Ha még nem láttad volna

2011. december 20., kedd

Új 1956?

Orbán Viktor szavaiból ma egyértelmű lett: ha az EU-IMF kettős valamelyike nem hagyja őt szabadon vagdalózni, akkor az ország devizatartalékait fogja felélni, oszt jónapot.



A nyugdíjpénz tartóssága alapján a devizatartalék nagyjából három hónapig elég. Utána már biztonsági háló sincs.


Így, ha március 15-ig jó eséllyel nem is, 2012. október 23-ig talán eljöhet 2006 folytatása - egy teljesen új szinten. Ehhez csak egy öszödi beszédnél is erőteljesebb, hirtelen katarzis kell,  amire az esély napról napra növekszik. :-)


Készülődjetek, hazafiak! :D

By SoDI

306 megjegyzés:

  1. Nagy Imre MELLETT álltak ki akkor. Néha nézem a kibeszélőt echo-n, ott azt mondják, épp hogy TELJES őszinteség kellene Orbánék részéről (jó sokat őszült-ráncosodott, volt hírekben este a focival kapcsolatban) és akkor a nép azt mondaná, igen, mellétek állunk EZEK ellen.

    VálaszTörlés
  2. "Készülődjetek, hazafiak! :D"

    Törzsgyökeres is készülődik. Feni már a csontozókést. Szóval jobban tennéd, ha nem várnád annyira azt a napot.:)

    VálaszTörlés
  3. Púp, ki fognak tartani anyád tartalékai október 23-ig?
    Hogy tervezed majd megveretni magad, illetve mennyi kártérítéssel kalkulálsz?

    VálaszTörlés
  4. Nincsenek tartalékok, úgyhogy irreleváns a kérdés. Melóból élünk éppen.

    VálaszTörlés
  5. Hova lett a 13 milliód?

    VálaszTörlés
  6. Sneci, a trollok is készülôdnek már a zavargásokra. Egy mikrobusszal fognak lemenni hozzád.

    VálaszTörlés
  7. "Hova lett a 13 milliód?"

    Fizikailag lényegében a pátyi házban van.

    VálaszTörlés
  8. Szóval az is csak kvázi pénz. Nyugi, mert majd, ha hatalomra kerültök, lehet Excel-táblával is fizetni!

    VálaszTörlés
  9. És van neked annyi pénzed, hogy be tudj belőle nyújtani egy keresetet, amennyiben anyád kibaszna onnan az utcára?

    VálaszTörlés
  10. Sodi, kinezted mar magadnak a rozsadombi villat, amibe bekoltozol a forradalmat gyozelmet kovetoen?

    Szerintem most nyujtsd meg be az igenyedet a megfelelo jobbikos partforumon, amig van mibol valogatni!

    VálaszTörlés
  11. Gyanús ez a kussolás a Rezső tegnapi reakciójára vonatkozó kérdésekre, púp...

    VálaszTörlés
  12. dolgozok, bazmeg
    be kell hoznom a miattatok keletkezett elmaradást

    VálaszTörlés
  13. "a miattatok keletkezett elmaradás"

    Cseszeget a fonokur?

    VálaszTörlés
  14. "Lemaradas" nem a trollok miatt van.

    "Lemaradas" azert van, mert mar ezer eve nem adtad meg az 5000 forintot Rezsonek.

    VálaszTörlés
  15. Szóval Rezső megint kiröhögött?

    VálaszTörlés
  16. Látod púp?

    Mindez nem jött volna létre ha időben megadod Reszőnek azt az öt rugót.

    De te azt is elsodikáztad...

    VálaszTörlés
  17. "e kell hoznom a miattatok keletkezett elmaradást "

    milyen elmaradást? és miről maradsz le ha nem hozod be?

    VálaszTörlés
  18. "be kell hoznom a miattatok keletkezett elmaradást"

    Ki a felelős azért, hogy egy egyórás meló a te esetedben egy napig tart? A trollok?

    VálaszTörlés
  19. Rezso mondta hogy balek vagy, pup?

    VálaszTörlés
  20. "Ki a felelős azért, hogy egy egyórás meló a te esetedben egy napig tart? A trollok? "

    Meg Hipertér Hobgoblin.

    VálaszTörlés
  21. Sodi csak kíváncsiságból kérdem. Tegyük fel tényleg jön az államcsőd. Te hogy képzeled ezt a forradalmat? Mi fog történni szerinted? Miért pont a jobbik venné át a hatalmat? Ha át is veszik miért törölnék a diákhiteled?
    Nézd meg mi van a görögöknél, íreknél, portugáloknál. Segítek semmi!!!
    Honnan veszed, hogy itt egy mindent elsöprő világmegváltó balhé lesz?

    VálaszTörlés
  22. Hiába reménykedsz a kárpótlásos biznisz újra indulásáért ezek max. szétb*sszák a fejed.

    VálaszTörlés
  23. SoDI

    "Fizikailag lényegében a pátyi házban van."

    Ezt mégis miképpen számoltad ki?

    VálaszTörlés
  24. paha

    Észak-Korea a minta nem az írek, görögök, portugálok :P

    VálaszTörlés
  25. Örök hála annak a trollnak, aki rábírta SF-et a normális kommunikációra.

    VálaszTörlés
  26. Á. 56-ban még egyeztetni sem volt lehetőség, mégis létrejöttek szépan a munkástanácsok országszerte. A többség - a DOLGOZÓ többség - a közösségi értékeken alapuló rendet akarja (vissza). Ezért persze le van kádáristázva, pedig pont ők zúzták le eme próbálkozást ugye.

