Ha még nem láttad volna

2011. december 27., kedd

Ha valaki még nem ismerne

Tekintettel arra, hogy a pénteki események után (és a szerencsétlen Gaudi-Nagy Tamás - N1 Híradó affér miatt, amibe véletlenül belekeveredtem) sok új olvasóm lehet, tisztelettel bemutatkoznék.


Kiss Endre Farkas, alias SoDI vagyok. 29 éves, a magyarság és az ezeréves értékek védelme iránt elkötelezett ember, ugyanakkor nem vagyok tagja semmilyen szervezetnek.


Ha téged csak a magánéleti bulvárvideó témája érdekel:
SoDI: Rövid összefoglaló társkereső -és barátnőügyben



Már középiskolás koromban nemzeti gondolkodású voltam. Személyes levelezést folytattam az elkötelezetten anticionista Hazánkért című lap kanadai főszerkesztő asszonyával, az azóta elhunyt Tóth Judittal, aki egy éven keresztül légipostával küldte nekem a nyomtatott lapja tiszteletpéldányait, annyira tetszettek neki a gondolataim.

A választásokon a kezdetektől fogva mindig a radikális jobboldalra szavaztam. A Fideszre csak egyetlen egyszer, a 2002-es országgyűlési választás második fordulójában adtam egyetlen egy voksot, amikor már az akkori leginkább jobboldali pártjára, a MIÉP-re már nem lehetett, azonban érződött, hogy szörnyű évek következnek, ha a kommunisták visszakerülnek a hatalomba.

Az első komolyabb megmozdulás, amin részt vettem, 2002. októberében volt. Miután a rendőrség felszámolta Budaházy Gyuriék hídblokádját, hatalmas tömeg gyűlt össze a Kossuth téren. Ez volt az első alkalom a rendszerváltás után, amikor az ávó törvénytelen módon hosszabb ideig körbezárta az embereket, akadályozva őket a szabad elvonulásban.

Ezután 2003-ben azok között voltam, akik sikeresen zavarták meg a drogos liberálsok legelső nyilvános kender-rendezvényét.

2006 őszén szintén az események közepén voltam, és az utókor számára dokumentáltam az eseményeket, melyről több az MTV ostrománál készített anyagom, és többek között a Blaha Lujza téren felgyújtott rendőrautó szétverésének egyetlen exkluzív videós rögzítése fűződik.

A 2006. október 23-i események során engem is őrizetbe vettek a rendőrök, és kődobálással (jogi nyelven "csoportosan, felfegyverkezve, hivatalos személy elleni erőszakkal") gyanúsítottak meg, majd tartottak fogva napokig. Mint az ügyészek később elárulták: egy hajszál választott el attól, hogy előzetesbe kerüljek. A támadástól saját ügyvéddel menekültem meg, de a több mint nettó félmilliós kártérítésemet már a Nemzeti Jogvédő Alapítvány, személy szerint Zétényi Zsolt ügyvéd úr harcolta ki nekem. Emellett egy 2008. március 15-i könnygázas támadás miatt Gaudi-Nagy Tamás ügyvéd úr ért el további közel negyedmilliós kártérítést a számomra.

Hazafias tényfeltáró és dokumentáló munkám miatt bosszúból jelen pillanatban is folyamatban van ellenem egy lassan két éve nyomozati szakaszban lévő büntetőeljárás, amiért a blogomon közzétettem több tucat rendőr nevét, beosztását, és azonosítószámát (annak ellenére, hogy nemrég pontosan ugyanilyen anyaggal jelentkezett a HírTV, és hogy az ilyesmi önmagában még Szima Judit rendőr-szakszervezeti vezető sem számít törvénysértésnek).

2006 és 2010 eleje között rendszeresen tudósítottam nemzeti rendezvényekről, a hatalom ellen vívott bírósági perekről, sajtótájékoztatókról, önzetlenül bemutatva a nemzeti ügyért kiálló hazafiak ádáz küzdelmét. Erről többek között az amalono, birosag, és sodika82 YouTube csatornám anyagai tanúskodnak. Az ebben az időben vezetett, azóta a Freeblog.hu által bezárt blogom teljes anyaga is letölthető ide kattintva. Több fontos eseményről kizárólag én szolgáltattam értékelhető anyagot a nyilvánosságnak (pl. a nemzetiszínű kokárdáért magyar kislányt verő dávidcsillag-nyakláncos fickó nyilvános bocsánatkéréséről).

Ehhez kapcsolódik, hogy amikor történelmileg úgy alakult, hogy a nemzeti radikális oldalon egymástól függetlenül sokan (Toroczkai László, Gaudi-Nagy Tamás, Fáber Károly, Morvai Krisztina, Novák Előd, Vona Gábor, stb...) Polgár Tomcat Tamással ellentétes oldalra sodródtak, akkor velük összhangban jómagam is érintettem az ellentétek ügyét sajtófigyelés útján, amivel magamra is vontam Polgár haragját. Ehhez mindenki döntse el, hogy miként viszonyul.

Immár fél éve ismét tudósítok nemzeti eseményekről, amiről a 66masodperc YouTube csatornám, valamint - a teljesség igénye nélkül - az alábbi élő helyszíni közvetítéseim tanúskodnak:


Valamint néhány Jobbikos sajtótájékoztató:

A személyemet ért támadásokról őszintén

Ezt sajnos nem ugorhatjuk át, mert sok támadásnak vagyok kitéve - igaztalanul.

Támadnak engem amiatt, nehogy valaki a Jobbikkal azonosítsa a túlságosan laza stílusú blogomat. Ennek az esélye nulla, tekintve hogy sem a Jobbiknak, sem a Gárdának, sem a HVIM-nek nem vagyok tagja, és nem vagyok aktivistája se. Sőt: nem is tervezek az lenni. Egy nemzeti radikális, ugyanakkor szervezetektől teljesesen független fiatal magyar vagyok, aki ugyanakkor - saját szabadidejében, saját költségén, saját elhatározásából, és saját időbeosztása szerint - örömmel tudósít a nemzeti szervezetek munkájáról videókkal, riportokkal. Ha ehhez időnként - kéretlenül - esetleg segítséget kapok valamitől, azt köszönöm szépen.

Olyan mértékben független vagyok minden szervezettől, és éppen ezért olyannyira nehéz a személyemet összemosni bármelyikkel is, hogy amikor 2008-ban beavatkozóként részt vettem a Magyar Gárda feloszlatásáról szóló perben, hiába ültem lényegében Vona Gábor mellett, neki, a bíróságnak, és a sajtó nyilvánosságának is egyértelműen kihangsúlyoztam, hogy a hozzám hasonló független közírók érdekeit szeretném csupán védeni a cionista elnyomás támadásaival szemben, belépni viszont sem a Jobbikba, sem a Gárdába, sem a HVIM-be nem kívánok, mert saját bevallásom szerint sem vagyok ezen szervezetekbe való; túlságosan önfejű ember vagyok ahhoz, hogy hasznomat vegyék a szervezeti munkában, így inkább szigorúan kívülállóként támogatom és segítem őket (amit egyébként ezen szervezetek legtöbb vezetője szerencsére őszinte hálával fogad).

