDDD

    Mi köze az amcsi jognak a magyar rendőrökhöz? :)
    SEMMI!

    "Honnan tudod, hogy az amerikai jog szerint mi büntetendő?"

    Miért védené az amcsi törvény a magyar rendőröket? A magyar jog sem védi az indiai rendőröket. :DDDDDDD

    VálaszTörlés
  15. Csak azért fröcsögsz ezekre a rendőrökre mert most éppen ez a divat a fajtádnál.Egyébként pont leszarod te, hogy kinek lőtték ki állítólag a szemét.Egyszerű vagy kisfiam mint a faék :)))
    Sodi mesélj nekem az amerikai jogrendszerről pár szót.Vagy mesélj a nemzetközi jogsegély egyezményekről.

    VálaszTörlés
  16. "Hát nem egy egyedi arc...nehéz lesz beazonosítani...ha eddig sem sikerült,már ezután sem fog..."

    ÓÓÓÓÓÓó, ahogy te tévedsz.
    Mit gondolsz, miért tudja a HírTV, hogy miként néz ki az illető levetkőzve, és sisak nélkül? :)

    Hát nyilván AZÉRT, mert már pontosan tudják, hogy ki ő, csak éppen
    - későbbre tartogatják ezt az információt
    - kiegészítő bizonyítékokat gyűjtenek a nyilvánosságra hozatal előtt

    VálaszTörlés
  17. Te tényleg teljesen ostoba vagy a joghoz is.

    VálaszTörlés
  18. Mi van ha a becsületes megtaláló jutalmakként hirdették volna meg az összeget a kurucok,akkor mit szólt volna a TASZ?

    VálaszTörlés
  19. "Csak azért fröcsögsz ezekre a rendőrökre mert most éppen ez a divat a fajtádnál."

    Hol van ebben a cikkben fröcsögés?
    Ávóztam, bűnözőztem, szemeteztem?
    Találsz te ilyen EBBEN a cikkemben?

    Ja hogy nem?
    Akkor mégis miről beszélsz? :)

    VálaszTörlés
  20. sodi ha a hírtv kútba ugrik akkor te is?Te tényleg egy lángelme vagy :)

    VálaszTörlés
  21. "Te tényleg teljesen ostoba vagy a joghoz is."

    Ha idejön egy bolíviai ember, és a bolíviai rendőrökről készít weblapot magyar szerveren, szerinted a magyar jog szerint ugyanaz lenne a szabály, mintha magyar rendőrökről készítené a weblapot? Gondolkozz már! :)

    VálaszTörlés
  22. Hmmm... valóban. Bár a szerkesztők kiléte nem tudott (ha leszámítjuk a TC-féle Kürk Roland & Molnár Balázs verziót).

    VálaszTörlés
  23. "Hol van ebben a cikkben fröcsögés?
    Ávóztam, bűnözőztem, szemeteztem?"
    A fröcsögés szempontjából ezek nem relevánsak.Egy birka "divatmajom" vagy.Pont.

    VálaszTörlés
  24. "sodi ha a hírtv kútba ugrik akkor te is?"

    Sajtóhírekből dolgozni sajtófigyelő tevékenység. Ez az, amit a Tomcat sem volt képes megérteni. Én csak sajtóhíreket elemeztem végig.

    VálaszTörlés
  25. Annyit tudnak,hogy milyen színű a haja,erre a szakállból is lehet következtetni..ez a fazon lenyírja a szakállát,megnöveszti a haját,kicsit fogyózik és soha nem ismernek rá,az is lehet,hogy már nem rendőr ...

    Egyébként lehetne sikder is,sok ilyen van közöttük is..hail!

    De lehet hogy igazad van,ebben az esetben nem szép dolog hogy húzzák a dolgot...

    VálaszTörlés
  26. "Bár a szerkesztők kiléte nem tudott "
    Mert annyira bátor karakán emberek a szerkesztők :)Egyébként pont olyan szellemi fogyatékosak mint pl sodi.

    VálaszTörlés
  27. "Egy birka "divatmajom" vagy"

    Nocsak. 2006-ban nem ugyanezt csináltam?
    (Még október 23 előtt) Dehogynem.
    Akkor széles körben volt divat? Nemigen.

    VálaszTörlés
  28. Mert annyira bátor karakán emberek a szerkesztők :)

    Jajj, már megint okosabb vagy, mit egy ötödikes. Miért lenne jó nekik, ha börtönbe kerülnek, te szerencsétlen? Szerinted az olyan kurva jó?

    Egyébként pont olyan szellemi fogyatékosak mint pl sodi.

    Tudom, minden szarmagyar fogyatékos, és ha elmennének a zsidók az országból, akkor csak fütyülős barack meg karikás ostor maradna. Ebben az egy esetben azért légy szíves indokold meg az állításod.

    VálaszTörlés
  29. Én a jövőnkinfót jobb xerizem azér, mert nem Kína-ellenesek + még néhány dolog miatt. :)

    VálaszTörlés
  30. "Sajtóhírekből dolgozni sajtófigyelő tevékenység."
    Te szoktál ilyeneket csinálni???Nem szoktál.
    "Én csak sajtóhíreket elemeztem végig."
    Te meg az elemzés kisfiam.
    Amúgy tényleg kurva nagy elemzés, hogy leírod, hogy ha mindenki bátran csinálja amit hírtv.Csak az felejted, hogy hirtv mögött van némi hátszél pl mögötted meg nincs semmi ergo ha bármi gáz van nem hírtv-t fogják megbaszni, hanem a hozzád hasonló senkiket.

    VálaszTörlés
  31. Egyébként meg hogy mersz divatról beszélsz, te szerencsétlen, miközben ÉN MAGAM IS 2006-OS JOGSÉRTETT VAGYOK (gyomorszájon vágtak, 3 napig fogva tartottak, és hazudoztak rólam), valamint tény, hogy az elszámoltatás és az összes sértett kártérítése a mai napig nem történt meg?

    Gondolkodsz te egyáltalán, mielőtt megszólalsz?

    VálaszTörlés
  32. Első közlés, onnantól nyilvános....

    VálaszTörlés
  33. "Nocsak. 2006-ban nem ugyanezt csináltam?
    (Még október 23 előtt) Dehogynem.
    Akkor széles körben volt divat? Nemigen. "
    Nem a széles körről van szó.Hanem az ócska demagóg balfaszságodról.
    Egyébként valóban te 2006.-ban is ugyanazt csináltad mint most vagyis semmit.

