Ha még nem láttad volna

2011. december 21., szerda

Matolcsy nagy arc! :D

Azt hiszem, ez Matolcsy Magyarország leglazább embere. A BKV a csőd szélén, az ország motorja bármikor leállhat (ha a kétharmad magyar GDP-t megtermelő helyen nem tudnak az emberek dolgozni menni, az nem fincsi), a városvezetés rendkívüli egyeztetést kér.


Ami ő reggel lemond
FÁRADTSÁGRA HIVATKOZVA!


(értsd: reggel van, nincs kedvem, faszom kel fel, majd máskor)


Szerintem a szótárba beírhatjuk a lazaság mellé Matolcsy Gyurika nevét.
By SoDI

359 megjegyzés:

  1. Én a dilettantizmus mellé is beírnám a nevét.

    VálaszTörlés
  2. Első. SF homokos.

    VálaszTörlés
  3. Nem baj. Ha leáll a BKV, majd minenki beköltözik a munkahelyére. Egy kanapé csak akad mindenhol.

    A saját otthon úgyis felesleges luxus. Aki burzsoá attitűdből kiindulva ragaszkodik hozzá, az meg gyalogolhat.

    VálaszTörlés
  4. Sodi, én értem, hogy neked ő a példaképed. Ugyanúgy nem ért semmihez, mint te(bár ő legalább nem beszédhibás), mégis egy ország gazdaságát bízták rá. És most tessék, még dolgoznia se kell, ha nem akar. Őt nem vonja kérdőre az anyukája, hogy "Fiam, ma hány órát dolgoztál?" meg "A rezsipénzt mikor adod ide?". Ő egy szabad ember, ő laza, mert ő megteheti. Bárcsak te is ilyen lehetnél.

    VálaszTörlés
  5. Tőlem másfél havonta megkérdezi. Na bumm :D

    VálaszTörlés
  6. "Tőlem másfél havonta megkérdezi. Na bumm :D"

    Valóban? Csak másfél havonta zörrentek össze? Nem szokott némi enerváltsággal a hangjában faggatni arról, hogy mikor nőssz már fel végre? Nem szokott érdeklődni az aktuális munkákról, a várható bevételekről, és a munkamorálod pillanatnyi állapotáról?

    Én elhiszem neked, ha azt mondod, hogy nem, de tudod, ez azt jelentené, hogy belenyugodott abba, hogy fogyatékos vagy, és már nem is reméli, hogy valaha a saját lábadra állsz.

    VálaszTörlés
  7. "Tőlem másfél havonta megkérdezi. Na bumm :D"

    hogyan teszi fel neked ezt a kérdést? nem tudom elképzelni...
    hogyan zajlik köztetek egy ilyen beszélgetés?
    mondod még neki, hogy "mészteámapicsába bazmeg"? :)

    VálaszTörlés
  8. "Nem szokott érdeklődni az aktuális munkákról, a várható bevételekről"

    Miután folyton arra hivatkozom, hogy "akit tervként kitűztem erre az időszakra, az bejött, pedig meg is emeltem a korábbi időszakhoz képest a tervet" egyedül abban nyaggat, hogy növeljem meg a tervszámot. Jó, majd januártól. :)

    Egyébként brékin nyúz:

    http://index.hu/gazdasag/magyar/2011/12/21/bovliba_vagta_magyarorszagot_az_s_p/

    VálaszTörlés
  9. Még lehet némi reménye. Azt olvastam legalábbis valahol, hogy 34 év a kritikus kor. Ha addig nem repül ki valaki a "fészekből", akkor már valószínűleg nem is fog.

    VálaszTörlés
  10. "Egyébként brékin nyúz:"
    Nem meglepetés ez.

    VálaszTörlés
  11. "Nem meglepetés ez."

    A meglepi az most jön. A nagy alapkezelők szabályzata kötelezővé teszi, hogy megszabaduljanak azoktól a kötvényektől, melyeket két hitelminősítő is a befektetésre nem ajánlott kategóriába sorol.

    Holnap piacnyitáskor szépen el lesz árasztva a piac magyar államkötvényekkel.

    Most lehet 300 Ft körül az euro, holnap ilyenkor 320 körül lesz.

    VálaszTörlés
  12. És az igazán fincsi, hogy jön a harmadik is.
    Szenteste előtt egy nappal.

    http://index.hu/gazdasag/magyar/2011/12/21/leminositesre_keszul_a_fitch/

    VálaszTörlés
  13. "Most lehet 300 Ft körül az euro, holnap ilyenkor 320 körül lesz."

    Ezt kaptuk karácsonyra.

    VálaszTörlés
  14. NA NEM BAJ, LEGALÁBB A KIALAKULT BALHÉ MIATT MOST MÁR 100%, HOGY LESZ ALKALMAM FELAVATNI A FÉNYKÉPEZŐMET A KÉT ÜNNEP KÖZÖTT. :)))

    Biztos lesz valami élet a Parlamentben.

    VálaszTörlés
  15. Írtam update-et.
    Argentin életkép államcsőd után (akár még március 15-re is lehetséges itthonra ez a kép):

    http://info.indiatimes.com/ptst.jpg

    VálaszTörlés
  16. Kurva életbe. Pont ma váltottam át egy nagyobb adag eurót a végtörlesztés miatt.

    Miért nem tudták ezt tegnap bejelenteni?

    VálaszTörlés
  17. Ez kurva jó komment :DDD

    "Kíváncsi vagyok, hogy holnapra mennyi lesz a forint.Meg, hogy orbán most mit lép.Szerintem még az idén leszopja az IMF-et."

    http://kuruc.info/r/2/89800/

    :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    VálaszTörlés
  18. Csúnya idők jönnek rád államcsőd esetén, púp, én annyira nem várnám a helyedben.

    VálaszTörlés
  19. Sodi, nézd mit találtam:

    http://rationalwiki.org/wiki/Fractal_wrongness

    Ezt mintha rólad írták volna.

    VálaszTörlés
  20. Épp időben vettem telefont \o/

    Visszakanyarodva Matolcsyra, ez az ára a baromi nagy gazdasági szabadságharcos arcoskodásnak. Lehet itt szuverenitásról beszélni, meg verni a mellünket, hogy mennyire függetlenek vagyunk, csak ez baromira nem igaz. Csatlakoztunk az EU-hoz. Kereskedelmünk nagyrészét az EU-val folytatjuk. Nyersanyagok nagyrésze külföldről jön.

    De nem baj, majd jól összeomlik az ország aztán nézhetünk...

    VálaszTörlés
  21. Az igazán vicces, hogy egy éve minden arról szólna, hogy Szentendre csődbe megy, és nem lesz távfűtés. MA EGY MÍNUSZOS HÍR!

    http://index.hu/belfold/2011/12/21/veszelyben_a_futes_es_a_kozvilagitas_szentendren/

    VálaszTörlés
  22. "Épp időben vettem telefont \o/"

    Hát, holnap kora délután én is megveszem a fotógépet. Karácsony előtti napokban csak nem piszkálja az árakat az edigital. :)

    VálaszTörlés
  23. Önerőből max. éhenhalni képes ez az ország.

    VálaszTörlés
  24. "Csúnya idők jönnek rád államcsőd esetén, púp"

    Az államcsőd egy dolog.
    Az informatikai fejlesztésre a globális igény ettől még nem áll le. Úgyhogy nem aggódom.

    Netszolgáltató államcsőd esetén sem áll le (miért is tenné), úgyhogy fogok tudni dolgozni is. :D

    Viszont végre megint lehet forradalmi hangulatról tudósítani. Erre már több éve nincs lehetőség. :(

    VálaszTörlés
  25. Hát igen SoDI, tök tuti te itt örömködsz, hogy államcsőd. Csak mesélj mit fogsz itthon csinálni? Munkád nem nagyon lesz. De legalább a pénz se fog érni semmit. Itt a trollok többsége vesz egy nagy levegőt összepakol és megy külföldre, ahol értékesíti a tudását. Te pedig itthon maradsz és reménykedhetsz abban, hogy legalább áram legyen néha.

    VálaszTörlés
  26. "Az informatikai fejlesztésre a globális igény ettől még nem áll le. Úgyhogy nem aggódom.

    Netszolgáltató államcsőd esetén sem áll le (miért is tenné), úgyhogy fogok tudni dolgozni is. :D"

    És mondd csak áram miből lesz? Ugyanis a legtöbb erőmű import anyagból dolgozik. Jobb esetben csak áremelkedés lesz, rosszabb esetben áramkimaradás.

    VálaszTörlés
  27. Még lehet némi reménye. Azt olvastam legalábbis valahol, hogy 34 év a kritikus kor.

    32 év meg a fizikai teljesítőképesség csúcsa. Majd meglátjuk, hogy akkor lesz-e jajahátam.

    Önerőből max. éhenhalni képes ez az ország

    Tévedés. Éhen nem fogunk halni. :)
    Lehet, hogy bitang alacsony életszínvonalon fogunk élni, de éhen nem halunk.

    VálaszTörlés
  28. k0zi : agyamosott birka vagy már megint!

    VálaszTörlés
  29. Púp, gondolkozz már egy kicsit.
    Jelenleg, egy működő gazdaságban havi nettó 30-at keresel, anyádnál pedig nincs villany, mert a számlát se birjátok kifizetni.

    Mire lennél képes egy esetleges gazdasági összeomlás esetén? Szerinted növekedni, vagy csökkeni fog a havi 30 rugúd?

    Második kérdés, milyen tartalékaid vannak a nehéz időkre?

    VálaszTörlés
  30. " Csak mesélj mit fogsz itthon csinálni? Munkád nem nagyon lesz. "

    Az infó projektek akkor jönnek igazán az országba, ha a nyugatiak tudják, hogy a helyi szakembereknek mennyire ÉGETŐEN SZÜKSÉGÜK van a pénzre, és ezért mennyire hajlandóak még a korábbihoz képest is LEJJEBB VINNI az árakat változatlan minőség mellett. :D

    Úgyhogy nem aggódom.

    Államcsődben lesz aztán igazán munka, amikor senkinek sincs pénze. A munkaerő lokális áresésére egy globális piacon (változatlan minőség és változatlan globális gazdasági tér mellett) a megbízások ODAVÁNDORLÁSÁVAL reagál az IT szektor.

    VálaszTörlés
  31. Mit akarsz te a globális piacon, bazmeg?

    Magyarul is alig makogsz, a munkád minőségéről meg most ne is beszéljünk. Felveszel egy tolmácsot állandóra magad mellé?

    VálaszTörlés
  32. SF: köszönöm a konstruktív, személyeskedő hozzászólást.