Sokan támadnak engem amiatt, hogy szüleimnek túl sok pénzébe került a taníttatásom, mégsem végeztem el az egyetemeket. Ennek oka az, hogy pont a 2008-as válság idején zuhant hirtelen a mélybe az addig ingatlanjogászként tevékenykedő édesanyám jövedelme (megcsappant az ingatlanpiac), és fogytak el emellett az államilag finanszírozott féléveim. A lakásmaffia- (lásd alább) valamint a 2006-os büntetőügyem túl nagy lelki terhet jelentettek, ezért miattuk kicsit megcsúsztam a 2003-ban, OKJ tanfolyamaim befejezése után elkezdett egyetemi tanulmányaimmal, és ez lett a vége.

Támadnak engem amiatt, hogy szerintük önző módon feléltem a családi vagyont. Ez annyiban igaz, hogy a tanulmányaimra szánt 2,5 millió forintot kicsalták tőlem cionista szélhámosok (sőt, néhány hónapig még 8 milliós jelzálogot is tartottak az akkor még meglévő lakásomon), és miattuk a családom kénytelen volt más forrásokat is megnyitni, hogy tanulhassak. Annyit azonban ehhez fontos megjegyezni, hogy több éves pereskedés után jogerősen is megnyertem a szélhámosok elleni küzdelmet, és már csak végrehajtóhoz kell adnom a 2004. ősze óta halmozódó követelésemet.

Egyesek amiatt támadnak engem, hogy egyszer elmeséltem: egy társkeresőként megismert hölgyismerősömmel közösen kíváncsiságból egyetlen alkalommal megnéztük, miként néz ki belülről egy úgynevezett swinger klub. Úgy állítják be, mintha én folyton ilyen helyekre mászkálnék, holott már aznap leírtam, és azóta is folyton hangsúlyozom: ezek rém unalmas (!), érzelem nélküli, dekadens helyek, ahol normális ember nem érzi jól magát, éppen ezért soha többé nem akarok ilyennek a közelébe se menni. Ráadásul prostituáltnál sem jártam soha életemben, és nem nem is tervezek ilyen látogatást soha.

Támadnak engem azzal, hogy nem támogatom eléggé édesanyámat. Ezzel szemben az igazság az, hogy az utóbbi időben a webprogramozóként éppen bruttó 100 ezer forint feletti mozgó (ámde folyamatosan növekvő összegű) bevételemet 80% fölötti havi arányban adtam oda neki. Ez lehet hogy még így is kevés, mostanában éppen ezért - főként édesanyámra tekintettel - próbálok egyre szorgalmasabban dolgozni, iparkodni, és tisztességes bért elkérni a munkámért.

Támadnak amiatt, mert néhány éve a szomódi nyaralónkba küldtem le édesapámat. Ennek oka az volt, hogy bár vele személyesen soha semmilyen konfliktusom nem volt, azonban drogos (értsd: heronista, magukat szemem előtt belövő), hajléktalan (értsd: utcán kódorgó és ápolatlan), alkoholista (értsd: miközben az egyetemi beadandómat írom, a szobám ajtajában nekem rendőrségért rimánkodó felesége fejét széklábbal csépelő) embereket hordott haza társaságként, akiknek a rábeszélésére megkérdezésem nélkül emelte le a bankkártyámról a diákhitelem 150 ezres összegét (a nappali mellett hallgatott levelező szakom tandíjbefizetése előtt), majd egy másik alkalommal azokat az az egyetemi tankönyveimet adta el, amikből éppen vizsgára kezdtem volna készülni. Ilyen körülmények között - minden szeretetem mellett - muszáj volt szétköltöznünk. Azóta ő szép összegű rokkantsági ellátást kap.

Támadnak még engem olyan internetes idézet-gyűjtemények alapján, ahol véletlenszerűen vannak vegyítve a valóban tőlem származó, és nekem tulajdonított fiktív hozzászólások. Ez már nem is minősítem.

Legvégül támadnak engem amiatt, mert napokon belül 30 éves emberként egy harmincas évei vége felé járó hölggyel ápolok egészen közeli, meghitt, de nem feltétlenül napi kapcsolatot. Manapság láthatóan már az is baj, ha az ember ódivatú, ezért még a nőket szereti. :)

By SoDI

138 megjegyzés:

  1. Olyan ez, mint egy politikai önéletrajz. Nem minden részletre kiterjedő és kissé elfogult, de a nemzeti radikális oldalon nagyon ritka az ilyen önismertetés.

    Ugyanakkor a tisztesség úgy kívánná, hogy megírd a Hírháttérrel kapcsolatos posztot is, amit hetek óta ígérgetsz.

    VálaszTörlés
  2. Jó, a héten az is meglesz. :)

    VálaszTörlés
  3. Jó, a mocskolódásokat innen töröltem, és mostantól csak előzetes moderációval lehet hozzászólni ehhez a bloghoz. Konstruktív megjegyzéseket, sőt: értelmes kritikákat szívesen fogadok, de hazudozásnak és mocskolódásnak mostantól itt nincs hely.

    VálaszTörlés
  4. Folosleges itt jatszanod a burad. Par nap es te konyorogsz, hogy vegre kommenteljen valaki.

    VálaszTörlés
  5. Nekem a mocskolódás nem hiányzik. Majd jönnek szépen az értelmes hozzászólók, és betöltik az űrt.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon unatkoznál...

    VálaszTörlés
  7. Majd lefoglalom magam munkával.

    VálaszTörlés
  8. Kommentek nélkül meg fog halni ez a blogod is.

    VálaszTörlés
  9. Te SoDi, nem hiszem, hogy az önéletrajzoddal bárkinek is magyarázkodnod kellene.
    Szerinted milyen életük lehet, mit tudnak felmutatni azok az indexes trollok, akik minden nap 24 órában a blogodon lógnak és mocskolódnak?

    VálaszTörlés
  10. Nahhhh ennek a blognak is vége :)

    VálaszTörlés
  11. Egyébként erősen gondolkodunk rajta, hogy saját blogot indítunk.Te és sf. ki lesztek onnan tiltva :)

    VálaszTörlés
  12. "Kommentek nélkül meg fog halni ez a blogod is."

    A blogot a tartalom tartja életben.

    "nem hiszem, hogy az önéletrajzoddal bárkinek is magyarázkodnod kellene"

    Nem magyarázkodom, egyszerűen bemutatkozom, és helyre teszem a hazugságokat.

    VálaszTörlés
  13. "Te és sf. ki lesztek onnan tiltva :)"

    Jaj de szar lesz nekünk. :-)

    VálaszTörlés
  14. Nem fogod győzni a moderációt is.Szép lassan be fog halni ez a blog is.Majd meglátod kisfiam :)

    VálaszTörlés
  15. Nem hal be a blog, mert tartalom az lesz.
    És kommentek is lesznek.

    A normális, nem mocskolódó kommenteket engedem.
    Még akkor is, ha esetleg kritikusak velem szemben.

    VálaszTörlés
  16. Egyébként jé, Gaudi-Nagy Tamás lapján is fent van a róla szóló videóm. :)

    http://www.gaudi.jobbik.hu/mi%C3%A9rt_t%C3%A1madt_az_n1_h%C3%ADrad%C3%B3_gaudi-nagy_tam%C3%A1sra

    VálaszTörlés
  17. Púp, ez az utolsó kommentem ide, még vissza nem kapcsolod a normális kommentelést, és gondolom nem leszek egyedül.