    VálaszTörlés
  34. "Amúgy tényleg kurva nagy elemzés, hogy leírod, hogy ha mindenki bátran csinálja amit hírtv."

    Figyelj már, ebben a blogbejegyzésemben is
    - 3-4 különböző forrásra hivatkozom
    - ezek között kapcsolatot teremtek
    - és ezzel magyarázok meg egy eseményt

    Akárhogy is nézzük, ezt hívják elemző tevékenységnek. Különböző forrásokból az ember összerakja az igazságot ÚGY, ahogyan még más nem tette meg előtte.

    VálaszTörlés
  35. Pl nekem már 10 éve is nagyjából uaz volt véleményem politikailag, szal ezért nem divattal rohanok. xD

    VálaszTörlés
  36. "Egyébként meg hogy mersz divatról beszélsz, te szerencsétlen, miközben ÉN MAGAM IS 2006-OS JOGSÉRTETT VAGYOK (gyomorszájon vágtak, 3 napig fogva tartottak, és hazudoztak rólam)"
    Úgy merek "divatról" beszélni, hogy ez így van.Te pont az a fajta ember vagy aki pont leszarja, hogy másokkal mi van.Csak éppen megtetszett ez "hazafiság"...Pár év múlva mással történettel fogsz bohóckodni :))))

    "Gondolkodsz te egyáltalán, mielőtt megszólalsz? "
    Ezt tőled olvasni igazi LOL

    VálaszTörlés
  37. "Egyébként valóban te 2006.-ban is ugyanazt csináltad mint most vagyis semmit."

    Igen? Mégis bevittek. Mégis hazudoztak rólam.
    Mégis fél évig kellett ügyészségre járkálnom.
    Mégis most is védekeznem kell jogilag teljesen képtelen gyanúsítások ellen (Hermán-ügy).
    Aki nem veszélyes, azzal ezt nem teszik meg.

    "Nem a széles körről van szó.Hanem az ócska demagóg balfaszságodról."

    Miféle demagógiáról beszélsz?
    Arról, amire mi hivatkozunk tavaly óta JOGSZABÁLY rendelkezik. Amit mi mondjunk (hatalom rárontott az emberekre, és szemeket lőtt ki) azt ma Magyarországon hatályos kormányrendelet mondja ki. Amit törvény mond ki, azt felesleges szétdumálással túlbonyolítani. Az úgy tény, ahol le van írva, és ahogy Orbán Viktor által ellen vagy jegyezve.

    VálaszTörlés
  38. "Különböző forrásokból az ember összerakja az igazságot ÚGY, ahogyan még más nem tette meg előtte. "
    Ehhez képest mindig ugyanazt a szart lököd.Csak mondatok sorrendje változik.Nem megy ez neked kisfiam.

    VálaszTörlés
  39. A legrégebbi visszaemléxem óta - mióta véleménye van 1ált azóta jobbos Sodi, szal nem divat őnála sem :]

    VálaszTörlés
  40. "Te pont az a fajta ember vagy aki pont leszarja, hogy másokkal mi van.Csak éppen megtetszett ez "hazafiság"..."

    Ez ANNYIRA nem igaz, hogy már 2002-ben is, amikor Budaházyék hídfoglalása után az tömeg a Kossuth térre ment, és ott a rendőrök másfél órán keresztül körbefogták őket, ÉN IS OTT VOLTAM! Ez 2006 előtt 4 évvel volt.

    2002-ben az első fordulóban a MIÉP-re szavaztam, korábban gimnazistaként a gyűléseikre jártam, a Magyar Fórumot olvastam és vásároltam magamnak MIÉP zászlót is.

    Gimnazista koromban személyes kapcsolatban álltam az azóta elhunyt Tóth Judittal, aki a Hazánként c. lapot szerkesztette. Egy éven át légipostával küldte számomra Kanadából az ingyenes tiszteletpéldányokat a nyomtatott verzióból.
    http://hazankert.com/

    2002-ben a második forduló előtt Fidesz szórólapokkal jártam a várost, és a beszólogató komcsi senkiháziakkal vitatkoztam.

    Na, ilyen előzmények után mi "tetszett meg" neken 2006-ban, te szerencsétlen? Ne keverj engem össze a Tomcat-tel, aki még 2002-ben is, miközben mi a rendőrökkel álltunk szemben, és harcoltunk az elnyomás ellen, a szocikra szavazott!

    VálaszTörlés
  41. "Miféle demagógiáról beszélsz?"
    Többször nem magyarázom el funkcionális analfabéta vagy.Amúgy tetszik, ahogy magyarázkodsz nekem.
    ""Egyébként valóban te 2006.-ban is ugyanazt csináltad mint most vagyis semmit."

    Igen? Mégis bevittek. Mégis hazudoztak rólam."
    Ezek szerint tényleg nem csináltál semmit az elmúlt 5-6 évben:))))

    VálaszTörlés
  42. "Ehhez képest mindig ugyanazt a szart lököd"

    Az, hogy a TASZ elítéli a rendőrlistát, egy félreértés. Valaki itt a blogon a kommentelők között felvetette. Én csupán azért írtam meg ezt a posztot, mert nyilvánvaló, hogy félreérthető dolog a TASZ megnyilatkozása, amit éppen ezért HELYRE KELL TENNI a fejekben.

    Ehhez képest mi az, hogy "ugyanazt a szart"?

    Gondolkozz már egy kicsit.

    VálaszTörlés
  43. "Mert annyira bátor karakán emberek a szerkesztők"

    Én nem szeretem annyira a rebellis.infót ,igaz vannak jó cikkek és hiánypótló anyagok...de azt el köll ismerni,hogy még névtelenül is kell bátorság ahhoz,hogy egy ilyen oldalt működtessenek,ami rengetegszer megsérti az úgynevezett magyar "törvényeket"mert azért csak egy magyarországnyi mindenféle hatóság szeretné kideríteni,hogy kik ők,és nem véletlenül...

    VálaszTörlés
  44. Sodi leszarom, hogy te mit csináltál 2002-ben, mert csupa jelentéktelen dolog mind.
    Lassan kezdesz kutyába lemenni.Szánalmas ez a magyarázkodás.Lófaszt nem csináltál te soha a faszverésen és a "netezésen" kívül. Menjél inkább divatozni :)))))))))))))

    VálaszTörlés
  45. "Ezek szerint tényleg nem csináltál semmit az elmúlt 5-6 évben:))))"

    Dehogynem. Egészen 2009. tavaszáig folyamatosan ott voltam a legtöbb peren, tüntetések, és utcai harcnál. Ott voltam a gárdaperben. Ott voltam Hunnia Hősök terei avatásán. Mindenhol ott voltam. És dokumentáltam mindent.