    VálaszTörlés
  27. paha: Sodiból a jelenlegi helyzet alapján néhány éven belül (vagy amíg az anyja fizikailag képes lesz támogatni) az utcára kerülne. Ilyenkor szoktak az emberek kockáztatni, és reménykedni, hogy 6-ost dobnak. Sodi abban reménykedik, hogy egy ilyen balhé elmosná az adósságait, valamint egy jobbikos kormánynak köszönhetően a társadalmi tőkéjét átkonvertálhatná gazdasági tőkévé. Az meg már más kérdés, hogy ebben az eléggé valószínűtlen esetben is minden bizonnyal rövid időn belül visszasüllyedne a jelenlegi szintre.

    VálaszTörlés
  28. Rotwein

    Jobbiknál SoDI a kalapban egy nagyon sokadik senki ... nem jegyzik.

    VálaszTörlés
  29. "Jobbiknál SoDI a kalapban egy nagyon sokadik senki ... nem jegyzik."

    Hát ez az! A Fidesz jól járt Gayhounddal. Tehetséges, a videója villámgyorsasággal terjedt szét a neten, plusz szavazatokat nyert általa a párt. Ehhez képest Sodi 6 év alatt soha semmilyen hasznot nem hozott a Jobbiknak, nem szerzett egyetlen szavazót sem a Jobbiknak, sőt, a tevékenysége inkább káros. Ezért nem kap Sodi semmit a koncból, mert be lett árazva.

    VálaszTörlés
  30. Sodi, ha megfeszül se tud 6-ost dobni. :) Ha beütne a krach, és anyja munkanélkülivé válna és ezt a minimális "egzisztenciát" is elvesztené.

    VálaszTörlés
  31. Vik, tudom én ezt, csak Sodi hiszi azt, hogyha kap pár mosolyt Morvaitól, akkor azzal neki garantálva van egy jó kis nyugdíjas állás valamilyen tévénél.

    Képzeld magad a helyébe. 30 éven keresztül minden a segge alá van tolva, ha elkúr valamit, akkor anyja mindig kirántja a szarból. Hogy lehetne képes önfenntartásra? Nézd meg, hogy mennyi ideje próbálja kínkeservesen napi 4 óra felé tornászni a napi átlagos munkaidejét, és egyszerűen fizikailag képtelen rá. Az ő helyében lehet, hogy nekünk is nagyobb esély lenne arra, hogy beköszönt egy számunkra előnyös forradalom, minthogy gyökeresen meg tudnánk változtatni magunkat.

    VálaszTörlés
  32. Géntolvaj református

    A Fidesz néppárti jellege, és háttérbázisa nagy. A jobbik olyan, mint a maffia vagy a feudalizmusban a kiskirályok korszaka. Van pár nagyobb érdekcsoport lásd. alelnökök a maga embereivel akik marakodnak a befolyó pénzeken ... vannak a nagy keresztapák, mint Schön, Szabó, Novák, Szegedi akik osztják a lovettát lefele. Vona pedig ezen csoportok közt egyensúlyozgat.
    A jobbiknál pl. Zagyva , Gaudi , Morvai féle külsősök a politikai celebek. A háttérben vannak ilyen retardáltak, mint SoDI csak azok nem csak ritka gyenge minőségű videókat készítenek a külsősökről, hanem a nulla szakértelmüket a pártra áldozták, mint Gizmo. :D
    Nem véletlen, hogy a jobbik lényegében nem fejlődik az égvilágon semmit ... sőt.

    VálaszTörlés
  33. Rotwein

    Morvai eleve feminista csak fiatal csajokkal dolgozik együtt ... lehet mást is csinál velük tudja a fene. :D

    SoDI-t a szülei cseszték el, de nagyon nagyjából legkésőbb 10 évvel ezelőttről pár rendes atyai pofon hiányzik az életéből.

    VálaszTörlés
  34. Ahol "legózni" elegendő, az a programozói munka legalja. Egyezzünk ki abban, hogy messze nem ez az általános.

    VálaszTörlés
  35. Sodi, te 2006-ban sem tettel semmit. Nagyon nevetseges ez az al-forradalmi laz!

    VálaszTörlés
  36. ' Ahol "legózni" elegendő, az a programozói munka legalja. '

    Tökéletesen egyetértek, de hogy jön ez ide? :)

    VálaszTörlés
  37. "Sodi, te 2006-ban sem tettel semmit."

    MINDENGOL OTT VOLTAM.
    MTV OSTROM
    BLAHA LUJZA TÉRI AUTÓ FELGYÚJTÁSA.
    stb stb...

    Igaz, hogy krónikási minőségemben, de ott voltam, és rögzítettem az eseményeket.

    VálaszTörlés
  38. "
    Igaz, hogy krónikási minőségemben, de ott voltam, és rögzítettem az eseményeket. "

    Pont annyi haszna volt belőled a hazafiaknak, mint egy népszavás újságíróból.

    VálaszTörlés
  39. Ha már elő kerültél válaszolhatnál a kérdéseimre.

    VálaszTörlés
  40. Húúú, Blaha Lujza téri autó felgyújtása, micsoda forradalmi tett...

    Sodi, maradjunk annyiban, hogy nem tettél semmit. Az lehet hogy ott voltál, de semmit sem csináltál mert egy beszari féreg vagy. Hogy kameráztál? Na bumm. Mások is...

    VálaszTörlés
  41. "Pont annyi haszna volt belőled a hazafiaknak, mint egy népszavás újságíróból."

    Azzal, hogy a LEGDURVÁBB HELYSZÍNEKEN több mint másfél órát tudtam úgy rögzíteni, hogy RENDŐRSÉGI FELSZÓLÍTÁS még véletlenül sem hangzik el rajtuk, világosan rávilágít arra, hogy a rendőrség kivétel nélkül valamennyi helyszínen helytelenül járt el.

    Le lehet elé ültetni bármit, hogy szóljon, ha hall egy árva rendőrségi felszólítást - ami egyébként a rendőrségi törvény szerint kötelező.