    VálaszTörlés
  33. "Jelenleg, egy működő gazdaságban havi nettó 30-at keresel"

    Ehhez képest folyamatosan növekvő bevétellel kártérítések nélkül számolva magasan a legjobb negyedévet zárom, amióta dolgozom. Erről ennyit. :)

    "És mondd csak áram miből lesz?"

    Ha sokaknál kikapcsolják, a többieket ki lehet szolgálni.

    VálaszTörlés
  34. Kicsit irigylem púpot, mert ő annyira ostoba, hogy várja a gazdasági összeomlást. Legalább nem stresszel rajta annyit, mint egy ép elméjű ember.

    VálaszTörlés
  35. "Mit akarsz te a globális piacon, bazmeg?"

    Nem kell NEKEM "akarnom" valamit ott.
    Elég, ha a megbízómnak van ehhez kapcsolata. :)

    VálaszTörlés
  36. SoDI, tudod te mi történne, ha az általad említett módon omlana össze Magyarország?

    Az infrastruktúra jó eséllyel becsődölne. Áram, Internet, fűtés, mind esetlegesen működne.

    A közbiztonság még a mai röhejes színvonalat sem érné el. Annyiszor törnének be az emberek otthonába, ahányszor nem szégyellnek.

    Ha pedig a szélsőjobbos csürhe is átveszi a hatalmat, ahogy megjósoltad, akkor Magyarország olyan szakadékba esik, ahonnan nem mászik ki többé.

    VálaszTörlés
  37. EXTRA:

    Közben szétesik a metró.

    http://index.hu/bulvar/hirek/2011/12/21/fustolt_egy_metroszerelveny_a_deak_teren/

    VálaszTörlés
  38. "Ehhez képest folyamatosan növekvő bevétellel kártérítések nélkül számolva magasan a legjobb negyedévet zárom, amióta dolgozom. Erről ennyit. :)"

    A 4 hónap alatt megkeresett bruttó 300 ezer forintodról van szó? Levonások után marad 200 rugód, ami havi 50 ezret jelent. Jól értelek, erre büszkélkedsz épp?

    VálaszTörlés
  39. antiDOGMA ajánlva efféle kérdésekben tájékozódni, nem a zsindexbulvár és társai, mert azok szar dezinformátor vonalas neolib propagandalapok.

    És komolyan nem értem hogy lehet valaki ennyire szűk látókörű, hogy a bankároknak drukkol, áremeléseket követel, vagy épp sokallja a talán EU-ban nálunk legalacsonyabb minimálbért. Csak mert ő többet keres, és leszarja alapon = antiszociális. Beképzelt okostojások. :ß

    VálaszTörlés
  40. ""És mondd csak áram miből lesz?"

    Ha sokaknál kikapcsolják, a többieket ki lehet szolgálni. "

    Priceless.

    VálaszTörlés
  41. A metróra én már erős halálfélelemmel szállok fel. Szerencsére mostanában nem kellett sűrűn Pestre mennem, de jövőre nem úszom meg a Pestre rohangálást.

    De hát ilyen dolgokra nem telik, mint sok százezer ember biztonsága. Stadionra arra persze telik.

    VálaszTörlés
  42. "Az infrastruktúra jó eséllyel becsődölne"

    Áram szerintem lenne azon keveseknek, akik ki tudják fizetni. A net leállása pedig nem tűnik logikusnak.

    VálaszTörlés
  43. Hinni Istenmben kell, nem a kapitalizmus jelenlegi formájában, mint megváltoztathatatlan dogmában, mert különben jaj mi lesz. Nevetséges, és siralmas.

    VálaszTörlés
  44. "Ha sokaknál kikapcsolják, a többieket ki lehet szolgálni."

    Ha nálad kapcsolják ki, vagy csak napi néhány órában lesz, akkor meg pisloghatsz a gyertyafénynél :ddd

    VálaszTörlés
  45. "A 4 hónap alatt megkeresett bruttó 300 ezer forintodról van szó? Levonások után marad 200 rugód, ami havi 50 ezret jelent. Jól értelek, erre büszkélkedsz épp? "

    Ha jól értem 3 hónap alatt hozta össze a 300 ezer bruttót, úgyhogy nem 50 ezer, hanem 66 ezer a havi nettója!

    VálaszTörlés
  46. "A metróra én már erős halálfélelemmel szállok fel."

    Jó, ez azért túldramatizálás.
    Mert mondjuk kigyullad az alagút közepén.

    1) jó eséllyel még begurul a következő állomásra
    2) ha mégsem, betöröd az ablakot, és kimégy az alagútba

    Szóval nem látom, hol itt a veszélyhelyzet.

    Kisiklik? Felborulni nem tud, akkor nem elég széles az alagút.

    VálaszTörlés
  47. "Ha sokaknál kikapcsolják, a többieket ki lehet szolgálni."

    Szerinted te a "többiekbe" fogsz tartozni, mikor jelenleg, viszonylag jól működő gazdaságnál is a lekapcsoltak közé tartoztok?

    VálaszTörlés
  48. Azért kicsit erős a jogosan társadalmi igazságosságra törekvő népakaratot eleve lecsürhézni. Gyurcsányizmus szagát érzem itt újfent...

    VálaszTörlés
  49. "A 4 hónap alatt megkeresett bruttó 300 ezer forintodról van szó?"

    Három.

    "Levonások után marad 200 rugód, ami havi 50 ezret jelent."

    Havi 100 ezer levonások után (minimálbér) nettó 65. De ez rablás, így jövőre alternatív jogi megoldás után nézek.

    VálaszTörlés
  50. "Jó, ez azért túldramatizálás."

    Nem tartom annak. Ebből előbb-utóbb tragédia lesz. Kérdés, megvárják-e. Amikor még a nyáron kigyulladt az alagútban egy utasok nélküli szerelvény, azután is többen azt nyilatkozták, ha jól emlékszem akkor a tűzoltók is, hogy ha vannak utasok akkor a metrón, gyakorlatilag nincs esélyük a menekülésre.

    VálaszTörlés
  51. snecigeci :

    Az, hogy FEDEZEM a rezsit, esetlegesen mégis kikapcsolják, nem az én felelősségem. Vagyis irreleváns a felvetésed.

    VálaszTörlés
  52. "ha vannak utasok akkor a metrón, gyakorlatilag nincs esélyük a menekülésre"

    Hát ahhoz elég öregnek kell lenni.
    Én magamból indulok ki.
    Kibaszom az ablakot, és ki az alagútba.

    VálaszTörlés
  53. "Havi 100 ezer levonások után (minimálbér) nettó 65. De ez rablás, így jövőre alternatív jogi megoldás után nézek."

    Púp, a kukásoknak, utcaseprőknek kitalált minimálbér adóterheit sem tudod kigazdálkodni PROGRAMOZÓKÉNT? Ez valami vicc?

    VálaszTörlés
  54. Ja és jön hozzá két ünnep között még kb. 30-40, így az a 65 valójában 75 felett van - még nettóban számolva is.

    Erről ennyit.

    VálaszTörlés
  55. "Hát ahhoz elég öregnek kell lenni.
    Én magamból indulok ki.
    Kibaszom az ablakot, és ki az alagútba. "
    Azért megnézném ezt, hogy viteleznéd ezt ki élesben.Ostoba paraszt.

    VálaszTörlés
  56. "Púp, a kukásoknak, utcaseprőknek kitalált minimálbér adóterheit sem tudod kigazdálkodni PROGRAMOZÓKÉNT?"

    De, folyamatosan közelítek ahhoz, hogy tudjam.
    Túl keveset kértem idén, a reális ár töredékét, SZÁNDÉKOSAN, mert a tavalyi dolgok után nem mertem sokat kérni. Inkább jöjjön látványosan kevés pénz, de az BIZTOSAN.

    VálaszTörlés
  57. "Az, hogy FEDEZEM a rezsit, esetlegesen mégis kikapcsolják, nem az én felelősségem. Vagyis irreleváns a felvetésed."

    Tök mindegy, kinek a felelőssége, mivel anyád tart el, tőle függ az életed, így irreleváns, hogy kinek a felelőssége, egy gazdasági összeomlás esetén nem lenne áramotok - nyilvánvalóan ha gazdasági összeomlás nélkül se vagytok képesek kitermelni az árát, akkor azután mégúgy se fogjátok tudni. Ennyi a lényeg.

    VálaszTörlés
  58. Magyarország egészen egyszerűen nem vonhatja ki magát a globális gazdasághoz való igazodásból.

    Pénteken sürgősen elmegy az IMF, szerdán leminősít az S&P. Ennyit a melldöngetős nemzeti keménypöcsűségről.

    Az a hazaárulás, ha hátat fordítunk a világnak.

    Remélem hamarosan jön egy kormány, amely képes megfelelni a nemzetközi pénzpiacok elvárásainak, mert különben tényleg tré szinten fogunk élni, ha éhen talán nem is döglünk.

    VálaszTörlés
  59. "Áram szerintem lenne azon keveseknek, akik ki tudják fizetni"

    Tekintsünk most el attól, hogy a rendszer működne-e egyáltalán, és tegyük fel, hogy valóban az lesz, amit mondasz, és jóval drágább lesz az áram.

    Kik lesznek azok, akik fogják tudni fizetni? A maguk előtt milliós adósságokat görgető nettó 50 ezer forintot kereső informatikus-vállalkozók?

    Meg pont te szurkolsz ennek, mikor a pénzed 90%-a áramszámlára megy? Hát ha 3szorosára emelkedik az áram ára, akkor gyakorlatilag 3szorosára emelkedik az összes költséged.

    VálaszTörlés
  60. "Jó, ez azért túldramatizálás.
    Mert mondjuk kigyullad az alagút közepén.

    1) jó eséllyel még begurul a következő állomásra
    2) ha mégsem, betöröd az ablakot, és kimégy az alagútba

    Szóval nem látom, hol itt a veszélyhelyzet.

    Kisiklik? Felborulni nem tud, akkor nem elég széles az alagút. "

    Kész. Lebuktál Sodi. Te trollkodsz velünk. Ennyire nem lehet hülye senki sem.

    Minden elismerésem, kurva nagy beleéléssel játszottad éveken keresztül a lúzer retardnácit.

    VálaszTörlés
  61. "Kibaszom az ablakot, és ki az alagútba."

    Megtelik füsttel az alagút, nem tudsz tájékozódni, a szénmonoxid pedig hamar lebénít.

    VálaszTörlés
  62. "Mert mondjuk kigyullad az alagút közepén.

    1) jó eséllyel még begurul a következő állomásra
    2) ha mégsem, betöröd az ablakot, és kimégy az alagútba

    Szóval nem látom, hol itt a veszélyhelyzet."