    Ez a dokumentáló munka több esetben is segítette a jogvédőket bizonyos hazafiak felmentésében.

    VálaszTörlés
  46. "Sodi leszarom, hogy te mit csináltál 2002-ben"

    Te kezdtél el divatozni.
    Rávilágítottam, hogy tévedsz.
    Ennyi.

    VálaszTörlés
  47. "Te kezdtél el divatozni.
    Rávilágítottam, hogy tévedsz.
    Ennyi. "
    Jó rég óta divatozol.Ennyi :))))

    VálaszTörlés
  48. "Dehogynem. Egészen 2009. tavaszáig folyamatosan ott voltam a legtöbb peren, tüntetések, és utcai harcnál."
    Meg is lett az eredménye illetve eredménytelensége.Ebből profitált valaki?
    Buktad a pénzt, diplomát stb.S most per pill egy buszjegyet sem tudsz megvenni magadnak.Ennyi.

    VálaszTörlés
  49. "Ó, karakán V, válaszolnál? "
    Minek.Tudod te is választ.

    VálaszTörlés
  50. "Meg is lett az eredménye illetve eredménytelensége.Ebből profitált valaki?"

    Gaudi hálás volt, mert csomó tette nem lett volna megörökítve, ha én nem vagyok ott. Emellett néhány felmentésnél jól is jött, amit készítettem.

    VálaszTörlés
  51. "Azért csak írd le."
    S ha nem írom akkor mi lesz?Szólsz a fogyatékos kukrcinfónak?:)))
    "Gaudi hálás volt, mert csomó tette nem lett volna megörökítve, ha én nem vagyok ott. Emellett néhány felmentésnél jól is jött, amit készítettem. "
    Funkcionális analfabéta vagy.A lényeg, hogy egy csomó időt, energiát és persze pénzt basztál el a nagy büdös semmire.

    VálaszTörlés
  52. "A lényeg, hogy egy csomó időt, energiát és persze pénzt basztál el a nagy büdös semmire."

    Én nem forintban mérem a hasznos.
    Ha te materialista vagy, lelked rajta.

    VálaszTörlés
  53. Akko lenne az idijot ha bedőlne a zsidósaknak, de +figyuztam épp azt idiótázzák a cionok akik idegesítik őket, mert már nem hisznek el nekik semmi se. :]]]]]]]]]]]]

    VálaszTörlés
  54. Azért csak írd le."
    S ha nem írom akkor mi lesz?Szólsz a fogyatékos kukrcinfónak?:)))

    Milyen kedvesen mocskolódsz. Pedig nem fenyegettelek, még csak vissza sem adtam a fogyatékosozást. Persze te egy elfogadó liberális vagy, ugye. Inkább válaszolj, jobban áll.

    VálaszTörlés
  55. "Én nem forintban mérem a hasznos.
    Ha te materialista vagy, lelked rajta. "
    Én sem feltétlenül abba mérem.:Miért lennék materialista? Tényekről beszélünk.Egyébként ezt materialista demagóg szöveg mögé bújni elég ostoba dolog :))))

    "Akko lenne az idijot ha bedőlne a zsidósaknak"
    Akkor sodi is idijot volt mikor eljátszotta pénzét :)))))))))))))))))

    VálaszTörlés
  56. "Milyen kedvesen mocskolódsz. Pedig nem fenyegettelek, még csak vissza sem adtam a fogyatékosozást. "
    Talán téged lefogyatékosoztalak? Mitől kaptad fel ennyire vizet?Csak nem egy fogyatékos kurucinfós vagy?:))))))Egyébként szerintem se fenyegess.

    VálaszTörlés
  57. Egyébként milyen kis érzékeny itt ma mindenki.:))))

    VálaszTörlés
  58. Talán téged lefogyatékosoztalak?

    Nem, csak a k.infót. És az nekem szívügyem.

    Mitől kaptad fel ennyire vizet?

    Én aztán nem kaptam fel semmit.

    Csak nem egy fogyatékos kurucinfós vagy?:))))))

    Ezt az állításodat sajnos még mindig nem támasztottad alá.

    Egyébként szerintem se fenyegess.

    Hmmm. Ilyesmi mondatok akkor hangoznak el, mikor a kányaszagú szájak kiszólnak a cigánygettóból. Egyébként lovári vagy, vagy beás?

    VálaszTörlés
  59. +én se harizom a kurucokra, nem bántottak éngemet se ;Đ

    VálaszTörlés
  60. "Nem, csak a k.infót. És az nekem szívügyem."
    Elég szar szívügyeid vannak.A véleményem pedig továbbra is fenntartom.:)))))

    "Én aztán nem kaptam fel semmit."
    Ehhez képest még mindig ezen vergődsz.
    Csak nem egy fogyatékos kurucinfós vagy?:))))))

    Ezt az állításodat sajnos még mindig nem támasztottad alá."
    Nem állítottam, csak kérdeztem.
    "Hmmm. Ilyesmi mondatok akkor hangoznak el, mikor a kányaszagú szájak kiszólnak a cigánygettóból. Egyébként lovári vagy, vagy beás? "
    Most aztán jól megasszontad.

    VálaszTörlés
  61. Elég szar szívügyeid vannak.

    De gustibus non est disputandum.

    A véleményem pedig továbbra is fenntartom.:)))))

    A fogyatékosság nem vélemény dolga.

    Ehhez képest még mindig ezen vergődsz.

    Nem, csak vitázok. Ellenben a te izzadtságszagú szmájlizásod vergődés.

    Csak nem egy fogyatékos kurucinfós vagy?:))))))

    Nem.

    VálaszTörlés
  62. Mi újság sodomány hogy áll a skálázás eddig mennyit szedtél össze? Én ma megleptem magam egy iphone 4S-el a fehér 4esem és az ipad2 mellé, remélem neked is rövid időn belül összejön egy ilyen kollekció!
    http://imageshack.us/f/43/iphonesl.jpg/

    VálaszTörlés
  63. Most aztán jól megasszontad.

    Szerinted az idézett mondatod nem olyan volt, mint egy putris keménykedés?