    Nem fog tudni.
    A dokumentálás MINDIG hasznos.

    VálaszTörlés
  42. "Az lehet hogy ott voltál, de semmit sem csináltál mert egy beszari féreg vagy"

    Nem beszari féreg, hanem KRÓNIKÁS. :)
    Ha lenne bármi balhé, ezúttal ott lennék az első sorban, de személy szerint ezúttal sem tennék dolgokat, csak az utókor tájékoztatásával törődnék. A haditudósítás is érdem. Megmutatja, hogy mi volt ott.

    Ez igenis hasznos, és a nemzet érdekében való dolog.

    VálaszTörlés
  43. A "KRÓNIKÁS" nevet magadnak talaltad ki, hogy leplezd azt, hogy gyava szar vagy.
    Soha senki nem mondta ezt rad pozitiv ertelemben.
    Ugyanazt csinaltad, mint a tyukpereken(kameraztal), vagyis: SEMMIT!

    VálaszTörlés
  44. Rám legfeljebb a pszichikai bűnsegédletet lehet húzni, tekintve, hogy általában végig nevetem a hasonló eseményeket, de olyan még nem fordult elő a magyar univerzumban, hogy egy újságírót ilyesmi miatt marasztaltak volna el.

    Az lenne aztán TÉNYLEG a hazai jogállamiság vége.

    VálaszTörlés
  45. SoDI lehet ott voltál az első sorban, lehet hogy kameráztál és még az is lehet hogy ez pár embernek hasznos. Viszont ha e helyett otthon maradtál volna és tanulsz, esetleg dolgozol, akkor könnyen lehet, hogy be tudtad volna fejezni az egyetemet (akár több szakodat is) és ma már diplomás ember lennél. Nem gondolod, hogy jobban megérte volna?

    VálaszTörlés
  46. "Ugyanazt csinaltad, mint a tyukpereken(kameraztal), vagyis: SEMMIT!"

    A toll is fegyver. :D
    A KAMERA pedig főleg.

    Rengeteg 2006-os vérontást ilyenek lepleztek le.
    Ott kell lenni, mert lehet, hogy pont a te jelenléted miatt nem fognak megverni valakit az ávósok (KONKRÉTAN VOLT RÁ PÉLDA, HOGY MÁR ROHANT AZ AVÓS A BOTTAL, ÉS CSAK ENGEM MEGLÁTVA TORPANT MEG: - itt, amikor lefékez a második furgon http://www.youtube.com/watch?v=wNqoi1FWLAs), vagy te szolgálsz felmentő bizonyítékul.

    Ez igenis kiemelkedően hasznos tevékenység.

    VálaszTörlés
  47. "Nem gondolod, hogy jobban megérte volna?"

    Időnként áldozatokat kell hozni a nemzet érdekében.

    VálaszTörlés
  48. Nem kötelező, te beszari féreg, hanem a körülményektől függ.

    A te tudósításodnak meg kb. akkora volt a haszna, mint bármelyik másiknak. Mivel nagyon sok újságíró löböződött arra, ezért az hogy ott voltál vagy sem, nem oszt nem szoroz.

    VálaszTörlés
  49. "Időnként áldozatokat kell hozni a nemzet érdekében."

    Ezzel a felkiáltással nyúlják le Orbánék is a nyugdíjakat.

    VálaszTörlés
  50. csakhogy te nem vagy újságíró

    VálaszTörlés
  51. "Időnként áldozatokat kell hozni a nemzet érdekében."

    Te es a nemzet erdekeben hozott aldozatok...

    VálaszTörlés
  52. Soder, te szoarkozni mentel oda es nem segiteni. Az egesz balhe egy nagy buli volt neked. Ennyi!

    VálaszTörlés
  53. Na, azért ILYEN alkalom csak párszor volt, és hát élni kell a jogainkkal, azért vannak. Sztájk, tüntetések, munkásmozgalmak, és egyebek nélkül "nyugaton" se lennének ma normális bérek.

    VálaszTörlés
  54. "KONKRÉTAN VOLT RÁ PÉLDA, HOGY MÁR ROHANT AZ AVÓS A BOTTAL, ÉS CSAK ENGEM MEGLÁTVA TORPANT MEG"

    Videó erről?

    VálaszTörlés
  55. "Időnként áldozatokat kell hozni a nemzet érdekében."

    Pl. Szlovákiába adózni, offshore -ozni...

    VálaszTörlés
  56. "Sztájk, tüntetések, munkásmozgalmak, és egyebek nélkül "nyugaton" se lennének ma normális bérek."

    SeggFej, ezek pont hogy az abnormális bérekhez vezetnek.

    VálaszTörlés
  57. "Videó erről?"

    Ott a videó.
    Mondja, hogy "menjen tovább".

    Egy másodperccel korábban bottal rohant felénk, hogy üssön, majd meglátott engem, amint a sajtóigazolványomat mutatom. Akkor torpant meg.

    VálaszTörlés
  58. Videó erről?


    Tuti, hogy azt fogja mondani, hogy nincs mar meg. Vagy azt hazudja, hogy azon a gepen van amit Patyon hagyott.

    VálaszTörlés
  59. "SeggFej, ezek pont hogy az abnormális bérekhez vezetnek."

    Ez Tóta baromsága, pedig semmi értelme.
    Gondolj bele: kereslet-kínálat.

    Ha a munkaerő nem hajlandó eltűrni minden szart, akkor kénytelenek többet fizetni neki. Ezt az alapvető összefüggést még egy hat éves gyerek is képes felfogni.

    VálaszTörlés
  60. "Ott a videó.
    Mondja, hogy "menjen tovább".

    Egy másodperccel korábban bottal rohant felénk, hogy üssön, majd meglátott engem, amint a sajtóigazolványomat mutatom. Akkor torpant meg."

    "Erről az ütésre emelt botos felétek rohanásról és az azt követő megtorpanásról hol a felvétel?