    Úgy nem lehet értelmesen beszélgetni, vitatkozni, hogy egy órát kell várni rá, hogy megjelenjen a kommentem. Ennyi erővel postán is feladhatnám, bazmeg.

    VálaszTörlés
  18. SoDI, ha azt szeretnéd, hogy valóban minőségi kommentek legyenek a posztok alatt, ahhoz minőségi tartalom is kell.

    Örömmel látom, hogy az utóbbi pár napban komoly színvonal emelkedés történt a blogodon, remélem ez kitart, és az alpári, agresszív, náci prolihumor egyszer és mindenkorra eltűnik innen.

    VálaszTörlés
  19. Árpád: Köszönöm, igyekszem. :)

    snecigeci: Nem kell feltétlenül egy egész órát várni. Néha korábban is ránézek. De kényszer nélkül.

    VálaszTörlés
  20. "Nem hal be a blog, mert tartalom az lesz.
    És kommentek is lesznek."
    Dehogynem hal be.Most lehet kicsit többen olvasnak mert kaptál egy kis ingyen reklámot, de ez max 1-2 hétig fog tartani.Utána max. a rokonoddal fogtok itt egymásnak írogatni, mert alapvetően senkit sem érdekel, hogy mit csinálsz.Te túlzottan lusta ahhoz még egy moderálást is a nyakadba vegyél.


    "alpári, agresszív, náci prolihumor egyszer és mindenkorra eltűnik innen."
    Sodi idegesen fröcsögő, zsidózó postjaira gondolsz?

    VálaszTörlés
  21. Azért én alapvetően nagyon ritkán zsidózok. :)

    VálaszTörlés
  22. Egészen jó ez a kép rólad.
    Mi volt a hirig tárgya, ami miatt ez a post is kellett? (nem tudok videot nézni, így csak sejtéseim lehetnek; becsicskított trollokra meg nem adok.)

    (technikai jellegû észrevétel: csak itt fordul elô, hogy a beírt szöveget megduplázza a a mobOpera (3.4, 4, 5 és a 6.3as is, két különbözô telefonról is...) Máshol pl. facen jó.

    Ha megint ismételne, hozzad légyszives normális kinézetüre. thx.

    A 3K feletti nézôszámért meg grat! #D

    VálaszTörlés
  23. V: igen, ez a náci humor elsősorban SoDI-ra volt jellemző. Épp azért mondtam, hogy az utóbbi napokban szerencsére elhagyta ezt a stílust.

    VálaszTörlés
  24. Olt's Bloomin': Nem kellett ez a post, de szükségét éreztem, hogy csak ne csak a trollok hazugságaival találkozzon, aki elsőként téved ide, hanem az igazsággal is.

    A gratulációt köszönöm szépen.

    Molnár F. Árpád: Oké, ha ennyire unszimpatikus, lehet, hogy színvonalasabb humor után nézek. :)

    VálaszTörlés
  25. "Azért én alapvetően nagyon ritkán zsidózok."
    Te alapvetően gyakran zsidózol mivel primitív vagy.Leginkább akkor fröcsögsz mikor felidegesíted magad azon ha szembesítenek a hazugságaiddal.Továbbra is gyáva dolognak tartom ezt a moderációt.
    "Épp azért mondtam, hogy az utóbbi napokban szerencsére elhagyta ezt a stílust. "
    Egy lószart hagyta el.

    VálaszTörlés
  26. Igazad van SoDi, szükség volt már erre! van egy csomó hely, ahol köpnek a szólásszabadságra, ahol komcsi módon törölgetik a hozzászólásokat, vagy titják a kommentelést (bombagyár). Te amellett, hogy feltárod a Valóságot, arra is odafigyelsz, hogy az olvasóknak megadd a tiszteletet!
    hajrá SoDi!

    VálaszTörlés
  27. "hogy csak ne csak a trollok hazugságaival találkozzon, aki elsőként téved ide, hanem az igazsággal is."
    Te köszönő viszonyban sem vagy az igazsággal.Pont a trollok voltak azok szembesítettek pár dologgal ami persze roppant kellemetlen tud lenni.
    A lényeg, hogy minden szart csak a magad ostobaságának és életképtelenségének köszönhetsz.
    Na ezért van itt moderáció.Gyáva alak vagy.

    VálaszTörlés
  28. "Azért én alapvetően nagyon ritkán zsidózok. :)"

    Erről Törzsgyökeresnek köszönhetően Reiner Péter is meggyőződhetett.:)

    VálaszTörlés
  29. V: Látod? Megint úgy vádolsz úgymond folyamatos zsidózással, hogy senki más nem látja rajtad kívül, ergo csupán képzelődsz. :D

    VálaszTörlés
  30. A moderáció pedig azért van, hogy tudjak nyugodtan a munkámra koncentrálni, ne kelljen 5 percenként a szemétségeket tisztítanom.

    De látod, még így is egész toleráns vagyok, csak a nagyon alpári szemétségeket moderálom ki.

    VálaszTörlés
  31. Nekem is ez az utolsó bejegyzésem ide addig előzetes moderáció van.

    Kevés pozitívum volt itt eddig, de legalább mindig fel lehetett hívni a figyelmet sorozatos hazudozásaidra. Én nem fogom legitimálni jelenlétemmel állandó beteges hazudozásodat.

    Remélem minden önérzetes snecológus hasonlóan cselekszik. Aki most még ide ír, az egyetért azzal, hogy Sodi szabadon terjesztheti hazugságait az interneten.

    Mint pl. ebben a posztban is. Úgy csinál, mintha puszta jószívűségből támogatná anyját anyagilag, miközben tudjuk, hogy anyjánál lakik, és természetes, hogy felnőtt emberként ki kell vennie a részét a háztartás költségeiből. Arról valahogy nincs szó a posztban, hogy ugyan kiköltözött az irodába a kanapéra, de még mindig anyja hordja neki a kaját vagy adja rá a pénzt.

    VálaszTörlés
  32. sneci, pár hónapja még nagy szabadságszerető pofával dicsekedtél azzal, hogy te senkit nem moderálsz.

    VálaszTörlés
  33. "V: Látod? Megint úgy vádolsz úgymond folyamatos zsidózással, hogy senki más nem látja rajtad kívül, ergo csupán képzelődsz. :D"

    Persze, egy részét törölted. De archive.org-on meg kell nézni a régi blogodat, azt már nem tudod módosítani. Mondjuk ezt a kommentet meg valszeg nem engeded át.
    Szegény opera csak úgy küzd hogy betöltse a sok postot:
    http://web.archive.org/web/20080302061326/http://sodi.freeblog.hu/tags/zsido/
    Lehet belőle szemezgetni :)

    VálaszTörlés
  34. LOL, bazmeg ostoba trollok.
    Már jobbikos mail-szervereket is feltörtök miattam? :)

    Na, MEGINT újabb anyaggal gyarapodott a Hermán-féle ügy.

    VálaszTörlés
  35. k0zi: Nem a három-négy évvel ezelőtti blogokról beszélünk. Az ott egyébként releváns környezetben lévő dolog volt, aktuálpolitikai viszonylatban.

    sodilegnagyobbrajongoja: "mindig fel lehetett hívni a figyelmet sorozatos hazudozásaidra"

    Nem szokásom hazudozni, és a normális hangnemben írt kommenteket most is átengedem.

    törzsgyökeres:

    Mindennek vissza lehet élni. Ti ezzel éltetek vissza.