    VálaszTörlés
  64. Ari vagy Medvezs, de ismizem ám a fotóboltot énis :>

    VálaszTörlés
  65. "A fogyatékosság nem vélemény dolga."
    A tények és véleményem egybe esik.
    "Szerinted az idézett mondatod nem olyan volt, mint egy putris keménykedés? "
    Egyátalán nem olyan volt.
    "Pedig nem fenyegettelek, még csak vissza sem adtam a fogyatékosozást. "
    S most köszönjem meg, hogy nem fenyegettél meg?Ki vagy te?

    VálaszTörlés
  66. Kb dániel péterre emlékeztecc. :DDDDDDDD

    VálaszTörlés
  67. Egyébként aki ennyire kiáll a fogyatékos kurucinfo mellett az sikeres ember nem lehet.
    A kurucinfo mit tesz érted?Semmit azon kivűl,hogy röhögnek rajtad, hogy bekajálod azt a szart amit tálalnak.

    VálaszTörlés
  68. "Kb dániel péterre emlékeztecc."
    Te meg egy igazi vesztesre emlékeztetsz. :)

    VálaszTörlés
  69. Sztem magad sem tudod miket írsz és igen, önigazolásnak kell ez itteni működésed neked. :)

    Mondjuk ha én lennék zsidó, akkor előszöris ott hagynám őket a francba, akik zsidónak nevezik sajátmagukat, és végülis ebből élnek...

    VálaszTörlés
  70. A tények és véleményem egybe esik.

    Mik a tények?

    S most köszönjem meg, hogy nem fenyegettél meg?Ki vagy te?

    Fenyegetőzni nem szép dolog, ezért akartam magam kivonni a gyanúja alól. A második mondatodra áll a Georges-Louis Leclerc mondása, miszerint a stílus maga az ember.

    Egyébként aki ennyire kiáll a fogyatékos kurucinfo mellett az sikeres ember nem lehet.

    Ezt mi támasztja alá?

    A kurucinfo mit tesz érted?

    Azt, mint az Index, az Origo, a HVG és a többi. Híreket szolgáltat.

    hogy röhögnek rajtad,

    Ezt honnan tudod?

    hogy bekajálod azt a szart amit tálalnak.

    Miért ne? Te bekajálod a szart, amit mondjuk az Index ír?

    VálaszTörlés
  71. Húha Sodi, most aztán jól felkaptad a vizet!

    Úgy látszik ezzel lehet kihozni a sodrából, a mozgalmi múltjának a kétségbe vonásával. Bízol abban, hogy ezért majd különnyugdíj jár a Jobbik hatalomrakerülését követően?

    VálaszTörlés
  72. "Húha Sodi, most aztán jól felkaptad a vizet! "
    Néha fájdalmas tud lenni az igazság.

    VálaszTörlés
  73. Ti sem kaptok semmit a zsidóktól, de azért gondolkodtok így, mert materialisták vagytok. A közéleti xereplés az lelki igény, nem megél7ési forrás. :3

    VálaszTörlés
  74. "Mik a tények?"
    A kurucinfo szerkesztők szellemi fogyatékossága.

    "Fenyegetőzni nem szép dolog, ezért akartam magam kivonni a gyanúja alól. "
    Én talán fenyegettelek?Te hoztad fel ezt a témát én csak reagáltam rá egy kijelentő mondatban.
    "Híreket szolgáltat."
    Igen kb 10%-ban máshonnan összelopkodott híreket mivel az a legolcsóbb.A maradék 90% pedig olcsó fröcsögés.
    "hogy röhögnek rajtad,

    Ezt honnan tudod?"
    Mivel az egész kurucinfo a tarhálásra épít ez elég valószínű.
    "hogy bekajálod azt a szart amit tálalnak.

    Miért ne? Te bekajálod a szart, amit mondjuk az Index ír? "
    Azt a mondást ismered, hogy az vagy amit megeszel.Szóval jó étvágyat hozzá.Én nem kajálom be feltétlenül azt amit az Index ír, de szerintem egy kurucinfo színvonalával még összehasonlítani is nehéz.

    Egyébként meg nem tudom mit izgulsz a kuruc szerkesztők miatt.Becsületes amerikai állampolgárok akiknek nem eshet bántódásuk ha mégis kiderül a személyük.Ezt sodi mondta az előbb és ő tényleg ért a joghoz.:))))

    VálaszTörlés
  75. "materialisták"
    Ja ők a sodinál és s.f--nél sikeresebb emberek akik étterembe járnak, meg nyaralni és van pénzük buszjegyre stb. :DDDDDDDDDDD

    VálaszTörlés
  76. Zsindex = átmásolt mti hírek + neolib faaxxságok + szánalmas erőltetett lazaság + libsi propaganda + rengeteg, és ált szintén liberós kamublog gazdái. :3

    He-he te beszélsz fröcsögésről hihihi. xD

    VálaszTörlés
  77. "A közéleti xereplés az lelki igény, nem megél7ési forrás"
    Ja csak a rokond "közéleti" bohóckodása gyakorlatilag romba döntötte a saját családját.

    VálaszTörlés
  78. s.f. te végtelenül buta és korlátolt vagy.Előre tudom mikor mit fogsz válaszolni.

    VálaszTörlés
  79. "szánalmas erőltetett lazaság "
    Ez inkább te lennél.:)

    VálaszTörlés
  80. Én felőlem le7cc félreinformált, a te bajod ha azt a xxart eszed amit a májnsztrim eléd tesz...

    VálaszTörlés
  81. "Úgy látszik ezzel lehet kihozni a sodrából, a mozgalmi múltjának a kétségbe vonásával."

    Hát ez az! Pedig egyértelmű, hogy hazudik. Sodi, az lehet, hogy Tomcat 2002-ben az MSZP-re szavazott, de te 2007-ben (!) neolib agitpropot folytattál Tóta blogján, az SZDSZ programját védted, és neolib párt alapításán törted a fejed. Melyik a rosszabb?

    VálaszTörlés
  82. Amit akkor mondtam, azzal máig egyetértek, de nem vagyok képes felfogni, hogy nincs itt semmiféle ellentmondás. :)

    VálaszTörlés
  83. Naaaaaaaa, csak nem törölve lett amit írtam.Ez azt jelenti, hogy csípni kezdett a pisi.

    VálaszTörlés
  84. "Amit akkor mondtam, azzal máig egyetértek"
    Akkor az volt a divat.Na és?

    VálaszTörlés
  85. "Az más. Az egyetemi segély nem felnőtt ember segélye."

    Érsük ezt úgy, hogy 2010-ig - vagyis míg nem kezdtél dolgozni - kiskorú voltál?