    VálaszTörlés
  61. Ha a munkaero sokat ugral, mashova mennek a befektetok, te kreten.

    VálaszTörlés
  62. "Ha a munkaerő nem hajlandó eltűrni minden szart, akkor kénytelenek többet fizetni neki."

    Pontosan így van. Azonban a szakszervezetek, munkásmozgalmak, etc. arra jók, hogy ha mégis van valaki, aki hajlandó megcsinálni ugyanazt a munkát úgy, hogy eltűri mindazt a szart, akkor azt az illetőt nem hagyják. De gondolom ezt már nem mondták el a Marx Károly Etyetemen.

    VálaszTörlés
  63. Megáll a második furgon, kiugrik a pacák, majd rohan felénk bottal, és rám néz. Ekkor megtorpan, és CSALÓDOTTAN engedi le a botjáT, és látszik rajta, hogy "na, most nem tudlak megütni, viszont idegesítesz", úgyhogy "menjen tovább".

    VálaszTörlés
  64. "Ha a munkaerő nem hajlandó eltűrni minden szart, akkor kénytelenek többet fizetni neki."

    Ehhez az kell, hogy ne legyen helyette másik munkaerő. Tudod, sztrájktörők...

    VálaszTörlés
  65. "Erről az ütésre emelt botos felétek rohanásról és az azt követő megtorpanásról hol a felvétel?"

    Ez a felvétel az, csak konkrétan nincs a látószögben.

    VálaszTörlés
  66. "Megáll a második furgon, kiugrik a pacák, majd rohan felénk bottal, és rám néz. Ekkor megtorpan, és CSALÓDOTTAN engedi le a botjáT, és látszik rajta, hogy "na, most nem tudlak megütni, viszont idegesítesz", úgyhogy "menjen tovább"."

    Mindez hol látható a videón?

    VálaszTörlés
  67. "Ha a munkaero sokat ugral, mashova mennek a befektetok, te kreten."

    Kulimunka nem is kell a magyarnak.
    A magyarnak építő munka kell.

    "arra jók, hogy ha mégis van valaki, aki hajlandó megcsinálni ugyanazt a munkát úgy, hogy eltűri mindazt a szart, akkor azt az illetőt nem hagyják"

    AMIT MOST ÍRSZ, AZ SZINTÉN FELHAJTJA A MUNKÁSBÉRT. Vagyis engem erősítesz meg.

    Mi itt a probléma? :)

    VálaszTörlés
  68. "Ez a felvétel az, csak konkrétan nincs a látószögben."

    Púp, ezt úgy vesszük, hogy hazudtál, rendben?

    VálaszTörlés
  69. "Mindez hol látható a videón?"

    Mondom. Amikor jön a második kocsi.

    VálaszTörlés
  70. ""Ha a munkaero sokat ugral, mashova mennek a befektetok, te kreten."

    Kulimunka nem is kell a magyarnak.
    A magyarnak építő munka kell.""

    Az első mondat miben utalt a kulimunkára? Funkcionális analfabéta-e vagy?

    VálaszTörlés
  71. "Mondom. Amikor jön a második kocsi. "

    Ott ilyet pont nem látni, előbb látni ufót meg tevegelő arabot azon a viden akkor, mint ilyet.

    VálaszTörlés
  72. "Mi itt a probléma? :)"

    Tudom hogy nehéz egy funkcionális analfabétának magyarázni, de megpróbálom mégegyszer. Az imádott szakszervezeteid pont hogy a kereslet-kínálat modellt nem hagyják működni. Ugyanis van kereslet az olcsó munkaerőre, azonban ha van kínálat, az nem tud eljutni hozzá. Érted már?

    VálaszTörlés
  73. "Az első mondat miben utalt a kulimunkára?"

    Ha a befektető értelmiségieket foglalkoztat, őket hajlandó megfizetni bárhol a világon. A szakértelem ára globális. Ha el tud húzni, akkor viszont szalagmunkásokat keres. Aki a magyarokat ennyire lenézi, hogy szalag mellé rakja őket, az húzzon csak el a picsába.

    VálaszTörlés
  74. "Az imádott szakszervezeteid pont hogy a kereslet-kínálat modellt nem hagyják működni."

    Hogyne hagynák.
    Annyira hagyják, hogy egyenesen az az eszközük. :D

    Attól még, hogy torzítom a kínálatot, a modell érintetlen.

    VálaszTörlés
  75. "A szakértelem ára globális. Ha el tud húzni, akkor viszont szalagmunkásokat keres. Aki a magyarokat ennyire lenézi, hogy szalag mellé rakja őket, az húzzon csak el a picsába."

    Sneci a szakértelmet Magyarországon is megfizetik. A probléma ott van, hogy a többség szakértelme sajnos csak egy szalagmunkás bérét éri. Mint ahogy a saját példádon ezt tapasztalod is.

    VálaszTörlés
  76. "Aki a magyarokat ennyire lenézi, hogy szalag mellé rakja őket, az húzzon csak el a picsába."

    Ja, legyen csak munkanélküli az emberek 90%-a. majd sneci teremt pár millió értelmiségi munkahelyet a "saját megoldásával"

    VálaszTörlés
  77. sneci a király:

    A megoldás ezeknek nem az értelmetlen munka, hanem a szép sűrű szociális háló.

    VálaszTörlés
  78. "Aki a magyarokat ennyire lenézi, hogy szalag mellé rakja őket, az húzzon is el a picsába."

    Ez nem lenézés, te barom.

    Tudod a termeléshez kellenek a szalagmunkások is, sőt több kell belőlük, mint értelmiségiből. Ezért is van az - normálisabb államokban - hogy több szakmunkás van, mint diplomás.