    VálaszTörlés
  36. K0000000zi

    llyés Gyula igen találóan megfogalmazta a helyzetet:

    "– Pusztul a nép – kezdtem. Hangom elakadt. – A magyarság...
    – Mit? Magyarok? – hangzott. – Csönd, te zsidógyűlölő!
    – Pusztul a nép... – Hallgass! Ne beszélj itt másról! A kérdés Egy volt és leszen is: antiszemita vagy-é?

    Akinek jobban fáj az a pár, zsidókra cirka 2000 éve a világ ezenr népe által mondott, sok valóságalappal bíró szidalom, mint a hazája romlása, aki a kártevőt védi a barackfa helyett, az bizony nem lehet jobboldali, főleg ha még mellé neoliberális is.

    VálaszTörlés
  37. "Megint úgy vádolsz úgymond folyamatos zsidózással, hogy senki más nem látja rajtad kívül, ergo csupán képzelődsz. :"
    Pedig látták rajtam kívül is "páran". Képzelődni pedig te szoktál.Ennek persze meg is lett az eredménye.
    "LOL, bazmeg ostoba trollok.
    Már jobbikos mail-szervereket is feltörtök miattam? :)"
    Amúgy meg kurva szánalmas az arcoskodásod, miközben egy gyáva alak vagy.
    S ezt ki nem szarja le?Mit bizonyít ez?Ostoba vagy.

    VálaszTörlés
  38. Lehet hogy semmit, lehet hogy sokat.

    Ezt majd a rendőrség / ügyészség / bíróság eldönti.

    Én nem vonok le semmiből következtetéseket, mert nem ez a szakmám. Én csupán gyűjtöm a bizonyítékokat és a megfelelő adagolásban átadom nekik.

    VálaszTörlés
  39. "Én csupán gyűjtöm a bizonyítékokat és a megfelelő adagolásban átadom nekik. "
    Szerinted teljesen más ügyekben keletkezett "bizonyítékokat" ki nem szarik le?Kicsit olvass utána a jogszabályoknak, mert ismét csúnya meglepi lesz belőle.

    VálaszTörlés
  40. Beavatod az olvasóid is ebbe a mailserver dologba?
    Azért egy szerver feltörése soha nem mellékes körülmény.

    VálaszTörlés
  41. V: Hogy ha valami folyamatos, az mennyire "más ügy", majd nyilván értékelni fogják, igen.

    Ond: Szigorúan személyek nélkül. Egy jobbikos alapszervezeti tag jobbik.hu-s levelezését feltörték, és a nevében vacsorázni hívtak engem (Gaudi, N1, békéltetés). Amikor a weblapon lévő telefonszámon felvettem vele a kapcsolatot, kiderült, hogy ő nem tud erről, valaki hozzáférhetett a rendszerhez.

    Később az egész mögött lévő troll is keresett egy nyilvános telefonról, de amikor kérdőre vontam, nem adott egyenes választ semmire, hanem inkább gyorsan letette.

    Tipikusan ugyanaz, mint a korábbi hackertámadások. Ez bizony nem másik ügy, ez a Hermán-ügy egy újabb vonatkozása. Úgyhogy jön a tanúlistámra egy újabb személy.

    VálaszTörlés
  42. SF: nem mondom hogy minden ember szent, ez sajnos igaz az összes nemzetiségre, vallásra, rasszra.

    SoDI: átlalában akkor vezeted be a moderálást, amikor érzed, hogy a felépített kis párhuzamos valóságaidat elkezdik megcáfolni a korábbi kommentjeiddel.

    VálaszTörlés
  43. k0zi: Nem a kommenjeimmel, hanem a provokációk eredményeinek szövegkörnyezetből történő önkények kiragadásával.

    VálaszTörlés
  44. "Úgyhogy jön a tanúlistámra egy újabb személy."

    nem lesz akkora tárgyalóterem, hogy mindenki beférjen.

    VálaszTörlés
  45. Egyes zsidókat okkal is szidnak, na végre látom látod te is. :)

    VálaszTörlés
  46. "nem lesz akkora tárgyalóterem, hogy mindenki beférjen."

    Az ügyészség, illetve esetlegesen a bíróság majd eldönti, kit lát indokoltnak meghallgatni. Nem vagyok jogász, így nem az én feladatom a relevancia eldöntése.

    VálaszTörlés
  47. "Egy jobbikos alapszervezeti tag jobbik.hu-s levelezését feltörték, és a nevében vacsorázni hívtak engem"

    És feltörték vagy csak átírták a mail küldőjét? Mert utóbbira egy első éves infós is képes és akkor szó sincs "feltörésről".

    VálaszTörlés
  48. k0zi: Válaszolt az illető címéről, amikor írtam rá, tehát olvasta is a leveleket. Ez bizony egy kőkemény betörés.

    VálaszTörlés
  49. SoDI: "Nem a kommenjeimmel, hanem a provokációk eredményeinek szövegkörnyezetből történő önkények kiragadásával."

    Te kezded eleve a provokációkat, előző blogod címében is benne volt, hogy pereket provokálsz magad ellen. Ezek után meglepődsz, hogy téged is "provokálnak".

    VálaszTörlés
  50. Vona Gáborról az a kamu FB "levelezés" amiben házasságtörést követ el a nevében valaki, tavaly tavasszal, a kampányban... az ellenérdekelt pártok által felbérelt emberek biztos megpróbálnak betörni ahova tudnak

    Persze az ilyen profi hacker ideje értékes, és sűrűre be van osztva, azért nem fog Sodiblogon lógni annyit, mint a trollok.

    Elvileg számtech rendszerbe jogosulatlanul behatolni bcs, a 8 év trv. termésének egyik viszonylag értelmesebb alkotása egy átfogóbb it-s és rokon területeket szabályozó törvényrész. Átírni a feladót még nem belépés ezek szerint, bár ügyvéd nem vagyok, csak józan ésszel így logikus.

    VálaszTörlés
  51. k0zi: Jó, mostantól nem engedem magam kommentekkel provokálni. Erre nagyon jó módszer ez az előzetes moderáció.

    VálaszTörlés
  52. SoDI: " Válaszolt az illető címéről, amikor írtam rá, tehát olvasta is a leveleket. Ez bizony egy kőkemény betörés."

    és hogy válaszoltál a levélre? Beírtad a mail címet, vagy megnyomtad a válasz gombot?

    VálaszTörlés
  53. "és hogy válaszoltál a levélre? Beírtad a mail címet, vagy megnyomtad a válasz gombot?"

    ???

    Irreleváns, miután mindkét esetben ugyanarra a címre megy ki. A header-ekre gondolsz, bizony azok is stimmelnek, most a kedvedért direkt megnéztem.

    VálaszTörlés
  54. Gratulálok annak a trollnak, aki kitalálta! Kár, hogy nem jött be, ez lehetett volna 2011 ötödik sneciszopatása.:D

    Látod, Sodi, nekünk köszönheted, hogy egyre csak fejlődsz! Most már okosabb vagy, mint egy ötödikes!:D Csak így tovább!