    Mert ostoba vagy. Szerinted egy zárt alagútban hová fog menni a tökéletlen égésből származó erősen kormoló füst? Segítek, arra amerre te próbálsz meg menekülni. Ha mázlid van a metrószerelvényen még végig tudsz futni, utána kb semmit nem fogsz látni. Az alpokban is volt egy ilyen baleset, kigyulladt egy vonat, amely alagútban ment, az utasok kimenekültek, de csak az a pár élte túl, akik lefele menekültek (a hosszabb út felé)

    VálaszTörlés
  63. Sodi a lángoló metróból másnak is segítenél a menekülésben vagy csak a saját tyúkszaros életedet mentenéd?

    VálaszTörlés
  64. "Hát, holnap kora délután én is megveszem a fotógépet. Karácsony előtti napokban csak nem piszkálja az árakat az edigital. :)"

    erről csak annyit, te 100.000 félévet egyetemen balfaszkodott balfasz, aki a marketing szuperhőse, hogy karácsony után, miután minden faszfej megvette az ajándékait, az árak karácsony után furamód csökkennek. Tudod : kereslet-kínálat

    VálaszTörlés
  65. Egyébként meg ki a faszt érdekelnek az átlagaid meg szaros célkitűzéseid?Egy kibaszott nagy 0 vagy.

    VálaszTörlés
  66. "Tök mindegy, kinek a felelőssége"

    Nem mindegy. A saját felelősségi körömnek megfelelek, és ennyi a lényeg.

    "Megtelik füsttel az alagút, nem tudsz tájékozódni, a szénmonoxid pedig hamar lebénít."

    A szellőzés folyamatos, így nem tud megtelni olyan hamar. Bőven van idő eljutni a következő állomásig.

    k0zi: Bazi nagy ventilátorok működnek ott két állomás között is.

    VálaszTörlés
  67. "Én magamból indulok ki.
    Kibaszom az ablakot, és ki az alagútba."

    És merre indulsz el tök sötétben? Úgy hogy kb percenként hasraesel valamiben (kábelek, csövek).

    VálaszTörlés
  68. "karácsony után, miután minden faszfej megvette az ajándékait, az árak karácsony után furamód csökkennek"

    Leszarom. Pszichológia is van a világon.
    Önterapeutaság, tudod. Szó volt róla.

    VálaszTörlés
  69. Én bízom a szellőzőrendszerben.
    Ennyi.

    Na megyek melózni.

    VálaszTörlés
  70. Csak én vagyok olyan perverz, hogy szeretném látni az ország összeomlását? Egyszerűen furdal a kíváncsiság, hogy milyen lesz.

    VálaszTörlés
  71. SoDI írta...
    "Púp, a kukásoknak, utcaseprőknek kitalált minimálbér adóterheit sem tudod kigazdálkodni PROGRAMOZÓKÉNT?"

    De, folyamatosan közelítek ahhoz, hogy tudjam.


    AMI DE FACTO AZT JELENTI HOGY nem tudod. PONT! ENNYI!

    b a l f a s z v a g y ! ! !

    VálaszTörlés
  72. "A szellőzés folyamatos, így nem tud megtelni olyan hamar. Bőven van idő eljutni a következő állomásig.

    k0zi: Bazi nagy ventilátorok működnek ott két állomás között is"

    Kb semmit nem érnek. Arra jó, hogy a teljes metró ne teljen meg füsttel és elsődleges céljuk az állomások ellátása. Ugyanakkor emlékeztetnélek arra, hogy a szellőzés egy másik problémát okoz: lásd King's cross pályaudvari tűz.

    VálaszTörlés
  73. "Egyik nap adócsaló, másik nap szoftvertolvaj?
    Vigyázz a rágalmazással, ha nem akarsz feljelentést. :)"

    Púp, a géphez kapott Windows Home verzióját kötve hiszem, hogy használhatod magánfelhasználáson kívül bármire is.
    Megvásárolta a vállalkozásod a fejlesztéshez használt szoftvereket? Egy esetleges ellenőrzésen mindent rendeben találnának?

    VálaszTörlés
  74. "karácsony után, miután minden faszfej megvette az ajándékait, az árak karácsony után furamód csökkennek"

    Leszarom. Pszichológia is van a világon.
    Önterapeutaság, tudod. Szó volt róla.


    szóval megveszed drágábban azt a szart, amit 1 héttel később olcsón meg tudsz venni. mert pszihopata vagy, vagy mi. OK, elhiszem hogy beteg vagyol, more!

    VálaszTörlés
  75. "Púp, a géphez kapott Windows Home verzióját kötve hiszem, hogy használhatod magánfelhasználáson kívül bármire is."

    Irreleváns, miután egy (másik) cég nevére lett írva a garanciajegy.

    "mert pszihopata vagy, vagy mi"

    EMBER.
    Hallgass több Brian Tracyt.

    VálaszTörlés
  76. Ha egy cég telepített Windows-zal együtt vásárol jogtiszta gépet, nem használhatja? :)

    MILYEN ELMEBETEG GONDOLAT EZ MÁR MEGINT? :DDDD

    VálaszTörlés
  77. "Azért kicsit erős a jogosan társadalmi igazságosságra törekvő népakaratot eleve lecsürhézni. "
    Tévedsz kisfiam.A fajtád lett lecsürhézve mivel nektek semmi közötök az"igazságosságra törekvő népakarathoz".Nálatok csak múló divatról lehet beszélni.

    VálaszTörlés
  78. Az mindegy, te azt a gépen nem használhatod a vállalkozói tevékenységedhez, ha az nincs megfelelően licenszelt szoftverekkel ellátva.

    Csak szóltam, hogy pofád lapos, fenyegetőzést befejezheted, ha nem akarsz egy "véletlen" ellenőrzést kapni a nyakadba.

    VálaszTörlés
  79. "Nálatok csak múló divatról lehet beszélni."

    Milyen "múló"? :)

    VálaszTörlés
  80. "Ha egy cég telepített Windows-zal együtt vásárol jogtiszta gépet, nem használhatja? :)"

    Pontosan. Sima otthoni licensszel nyilván nem.

    VálaszTörlés
  81. snecigeci:

    Jó, nem stílusom az öncélú fenyegetőzés, de PHP programozáshoz szövegszerkesztőn kívül akkor sem nagyon kell más. :))))

    VálaszTörlés
  82. "de PHP programozáshoz szövegszerkesztőn kívül nem nagyon kell más."

    Notepad++ ?

    VálaszTörlés
  83. "Pontosan. Sima otthoni licensszel nyilván nem."

    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!

    Az, hogy "home", nem azt jelenti, hogy otthoni licensz, hanem azt, hogy nincsenek benne bizonyos szolgáltatások. :))))))))))))

    Például nem tudom titkosítani a vinyót, a professional verzióval meg igen.

    VálaszTörlés
  84. "Notepad++ ?"

    Esetleg.

    Vegy esetleg ez az átszámolva 14 ezer forintos szerkesztő, ami egyszeri kiadás.

    http://www.mpsoftware.dk/phpdesigner.php

    VálaszTörlés
  85. "Milyen "múló"? :) "
    Ezek szerint mégis divatból csinálja a fajtád.Nem baj majd kinövitek.

    VálaszTörlés
  86. Nem úgy értem.
    2002-ben már Budaházyval tüntettem egy tömegoszlatáson. Miről beszélünk?

    VálaszTörlés
  87. "mert pszihopata vagy, vagy mi"

    EMBER.
    Hallgass több Brian Tracyt.


    Te vagy az az elrettentő példa, amiért inkább a Scientológusokhoz mennék, mintthogy bármi olyan szar híve legyek, ami téged agyilag kikészített.

    VálaszTörlés
  88. "Egyszerűen furdal a kíváncsiság, hogy milyen lesz."

    Lesd inkább a görögöket, kíváncsi fáncsi.

    VálaszTörlés
  89. "2002-ben már Budaházyval tüntettem egy tömegoszlatáson. Miről beszélünk? "
    Már akkor is divatoztál, idióta.

    VálaszTörlés
  90. Lesd inkább a görögöket, kíváncsi fáncsi.

    De az nem olyan, mintha megtapasztalnám és testközelben megfigyelném. Ez olyan, mint második VH-s filmet nézni. Attól még nem leszek ott. Amúgy hidd el, nem akarom hogy államcsőd legyen.

    VálaszTörlés
  91. hát ne várd meg hogy összeomoljon a rendszer, mert haver multivanjával mennék le páran pátrya hogy rád gyújtsuk a felújított födémet te gané :D
    (paródiarovat)

    VálaszTörlés
  92. "Az, hogy "home", nem azt jelenti, hogy otthoni licensz, hanem azt, hogy nincsenek benne bizonyos szolgáltatások. :))))))))))))"

    Ebben igaza van SoDI-nak, home premium csak arról szól, hogy a rendszer otthoni szorakoztatásra lett elsődlegesen kialakítva.

    VálaszTörlés
  93. Összeomlás esetére van egy szenzációs ötletem! A blogra ki lehetne rakni egymás mellé 2 darab UStream képernyőt, amelyeket egyszerre indítanál el. Az egyik Sodi kameráját mutatná, a másik meg törzsgyökeres és fotelrocker furgonjából sugározná a műsort, amint elindulnak valamelyik vidéki városból.

    "A"-kamera: a rajongók bizonyos időközönként közlik a tartózkodási helyet, valamint rendszeresen szóval tartják Sodit.

    "B"-kamera: Sodi ezen reagál, valamint ezen követhető Sodi tevékenysége. Vajon kihasználja az időt, és sietve megpróbál összecsomagolni, vagy elkezd erődíteni (kanapéból torlaszt csinál, megfeni Kántort)?

    VálaszTörlés
  94. k0zi: lehet, nem vágom, azt hittem van ilyen kikötés a home változatnál, hogy cégek nem használhatják.

    Púp, miért soderálod magad? Miért kellett átírni a csicskulásodat?

    VálaszTörlés
  95. Van nemzetközi környezetünk a "washingtoni konszenzus"-on kívül is BŐVEN. Sőt, egyre több országnak lesz elege az AMERIKAI és angol (így kisbetűvel, mert az usa csicskái) hitelminősítők maffiauralmából.

    Mostani, múlt heti, és azelőtti heti demokratában volt "hogyan estek az államok a bankok fogságába" de nicns fennt sehol. Alain de Benoist a szerző. JOBBoldali.

    Ostobaság komcsizni, nácizni mindenkit, aki nem épp a nemzetközi hatalom seggét nyalja. Bajnaiék maradnak, már eladták volna a talpunk alól az országot. De kiválóan megfeleltek volna az emberevő "pénzpiacoknak" e kollaboráns hazaáruló szarházi szocionista tolvaj férgek. Akasztanák fel őket mind.