    A másik meg az, hogy az értelmiséget se mindig hajlandók megfizetni. Sőt, pont az internet miatt van az, hogy tök mindegy hogy az értelmiségi hol dolgozik, mert bárhova el tudja küldeni a kész munkát.

    VálaszTörlés
  79. "A megoldás ezeknek nem az értelmetlen munka, hanem a szép sűrű szociális háló."

    És arra a pénzt szedjék le a pénzfáról?

    Tudod a helyzet az, hogy az emberek többsége csak a szájával szeret dolgozni, mert lusta, mint a vízibivaly. Ezért van szükség közmunkára. Tudod nevelő célzat, "ha enni akarsz, dolgozz meg érte" alapon.

    VálaszTörlés
  80. "Hogyne hagynák.
    Annyira hagyják, hogy egyenesen az az eszközük. :D

    Attól még, hogy torzítom a kínálatot, a modell érintetlen."

    Nem veszed észre az ellentmondást a saját mondataid között? Ha hagyják működni az nem azt jelenti, hogy torzítják a kínálatot. Önmagadat cáfolod meg már megint...

    Lehetsz egy marxista, protekcionista valaki, de akkor ne tettesd azt, hogy nem vagy az.

    Amúgy ha vállalkozósdit akarsz játszani, ajánlok egy gondolatkísérletet: Tegyük fel, hogy milliomos vadászbikaként trónolsz a saját megoldásodból kinőtt vállalkozásod tetején, te már csak a medencés irodádban élvezed a napsütést, valamint az X6-osoddal csábítod a csajokat, mindent alkalmazottak végeznek. Namost tegyük fel, hogy az alkalmazottaid egységesen sztrájkra lépnek és akkora béremelést követelnek, amit a vállalkozásod nem bír kifizetni. Mit csinálsz?

    És kérlek ne sodikázd el a választ erre :)

    VálaszTörlés
  81. Télleg, a szalagmunka mióta értelmetlen?

    VálaszTörlés
  82. "Aki a magyarokat ennyire lenézi, hogy szalag mellé rakja őket, az húzzon csak el a picsába."

    Nagyon sok ember csak szalag mellé jó. Nekik a szalag melletti munka is jobb, mint a semmi. Nézz magadra, neked is jobb lenne. Többet is keresnél, több szabadidőd is maradna.

    VálaszTörlés
  83. "Aki a magyarokat ennyire lenézi, hogy szalag mellé rakja őket, az húzzon csak el a picsába."

    Már elhúzott, az egész könnyűipar például. Te itt azt állítod, hogy a magyar akkor is többet ÉRDEMEL, mint a vietnami, ha a tudása pont ugyanannyi. Nos, verheted a segged a földhöz, de ezt a befektető nem így látja. Ha pedig nincs termelés, akkor szocháló sincs.

    Mellesleg az életstratégiád szépen megmutatkozik ebben is, te is várod a szép sűrű szociális hálót, csak elfogyott az arra előirányzott 20 misi.

    VálaszTörlés
  84. "A megoldás ezeknek nem az értelmetlen munka, hanem a szép sűrű szociális háló."

    És azt miből fizetnék, te szerencsétlen?

    VálaszTörlés
  85. "MINDENGOL OTT VOLTAM.
    MTV OSTROM
    BLAHA LUJZA TÉRI AUTÓ FELGYÚJTÁSA.
    stb stb...

    Igaz, hogy krónikási minőségemben, de ott voltam, és rögzítettem az eseményeket."

    ugyanúgy, mint az rtlklub, tv2, mtv, hírtv stb. stábtagok, és még sok más újságíró. és akkor mi van?

    semmit nem tettél, egy rtlklub-ss operatőr is pont annyira forradalmár, mint te, idióta.

    VálaszTörlés
  86. "Aki a magyarokat ennyire lenézi, hogy szalag mellé rakja őket, az húzzon csak el a picsába."

    Tehát azt mondod, hogy a multik annyira gonoszak, hogy a szakképzett és becsületesen dolgozó magyar munkaerőt puszta lenézésből kulimunkára akarja kényszeríteni?

    VálaszTörlés
  87. "vacsizok, majd válaszolok"

    Látom a trollok megint szádba adták a faszt egy olyan területen, ahol vérprofinak hitted magad :)

    VálaszTörlés
  88. "
    A megoldás ezeknek nem az értelmetlen munka, hanem a szép sűrű szociális háló. "

    Te fasz, betanított munka mióta értelmetlen munka?
    Abból lesznek a te kütyüid. Mert mindent nem lehet gépekkel megvalósítani. ÉS a gépekkel végzett munka teljes haszna a géptulajdonosé lesz, míg ha azt emberek végzik, akkor egy részét ők kapják. HA meg a géptulajdonostól veszel el annyit, hogy mindenki munka nélkül jól éljen, akkor senki sem fog gépbe ruházni, másrészt a gépeket kifejlesztő értelmiség sem lesz megfizetve. Mert ezeket kifizetve nem marad pénz arra, hogy széles tömegek éljenek munka nélkül jól.
    Vagyis a tgm-féle baromságnak az is következménye lenne, hogy pl. a "saját megoldással" sem kereshetnél te többet mint az átlag, mert az állam minden ezzel megtermelt jövedelmedet elvonná, hiszen csak így fizethetne jelentős összegű segélyeket széles néprétegeknek az "értelmetlen" munkavégzés helyett.

    "a medencés irodádban élvezed a napsütést, valamint az X6-osoddal csábítod a csajokat, mindent alkalmazottak végeznek. Namost tegyük fel, hogy az alkalmazottaid egységesen sztrájkra lépnek és akkora béremelést követelnek, amit a vállalkozásod nem bír kifizetni. Mit csinálsz?
    "
    Mivel sneci tgm-buzi, ezért egyértelmű hogy eladja az x6-ost meg a medencés villát és kiosztja apénzt a sűrű szociális háló érdekében. Hiszen csak úgy lehet megvalósítani a mindenki számára adott jelentős összegű segélyt, ha a magasabb jövedelműektől szinte mindent elveszünk.