    Trolltársaimnak pedig azt üzenem, hogy ne tántorítsa el őket egyetlen kudarc, még van idő megszervezni egy végső, szilveszteri nagy sneciszopatást! Sok sikert!:D

    VálaszTörlés
  55. "Irreleváns, miután mindkét esetben ugyanarra a címre megy ki."

    Ismerkedj meg a reply-to mezôvel, te informatikai géniusz.

    VálaszTörlés
  56. Sodi, idén milyen szilveszteri nagy durranással készülsz? A tavalyi elég fasza volt! :)

    VálaszTörlés
  57. "Elvileg számtech rendszerbe jogosulatlanul behatolni bcs,"
    A hamis vád is bűncselekmény, csak szólók okostojás.Zsíros kis kártérítést is le lehet húzni ilyen esetekben.

    VálaszTörlés
  58. "Irreleváns, miután mindkét esetben ugyanarra a címre megy ki. A header-ekre gondolsz, bizony azok is stimmelnek, most a kedvedért direkt megnéztem."

    Oké, csak szóltam, mert könnyen megviccelhetnek egy egyszerű mailcím átírással.

    VálaszTörlés
  59. V.: Hamis vádhoz az elkövetőt is meg kéne nevezni. Az most még ismeretlen.

    k0zi: Nem, stimmel minden a header-ekkel.

    VálaszTörlés
  60. "A hamis vád is bűncselekmény"

    Ismeretlen tettes ellen is? Valakinek kell valamit csinálnia, olyan nincs hogy valamit a senki csinál :)

    VálaszTörlés
  61. "Hamis vádhoz az elkövetőt is meg kéne nevezni. Az most még ismeretlen."
    Ez most nem releváns dolog mivel senki vádol senki senkit ezzel.F. analfabéta vagy ismét.
    A lényeg az kisfiam ha valakit ártatlanul belerángatsz egy ügybe akkor bajban leszel, nem is kicsit.

    "Jó, mostantól nem engedem magam kommentekkel provokálni."
    Te egy teljesen nyugodt ember vagy állítólag akit nem lehet provokálni és idegesíteni.Nem is tudom ki mondta, hai deges embert látunk az azért van mert fáj neki az igazság.
    "A lakásmaffia- (lásd alább) valamint a 2006-os büntetőügyem túl nagy lelki terhet jelentettek, ezért miattuk kicsit megcsúsztam a 2003-ban"
    S ez meg, hogy lehetett?Hiszen te lazán megugrasz minden akadályt és nem lehet rád ijeszteni.

    VálaszTörlés
  62. Látom Kissék értelmi képességeit ismét meghaladja néhány dolog :)))))

    VálaszTörlés
  63. Idézd be Tóta W. Árpádot! Ő követi a munkásságod, szóval tudná igazolni, hogy a blogjaid abban az időben gyakran fel voltak törve. Nem tudom, pontosan mióta jár ide, de a faszos fejlécet már biztos látta.:D Vagy idézd be Molnár F-et! Vagy Geryt! Igazi celebtalálkozót tudnál összehozni a tárgyalásra, és meglepődnél, micsoda sajtóérdeklődést tudnál kiváltani.:D A szomódi rokonok is nagyot néznének.:D

    VálaszTörlés
  64. Tótát és Molnár F-et nem idéztetem be.

    Egyébként mi ez a hülyeség, hogy valakit "belerángatok" egy bűnügybe? Én megosztom az információimat a hatósággal, és azt, hogy ez jelent-e valamit, vagy sem, majd eldöntik. Én nem állítok senkiről semmit.

    Az pedig, hogy tanúként valakit beidéztetek, nem belerángatás. Szerintem egy olyan ember, aki épelméjű, örömmel segíti tanúként a hatóságokat és bíróságokat az igazság kiderítésében. Ez nem belerángatás.

    Éppen ezért nem egyeztetek senkivel sem arról, hogy beidéztethetem-e vagy sem. Mert ha úgy érzem, hogy segíthet, teljesen természetes, hogy a tanúk között a helye. Ez nem választás kérdése.

    VálaszTörlés
  65. mi van nem bírod a kritikát? ennél keményebbnek gondoltalak.. szólásszabadság mi? ugyanmár..

    VálaszTörlés
  66. "szólásszabadság mi? ugyanmár.."

    Látod, a te hozzászólásod is megjelenhetett.

    VálaszTörlés
  67. Azért gondold meg a dolgot! Tóta az egyetlen troll, akit név szerint ismersz. Na meg Gery, de ő nem annyira érdekes. Tóta egy jó kiindulási pont a hatóságoknak. Lehet, hogy az összes indexes troll az ő asztaltársaságából kerül ki. Gondolj csak bele! Ha Tótát vádlottként idéznéd be, a rendőrség fel tudná göngyölíteni az egész trollbűnbandát. Sikerülne neked az, ami Tomcatnek soha. Na?:)

    VálaszTörlés
  68. belegondoltam
    tóta hülyeség :D

    VálaszTörlés
  69. "Szerintem egy olyan ember, aki épelméjű, örömmel segíti tanúként a hatóságokat és bíróságokat az igazság kiderítésében."

    a rokonaidat kérdezted már mennyire szeretnének téged kimosni a szarból? örülni fognak, hogy járhatnak a tárgyalásodra, biztosan nincsen jobb dolguk...

    "belegondoltam
    tóta hülyeség :D"

    remélem blogin és tc ott lesznek! ők is szívesen segítenek majd rajtad. legyen ott főnökúr is (persze ha visszatér valaha a síelésből), mert néhány napja kapott egy masztipartis levelet...

    VálaszTörlés
  70. "Tipikusan ugyanaz, mint a korábbi hackertámadások. Ez bizony nem másik ügy, ez a Hermán-ügy egy újabb vonatkozása. Úgyhogy jön a tanúlistámra egy újabb személy. "
    vs.
    "Én nem állítok senkiről semmit."
    Ez bizony egy állításnak tűnik.(gy.k. a vs. fölött)
    Szerintem ezt olvasgasd:
    http://hu.wikipedia.org/wiki/Hamis_v%C3%A1d

    VálaszTörlés
  71. "Szerintem egy olyan ember, aki épelméjű, örömmel segíti tanúként a hatóságokat és bíróságokat az igazság kiderítésében. "
    Hol is van az postod amiben egy rendőrnőt pocskondiáztál?Ja, hogy már levetted.

    VálaszTörlés
  72. "Szerintem egy olyan ember, aki épelméjű, örömmel segíti tanúként a hatóságokat és bíróságokat az igazság kiderítésében."
    Ismét a demagógia.

    VálaszTörlés
  73. Sodipediaval mi történt ? Endre, kapcsold ki az előzetes moderálást!

    VálaszTörlés
  74. "Ismét a demagógia."

    Nem demagógia. Az igazság.

    V: A hamis vádhoz nekem is tudatában kell lennem, hogy hamis a vád.

    VálaszTörlés
  75. "Hol is van az postod amiben egy rendőrnőt pocskondiáztál?"

    Abban az esetben jogosan. Azt mondta, szerinte már maga a rendőrlista is illegális, jelzők nélkül. Ez persze baromság, ugyanis még az a gyanúsítás is, amit öt perccel korábban felolvasott nekem, néhány jelzőre épül. :)

    VálaszTörlés
  76. "biztosan nincsen jobb dolguk..."