    VálaszTörlés
  86. A kurucinfo szerkesztők szellemi fogyatékossága.

    Alá tudnád támasztani, hogy fogyatékosok?

    Én talán fenyegettelek?Te hoztad fel ezt a témát én csak reagáltam rá egy kijelentő mondatban.

    #1 putris cigány beszólás:
    S ha nem írom akkor mi lesz?
    #2:
    Egyébként szerintem se fenyegess.
    #3:
    S most köszönjem meg, hogy nem fenyegettél meg?Ki vagy te?

    Igen kb 10%-ban máshonnan összelopkodott híreket mivel az a legolcsóbb.

    Minden hírportál ezt csinálja.A többitől veszik át a híreket.

    A maradék 90% pedig olcsó fröcsögés.

    GigaLOL.

    Mivel az egész kurucinfo a tarhálásra épít ez elég valószínű.

    http://kuruc.info/r/6/77427/

    Én nem kajálom be feltétlenül azt amit az Index ír,

    Én se hiszekel mindent, amit a k.info ír. Pl. Kadhafi halála.

    de szerintem egy kurucinfo színvonalával még összehasonlítani is nehéz.

    Szerintem se. Pl. a Kuruc nem fűfetisiszta és nem reklámozza a buzikat.

    Egyébként meg nem tudom mit izgulsz a kuruc szerkesztők miatt.

    Próbáltak már kibaszni a k.infóval mindenféle jogi út nélkül...

    VálaszTörlés
  87. Inkasszómanó, sodifiníció szerint mindenki kiskorú addig, amíg nem jön el az első munkanapja főállásban, ne kelljen már evidenciákat magyarázni.

    Tyerintyem ez értyhetyő...

    VálaszTörlés
  88. Bizony, igazad van. Ha engem se nem zavar a kuruc, + ha valami eksön van, ott naprakész híreket találok konkrét helyszíni tudósítóktól, akkor ne zavarja a drogosokat + zsidósakat se. Ien is kell, virágozzék =D

    VálaszTörlés
  89. Aki ien saját magát +utáltató, az se sikeres szociális stratégiájú, némi sikere eleninte le7 mert hazudik, csal lop, de aztán netudd+ mi lesz... Avagy ha az egész világon midnenhol és mindig utálnak/utáltak, annak talán benned van az oka. :]

    Drogozni se épp winner dolog. Pl akinek randidrogot tesznek az italába, nem jár jól szegényke.... mondjuk ien vész nem fenyeget :P

    VálaszTörlés
  90. ÉN MAGAM IS 2006-OS JOGSÉRTETT VAGYOK (gyomorszájon vágtak, 3 napig fogva tartottak, és hazudoztak rólam

    nem is ecsetelném, hogy ÉN a rendőrök helyében mit csináltam volna veled...
    amúgy meg inkább köszönd meg nekik a gyomrost, csak ki akarták egyenesíteni a púpodat..

    VálaszTörlés
  91. Sodi, én ma a helikoptered árának megfelelô összegért vettem egy borotvát az áruházban, mert megtetszett:
    http://imageshack.us/photo/my-images/853/screenshot20111031at851.jpg/
    Te hogy állsz a skálázással?
    (ötlet: (c) Medvezsidaj)

    VálaszTörlés
  92. Banshee, szellemileg szerintem még most is vastagon kiskorú.

    VálaszTörlés
  93. "Sodi, én ma a helikoptered árának megfelelô összegért vettem egy borotvát az áruházban, mert megtetszett"

    Nem baj.
    Én beérem repcsivel. :D

    VálaszTörlés
  94. Egyébként nem hülyeség ez 87 ezerért sem. Ha nem járna fél órás szenvedéssel, én is naponta borotválkoznék. És ha valami miatt naponta frissen borotválva kellene bárhol is megjelennem, én is szánnék rá ennyit erre a cuccra. Távmunkásként viszont nincs sok értelme. :)

    VálaszTörlés
  95. miközben mi a rendőrökkel álltunk szemben, és harcoltunk az elnyomás ellen,
    EPIC remélem azért valaki jegyzetel a sodika.co.cc oldalra :D

    Gaudi hálás volt, mert csomó tette nem lett volna megörökítve, ha én nem vagyok ott. Emellett néhány felmentésnél jól is jött, amit készítettem.

    részedet megkaptad nem? meg is gazdagodtál belőle gondolom..

    VálaszTörlés
  96. Sztem Banshee nem kiskorú szellemileg sem. :)

    +van 1 csomó beretvám, oan jók, hogy babasimaságúra tudom borizni vele arcomat...

    VálaszTörlés
  97. "részedet megkaptad nem? meg is gazdagodtál belőle gondolom."

    Nem, de csak mert még nem kértem.
    Segítséget akkor kérek, ha majd kell.
    Még tavaly se kértem, pedig tényleg baj volt. :)

    Egyetlen egyszer kértem el tőle egy 10-est, mert kellett a Schlingloff havidíjára. :D

    VálaszTörlés
  98. Nekem mivel gyenge szőr nő csak, a borizás 10 perc se, és beteszek zenét közbe' ;)

    A wikipédisták mikor kapták + a részüket? Ők is mind lúzerek, he? :ß

    VálaszTörlés
  99. Ha nem járna fél órás szenvedéssel,,
    jó régen borotválkoztál te csöves, mert kb. 5 perc sima borotvával, géppel meg 2 perc, de mind1.. bár szerintem a gyapjas kiflimorzsás szakálladon lefüstölne inkasszómanó 80 ezres borotvája is :D

    kuss legyen buzi, takarodj a saját szemétdombodra4

    VálaszTörlés
  100. Jó, napi karbantartással lehet. :D
    Mindenesetre ha naponta mész emberek közé, és fontos az ápolt megjelenés, akkor megéri egy ilyen cucc még szerintem is. :)

    VálaszTörlés
  101. Nem, csak a k.infót. És az nekem szívügyem."

    Jó,de akkor most mi lesz a királlyal és a teaklubbal?Teaklub bezár,királyokat felakasszuk?

    Miért szívügyed a kurucinfó? Vagy átfogalmazva a kérdést szőröstől -bőröstől a szívügyed ?

    VálaszTörlés
  102. No, viszont, az igaz, hogy mindenkinek másféle szőr nől, vékony v vastag, erős v gyengébb... A nagyját pedig nem a 3pengéssel kell leszedni, arra jó a 2pengés. Hagyományos beretvát sose használok. Borotvazselé v a citromos rossmann hab a jó.