    VálaszTörlés
  89. "Mi a menu?"

    Kiadós gyros tál, sült tejberizs, és egy fél literes tonik.

    VálaszTörlés
  90. " Soha nem valaszolsz...
    "


    Majd bemásol valami tgm-es faszságot, miszerint a modern világban kevés ember is megtermelheti a szükséges javakat, így széles rétegeknek is biztosítható a munka nélküli jólét. Pedig lószart, a jólétet pont az adja, hogy miután a feltétlenül szükséges javakat kevés ember megtermelhette, a maradék a szolgáltatóiparban tud dolgozni. Mert enélkül az emberek 95%-a egy vályogviskóban lakna kenyéren élve, mint 150 éve volt.

    VálaszTörlés
  91. " "Mi a menu?"

    Kiadós gyros tál, sült tejberizs, és egy fél literes tonik.
    "

    Anyád adott megint pénzt?
    Mikor mész el a főnökúrhoz? Nem félsz hogy a végén kiderül hogy ő is csak egy troll és többhónapos munkád ragad be nála?

    VálaszTörlés
  92. Ja és a sűrű szociális háló a protestáns hátterű skandinávoknál is csak addig működött, amíg nem jelentek meg a snecihez hasonló élősködők, akik csak kihasználták a rendszert és nem tekintették alapvetőnek a munkát. Mert egyértelmű, hogy ha ilyen lenne nálunk is a rendszer, akkor sneci egy percet sem dolgozna tovább, csak blogolna meg zsidóvicceket másolna be.

    VálaszTörlés
  93. Kiadós gyros tál, sült tejberizs, és egy fél literes tonik.


    Egesz jo! :D

    VálaszTörlés
  94. "Ne sürgess. :D"

    Mert mi lesz? Ha beígérem, hogy smirglivel verem ki a faszod, akkor komolyabban veszel? Vagy szóljak banshee-nak, rá jobban hallgatsz? :D

    VálaszTörlés
  95. Hol toltod a karacsonyt, Sodrak? Patyon? Vagy anyad jon az irodaba? SF-el talakoztok?

    VálaszTörlés
  96. Azt tudom, angol királyi család leszarja akár a legdurvább sztrájkokat, dehát god waste the queen direkt kisbetűvel. Ha a munkaerő nem hajlandó eltűrni minden szart, akkor kénytelenek többet fizetni neki.

    Amíg ilyen antiszociális seggarc neolibsi Thatcher és liBajnai félék léteznek, ez a követendő magatartás. Hatás ellen ellenhatás.

    Persze egy bankárt nem zavar a gyerekmunka éhbérért 16 órában, elvégre azok ott keleten úgysem fehér európai emberek. a híres antináci angolok. xD

    VálaszTörlés
  97. Azaz Isten, nagybetűvel, azért már. :)

    VálaszTörlés
  98. " Hol toltod a karacsonyt, Sodrak? Patyon? Vagy anyad jon az irodaba? SF-el talakoztok?
    "

    Megírta sneci, hogy nem bír ki az anyjával egy szobában több napot.
    Pénze nincs buszjegyre.
    Tehát majd az anyja fog bejönni az irodába és visz egy kis kaját nehogy a kisfiacskája éhenhaljon.

    VálaszTörlés
  99. "Azt tudom, angol királyi család leszarja akár a legdurvább sztrájkokat"

    SeggFej te olyan szinten tájékozatlan vagy, hogy az már fáj. Angliában (sajnos) nagyon gyakoriak a sztrájkok, és sokszor eredményük is van. Többek között ezért keres egy metróvezető pótlékokkal együtt évi 50000 fontot (több mint 18 millió forintot), ami több mint pl amit én informatikus MSc diplomával keresek. Pedig lennének emberek, akik fele ennyiért is elvezetik azt a metrót. Ráadásul ez sem elég nekik, folyamatosan többet és többet akarnak. Pontosan úgy kell kezelni az ilyesfajta bolsevik szemetet mint tette azt Thatcher, meg annak idején Reagan, amikor kirúgta az összes sztrájkoló légiirányítót.

    VálaszTörlés
  100. Kaptam egy mp3 válogatást, több száz zeneszám van rajta, de amikor berakom a Winamp vagy az MPlayer lejátszási listájába és elindítom, valamiért nem egymás után játssza le a soron következő számokat, hanem teljesen összevissza ugrál egyikről a másikra. Ötlet?

    VálaszTörlés
  101. Sodi, ha anyad nem vinne enni neked, akkor mit kezdenel magaddal? Hogy oldanad meg ezt a kerdest?

    VálaszTörlés
  102. " Sodi, ha anyad nem vinne enni neked, akkor mit kezdenel magaddal? Hogy oldanad meg ezt a kerdest?
    "

    Beperelné!

    A szülő köteles eltartani az egyetemista gyerekét, ezt már kifejtette.
    És mivel még 4 hónapig pályakezdő, ezért még egyetemistának minősül, így még mindig az anyja köteles neki kaját adni.

    VálaszTörlés
  103. A sztrájkoló, ez a sárga és ártalmas szúnyog a koncentrációs táborban van a legjobb helyen
    Pravda, 1920. február 12.

    VálaszTörlés
  104. Én ezt úgy ismerem, hogy "üsd a burzsujt"... :P

    És igen, te is azért kaphatsz annyit, mert különben bérfeszültség keletkezne, továbbá az általános bérszínvonal emelkedésével bővül a belső fogyasztás.

    Magyarországon 100e-ből pedig te se nagyon élnél meg, márpedig sok helyen ennyit (sem) adnak.

    VálaszTörlés
  105. "az általános bérszínvonal emelkedésével bővül a belső fogyasztás."