    Mindenkinek van jobb dolga, mint az állampolgári kötelességeinek a teljesítése, de ettől még nem az erdőben élünk, hanem társadalomban.

    VálaszTörlés
  77. "Én csupán gyűjtöm a bizonyítékokat és a megfelelő adagolásban átadom nekik." -SoDi

    jegyezzük fel! JEGYEZZÜK FEL! te gerinctelen házmester spión te! te hazaáruló, te besúgó, te tégla, te, te , te, szavakat se találok rád, te patkány! és még büszke is vagy rá! eszem megáll

    VálaszTörlés
  78. "Mindenkinek van jobb dolga, mint az állampolgári kötelességeinek a teljesítése, de ettől még nem az erdőben élünk, hanem társadalomban."

    amikor a népek a rendőröket ütötték, akkor erre mit is mondtál?????

    görényképű! egyszer meglátlak, szaladni fogsz!

    VálaszTörlés
  79. "amikor a népek a rendőröket ütötték, akkor erre mit is mondtál?????"

    A társadalom a nép, nem pedig az elnyomó rendszer.

    VálaszTörlés
  80. " te gerinctelen házmester spión te! te hazaáruló, te besúgó, te tégla "

    Bocsánat, én nem rám bízott titkokkal dolgozom, csak bloglok. Arról, hogy vannak például hangfelvételeim a telefonbetyárokról, nem tehetek, miután folyton ők telefonálnak be az élő adásomba. Érted.

    Arról sem tehetek, amit mindenki lát. Régi Bombagyár feltörés, régi blogjaim feltörése, sodinyaral YouTube csatornám feltörése.

    Én csak ezeket szedem össze, amiket mindenki lát. A tanúk pedig azért kellenek, mert bíróság előtt kevés lehet az bizonyítéknak, hogy ezt mindenki látja. Kell valaki, aki el tudja mondani, hogy igen, láttam, hogy fel volt törve a blog. Igen, az én weblapomat is feltörték akkoriban.

    VálaszTörlés
  81. "Mindenkinek van jobb dolga, mint az állampolgári kötelességeinek a teljesítése, de ettől még nem az erdőben élünk, hanem társadalomban."

    Pont te vagy az, aki egyből kiköltözne az erdőbe, ha lenne ott áram, internet és mirelitpizza. Olyan szinten utálsz emberek közé járni, hogy az valami hihetetlen. Individualizmusod csodájára jár minden belvárosi libsi.

    VálaszTörlés
  82. Ha utálnék emberek közé járni, nem szereztem volna magamnak parlamenti belépőt. :D

    VálaszTörlés
  83. És? Használtad már? Na, ugye!

    Saját bevallásod szerint innod kell, hogy el tudd viselni az NPC-k társaságát. Habár a Parlamentben megvan az ellenség is, aki ellen össze lehet fogni, talán így az ivást is megúsznád.

    VálaszTörlés
  84. "Ha utálnék emberek közé járni, nem szereztem volna magamnak parlamenti belépőt"

    És amióta megvan, hányszor mentél be a Parlamentbe?

    VálaszTörlés
  85. A parlamentbe kétszer vagy háromszor, a képviselői irodaházba pedig négyszer, ha jól emlékszem.

    VálaszTörlés
  86. Ejha, ez aztán a társasági élet! Gondolom, azt már egy kezeden is meg tudnád számolni, hogy ezen alkalmakkor hány emberrel váltottál szót.

    VálaszTörlés
  87. én mint keresztény-konzervatív, örömmel látom, hogy végre eltűnik az ocsmány mocskolodás!!

    VálaszTörlés
  88. "Mit is jelent a SoDI?"

    Miután nem rövidítés, nem jelent semmit. :)

    VálaszTörlés
  89. Nem mondtam, hogy rövidítés. Nem is céloztam rá. Tehát mit is takar?

    Amúgy sikerült hülyét csinálnod a szeretett nemzeti oldalból.

    http://kuruc.info/r/6/90047/

    VálaszTörlés
  90. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  91. "V: A hamis vádhoz nekem is tudatában kell lennem, hogy hamis a vád. "
    Egy kis adalék:
    Szándékosság: mind egyenes, mind eshetőleges szándékkal megvalósítható. Fontos, hogy az elkövető tudata fogja át mindegyik tényállási elemet. Ha nem így van, akkor rágalmazásért vagy becsületsértésért felelhet.

    234.§. Aki mást hatóság előtt bűncselekmény elkövetésével azért vádol hamisan, mert gondatlanságból nem tud arról, hogy tényállítása valótlan vagy a bizonyíték hamis, vétséget követ el, és egy évig terjedő szabadságvesztéssel, közérdekű munkával vagy pénzbüntetéssel büntetendő.

    Szerintem tudatában vagy te egyébként.Másra akarod kenni a szart.

    VálaszTörlés
  92. "Mindenkinek van jobb dolga, mint az állampolgári kötelességeinek a teljesítése, de ettől még nem az erdőben élünk, hanem társadalomban. "
    Ki is mondogatta, hogy "az ellenségnek nincsenek jogai" , "zsidó törvények", bírók és rendőrök pocskondiázása stb?Újabb demagógai.Mióta lettél te ennyire törvény tisztelő állampolgár?

    VálaszTörlés
  93. V: A blogom rendszeres átírásával vádolok mást. A lista konkrét átírásával nem. Azt ugyanis nem tudom, hogy pontosan mit írtak át és mit nem.

    Ha szerinted a 2006 és 2009 közötti elnyomás elleni harc rendetlenség, akkor hülye vagy.

    "Amúgy sikerült hülyét csinálnod a szeretett nemzeti oldalból."

    Én nem tehetek senki etikátlanságáról. Az N1 híradó etikátlanságáról pláne nem.

    VálaszTörlés
  94. Jaajj, de kedves vagy Endre, hogy megjelentetted a poénból írt HSZ-t... xD
    Becsületes leszek, és kitörlöm...

    VálaszTörlés
  95. Ennyit azért hozzászóltam az N1 közleményéhez:

    "A témába én már végképp nem akarok belefolyni, vagy az állóvizet kavarni, sőt: inkább el akarom felejteni, de egy apró megjegyzésem azért lenne; szigorúan fenti a szöveg logikájához.

    Önmagában a korábbi kitüntetett figyelem és segítőkészség senkit nem jogosít sem arra, hogy onnantól kedve örök időkön át úgy bánjon a figyelme tárgyával, ahogy neki éppen jólesik."

    VálaszTörlés
  96. "A blogom rendszeres átírásával vádolok mást. "
    Blablabla.Az igazság az ,hogy szarban vagy.Próbálod valakire ráverni az egész balhét.Ezek az "átirogatások" nagyon nehezen megfogható dolgok.Nehogy az legyen, hogy elbukod a Hermán-ügyet+hamis vád+felbujtás hamis tanuzásra.Aztán jön a "három csapás" és pár év kinéz neked :))))
    "Ha szerinted a 2006 és 2009 közötti elnyomás elleni harc rendetlenség, akkor hülye vagy."
    Ja persze, ezzel mostadod azt a csürhét.