    Egy ilyen szemét rendszert nem utcai gyújtogatással, hanem nemzetközi politikai szinten kell szétbontani, szóval ne fossatok, áram az lesz, az oroszok is rühellik obamajmot, és a cionékat. :P

    VálaszTörlés
  96. Ja, a görögök. Szeritnem ott is van áram.

    Legfeljebb az lesz, mint amikor bevezették a forintot. Legalább lesz saját pénzünk. A németek is simán visszaálítanák a márkát, és a többi ország is visszatérne az euró előtti fizetőeszközéhez. A jegybank meg már ne legyen fizetett ellenség, egy köztörvényes offshore-os adócsaló tolvajjjal az élén.

    VálaszTörlés
  97. "Ja, a görögök. Szeritnem ott is van áram."

    NANÁ, HOGY VAN. :)
    Azzal hajtják be az ingatlanadót.

    Még ilyen baromságot, hogy államcsődnél nincs áram. Még ÁRU is van a boltokban. Bőven. Csak vásárló nincs (lásd Argentína esetét).

    VálaszTörlés
  98. Na, megjött Matolcsy értékelése az újabb leminősítésre.

    Minden nagyon szép, minden nagyon jó, mindennel nagyon meg vagyunk elégedve, faszaság van, csak EU-válság is, hát istenem. :D

    http://www.napi.hu/magyar_gazdasag/ngm_a_leminosites_nem_magyarorszagrol_szol.505734.html

    VálaszTörlés
  99. Ehhez képest a valódi indok:

    "Standard & Poor's: Az alkotmányban és egyes független intézmények (úgy mint jegybank és alkotmánybíróság) működésében végrehajtott változtatások aláásták Magyarország intézményeinek működési hatékonyságát."

    http://ecoline.hu/makro/2011/12/21/Ezzel_indokolja_donteset_a_hitelminosito_W79LT9

    VálaszTörlés
  100. Nos SF, ha nem lenne ez a "egy köztörvényes offshore-os adócsaló tolvaj" (megjegyzem kuzinod is offshoreozni szeretne, de még a kuruc is offshore cégeket hirdet), akkor drága kis kormányunk már a több milliárd eurós devizatartalékunk seggére is vert volna.

    Görögország baromira nem jó példa, mert azt azért mentik meg, mert EUR a fizetőeszköz. Mi leírhatók vagyunk. Sőt ha mi bedőlünk, akkor az EU nagyjai Ausztriát fogják menteni, hogy az EUR értéke megmaradjon (minket meg hagynak veszni). Argentína megint nem jó példa, mert lényegesen nagyobb és nyersanyagokban gazdagabb ország mint mi és erősen export orientált. Nálunk a villanytól kezdve a fűtésen át az élelmiszer egy jelentős részéig minden import. Na most egy államcsőd esetén a forint elveszti vásárlóerejét és hello, minden ami importból jött, az vagy nagyon drága, vagy egyáltalán nem lesz.

    VálaszTörlés
  101. "Csak én vagyok olyan perverz, hogy szeretném látni az ország összeomlását? Egyszerűen furdal a kíváncsiság, hogy milyen lesz."

    Nyugi, Morde, akad egy hely neked is a mikrobuszban, majd szólok ha indulunk Sodihoz :)

    VálaszTörlés
  102. k0zi: Élelmiszerhiány biztos nem lesz, ahhoz túlságosan agrárország vagyunk. Fűtés nem kérdés, mert tavaszig azért nem lesz államcsőd. Villany pedig biztosítható lesz a nyáron fűtésre el nem használt anyagokból.

    Kis eséllyel megmarad vészhelyzet esetére a devizatartalék is, mert mégsem mernek a Simorhoz nyúlni.

    http://www.fidesz.hu/index.php?Cikk=176246

    Offshore témában pedig kivételesen különvéleményen vagyunk én is SF. Van ilyen is, még ha nagyon ritkán. :D

    Ugyanis asszem Simor kinti cége külföldi megrendelőknek nyújtott szolgáltatást. Betilthatjuk, hogy magyar embernek külföldi cége legyen, de akkor zárjuk le a határokat is. :)

    VálaszTörlés
  103. http://index.hu/gazdasag/magyar/2011/12/21/megrogyott_a_forint_arfolyama/

    Apa, kezdôdik!

    VálaszTörlés
  104. URAMISTEN, BESZAROK!

    MI A FRANC ORBÁN FIÁN EZ A BUZIPIROS CICANADRÁG? :DDDD

    http://www.facebook.com/video/video.php?v=10150417291124836

    VálaszTörlés
  105. http://href.hu/x/gqb3

    hipster stílus irányzat.. ha nem más levetett rongyaiban járnál lehet, hogy hallottál volna róla..

    az "ezen a blogon ki a buzi" című lemezt meg nem tenném fel újra :DDD

    VálaszTörlés
  106. Sodi te aztán jól megmondod az ország helyzetét. Villany lesz, fűtés lesz, kaja meg devizatartalék lesz.
    Ugyanezt kellene kicsiben is.

    VálaszTörlés
  107. Ettől függetlenül bekommentelem oda:

    "Valaki ezt a piros cicanadrágot megmagyarázná nekem? :D"

    VálaszTörlés
  108. "Ugyanezt kellene kicsiben is."

    Kicsiben növekedés van, az ország meg stagnál. :D

    VálaszTörlés
  109. "hipster stílus irányzat"

    Akkor is buzis :D

    VálaszTörlés
  110. Komment ugyanitt... AZ ILYET VISZONT ÜTNÉM:

    "akiknek van pénze PC-re vagy laptopra és internet előfizetésre, azok szerény számításaim szerint nem tartozhatnak az éhezők közé"

    Bazmeg, ma már egyik sem luxus, hanem olyan, mint a víz, ami jön a csapból szegényéknél is. Idióta.

    VálaszTörlés
  111. "Kicsiben növekedés van"

    Saját lakás => anyád háza => koszlott irodai kanapé

    Groby kiszállító => anyád főztje => főbérlő kegyelem-pizzája

    Saját autó => BKV => BKV blicceléssel


    Sodi ha nem látod, hogy az élet minden területén hogy csúszol lefele, vak vagy.





    >
    <

    VálaszTörlés
  112. Akkor is buzis :D

    Te ne buzizzál, Masztis, mert rászarok a melledre oszt elverem strandpapuccsal.

    VálaszTörlés
  113. "Kicsiben növekedés van"

    Saját lakás => anyád háza => koszlott irodai kanapé

    Groby kiszállító => anyád főztje => főbérlő kegyelem-pizzája

    Saját autó => BKV => BKV blicceléssel

    ez mind csak azért van mert ő így akarja, majd a blahán az aluljáróban is ezt hajtogatja a többi csövesnek, hogy nemsoká indul a saját megoldása...

    VálaszTörlés
  114. sneci, kibaszott nagyot röhögtem, ahogy havi nettó 65 ezerre vered a nyálad, mint eddigi legjobb negyedéved.:)))

    és jelenleg a nettó 65 ezerből hogy jön ki a 80 ezres havi állandó rezsiköltséged? milyen excelt készítettél magadnak, hogy ezt sikernek próbálod beállítani?

    te idióta balfasz, ennyi pénzt pár órás munkával keresek.

    VálaszTörlés
  115. 2.500.000 diákhitel tartozás.
    450.000 rezsike.
    50.000 VP tartalék.
    Gratulálok, beléptél a hárommisisek klubjába!

    VálaszTörlés
  116. "kibaszott nagyot röhögtem, ahogy havi nettó 65 ezerre vered a nyálad, mint eddigi legjobb negyedéved.:)))"

    Két ünnep között még jön hozzá 30 ezer körül, így 75 lesz az - nettóban számolva. Nevethetsz, de ez az jelenti, hogy növekszem.

    "és jelenleg a nettó 65 ezerből hogy jön ki a 80 ezres havi állandó rezsiköltséged?"

    Járulékaival 2,5 milliós, adó módjára behajtandó diákhitel-tartozás mellett nem feltétlenül esek kétségbe, ha esetenként az adóra való pénz is rezsire megy el. :D

    Ha emiatt AMÚGY IS növekszik az állam felé meglévő tartozásom minden hónapban több tízezer forinttal, majdhogynem tökmindegy.

    Havi kb. 60-70 ezer Ft kéne elvileg CSAK ARRA, hogy ne növekedjen a tartozásom. :DDDDD

    Ez ugye nyilván nevetséges, és lehetetlen helyzet.

    Arról már rég lemondtam, hogy munkaerő áruba bocsátásával részletekben valaha is rendezni tudom a helyzetet.

    1) vagy egy összegben, amikor beindultam
    2) vagy soha

    VálaszTörlés
  117. "1) vagy egy összegben, amikor beindultam
    2) vagy soha"

    Tekintve, hogy az első lehetőségre gyakorlatilag nulla az esély, nem keserít el, hogy annyi adósságod van, amit soha nem fogsz már tudni kifizetni? Mi lesz, ha ez számodra is világossá válik? Öngyilkos leszel?

    VálaszTörlés
  118. Sodi, mit csinálsz, ha a közbiztonság teljesen megszűnik, és mi pedig meghívunk téged egy Molotov-koktélra?

    Természetesen csak paródiarovat. :)

    VálaszTörlés
  119. "Gratulálok, beléptél a hárommisisek klubjába!"

    Tök mindegy, a tanáruras kintlevőség még mindig sokkal több. 3,8 millió felé közelít. Úgyhogy még mindig jól állok.

    Egyébként hülyeség számolgatni nettót.
    Az én esetemben ennek semmi értelme.

    Amikor rájöttem, hogy havi 60 ezer Ft felett kellene befizetnem pénzt CSAK ahhoz, hogy ne növekedjen a tartozásom, hanem ugyanannyi maradjon, abban a pillanatban RÖHÖGTEM KI az egészet. :)

    NA túlélés egyetlen esélye, ha az efféle virtuális egyenlegekkel nem foglalkozom, hanem helyette a saját megoldásra koncentrálok, hogy esélyem legyen egyben visszafizetni mindent.

    Addig pedig alternatív jogi megoldások kellenek.
    Más megoldást nem látok.

    VálaszTörlés
  120. Mi lenne, ha kiskáláznád a végrehajtást, vadászgörény?

    VálaszTörlés
  121. " nem keserít el, hogy annyi adósságod van, amit soha nem fogsz már tudni kifizetni? "

    Nem. :D
    A legkevésbé sem.

    Az embert ugyanis csak és kizárólag a megoldható problémák nyomasztják.