    SF nézzük majd meg, hogy miután Orbán megemelte a minimálbért hogy fog alakulni a belső fogyasztás és hogy fog alakulni a munkanélküliség, ok?

    VálaszTörlés
  106. Akinem a foglalkozása annyira alap, hogy tud vele zsarolni, az tud sztrájkolni eredményesen, de nem véletlenül került be a RERUM NOVARUM-ba a A munkásság tarthatatlan helyzete fejezet. Mintha valami Prohászka Ottokár nevű is írt volna erről, gondola.hu-n múltkor még fennt voltak a pdf-ek. (most is fenn vannak)

    Ha mindig van, aki elvállalja kevesebbért, az neked nem jó, mivel te is munkavállaló vagy alapvetően, a szellemi foglalkozású is munkaerejének áruba bocsájtásából él.

    Múltkor még az volt a baj, hogy Sodi letöri az IT szektorban a weblapkészítés stb árait.

    VálaszTörlés
  107. Tök mindegy, egyszerűen NEM élnek meg ennyibúől.

    Te mit keresel Angliában, ha szerinted ennyire csodásan jó dolog a 70e huf minimálbér???? Ja, hogy az MÁS. :D

    VálaszTörlés
  108. Az ÁRSZÍNVONAL viszont EU átlag FELETTI, és az adóteher is.

    VálaszTörlés
  109. "Te mit keresel Angliában, ha szerinted ennyire csodásan jó dolog a 70e huf minimálbér???? Ja, hogy az MÁS. :D"

    Tökike, had lépjek be a vitába. Inkább a virágkötők azok, akiknek az életszínvonala sokkal jobb nyugat-európában, mint magyarországon, nem pedig a programozók.

    VálaszTörlés
  110. "Az ÁRSZÍNVONAL viszont EU átlag FELETTI, és az adóteher is."

    Te voltál már valaha külföldön?

    VálaszTörlés
  111. "Ha mindig van, aki elvállalja kevesebbért, az neked nem jó, mivel te is munkavállaló vagy alapvetően..."

    Persze, hogy nem jó nekem. De itt nem csak rólam szól a történet. A megbízónak legyen meg a szabadsága, hogy megválassza kivel dolgoztat. Ha valaki megcsinálja olcsóbban, akkor úgy a logikus, hogy ő kapja meg a munkát. Pont az az igazságtalan ha én ennek ellenére kényszerítem ki, hogy a másik helyett én dolgozhassak.

    "Múltkor még az volt a baj, hogy Sodi letöri az IT szektorban a weblapkészítés stb árait."
    Megint nem voltál képes olvasni... Arról volt szó, hogy SoDI egy kókler, aki elvállalja olcsón, majd összegányolja. Így gyakorlatilag kárt okoz a megbízónak, mert később csináltathatja újra valamilyen drágább, de jól képzett szakemberrel. Ha jól dolgozna, de olcsón, akkor nem ez lenne a probléma, de valószínűleg akkor is basztatnánk hogy miért adja ilyen olcsón a munkaerejét amikor többet ér.


    "Te mit keresel Angliában..."
    Elárulom, hogy itt én számítok az olcsó, kelet-európai munkaerőnek. De hidd el, nem csak a bérezés miatt jöttem ide, otthon is simán megkeresnék egy 300-400k nettót minimum.

    VálaszTörlés
  112. "Tudod a termeléshez kellenek a szalagmunkások is"

    Globalizáció van. Nem kell, hogy helyben legyenek. Az a kevés pedig, amelyiknél elengedhetetlen, máris rendesen megfizethető.

    "őt, pont az internet miatt van az, hogy tök mindegy hogy az értelmiségi hol dolgozik, mert bárhova el tudja küldeni a kész munkát."

    Pont erről beszélek én is. Az értelmiség ára lassan globális lesz.

    "az emberek többsége csak a szájával szeret dolgozni, mert lusta, mint a vízibivaly"

    Ezeknek az alapvető megélhetésen és lakhatáson kívül nem jár semmi más. (de az igen)

    "tegyük fel, hogy az alkalmazottaid egységesen sztrájkra lépnek és akkora béremelést követelnek, amit a vállalkozásod nem bír kifizetni"

    Ha rendes piacgazdaság van, nyilván nem tudják kizárólag az én cégemmel megtenni, mert pótolhatóak. Ha pedig országos szinten fognak össze munkások, akkor már el fogom bírni, mert megoszlik a teher az összes gazdasági szereplő között.

    "Nagyon sok ember csak szalag mellé jó"

    Az ilyen termelésnek Ázsiában a helye.

    " Te itt azt állítod, hogy a magyar akkor is többet ÉRDEMEL, mint a vietnami, ha a tudása pont ugyanannyi"

    Természetesen. Azon egyszerű oknál fogva, hogy itt van őket eltartani képes gazdaság, ott meg nem.

    "És azt miből fizetnék, te szerencsétlen?"

    Angliában is fizetik valamiből.

    "a szakképzett és becsületesen dolgozó magyar munkaerőt puszta lenézésből kulimunkára akarja kényszeríteni?"

    Ha valóban szakképzett az a munkaerő, akkor a multinak nem éri meg elmenni, mert máshol nem találja meg ugyanezt a szakértelmet.

    "a "saját megoldással" sem kereshetnél te többet mint az átlag, mert az állam minden ezzel megtermelt jövedelmedet elvonná, hiszen csak így fizethetne jelentős összegű segélyeket széles néprétegeknek az "értelmetlen" munkavégzés helyett"

    Nem igaz, ugyanis rengeteg pénz spórolható meg azzal, ha nem követjük el Kádár János hibáját, nevezetesen nem finanszírozunk feleslegesen (akár közvetlenül, akár támogatások formájában) kapun belüli munkanélküliséget, ami még a normális árú segélyezésnél is SOKKAL drágább.