    VálaszTörlés
  97. "Ha szerinted a 2006 és 2009 közötti elnyomás elleni harc rendetlenség, akkor hülye vagy."
    Az nem elnyomás elleni harc volt hanem néhányan azt gondolták, hogy majd átveszi ka hatalmat és élnek majd mint hal a vízben.Ha akkor "elnyomás" volt akkor mi van most.

    VálaszTörlés
  98. Andy: Mert nem érdekel semmilyen más weblap.

    V: "Ezek az 'átirogatások' nagyon nehezen megfogható dolgok"

    Ez nem az én gondom, hanem azé, aki a valósággal szemben be akarja bizonyítani, hogy nem volt átírogatás. :)

    Te azért fosol, ügyvéd úr, mert azt hiszed, hogy voltam olyan hülye, hogy név szerint téged is megemlítettelek a Hermán-féle ügyben. Pedig nem. 100%-ig konkrét nevek emlegetése nélkül csak annyit mondtam, hogy tudomásom van egy másik eljárásról (Tomcat-féle, Bombagyár-feltörés), ahol - azt pletykálják - konkrétan látószögbe került egy elkövetői kör, és van egy olyan vélelmem, hogy a két ügy nagyon szorosan kapcsolódik, bár bizonyítani természetesen nem tudom.

    VálaszTörlés
  99. Tomcatet leszámítva kizárólag olyan személyeket említettem meg név szerint a Hermén-féle ügyben, akikkel nem vagyok konkrét haragban, hanem inkább jó, vagy (többségében) semleges ismerőseim.

    VálaszTörlés
  100. "Mert nem érdekel semmilyen más weblap."

    En ezt azert nem ertem, mert ott csak a te kommentjeid vannak. Minden komment melett hiteles hivatkozas van erre a weblapra. Az csupan egy gyujtemeny.
    Mi a baj vele?
    Ezt most komolyan nem ertem.
    Azon a weboldalon semmi szemetkedes nincs.

    VálaszTörlés
  101. A kommenjeim a provokáló kontextus nélkül.
    Ilyesmire semmi szükség.

    VálaszTörlés
  102. "A kommenjeim a provokáló kontextus nélkül.
    Ilyesmire semmi szükség."

    Na igen, de a "provokalo kontextus" lathato, ha valaki kattint a linkre.

    VálaszTörlés
  103. Az emberek nem fognak kattintgatni.
    Ezt te is tudod.

    VálaszTörlés
  104. Hát igen...
    Sajnos így én sem fogok idejárni már, meg csomó más "troll" sem.
    Szerintem Sodi még élvezte is néha a szivatást. Ő is unatkozni fog nélkülünk. Már megszokott minket.

    VálaszTörlés
  105. Nem a csipkelődéssel van a gond, hanem azzal, ha már öncélúvá válik, és már azt is megpróbálja ellehetetleníteni, hogy a hazafiakkal normálisan tisztázzam az esetlegesen félreértéseket.

    VálaszTörlés
  106. hogy a hazafiakkal normálisan tisztázzam az esetlegesen félreértéseket..

    na miután ez megtörtént, visszateheted a normális kommentelést..

    VálaszTörlés
  107. "Te azért fosol, ügyvéd úr, mert azt hiszed, hogy voltam olyan hülye, hogy név szerint téged is megemlítettelek a Hermán-féle ügyben."
    Milyen Ügyvéd Úr, milyen Tomcat ügy?Te normális vagy?

    "Ez nem az én gondom, hanem azé, aki a valósággal szemben be akarja bizonyítani, hogy nem volt átírogatás"
    Szerinted kinek a gondja?S mi van kiderül ,hogy nem volt semmiféle átírogatás?

    VálaszTörlés
  108. Sodi a te kommentjeidben a mérhetetlen demagógia leginkább provokáló.

    VálaszTörlés
  109. "Milyen Ügyvéd Úr, milyen Tomcat ügy?"

    Egy a V biztos az jelenti, hogy "Vilmos", nem pedig valami mást. :D

    "Szerinted kinek a gondja?"

    Akinek az a feladata, hogy minden kétséget kizáróan bizonyítson be valamit.

    " a te kommentjeidben a mérhetetlen demagógia leginkább provokáló "

    A rövid és közérthető tömörítés még nem demagógia.

    VálaszTörlés
  110. hihi, egy időben nagyon bántam, hogy nem e keresztnevet kaptam. ;)

    De amúgy nem is a jobbik érdekel nagyon, még csak nem is valami merev ideológia, hanem maga az ÜGY, hogy ne baszódjon szét az ország, ne engedjék tönkretenni, stb...

    Komolyan ilyenek és hasonló húzások miatt már csak akár emberségből is Tomcatet szidni én nem fogom. Annyira nem vészes még az se őbenne, ami pár dolog még megáll mint objektív tény.

    VálaszTörlés
  111. "Egy a V biztos az jelenti, hogy "Vilmos", nem pedig valami mást. :D"
    Az, Vilmos...Jelenthet még római 5-t is._Balek.
    "A rövid és közérthető tömörítés még nem demagógia. "
    Látom megint fogalomzavarban vagy.A tartalom demagóg még hozzá nem is kicsit.Kár bebújni ilyen "tömörítős" faszságok mögé.

    "hanem maga az ÜGY, hogy ne baszódjon szét az ország, ne engedjék tönkretenni, stb..."
    pl ez is demagógia

    VálaszTörlés
  112. de miért magógia? Ja, ha neked mindegy miben élsz, akkor vagy hülye vagy,. vagy nem is élsz itt ÉS emellé akarsz itt élni

    - akkor meg kibic mit pofázol bele a magyar belpolitikába, tipikus zsidó szokás nyugatról köpködni vissza, ezt teszik az oroszoktól kiebrudalt zsidajok is

    VálaszTörlés
  113. V írta : "Ja persze, ezzel mostadod azt a csürhét."

    mondom én, hogy gyurcsányista zsindextroll vagy pl te is

    Hát tudod mit, bújj a fletó valagába, ha ennyire tetszik/tetszett az a kormány, hogy az ellene tüntetőket lazán lecsőcselékezed, te koszos kis patkány. Phü.

    VálaszTörlés
  114. én már abból gondoltam, hogy v valami magasan kvalifikált személy lehet, hogy volt wellnes hétvégén. engem egy wellnes szállóba még padlot felmosni se engednének be.

    VálaszTörlés
  115. Azért válaszoltam ezekre neked V csak, hogy bemutassalak saját magadnak te pökhendi fasz xD és semmit se hiszek el neked, amit magadról mondasz, szerintem nem vagy ügyvéd, sőt diplomás se, vagy ha igen, nosza, szkenneld be, és mutasd meg itt a diplomádat!!!

    ...és igen, ha a szocik maradtak volna, már csődbement volna az ország és/vagy eladtak volna abszolút mindent ami nemzeti vagyon.

    Broni : Nem tudhatjuk, de még ha az is, sajnos viszont ez a kvalifikáció nem jár együtt a tisztességgel. Ezt itt demonstrálja ő maga.

    VálaszTörlés
  116. Hat broni, ahhoz, hogy valaki wellness hetvegere menjen nem kell magasan kvalifikaltnak lenni. Ezt sajnos latom amikor jomagam e-fajta hetvegekre megyek a baratnommel.
    Oregm annyi sotet emert amennyi neha ott osszegyulik pl. a kozos medences terben, vagy a szaunaban...
    Pfehjj, hihetetlen! Pedig jo szallodakba szoktunk jarni. A penzes paraszok nem magasan kvalifikaltak.