    VálaszTörlés
  103. Ha már borotva...
    http://pamacsespenge.blog.hu/
    http://www.boker.de/rasiermesser.html

    VálaszTörlés
  104. Miért fél óra neked a borotválkozás, sodi?

    Fürdeni is azért nem fürdesz, mert nem akarsz elvesztegetni napi fél órát az életedből?

    VálaszTörlés
  105. Jó,de akkor most mi lesz a királlyal és a teaklubbal?Teaklub bezár,királyokat felakasszuk?

    A királyt várom, nem akasztom. A teaklub meg nem aktuálpolitikai (volt, ugye, mert sajnos már nincs).

    Miért szívügyed a kurucinfó? Vagy átfogalmazva a kérdést szőröstől -bőröstől a szívügyed ?

    Azért mert üldözik, mocskolják, rágalmazzák. Szőröstől-bőröstől meg semmi sem a szívügyem, csak amit én alkottam.

    VálaszTörlés
  106. Amúgy ha egy borotválkozás fél óra, mennyi lehet egy fürdés (hajmosással)? xD

    VálaszTörlés
  107. Borotvazselé v a citromos rossmann hab a jó.

    eltérőek az igényeink, de neked jó lesz az is..

    VálaszTörlés
  108. +még 1000 másnak is jó az. Nem irritálódódik a bőröm utána, szal igényszintem maximuma +van velük. Értelme nincs többet költeni rájuk :]

    VálaszTörlés
  109. Modercháj Ki lesz a király,ki lesz a legitim Magyar király?Kit vársz?

    A konzi teaklubot csak azért hoztam fel mert a konzervativizmusnak bármelyik formája is messze áll a kurucinfo féle vegyessalátától..

    "üldözik, mocskolják, rágalmazzák."
    Ez tök jó reklám,ez csak a javukra vál...

    Akinek nem inge ne tűrje nadrágba...vagymi...

    VálaszTörlés
  110. "Ha már borotva..."

    Itt sajnos nem foglalkoznak elektromos cuccokkal. Egy *jó* elektromos borotvának két nagy elônye van:
    1) Nagyon gyors, nem kell borotvahabbal szarakodni.
    2) Sokkal alaposabb még a 625 pengés kézi borotváknál is.
    Persze a klasszikus borotvakés + pamacs kombónak van egyfajta hangulata, de a minennapokban kb annyira praktikus, mintha minden reggel magad darálnád és fôznéd a kávét ahelyett, hogy megnyomnád az automatán a gombot ami ledarálja és lefôzi neked.

    VálaszTörlés
  111. Decsakha bevesztek udvaroncnak :DDDDDDDDDDD

    VálaszTörlés
  112. Sodika, ha még az életben eljutsz odáig, hogy rendszeresen emberek közé jársz, legalább egy tisztítóállomásos Braun 350cc-t skálázz ki (az csak 20 rugó körül van), hogy kinézz valahogy.

    VálaszTörlés
  113. Az tán az epilláló, oanom is van. ;)

    Szárazon villanyborotvával = vakar6od arcod, mert tuti viszketni fog...

    VálaszTörlés
  114. "Miért fél óra neked a borotválkozás, sodi? Fürdeni is azért nem fürdesz, mert nem akarsz elvesztegetni napi fél órát az életedből?"

    Egyszer mesélte, hogy amikor életében először csörgött rá a szexnagyi, hogy elhívja a swingerklubba, Sodi csak 2-3 órával később volt hajlandó találkozni vele, ugyanis ennyi idő kellett neki, hogy levakarja magáról a hónapos retket.

    VálaszTörlés
  115. "Modercháj Ki lesz a király,ki lesz a legitim Magyar király?Kit vársz?"

    Gondolom, a debil fejű Habsburg Gyurcikát. Elvégre legitimista.

    VálaszTörlés
  116. Én is örülök, hogy van sok "ellenzéki" oldal, pl a hunhírt is nézem rendszeresen.

    De Mi volt a ?és?

    VálaszTörlés
  117. hát nem tudom ha sietni kell én is csak körbetolom géppel, de ha van időm akkor mindenféleképpen pengéssel, gépinél valahogy nincs meg az a "tiszta" érzés..

    persze lehet tisztaságról magyarázni ennek a büdös snecinek :D

    VálaszTörlés
  118. Szárazon villanyborotvával = vakar6od arcod, mert tuti viszketni fog...

    arcbalzsamról biztos nem hallottál még. PFF..

    VálaszTörlés
  119. Ott az a fb-n, igen az Lucy ő. =D

    VálaszTörlés
  120. Ki lesz a király,ki lesz a legitim Magyar király?Kit vársz?

    Ameddig II. Ottó élt, ez egy könnyű kérdés volt. Jelen esetben jóval fontosabb az idoneitas (rátermettség) kritériuma. Hogy ki lehet egyáltalán?
    "katolikus vallású, törvényes házasságból származó utódnak kell lennie, a Habsburg-Lotaringiai ház adott főágából"
    (1723: II. törvénycikk)

    A kuruc meg valóban vegyes saláta, ezért nem tudok vele sok esetben egyetérteni. De attól még kiállok érte, mert még mindig jobb mint a többi...

    VálaszTörlés
  121. Baba szappan borotvahasználat előtt rajthagy kicsit, lemos, aztán jön a hab/zselé, ahol ki kell igazítani még kicsit ujjal oda is, végül arcmosás, félmeztelenül nyak mosás ne viszkessen, aztán aftershave. Bár el nem vágom, azért hadd fertőtlenítsen.

    Ha már márka, max Gilette, azt is, de arcszesszel sokat variálni nem le7, szal Barbon azt ennyi kész helló :))))))))

    VálaszTörlés
  122. Sneci, ha véletlenül mégis börtönbe kerülsz a Hermán-ügy miatt, ott naponta kell borotválkozni és tisztálkodni, úgyhogy jó lenne pipereholmiból bevásárolni. :D

    VálaszTörlés
  123. @Szeszesember
    Á, dehogy. Az fölösleges. A bajszát lerágja, a szakállát meg kitépi. Ilyen egyszerű ez. Ne kelljen már evidenciákat magyarázni...

    VálaszTörlés
  124. Böriben nincsenek szakállasok? Nahát, ez új. :)))))))))

    VálaszTörlés
  125. Mindjárt elmagyarázza, hogy őt simán, méghozzá bűncselekmény hiányában fölmentik.