    Abban a pillanatban, hogy ez reálisan szemlélve esélytelenné válik, ugyanolyan megkönnyebbülés hatalmasodik el az emberen, mintha a probléma megoldódott volna. :)

    Az én helyzetem nem más, mint hivatalos tiltás az állam részéről a transzparens életre. Na most, ha van egy új törvény, ami az eddigi életszervezést korrekcióra kényszeríti, nyilván csak a hülye keseredik el ettől, a normális ember alkalmazkodik hozzá.

    Az ember megél a jégen is, bármihez alkalmazkodik.

    Ha ez a törvény, hát ez a törvény. :)

    VálaszTörlés
  122. "Mi lenne, ha kiskáláznád a végrehajtást, vadászgörény?"

    Sodi hazudik. Nincs már semmilyen kintlévőség. Vagy veszett ügy, vagy már vissza is kapták, és fel is élték.

    VálaszTörlés
  123. "Mi lenne, ha kiskáláznád a végrehajtást, vadászgörény?"

    NEM KELL. :)
    Az ingyen van :DDDDDDDD

    http://66masodperc.blogspot.com/2011/11/kicsit-haragszom-az-ugyvedemre.html

    De erre nem ÉPÍTEK.
    Elindítom, de a gyakorlatban úgy tervezek, mintha nem lenne. A napi terveket nem szabad ettől függővé tenni.

    VálaszTörlés
  124. "Nincs már semmilyen kintlévőség."

    Két ünnep között adjuk be. :D
    Abban a pillanatban jön a blogra a papír :DDDDD

    VálaszTörlés
  125. "Addig pedig alternatív jogi megoldások kellenek.
    Más megoldást nem látok."

    nem alternatív jogi megoldások kellenek, hanem olyan sokat kell keresni, mint pl. én.

    dehát az a baj, hogy te sokkal-sokkal butább vagy nálam, így erre esélyed sincs. így neked az örök csóróság maradt.

    VálaszTörlés
  126. Egyébként ennek a kérdésnek, hogy egy megoldhatatlan helyzet nyomaszt-e semmi értelme. HÁT MÁR HOGY A PICSÁBA NYOMASZTANA? :)

    Az embert a reálisan megoldható dolgok nyomasztják. Ami megoldhatatlan, ez definíció szerint SEM probléma. :))))))))

    VálaszTörlés
  127. "hanem olyan sokat kell keresni, mint pl. én"

    Esetleg. De én ismerem magam annyira, hogy az önkizsákmányolást nem tudnám magam előtt megindokolni.

    " dehát az a baj, hogy te sokkal-sokkal butább vagy nálam, így erre esélyed sincs. "

    Van rá esélyem, ha leállok minden tevékenységgel (blogolás, videózgatás, kuruc-kommentelés, olvashatás, filmnézés), ami nem meló, és teljes erővel a melóra koncentrálnék.

    Ez ugyanakkor nem élet lenne, hanem robot lét.

    EGYRÉSZT

    Másrészt nem lenne IDŐM a saját megoldásra sem mellette.

    Úgyhogy az önkizsákmányolás nem téma.

    Helyette munkanapi 8 óra munka január 1-től, a hétvégén pedig napi 6 óra a saját megoldásra.

    Ez a terv.

    VálaszTörlés
  128. sneci, egy szóval sem írtam, hogy zsákmányold ki magad. látod milyen idióta vagy megint?

    arról írtam, hogy keress olyan sokat, mint pl. én. egyáltalán nem zsákmányolom ki magam. akár egész álló nap szopathatlak a blogodon, aztán dolgozom 2-3 órát, és annyit kerestem, mint te egy egész hónap alatt.

    ja, és én nem szövögetek ostoba terveket, amelyekkel újból és újból kudarcot vallok, hanem csak egyszerűen hatékonyan és jól megcsinálom a melót amit az élet elém tol. ilyen nagyon egyszerű ez, te idióta.

    VálaszTörlés
  129. sneci, hidd el, hogy a legnagyobb problémád az, hogy rettenetesen buta vagy, és közben nagyon okosnak hiszed magad.

    VálaszTörlés
  130. Az önkizsákmányoló pörgés által apránként történő törlesztgetés azért nem téma, mert lenne maximálisan X órányi kapacitása munkára.

    Innentől két lehetőségem van.

    1) X teljes egészében pénzkeresésre, és adósságtörlesztésre fordítódjon. (jön a pénz, az adósság elfogy, viszont nem éltem, és a saját megoldás sem formálódik)

    Ez ugye nyilván baromság lenne, mert a robot lét lelkileg fásulttá tenne egy életre, kiölve belőlem minden lendületet, innovációs hajlamot, és derűt, ráadásul hosszú évekre megfosztana a valódi kiemelkedés és növekedés esélyétől. Ezzel egyszerre kárhoztatnám magam középszerűségre, és gyilkolnám meg a fiatal lelkemet. Éppen ezért - pusztán matematikailag hiába ésszerű - gyakorlatban, emberileg kizárt.

    2) X-ből lejön Y óra kevés videózásra, és blogolásra, a maradék Z = X - Y időt teljes egészében pörgésre, pénzkeresésre, és törlesztésre fordítanám.

    A lelkem érintetlen maradna, miután kiegyensúlyozottan ápolom a hobbimat, az innovációs lelkesedésem sem feltétlenül gyilkolódna meg, viszont kiemelkedés sem lenne a dologból, hanem ehelyett UGYANAZ LENNE, MINT AZ ELMÚLT KÉT ÉVBEN, csak több melóval és stresszel. Ami az elmúlt két évben volt, az nekem viszont más KEVÉS, én emelkedni akarok.

    3) X-ből lejön K óra a saját megoldásra, a blogolást befejezem, a maradék időben pénzt keresek és törlesztek.

    A növekedési kilátásaim meglennének, nem kárhoztatnám magam középszerűségre, de a fásultság erőt venne rajtam, ha nincs hobbi.

    MARAD TEHÁT AZ EGYETLEN MEGOLDÁS:

    4) X-ből lejön Y óra kevés bloghobbira, K óra saját megoldásra, a tartozást alternatív jogi formákkal ideiglenesen hagyom növekedni.

    Eredmény:

    Napi kiadásokra van pénzem - pipa
    A lelkem érintetlen, mert hobbizhatok - pipa
    A saját megoldásom épül - pipa
    A tartozásom kezelve van - nincs pipa, azonban megnyílik az esély arra, hogy saját megoldással kinőjem

    Szóval ez az egyetlen ésszerű megoldást, ami azt is figyelembe veszi, hogy az ember nem egy gép, hanem egy pszichológiai rendszer.

    VálaszTörlés
  131. "arról írtam, hogy keress olyan sokat, mint pl. én"

    Én nem tulajdonítok túl sok jelentőséget a pénznek (még a létezésében sem hiszek, mert virtuális dolog), éppen ezért nehezemre esik rávenni magam, hogy elsősorban azt szem előtt tartva dolgozzak.

    Én inkább - mint minden nagy ember, aki saját erejéből sikeres lett - a rövid távú cashflow helyett azt keresem, hogyan tudnék sok ember szolgálatára lenni.

    Ha ez sikerül, az MEGTEREMTI a cashflow-t.

    VálaszTörlés
  132. SoDI, tarts észben egy bölcsességet, amit rengeteg ellenségem nem tett meg az utóbbi 10-15 évben

    Attól, hogy bizonyos problémákkal nem vagy hajlandó szembenézni, azok a problémák még léteznek.

    Jegyezd meg azt is: A friss hajléktalanok TÖBB MINT EGYHARMADA nem éli túl az első pár napot!!

    Megfagynak, megölik őket, vagy egyszerűen eltűnnek, aztán jobb esetben megtalálják a holttestüket hetek múlva.

    VálaszTörlés
  133. "rettenetesen buta vagy, és közben nagyon okosnak hiszed magad"

    Nem "képzelem magam", hanem az is vagyok.

    Képességeim, vagy szakmai felkészültségem terén semmi szükségem fejlesztésre, bármilyen nehézségem is van, az csak és kizárólag attitűd-okokra vezethető vissza, semmi másra.

    Bármilyen problémám van, annak megoldásra kizárólag attitűdváltás függvénye, éppen ezért kap az esetemben KIEMELKEDŐEN nagy hangsúlyt, hogy olyan megoldást válasszak a növekedéshez, ami nem csak matematikailag racionális, hanem pszichikailag sem tör meg, és még véletlenül sem tesz fásulttá.

    VálaszTörlés
  134. Árpád: "Attól, hogy bizonyos problémákkal nem vagy hajlandó szembenézni, azok a problémák még léteznek."

    Az egyetlen probléma, hogy az állam több pénzt akar tőlem, amit amit egészséges lélekállapot-megőrzés (hobbiápolás), napi kiadásokat fedező munka, és a saját megoldás építése mellett fedezni tudnék.

    A hajléktalan lét felé nem akkor kezdenék el lépkedni, ha energiákat fordítanék rá, hogy legyen alattam valami biztonsági háló egy már működő rendszerrel, hanem akkor, ha ugyanezen energiát arra irányítanám, hogy az államnak minél kevesebb legyen felém a követelése.

    Hiába dolgozom le a három milliós adósságból kettőt, az állam ezt NEM FOGJA azzal honorálni, hogy baj esetén a hónom alá nyúl, hanem éppen ellenkezőleg: tekintet nélkül a két millió forintot előteremtő érdemeimre magamra hagyna, és bebaszna egy Pintér-féle hajléktalanmenhelyre. Ha bajba kerülsz, az állam nem segít.

    A hajléktalan léttől tehát éppen hogy az ment meg, ha az energiáimat nem a sokszorosan reménytelen helyzet kevesebbszer (de még mindig többszörösen) reménytelen helyzetre cserélésére fordítom, hanem az, ha ugyanezen energiáikat inkább olyan megoldások megalkotására fordítom, melyek beindulva annyi passzív jövedelmet biztonsággal megtermelnek, ami egy 60 négyzetméter körüli albérlet fenntartásához elegendő.

    Az, hogy csak egyre többet dolgozom, de nem változik semmi, és saját megoldás sem keletkezik, lelkileg nem alternatíva, mert ha a saját megoldás helyett a törlesztésre koncentrálok, és így voltaképp stagnálok, akkor a változatlanságba hamar elfásulnék.

    Nekem folyamatosan látnom kell a fejlődést és a változást, mert a fásultság érzése nagyon hamar kiégetne. Most még BŐVEN érzem a CSORBÍTATLAN tüzet és lelkesedést magamban, és nem vagyok hajlandó senki kedvéért a fásultság (vagyis szcientológus értelemben - ami egyébként továbbra sem vagyok - a halál) felé terelni magamat.

    Nekem növekednem, gyarapodnom, embereket kiszolgálnom kell. És ezt is teszem.