    VálaszTörlés
  117. "...és igen, ha a szocik maradtak volna, már csődbement volna az ország és/vagy eladtak volna abszolút mindent ami nemzeti vagyon."

    Ez sajnos igaz... :(

    VálaszTörlés
  118. @Andy "Szerintem Sodi még élvezte is néha a szivatást"

    De vannak bizonyos határok, nem? ha már szóbakerültek politikusok, jópáran ezekrszer többet ártottak közvetve mindannyiunknak.

    Amúgy szerintem sem mindegyikőtök szemét, gyurcsányista, vagy akármilyen gaz úgy lelke mélyén igazából, azok közül se akik direkt trollkodni járnak ide, csak max 2-3 ember a gonosz jellemű, akik viszont belerángatják a többieket a sok faszságba - és ezek 2-3-an viszont szerintem ugyanazok, akik Tomcatet is régóta "figyelemmel kísérik". Az sem volt semmi az a mocsok amit összehoztak indexen Tomcates topikban, különben archive.org újababn behotz több dolgot pl bombagyárat, és sok minden mást is...

    VálaszTörlés
  119. A "penzes parasztok"-at nem V.-re ertettem, hanem altalaban.

    VálaszTörlés
  120. Amúgy én akkor azzal barátságos leszek, aki nem ilyen aljaskodós, nem az hogy vitázik, tudjátok mikre gondolok.

    Szeszesembernek ha olvassa : CSAK azért játszottam el a buzis szerepem, hogy magamra vonjam a figyelmeteket, és ne Sodi legyen az egyetlen céltáblátok. Azért annyi igaz, hogy szerencsétleneket nem ítélem el alapból, csak mert azok, amik, és tényleg van köztük sok "jobbos" is...

    VálaszTörlés
  121. Rendezvényház van, nyitott, belépő nem volt, mivel végülis fogadás+termékbemutató - DE pl Soma meg ilyenek jöttek el, hát annyi sznobot egy rakáson. Feltűnt, milyen kevés kocsi van a környéken, ennyien nem gyalogolnak odáig, aki viszont a közelben komoly autóból kászálódott ki, valahogy visszafogottabnak tűnt. (szerintem aki nem benga luxusjárgánynal jött, az nem akarta hogy lássák a kocsiját) na EZ A sznobság nemesnek MUTATJA magát aki nem az sine nobilitate

    Milxen szánalmasan képmutatóak bírnak lenni, aztán meg ha csak és kizárólag egymás közt vannak, akkor lemennek varacskosdisznóba pl a wellness klubabn ahogy mondtad Andy, jah. =D

    VálaszTörlés
  122. Majdnem beugrottam...

    De tudod mit, te szarkavaró szemétláda (Andy)?
    Juszt sem fogsz engem Szilvási ellen provokálni.
    Elkövetett a csapata egy etikai hibát, és ezen összevitatkoztunk.
    Remélem, a jövőben nem fognak elkövetni ilyen hibákat.

    Ennyi.

    VálaszTörlés
  123. Nagyon átlátszó ez az igyekezet, amivel az Andy Dufresne-féle áskálódó zsidók megpróbálnak mondvacsinált ellentéteket szítani a nemzeti oldalon, amikor már éppen kezd lecsitulni minden.

    Juszt sem ugrom be, juszt sem fogok a kedvetekért rosszat írni senkitől még a N1-esek közül sem. Ennyi.

    VálaszTörlés
  124. Nagyon átlátszó ez az igyekezet, amivel az Andy Dufresne-féle áskálódó zsidók megpróbálnak mondvacsinált ellentéteket szítani a nemzeti oldalon, amikor már éppen kezd lecsitulni minden.


    Sodi. En nem irtam se a kurucra se mashova. Itt kerdeztem ra a dolgora Szilvasival kapcsolatban, a kurucon olvasottak alapjan.
    Nem is ertem milyen askalodasrol beszelsz. Vilagosits fel!

    VálaszTörlés
  125. Andy Dufresne-féle áskálódó zsidók


    Tartsd szem elott az esetleges jogi kovetkezmenyeket, amelyeket egy ilyen zsidozas vonzhat maga utan.

    VálaszTörlés
  126. S.F.: "CSAK azért
    játszottam el a
    buzis
    szerepem,
    hogy
    magamra
    vonjam a
    figyelmeteket,
    és ne Sodi
    legyen az
    egyetlen
    céltáblátok"

    Ez teljesen egyértelmû volt még számomra (csökkent értelmû medvebocs) is. Persze nem láthatták meg a gyûlöletüktôl.

    Igaz, én csak olyan embert buziznék, akit jól ismerek (pl. baràt), és a helyén tudja kezelni szavaimat.

    Na, state buoni, m1ek workni.

    VálaszTörlés
  127. Andy Dufresne egy kitalált filmbéli karakter.
    Egy kitalált filmbéli karakterben nincsenek személyiségi jogai.

    VálaszTörlés
  128. "Nem is ertem milyen askalodasrol beszelsz. Vilagosits fel!"

    Megpróbálsz összeugrasztani vele, de nem hagyom.
    Ennyi.

    VálaszTörlés
  129. Abban a pillanatban, hogy valaki tisztességesen bemutatkozik, megkapja tőlem is a bemutatkozott embereknek járó tiszteletet.

    VálaszTörlés
  130. Egyébként már van új bejegyzés. :)

    http://66masodperc.blogspot.com/2011/12/blokad-parlamentnel-66-masodpercben.html

    VálaszTörlés
  131. Valaki bemásolt innen egy hozzászólást a FB üzenőfalamra, amit azóta úgy látszik már eltüntetett a blog gazdája.

    Endre! Ha legközelebb meglátlak egy rendezvényen, el fogok veled beszélgetni a "baloldali trollságomról". Egy-két dolgot nyomatékosítani fogok a számodra, hogy velem kapcsolatban többet ilyen kifejezések ne is jussanak eszedbe. Túl sokat engedtél meg magadnak velem szemben, de majd megtanítalak, hogy meddig lehet elmenni egészségkárosodás nélkül!

    VálaszTörlés
  132. Elég tapasztalatom van már ahhoz, hogy juszt se dőljek be álnéven írogató trolloknak.

    Juszt sem hagyom magam összeugrasztani a Szilvásival, akárhogy igyekeztek.

    VálaszTörlés
  133. Ejj te Andy - szóval zsidónak lenni szerinted szégyen, vagy mi van? Ha nem is szégyen önmagában, azért - főleg ha nem kisemberről van szó -, bizonyos társadalmi köztudatban élő UTÓ ítéletek miatt előhívHAT némi gyanakvást, ami aztán a konkrét ember esetében vagy alaptalannak bizonyul, vagy nem. Bár az óvatosság egyébként sem árt, mert a csalás, hazudozás, aljasság és a többi nem a zsidók monopóliuma. ;)

    Bizonyos, magas társadalmi pozíciójú, befolyásos zsidók sokkal jobban, hatásosabban lejáratják a népüket, mint akármilyen kurucinfo. Még az is lehet, hogy direkt teszik ezt.

    VálaszTörlés