    VálaszTörlés
  126. Szeszesember miért lenne jó neked, ha Sodi vmi bármi okból kaptárba kerülne? Káröröm minek neked? :3

    VálaszTörlés
  127. Rátermettség...ez egy érdekes kérdés...ha pusztán csak ezt nézem ,akkor II.Ottó rátermettsége kétségbevonható volt nagyon sok szempontból...

    Egyébként katolikus vagy? Ha igen, akkor milyen vonal?

    VálaszTörlés
  128. barbon :D nagyfaternak is az volt Isten nyugosztalja, tudott is vele csajozni, csak azóta eltelt 50 év haver :D

    de nembaj, mondom, hogy az neked jó lesz :D

    VálaszTörlés
  129. "Egyszer mesélte, hogy amikor életében először csörgött rá a szexnagyi, hogy elhívja a swingerklubba, Sodi csak 2-3 órával később volt hajlandó találkozni vele, ugyanis ennyi idő kellett neki, hogy levakarja magáról a hónapos retket."

    Az igaz szerelem jele. Akárkiért nem lett volna erre hajlandó.

    VálaszTörlés
  130. Pitralon! Hail!

    http://www.youtube.com/watch?v=LuOCUZ3DVcc

    VálaszTörlés
  131. Leginkább vízzel hígított tisztaszesszel szokOM 1ébk... Arra hogy illatosítani pedig van kölnim, de amit csajozás alatt értenek, azt a felszíneskedős menőzést én nem foiitatom. :p

    VálaszTörlés
  132. a sitten hetente egyszer van fürdés 10 perc erejéig, borotválkozni se kell mindennap, nézd meg a viszkist az is mi szakállat növesztett, szóval nem jönne ott se zavarba csöves zsodi, max a cellatársai vernék el mint a répát, ha már nagyon büdös:D borotválkozni minden nap csak az IMEI-ben kell, ott állítólag el is vernek ha nem csinálod:/
    szóval ha úgy védekezel a hermán ügyben, hogy nem vagy beszámítható (ami részben igaz is) erre azért készülj fel...

    VálaszTörlés
  133. a ruhám bőr és nem ballon,
    az arcszeszem is csak pitralon,
    de jegyezd meg jól míg a föld kerek mindiig leszenek rockerek!!!

    VálaszTörlés
  134. jólvan buzi a népligetbe faszt szopkodni nem is kell kiöltöznöd :D

    VálaszTörlés
  135. jóvan sf,ezennel ünnepélyesen nem vagy kamead...megsértődtem...

    VálaszTörlés
  136. Egyébként katolikus vagy? Ha igen, akkor milyen vonal?

    Az. A tradícionalista v. modernista témakörben meg még nem vagyok jártas.

    VálaszTörlés
  137. Amúgy van itt szakállas? Sokkal könnyebnek tűnik szakállasnak lenni, mint borotválkozni.... lol

    VálaszTörlés
  138. Itten nem árulják a dm-ben - de az nem hiszem hogy gyenge minőségű lenne. Akkor nem ért volna + több mint 100 évet a márka...

    Eredetileg/először (csak) DREZDÁBAN gyártották. :]

    "Heute ist die Flasche zu 160 ml in der Schweiz immer noch für umgerechnet unter zehn Euro erhältlich."

    Gondolom 9,9 euro azaz 10*300=3000 Ft

    VálaszTörlés
  139. a sodi az szakállas...és katolikus is..elméletileg.

    Gyakorló keresztény vagy-e?

    Nékem apáca volt a keresztanyám,és pap a keresztapám ,isten nyugosztalja őket,de nem mondanám magamat kereszténynek,mint szakrális kinyilatkoztatást persze elismerem,tiszteleben tartom,ahogy sok egyéb mást is...

    VálaszTörlés
  140. De Mi volt a ?és? "

    tudod te azt sf...na mindegy,ha nem,hát nem válaszolsz! árulóó!

    VálaszTörlés
  141. Gyakorló keresztény vagy-e?

    Ja...légy te is az!!négy

    VálaszTörlés
  142. Ja hogy keresztényt írtam ki? Nem a Saulus-Paulus féle judeoker. természetesen, hanem az az ősvallás, ami midnen értelmes okkultistaság és szakralitás alapja...

    Dédnagyi vallásos volt, és refis, így lettem +keresztelve én.

    VálaszTörlés
  143. "1 putris cigány beszólás:
    S ha nem írom akkor mi lesz?
    #2:
    Egyébként szerintem se fenyegess.
    #3:
    S most köszönjem meg, hogy nem fenyegettél meg?Ki vagy te?"
    Pont úgy válaszoltam ahogy kérdeztél illetve próbáltál.Úgy gondoltam, hogy nem vagy te senki, hogy nekem bármit is előírj.

    "Minden hírportál ezt csinálja.A többitől veszik át a híreket."
    A fogyatékos kuruc csak ezt csinálja.

    "A maradék 90% pedig olcsó fröcsögés.

    GigaLOL."
    Tényleg gigalol, pont emiatt fogyatékosok.Az, hogy ez a ratyi szarkupac kinfo meg szívügyed az már a te bajod.


    "Próbáltak már kibaszni a k.infóval mindenféle jogi út nélkül..."
    Remélhetőleg még fognak is.Tudod amilyen az "adjon isten...".
    Na még ennyit akartam a baromságodhoz hozzáfűzni te mimózalélek.Most már ignorállak.

    VálaszTörlés
  144. Ezt saját magamon kívül senkinek nem tom... mind1

    VálaszTörlés
  145. de voltam sátányista is és náci okkult is...

    A ceremoniális része minden vallásnak izgalmas,de nem ez tesz valakit gyakorlóvá...és az sem ha pl 50-szer elmondja hiszekegyet...persze általában ezekre szükség van,szüksége van az embőrfiának...de részemről nem erről szól...na ,ez már túlságosan is komoly a téma a sodi bloghoz...

    VálaszTörlés
  146. Ja, 666 black sun, és iesmiket azt alap hogy ismerem.

    VálaszTörlés
  147. a blek szán az nem feltétlen sátányista....kinek mifiaborja vagymi...

    VálaszTörlés
  148. De neked V biztos fáj pl az SZKR is és az összes többi. Sőt, az zavar, amit ők írnak, elvégre amit átvesznek hírt az máshol is uaz. :)))))))

    VálaszTörlés
  149. amúgy meg mi nem beszélünk egymással...aki most veled beszél az a asztráltestem és benne a nagy tetán!