    VálaszTörlés
  135. Egyébként NAGYON VICCES pont a rendszerellenességéből ismert Molnár F. Árpádtól olvasni azt a tanácsot, hogy kezdjem el nyalogatni az embertelen terrorállam valagát, mert az aztán nem a nem-struccpolitika. LOL. :DDDDD

    Árpád! Azon kívül, hogy az ÁLLAM akar tőlem pénzt, semmi - hangsúlyozottan SEMMI - gyakorlati, hétköznapi, vagy akár csak jogi akadály illetve probléma nincs az életemben. :)

    Az állam kegyét és segítő jobbját én aztán hiába keresem. Ha bajba jutok, rendőri erővel basz be az ápolatlan csövesek közé. A korábbi erőfeszítéseidet pedig leszarja.

    Ebben a helyzetben AZ EGYETLEN értelmes megoldás, ha a lelkem megóvása mellett (kevés hobbizás) egyrészt a rövid távú túlélésemet is biztosítom (melózok tovább a megfelelő formában), és közben azon igyekszem, hogy legyen lehetőségem a megfelelő pillanatban egy összegben visszafizetnem mindent az államnak.

    Amit te tanácsolsz, az nem a hajléktalan léttől távolít, hanem éppen ellenkezőleg: üzembiztosan abba taszítana. :DD

    VálaszTörlés
  136. http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/378479_265638280159975_101151909941947_745613_225531093_n.jpg

    VálaszTörlés
  137. "Szóval ez az egyetlen ésszerű megoldást, ami azt is figyelembe veszi, hogy az ember nem egy gép, hanem egy pszichológiai rendszer."

    Atyaég, hát ez milyen agymenés már?! Drogozol? Megőrültél? Nem tűnik fel a valóságtorzító meződ zaja?

    VálaszTörlés
  138. "Nekem növekednem, gyarapodnom, embereket kiszolgálnom kell. És ezt is teszem."

    Kegyelempizzán élsz, adósságaid vannak, és csak nagyon kevés választ el a hajléktalanságtól. Itt te nem válogatsz mindenféle lelki egyensúlyra hivatkozva, hanem vagy elhúzol nyolc órás melóba, vagy megdöbbentően rövid időn belül az utcán, vagy jobb esetben egy áram nélküli pátyi házban találod magad.

    És ne gyere a levonással. Ha csak 160 nettót megkapsz, az már 80 nettó havonta, ami jobb, mint a valaha volt legjobb negyedéved átlaga, és közben fogy az adósságod! Arról nem beszélve, hogy ha mondjuk 60-at zsebbe kapsz, akkor már 110-et kapsz kézbe - mondjuk az adósságod is lassabban csökken.

    VálaszTörlés
  139. "Nem tűnik fel a valóságtorzító meződ zaja?"

    A valóságot teremtjük. :)
    Minden annyira valóságos, amennyire beengeded az életedbe.

    "Kegyelempizzán élsz"

    100 ezer Ft felett hozok haza havonta.
    Ebben a negyedévben nem csak kártérítéses átlaggal, de már kártérítés nélküli negyedéves összesítésben is. Ez lenne a kegyelemkenyér?

    "adósságaid vannak"

    Csak NAV. Semmi más. Kizárólag NAV.

    "és csak nagyon kevés választ el a hajléktalanságtól"

    Ez azért igen messze van. Ahhoz egy pátyi háznyi árnak is el kéne fogynia. :D

    " vagy elhúzol nyolc órás melóba "

    Akkor lennék IGAZÁN nagy bajban, ha nem tudnám menedzselni fizikailag a levonásokat a túlélés érdekében.

    Egyébként van nyolcórányi melóm most is. :)

    Mennyivel lennék előbbre nyolcórás melóval?
    SEMMIVEL :DD

    "Ha csak 160 nettót megkapsz, az már 80 nettó havonta"

    40 :DDDDDDD
    A 160 bruttó 80 nettó, aminek a fele elmenne letiltásokra. És közben éhen döglök.

    200 ezer Ft bevételből (alkalmazottként: hozzáadott értékből - TÖK MINDEGY) megtarthatok 50 ezret elvileg. Ez pont az ÉHHALÁL :D

    Még jelenleg is, hogy ennek az 50 ezer Ft-nak a DUPLÁJÁT hozom, és költjük el, bajban vagyunk. Márpedig ahhoz, hogy ez tartozásnövekedés nélkül tudjam elérni, 400 ezer Ft bevételt kellene realizálnom. :D

    ÉRTED MÁR? :)

    VálaszTörlés
  140. "40 :DDDDDDD
    A 160 bruttó 80 nettó, aminek a fele elmenne letiltásokra. És közben éhen döglök."

    Funkcionális analfabéta vagy, vagy csak annyira hihetetlen számodra, hogy 160 NETTÓ egy gyér php-s vérpistike fizetése, hogy azt hitted elírtam?

    A te fizetésedből meg vond csak le szépen a járulékokat, aztán számolgass.

    "Csak NAV. Semmi más. Kizárólag NAV."

    És a Diákhitel Központ. És a BKV. És az áramszolgáltató.

    VálaszTörlés
  141. Nagyon egyszerű pedig.

    100 000 Ft - amióta dolgozom, ennyi a havi átlag, de kártérítés nélkül is ennyi a havonta fizikailag hazahozott pénz ebben a negyedévben.

    Ezt konkrétan 100%-ig elköltjük. Még így is bajban vagyunk. Az adósságom közben havi 70 ezer Ft-tal nő. (Ezért is nem kérdés a fényképező. Nélküle decemberben "csak" 20 ezerrel nőve a tartozásom, és kivételesen nem 70 ezerrel - LOL)

    Na akkor most figyelj.

    Ahhoz, hogy CSAK EZT a 100 ezret hozzam haza, amit eddig fizikailag, de immár úgy, hogy eleget teszek minden elvi letiltásnak és adónak, 400 ezret kellene bevételeznem. (NAV + esetlegesen valami más, amiről konkrét adatom nincs, de biztos akad = 50% letiltás a nettóból).

    És akkor fizikailag még UGYANOTT vagyok, mint most. Egy fillérrel sem vagyok előrébb.

    Semmivel. :)

    VálaszTörlés
  142. "azt hitted elírtam?"

    Azt. :)
    Én már óvatosan bánok a számokkal.

    A kártérítéseket leszámítva, amikor eddig negyedmillió körül terveztem egyszeri bevételt, az valahogy mindig pofára esés volt (lélekben már elköltöttem, aztán nulla forint lett ténylegesen, amikor már nyomorult 40 ezer Ft-nak is örültem volna), ezért kértem el idén a munkámért mindenkitől a reális ár nagyjából HARMADÁT.

    Mert ezt az összeget legalább mindenki

    - pontosan
    - vita nélkül
    - gyorsan
    - jó kedvvel

    Adta oda.

    2011-ben minden munkáért megkaptam a pénzt mindenkitől. Nulla forint kötbér mellett.

    Azt persze érzem én is, hogy ez kevés. De erre nem a nyolcórás meló a megoldás, hanem az, hogy azt mondom a főnöknek, hogy a kisebb dolgokat írom magam a táblázatba úgy, mint eddig, de a nagyobb egységeknél térjünk vissza arra, hogy előre megállapodunk határidőben és piaci árban, valamint napi 30%-os kötbérben.

    Ha látja a haladást, örömmel fog belemenni ebbe is. Én nekem nem tetszett, ezért találtam ki helyette a mostani rendszert.

    VálaszTörlés
  143. "És a Diákhitel Központ."

    Az most már gyakorlatban NAV.

    "És a BKV."

    Esetleg. Biztos felé is van.

    "És az áramszolgáltató."

    Az nulla forint. :) Ami van tartozás, de jure édesanyámé, nem az enyém.

    VálaszTörlés
  144. (2010-ben sem vert át senki, csak én basztam el a határidőket, ezért dolgoztam idén csak hozzávetőleges határidőkkel, ám harmadáron. Most már tudom magam fegyelmezni a napi 8 órára, idén megtanultam, így jövőre vissza tudok térni az eredeti felállásra, vagyis újra határidős vállalásokra.)

    VálaszTörlés
  145. A megoldás tehát az elsőre megdumált "ez a munka ennyibe fog kerülni, és eddigre lesz kész" felállás. 2012-től. Mert most az van, hogy én saját magam vezetem az elszámolás Excelt, tökegyedül, és nem vitatkoznak, nem korrigálnak bele, mert látják, hogy mindenre a reális ár 20-30%-át írom csak be, eszem ágában sincs visszaélni a helyzettel (sőt).

    Szándékosan csak ennyit - teszem hozzá.

    Kellett egy egész év kötbérnélküliség, hogy valamennyire visszatérjen a pénzügyi magabiztosságom. Ez most teljesült.

    VálaszTörlés
  146. Ugyanis minden pénzügyi összeg azért van idén alacsonyan, mert annyira igyekeztem, hogy véletlenül még a visszaélésnek a halovány látszata se merüljön fel azzal kapcsolatban, hogy 100%-ig saját magam határozom meg utólag a munkám értékét, és 100%-ig ez az elszámolás alapja, hogy sikerült erősen átesnem ezzel a ló túloldalára. :D

    ENNYI.

    VálaszTörlés
  147. " 3) X-ből lejön K óra a saját megoldásra, a blogolást befejezem, a maradék időben pénzt keresek és törlesztek.

    A növekedési kilátásaim meglennének, nem kárhoztatnám magam középszerűségre, de a fásultság erőt venne rajtam, ha nincs hobbi"

    Hát szerintem ezért a blogert kurvara nem lenne kár. Ha neked a trolljaiddal való folytonos vita és a sorozatos faszerdobe szaladas az, ami megment téged a fasultsagtol, akkor tiszta szivembol sajnallak. Mert ha még a hobbi valami értelmes tevékenységét, legalább alapszinten igényes és kepessegeidhez mérten minőségi tartalom előállítását jelentene, akkor megertenem a fenti eszmefuttatast, de így, hogy órákat baszol el az eletedbol erre a szemetdombra úgy, hogy emiatt a növekedésre is kevesebb idő jut...

    Ami nem megy, azt kár erőltetni. Én a helyedben felretennem ezt a szart, és ténylegesen a növekedésre és a saját megoldásra koncentralnek, hogy aztán ha ezek beindultak, akkor újult erővel, magasabb technikai szinvonalon

    VálaszTörlés
  148. ...(szokni kell meg ezt a htc tabletet)

    Szóval én a saját megoldás beindulása utánra tennem a blogot, mert akkorvmar nem okoz majd gondot megvenni a helikoptert, fényképezőgépet (nem egy 50 ezres hagyot) meg ilyeneket, amikkel sokkal minőségibb tartalom állítható elő.