    VálaszTörlés
  150. A sátán fogalma sokkal újabb, mint ezen ősvallás, így tulképp azért eleve nem le7 sátánizmus. :)

    VálaszTörlés
  151. "arcbalzsamról biztos nem hallottál még."

    Szerintem azért viszket a pofája, mert ez a kretén a nagyfater ruszki villanyborotvájával próbálkozik, amiben benne van az évszázados dzsuva, és azt kenegeti szét a borotvával a szôrtüszôibe BOÁÁÁ
    Nem véletlenül találták ki a tisztitóállomást, FERTÔTLENÍT.

    VálaszTörlés
  152. Helyesen : próbálkozTAM 1996-ban, 1 akkor új borival. Max szőrvágónak jó, az mondjuk igaz.

    1ébk nagyfatereknek valóban volt villanyborijuk, de NDK-s, és leginkább szinte soha se használták, talán nem véletlenül. Bőrgyilkos...

    VálaszTörlés
  153. amiben benne van az évszázados dzsuva, és azt kenegeti szét a borotvával a szôrtüszôibe BOÁÁÁ

    Pfejjjj :D

    VálaszTörlés
  154. Epillálót is rendszeresen pucolni kell, az igaz. De az nem borotva ugye. :P

    VálaszTörlés
  155. "Ha nem járna fél órás szenvedéssel, én is naponta borotválkoznék."

    Jézusom. 5-10 perc max, és azzal 1-1,5 hetes borostát is le lehet tolni pengéssel.

    VálaszTörlés
  156. Ja le7 beszólni, de 1-2 szál hosszú fekete szőr az minden csak nem mellszőrzet, ellenben női szemmel nézve is csúnya - +figyelőként összevetésre is lány lett kiválasztva előtte / utána teszthez, és szte volt úgy a jobb, hogy no sir. :Đ

    VálaszTörlés
  157. Pengéssel nem is mernék. Nemhogy ien szemzőkéssel...

    VálaszTörlés
  158. http://img824.imageshack.us/img824/1909/iphoneok.jpg
    Sodi hogy megy a skálázás? Nekem jól, remélem hogy neked is!

    VálaszTörlés
  159. 1*rre 1et le7 használni. :]

    Pénzen nem ve7cc xerelmet...

    VálaszTörlés
  160. lüszike ne okoskodj nekem :)

    VálaszTörlés
  161. Nem oan nagy okosság fotóbolt, hogy én ne ismerném aztat...

    De ha nemaz, akko is pazarlós luxus. :3

    VálaszTörlés
  162. ha értessz a fotoshophoz akkor vágnád hogy nem kamu:) de ha akarod házikó formába helyezem a dobozokat és ráírom mindegyikre hogy sodi. Az a baj hogy te meg sodi semmit nem tesztek azért hogy előre jussatok... Csak rinyáltok és kifogásokat kerestek emellett meg álomvilágban éltek. Mi ezen a pazarlós luxus? 2 telefon kell mivel cégem van olcsón jutok a legdrágább telefonokhoz is az iPad pedig kiváltja félig meddig a laptopot... a 3gs iphonet meg most adom el.

    VálaszTörlés
  163. Medvezsidaj, az egy hajóra való deck shoe a háttérben, vagy csak a stílusa olyan?

    http://theshoebuff.com/news/stokton-beauty-youth-suede-deck-shoes/

    VálaszTörlés
  164. Jaja kb ugyan ilyen cipő, az egyik sötétkék a másik ilyen barna, nyárra jók lesznek... Ma vettem őket a Deichmannba a kettőt együtt kemény 10ezer ft-ért :DDD

    VálaszTörlés
  165. Nem érdemes ien xorosan követni a fejlődést, hogy mindenből a legújabbat. Én ha lecserélem amim van, androidosat veszek majd, de csak occsóé ám. + különben is pár barim van és ők is neteznek, talizni is szoktunk, fejből tom a számaikat - szal nem kell okosteló nincs hova-mire kihasználjam ;D

    VálaszTörlés
  166. Igen neked teljesen felesleges... én kb annyiért veszek iphonet amennyibe egy olcsó androidos kerül:) Szóval még ha ki se használnám akkor is megérné megvennem

    VálaszTörlés
  167. Piros szandi+éxínkék zokni a menő, legalábbis én mentem bennük XD

    VálaszTörlés
  168. Dehát ezek tárgyak. Barátokat sem le7 venni, akikkel beszéljél.

    VálaszTörlés
  169. szerintem kettőnk között neked nincsenek barátaid ha pedig vannak azok valószínűleg hasonló kaliberűek mint te. A legjobb barátod sodi akit több éve nem láttál pedig nem lenne nagy erőfeszítés átmennetek egymáshoz csak te ennyire antiszociális vagy.

    VálaszTörlés
  170. Kaliber???? Uccsónak a lázár kijelentése baxxta ki a buiztit a jobbérzésűeknél, miszerint "kinek mije van annyitér". De ő pl lopta. :ß

    De jó hogy tsadalmilag hasonlóak, túl sok barát pedig nem is kell. Szomódra pedig Sodi csak kilátogat néha, nem ott lakódik.

    VálaszTörlés
  171. Arról van szó, hogy nem látogatjátok egymást pedig egymás legjobb barátai vagy nagyon jó barátai vagytok!

    VálaszTörlés
  172. Nem mondunk el minden részletet nektek ám... :)))))))))))))))))))))))

    VálaszTörlés
  173. Gondolom néha biztos csaptok egy .....partyt! ;)

    VálaszTörlés
  174. Majd legközelebb lesz róla kép neked (is), bár ugye honnan tudnád meik vok én...

    Am mire kéne nektek az én képem, mert már kértétek páran?????

    VálaszTörlés
  175. Jaj most úgy tűnik válaszoltam a 0:40-re válaszoltam pedig nem, az előzőre =D

    Naon szimpi pl 1ik kissé (de nem túl) emós stílusú ismim, nem érdekel a tsadalom mit gondol erről a fajta lelki beállítottságról, mert ez nem külsőség v divat...

    VálaszTörlés
  176. sf, te mitől lettél ilyen retek buzi? Nem volt férfi a családban?

    VálaszTörlés
  177. Apádnak akkor kellett volna lebaszni kettőt, amikor először kezdtél el nyávogni, meg női ruhákba öltözni.

    VálaszTörlés
  178. Napi agyrém:

    http://66masodperc.blogspot.com/2011/11/napi-agyrem.html

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.