    Nekem például pont ezért nincs most blogom, mert ha én bármilyen internetes tartalom előállításába kezdek, akkor azt a nézők által megszokott és jogosan elvárt Greyhound-minőségben teszem, ha pedig nincs rá idő (márpedig most nincs) akkor inkább sehogy - inkább koncentralok a munkára es más dolgokra, pont azért hogy egyszer majd eljöjjön az az idő amikor arra már nem kell koncentrálni, és jöhet a blog.

    Te most azt csinalod, hogy felgozzel dolgozol és a blogod is egy igénytelen szar, emellett meg életed sincs. Egymás rovására megy a három dolog, és hiába csinálod egyszerre a dolgokat, egyikkel se jutás előbbre...

    VálaszTörlés
  149. 50 ezres hagyot = 50 ezres vackot :) Jópofa ez az automatikus javítás, ilyen a Galaxy S-én nincs, ekezeteket is rák az ekezettelenul írt szövegre, bár nem mindig tökéletes :)

    Én például vennek a helyedben egy ilyen tabletet. Kiválóan lehet vele blogolni, ustream is megy rajta, és sokkal könnyebb, mint egy laptop. Ha beleraksz egy netezos SIM kártyát, akkor külön modem nélkül is tudsz netezni vele.

    VálaszTörlés
  150. SoDI írta... Annyit keresek, amennyit akarok. Pont. E hónaptól 140-et akarok, és keresek is. Túlhajszolni viszont nem vagyok hajlandó magam. 2011. szeptember 24. 20:01

    VálaszTörlés
  151. A blog tényleg energiaszívóként működik, de kell valami szórakozás. A szórakozás nem a trollhadakozás, hanem a tartalomgyártás. :)

    Azért nem veszek olcsó tabletet vagy mobilt helyette, mert nekem fontos a zoom funkció.

    Mindenki hiányolja a 66 másodperces videóimat a közvetítések mellől. Hát most majd lesz az is.

    VálaszTörlés
  152. " SoDI írta... Danyil: "A felpörgés nem épp a saját megoldás elkezdéséről szólt volna?"

    Most épp tervezem.

    "Él még a határidő, miszerint januárban indulsz a nagy durranással? :)))"

    Igen.

    "70 ezret (nettó 35) a pörgés előtt is összekapartál 25 nap alatt."

    Még egyszer: mostantól kéthetente megyek a pénzért.

    "- Több pénz: NEM."

    Dehogynem.

    "- Több és jobb minőségű videó: NEM."

    Nincs téma. Várok a témára.

    "- Saját megoldás: NEM."

    Haladok.

    2011. szeptember 25. 13:14

    Sodi, te szoktad olvasgatni régebbi hizzaszolasaidat? kíváncsi lennék, nem érzed-e kudarcnak az elmúlt negyed évet ezek tukreben?

    VálaszTörlés
  153. " A szórakozás nem a trollhadakozás, hanem a tartalomgyártás. :)"

    Mikor volt ezen a blogon utoljára értelmes saját gyártású tartalom?

    "Azért nem veszek olcsó tabletet vagy mobilt helyette, mert nekem fontos a zoom funkció."

    Nem is mondtam az olcsó tabletet, sem azt, hogy a fényképezőgép helyett vegyél ilyesmit. Vedd meg most a tabletet abban a konstrukcióban amit a múltkor javasoltam (vállalkozói t-com ADSL mellé, ha alairsz 2 ev hűséget, jutányos áron kaphatsz HTC Flyert vagy Motorola Xoom-öt, esetleg ingyen Huawei-t de azt nem ajanlom)

    VálaszTörlés
  154. ...aztán a fenykepezot akkor vedd meg, amikor beindult a saját megoldás és tudsz venni egy normalisat. Pl Nikon D5100 + fix 35mm nagyfenyereju + ultrawide (11-16mm) + valami viszonylag komolyabb tele (75-300 vagy ilyesmi) 400-ből kijön, es ez már fotora, videóra is egy jól használható szett.

    VálaszTörlés
  155. " Mindenki hiányolja a 66 másodperces videóimat a közvetítések mellől. Hát most majd lesz az is."

    Nem tudom, ki hiányolja oketva trollok közül (aki igen, az valószínűleg csak azért, mert kifogyhatatlan mokaforras ahogybszerencsetlenkedsz a kameraval) de nekem marhara nem hiányoznak. Ha már szerkesztett anyag, akkor legyen 2-5 perc, mint az index-origo-hvg stb videók (témafüggő, hogy mi az optimális terjedelem) de hossztol függetlenül legyen kitöltve tartalommal a video, és a kivitelezés minősége is usson meg egy bizonyos színvonalat... Amíg ez nem megy, kár erőltetni a dolgot, pláne kár 50K forintot csak emiattb kidobnod az ablakon egy játékszerre.

    VálaszTörlés
  156. "kíváncsi lennék, nem érzed-e kudarcnak az elmúlt negyed évet ezek tukreben"

    Minden viszonylagos.

    "Mikor volt ezen a blogon utoljára értelmes saját gyártású tartalom?"

    Múlt héten két helyről is közvetítettem. :)

    "aztán a fenykepezot akkor vedd meg, amikor beindult a saját megoldás és tudsz venni egy normalisat"

    Én most egyelőre játszani akarok. :)
    Kell az újdonság (mostantól az, hogy tudok fényképezni, és nem kell szalagot tekergetni a kamerában), mert különben fásultságba zuhannék.

    "Ha már szerkesztett anyag, akkor legyen 2-5 perc, mint az index-origo-hvg stb videók"

    Én faszán tudok tömöríteni, ha van rá időm. :)

    VálaszTörlés
  157. " SoDI írta... Az arany ellen szól, hogy macerás a vásárlása. Nincs olyan, hogy odamész, odaadják a polcról és hello. Rendeled, kifizeted utalással, értesítenek, odamész, aláírod, bla bla bla... Bonyolult.

    Maradok a 100 dollárosok mellett. Havonta azt kiszorítani még nekem is megy. Kerek összeg is. Rossz pillanatomban mégse tudok elbaszni a Tesco-ban.

    Minden fasza vele. 2011. augusztus 28. 12:13"

    Sodi, ha ezt augusztusban komolyan gondoltad volna, akkor ma 400 dolcsid lenne, ez mai árfolyamon 92.000 Ft. Bőven kijonne belőle a heli...

    VálaszTörlés
  158. ...sőt, a novemberig összegyűlt 300 dolcsibol december elején megvehetted volna azt az 55 ezres helit, maradt volna 14.000 Ft-od, plusz a mostani 100$ ami 23.000 Ft... Vagyis lenne helikoptered is, meg 27.000 Ft-od is. Nem sajnalod, hogy elsodikaztad ezt a nagy lehetoseget?

    VálaszTörlés
  159. Most keltem fel, mindjárt megyek dolgozni. Utolsó munkanapom.

    Jól nézem, hogy egész éjjel nem aludtál semmit?:))

    VálaszTörlés
  160. (Bryan Tracy meg a vonzás törvénye kapcsán...)

    " kabbe: "de ez számodra csak szöveg maradt, mert nem tudtad az életedben realitássá tenni a tanultakat."

    Dehogynem. Majd nézd meg ősztől."

    2011. Augusztus 28 :)

    Nő comment :)

    VálaszTörlés
  161. ...mostantól kommentár nélkül masolgatok be ide régebbi kommenteket, jó lenne Dodi, ha ezek alapján ertekelned az őszi felporgest :)

    SoDI írta... Danyil: Még az idén lesz helikopteres "tüntetés fölé repül SoDI kamerája, és EBBEN IS az első leszek, baszod" videó is, nyugi. :D 2011. augusztus 28. 15:56

    VálaszTörlés
  162. SoDI írta... Egyébként a 4 óra duplázása nem lineáris emelkedést jelent, mert most ennek is negyede arra megy el, hogy a szünetek között visszarázódok az adott feladatba. Tehát az napi átlag 3 óra munkavégzés. Ehhez képest a havi 100-as bevétel nem is olyan rossz szerintem. :D

    Jó, ez hosszú távon faszság, de most nyár volt, vazz. Előtte meg tavasz, vazz. Előtte meg tavaly volt, vazz. :)

    na. :DDDDDD

    Szeptembertől felpörgök. 2011. augusztus 28. 21:44

    VálaszTörlés
  163. Mordecháj Rosenzweig írta... Én a helyedben depressziós lennék. Komolyan nem nyomaszt a mindennapi felismerés, hogy ezen a napon is üres köröket futsz? 2011. augusztus 28. 0:59

    SoDI írta... Üres? Folyamatosan haladok előre a saját megoldásom piaci bevezetése felé. Konkrétan még el sem kezdtem a kidolgozását, de ettől még haladok felé. 2011. augusztus 28. 1:01

    VálaszTörlés
  164. "Ami van tartozás, de jure édesanyámé, nem az enyém."


    persze, sodidőszámítás szerint az excel tábla stimmel.
    anyádnak is kellene vezetnie egy excel táblát, amit az orrod alá dughat mikor ilyen baromságokat beszélsz.

    VálaszTörlés
  165. SoDI írta... "(Felpörögsz meg skálázol, és ősztől sokat keresel. Mellette meg még leprogramozod a saját kis öltletedet is. A te szorgalmaddal, munkamoráloddal. Hihető.)"

    Pedig ez lesz. :) 2011. augusztus 21. 15:26

    VálaszTörlés
  166. Sodi, a ma éjszakai és hajnali ámokfutásod után a napnál is világosabb, hogy neked nagyon sürgős pszichiátriai segítségre van szükséged.

    Olyan szinten elrugaszkodtál a realitásoktól, hogy az már az olvasónak is fáj.

    Ha orvosi kezelésbe adnád magad, az egy csapásra rezsi problémáidat is megoldhatná, mert kapnák egy beutalót egy szép bentlakásos intézménybe, ahol gondoskodnának etetésedről, a fűtésről stb.

    VálaszTörlés
  167. SoDI írta... "Lyukas kétfilléresed sincs, és autókról meg milliókról fantáziálsz."

    Nem fantáziálok. A 13 + 3 millióról papírom van. A papír kézzelfogható dolog, nem fantázia. Ráadásul ebből a 3 jogerősen végrehajtható azonnal. 2011. augusztus 20. 0:27

    Sneci, ha azonnal behajthatnad azt a 3 misit, akkor mi a vasat szarakodsz ARANYVASARNAP tizedét forintos (0,01 millió ft) melókkal?

    VálaszTörlés
  168. Mi a vasat = mi a FASZT :) Hülye autocorrect...

    VálaszTörlés
  169. Gery ez jó, mindjárt kapsz egy kis segítséget is. Sneci összes blogos kommentje összegyűjtve egy oldalra xD

    VálaszTörlés
  170. A tizedét meg tízezer akart lenni... Asszem kikapcsolom ezt a szart :)

    VálaszTörlés
  171. Az autocorrectet meg kell szokni, de akkor jó. Az én cuccomon is ez van.

    A legjobb, hogy a program tanul. Nálam a kisbetűvel irt sodit már kijavítja nagybetűvel irt Sodira. :)

    VálaszTörlés
  172. Snecigeci, na az egy király ötlet, Sodi fel évvel korabbi kommentjei meg a frisseket is uberelik :)
    Gery Greyhound írta... "Ha beindult a saját megoldásom, és okádja a pénzt. Akkor majd igen. "

    Ha. Egyszer. Majd. Szeptemberben, ősz elején, a meteorológiai ősz elején, de legkésőbb karácsonykor, esetleg.

    Sodi, ha ott van a fejedben a pénzokádó-gép terve, akkor miért nem vágsz bele MOST? Miért nem használod ki az állítólagos uborkaszezon miatti üresjáratot? Miért hagyod, hogy néhány troll csámcsogjon a 84 forintos órabéren, meg hogy anyáddal laksz és azon, hogy nem tudsz kiskálázni egy buszjegyet Pátyról Budapestre? Van még majd' két hét szeptemberig, miért nem használod ki?

    2011. augusztus 18. 13:36

    SoDI írta... Az angyalszárnyból én nem csinálok morális kérdést (ez már azon túl van), hanem egyszerűen kiröhögöm. Mert ez az egyetlen dolog, amit csinálni lehet vele. :) 2011. augusztus 18. 13:38

    SoDI írta... Gery: "Sodi, ha ott van a fejedben a pénzokádó-gép terve, akkor miért nem vágsz bele MOST?"

    Mert úgy DÖNTÖTTEM, hogy szeptemberben kezdem el, és kb. január magasságában indulok vele. 2011. augusztus 18. 13:39

    VálaszTörlés
  173. SoDI írta...
    Gépen pénzt spórolni baromság. Inkább nem eszek hetekig, de amit veszek technikai kütyü az legyen fasza. 2011. augusztus 18. 15:01

    SoDI írta... Na jó, hülyék vagytok.

    Spórolni a gépen, amit évekig használok, hogy megmaradjon szaros 100 ezer forint, ami úgyis elfolyna valami faszságra néhány hét alatt. Teljesen értelmetlen dolog.

    Ha már ÉVEKRE vesz az ember valamit, az legyen nagyon fasza, mert különben ÉVEKIG szenvedsz vele.

    Na melózok, nem hallgatom a baromságaitokat. :) 2011. augusztus 18. 15:04"

    Sodi, ez tökéletesen ellentmond annak, ahogy ma a fényképezőgépet keszulsz megvenni...

    VálaszTörlés
  174. Vajon mikor fog Sodi felkelni, és vajon mit csinálhatott ébren egészen 6:30-ig?

    Egyéb mentális problémái melle egy jó kis alvászavar is befogadó már?

    VálaszTörlés
  175. Na szuper, engem is megszopatot az autokorrekt.

    Helyesen: "... egy kis alvászavar is befigyel már?"

    VálaszTörlés
  176. Augusztus második fele a magas labdák végeláthatatlan tárháza, pláne igy utólag visszaolvasva :)))


    SoDI írta... "A lényeg, hogy neked már nincsen 13 millád, az az anyukádé"

    Az ő kezelésébe került az lakás összege, de az én tulajdonomban maradt. Pont. 2011. augusztus 18. 18:12

    VálaszTörlés
  177. Kevesebbet dolgozik, hogy tudjon kurucra kommentelni meg trollokkal vitatkozni, hogy így ápolja a lelkét. Beszarok.
    Sodi én akkor lennék fásult és kiégett, ha tudnám, hogy van adósságom, ami csak növekszik, mert nem vagyok hajlandó foglalkozni vele, mert inkább a faszomat verem egész nap helyette.
    3 milla mióta megoldhatatlan probélma? Két-három év alatt még neked is sikerülne visszafizetni, ha nagyon akarnád. De itt a gond, hogy te nem is akarod. Lesöpröd azzal, hogy úgysem tudod, mert így kényelmesebb neked. Felvenni persze fel tudtad, cigány. Akkor most élj vele.

    VálaszTörlés
  178. "Ami van tartozás, de jure édesanyámé, nem az enyém."
    Nem azt pofáztad mindig, hogy egy családon belül minden közös, még a tartozások is.
    Egyébként a hajnali agymenésed tényleg remekre sikeredett.

    VálaszTörlés
  179. Púp kommentjei:

    http://users.atw.hu/snecigeci/sodi-comments.html

    A sorrend néhol szar, illetve van pár duplikáció, majd kijavítom csak most nem érek rá.

    VálaszTörlés
  180. " vajon mit csinálhatott ébren egészen 6:30-ig?"
    Még tök jó, hogy ő nem zsigereli ki magát. Pedig az átvirrasztott éjszaka szög a koporsóba.

    "Ami van tartozás, de jure édesanyámé, nem az enyém."
    De minden amid van, az is de jure másoké, nem?

    VálaszTörlés
  181. "2011. október 29. 14:22 -> link
    Erre térjünk vissza egy hónap múlva.
    Lesz-e kamerám, vagy sem."

    ARANYBÁNYA :D:D

    VálaszTörlés
  182. Egy földönfutó vagy, ha MÁSOK úgy döntenek.

    VálaszTörlés
  183. "Nem. Ezért pörgök éppen fel." (juli 28)
    "Augusztusban már pörgök. :)" (aug 1)
    "Mert most pörgök föl." (aug 11)
    "Ráadásul ősztől felpörgök." (aug 21)
    "Mindegy, a lényeg, hogy ősztől felpörgök. :)" (aug 21)
    "2010-ben sok mindent elkúrtam, idén pedig már nem. Ősztől pedig felpörgök." (aug 21)
    "Erre pedig esetemben az egyetlen értelmes válasz az, hogy már most felpörgök." (aug 27)
    "Szeptembertől felpörgök." (aug 28)
    "E hó csak az érdemi, mert most "pörgök". :)" (szept 2)
    "Mellette pörgök. :)" (szept 4)
    "Egyébént éppen pörgök, ja." (szept 18)
    "Most meg éppen pörgök fel, krónikus pénzhiány nincs. :)" (szept 27)
    "De. Most épp pörgök." (okt 22)

    Rúgjak még beléd Púp, vagy elég lesz? xD

    VálaszTörlés
  184. "Rúgjak még beléd Púp"

    Oszt minek?
    A január 1 elég jó fordulópont.
    Lélektanilag is.

    VálaszTörlés
  185. Eljutott a tudatodig, hogy tavaly hányszor pörögtél fel?
    Januárban is ugyanígy fog sikeredni.

    VálaszTörlés
  186. tavaly = idén

    Semmi sem fog változni januártól, ugyanúgy pörögsz majd a havi 60 rugóddal. Mi a fasztól táltosodnál meg hirtelen?

    VálaszTörlés
  187. Na most egy SPEKULÁCIÓS TÁMADÁS által mesterségesen előidzéett államcsőd esetén azt hadüzenetkébnt kell tekinteni, és simán leállamosítani kártalanítás nélkül mindent az utolsó szögig. Ha kell, fegyveres erővel.

    Putyin felvirágoztatja Oroszországot, a zsidóbérenc Jelcin pedig szétrohasztotta. Persze utóbbi jobban megfelelt a "pénzpiacoknak" mert azok paraziták

    VálaszTörlés
  188. Azért külön ostoba vagy, hogy a szabadságharcot, a minékl nagyobb nemzeti függetlenség, vagy legalábbis MOZGÁSTÉR kivívását hülyeségnek tartod. Agyoniskolázott, való életet hírből sem ismerő (vagy max zsindexes álhírekből) tipikus juppi, empátia és józan ész NULLA.

    Nem nemzeti, csak sima libsi vagy. Széchenyi nem a magyarság nemzetközi pénzpiacok rabszolgáivá tételét akarta...

    VálaszTörlés
  189. "Oszt veszek őszig RAM-ot is, jól sejted" (juli 28)

    "De igaz. Nem telcsi kell, hanem illeték.
    Ezt most már betartom.
    Na jó, a Microsoft Lifecam Studio-t, és a RAM-ot az asztali gépembe azért megveszem még, de UTÁNA tényleg csak illeték. :DDD" (aug 8)

    "És veszek az asztali gépbe kevés RAM-ot 20 ezerért még ebben a hónapban" (aug 7)

    "Asszem nagyon gyorsan veszek még a gépbe 4 giga RAM-ot." (szept 27)

    "Ha majd megyek a következő hetekben RAM-ot bővíteni, és én is kérek belső portalanítást" (nov 12)

    Asszem törzsgyökeresék elszórakoznak majd ezen az oldalon. xD
    http://users.atw.hu/snecigeci/sodi-comments.html

    VálaszTörlés
  190. "és simán leállamosítani kártalanítás nélkül mindent az utolsó szögig."
    Na ez ismét igazi irigy proli mentalitásra utal.Vissza kommunizmusba.:)

    VálaszTörlés
  191. Te éppen kivel vitatkozol, ratyi? Okádd már máshova a hülyeségeidet, köszi.

    VálaszTörlés
  192. "Nem volt sürgős. Kamatozik az sürgetés nélkül is. :)
    De ősszel tényleg elindítom." (aug 7)

    "Juszt is elindítom helikopter helyett. :" (okt 27)

    VálaszTörlés
  193. "Agyoniskolázott, való életet hírből sem ismerő"
    Te aztán kurvára ismered az életet sf.A megnyilvánulásaidról ordít, hogy fingod sincs a való életről
    Egyébként nem tudom ki szokott a 1000 egyetemi félévre kérkedni :)Demagóg proli vagy.

    VálaszTörlés
  194. sf ti nemhogy az életet, de az embereket sem ismeritek.Úgy gondoljátok, hogy az a híg fos amiben röfögve dagonyáztok az megfelel mindenkinek, mert az a tuti.

    VálaszTörlés
  195. Egyébként remek, hogy Sodi 60m2-es albérletről álmodozik,nincstelen trógerként miközben milliomosként meg külvárosi garzont bérelne :)

    VálaszTörlés
  196. fasza ez az új idézetes oldal, de ff-ban ilyet csinál:

    BÜngÊszőfßlek, kÊpszerkesztők, Skype, minden szar egyszerre. Våltogatva kÜzÜttßk a homokóråzås rÊmålom.

    ie-ben meg lefagy az oldal.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.