    "a jólétet pont az adja, hogy miután a feltétlenül szükséges javakat kevés ember megtermelhette, a maradék a szolgáltatóiparban tud dolgozni"

    Oké, vannak a termelők, és vannak a szolgáltatók. A kulimunkások még mindig nincsenek besorolva sehova. Egyszerűen hiányoznak a képletedből :D

    "Anyád adott megint pénzt?"

    Naná. Enni kell. A kaja az ő dolga, az enyém meg a rezsi. Így van megosztva.

    "egy percet sem dolgozna tovább, csak blogolna meg zsidóvicceket másolna be"

    Ha sok időm lenne, és nem lenne melóm, de pénzem viszont igen, akkor politikai rajzfilmet készítenék YouTube-ra, és arra menne el minden időm. :D

    "Angliában (sajnos) nagyon gyakoriak a sztrájkok, és sokszor eredményük is van. Többek között ezért keres egy metróvezető pótlékokkal együtt évi 50000 fontot (több mint 18 millió forintot), ami több mint pl amit én informatikus MSc diplomával keresek"

    NA LÁTOD!

    Nem a metróvezető sztrájkja fáj, hanem az, hogy te informatikusként nem tudsz sztrájkolni. :)

    VálaszTörlés
  113. "Ha jól dolgozna, de olcsón, akkor nem ez lenne a probléma"

    Márpedig én jól dolgozom. :D
    Nagyon jól. :)

    VálaszTörlés
  114. "SoDI egy kókler"

    Ugyanannyit jártam egyetemre, mint te, te idióta! Ugyanúgy infószakra, mint te. Ugyanúgy Msc (pontosabban osztatlan egyetemi szakra), mint te. :)

    VálaszTörlés
  115. "Te voltál már valaha külföldön?"

    Nem kell elmenni külföldre.

    Elég megnézni neten a ruha -és a műszaki cikk árakat. Minden ruha, és minden műszaki cikk olcsóbb Londonban, mint itthon.

    VálaszTörlés
  116. "Ugyanannyit jártam egyetemre, mint te, te idióta! Ugyanúgy infószakra, mint te. Ugyanúgy Msc (pontosabban osztatlan egyetemi szakra), mint te. :) "

    Legmagasabb végzettséged?

    VálaszTörlés
  117. "Akinem a foglalkozása annyira alap, hogy tud vele zsarolni, az tud sztrájkolni eredményesen"

    Pontosan. A társadalom arra épül, hogy mindenki érvényesíti az érdekeit, és kialakul egy egyensúly.

    VálaszTörlés
  118. "Ha rendes piacgazdaság van, nyilván nem tudják kizárólag az én cégemmel megtenni, mert pótolhatóak."

    Idáig igazad van. A szakszervezetek pont ezt torzítják el.

    "Ha pedig országos szinten fognak össze munkások..." ... akkor mivel globális gazdaság van, a külföldi cégek hazatelepülnek vagy más országba viszik a termelést, a hazai cégek pedig outsourceolnak. Ilyen nagyon egyszerű ez. Feltéva ha (ahogy te is írtad) normális piacgazdaság van.

    VálaszTörlés
  119. "Legmagasabb végzettséged?"

    Ugyanaz, mint Bill Gatesnek, a néhai Steve Jobsnak, és Mark Zuckerbergnek. Ők így jártak suliba, majd saját megoldásba kezdtek.

    VálaszTörlés
  120. "A szakszervezetek pont ezt torzítják el."

    A szakszervezetek ott tudják eltorzítani, ahol életbevágóan fontos a meló.

    VálaszTörlés
  121. "Minden ruha, és minden műszaki cikk olcsóbb Londonban, mint itthon."

    Bla bla bla. Amit nyersz a vámon, azt bukod a réven. A lakás, a közlekedés, a szórakozás mind mind sokkal-sokkal drágább cserébe. Persze tudom, lehet lakókocsiban is lakni.

    VálaszTörlés
  122. "
    "egy percet sem dolgozna tovább, csak blogolna meg zsidóvicceket másolna be"

    Ha sok időm lenne, és nem lenne melóm, de pénzem viszont igen, akkor politikai rajzfilmet készítenék YouTube-ra, és arra menne el minden időm. :D"

    Valóban hasznos lenne ez a társadalomnak.

    "Naná. Enni kell. A kaja az ő dolga, az enyém meg a rezsi. Így van megosztva."
    Nehogy már a 30 éves programozó fizesse magának a kaját.

    "
    Természetesen. Azon egyszerű oknál fogva, hogy itt van őket eltartani képes gazdaság, ott meg nem."
    Mo-on nincs a léhűtőket eltartani képes gazdaság.

    "
    Oké, vannak a termelők, és vannak a szolgáltatók. A kulimunkások még mindig nincsenek besorolva sehova. Egyszerűen hiányoznak a képletedből :D"
    Szerinted a kulimunkás nem termel? Nem rakja össze a cuccokat a gyárban? Pont a kulimunkások végzik a termelést.

    "

    "És azt miből fizetnék, te szerencsétlen?"

    Angliában is fizetik valamiből."
    Mert ott évszázadok alatt akkora vagyont halmoztak fel, hogy eddig sikerült. De már rogyadozik a rendszer és a segélyből ott sme lehet normálisan megélni

    VálaszTörlés
  123. "A szakszervezetek ott tudják eltorzítani, ahol életbevágóan fontos a meló."

    Az életbevágóan fontos melónál miért ne lehetne a lehető legolcsóbb munkaerőt alkalmazni? (Feltéve, hogy az is ugyanolyan jól képes ellátni a feladatot)

    VálaszTörlés
  124. Mára elég volt ennyi a sodi kommunista faszságaiból.
    Valamelyik zsidó troll folytathatja az őrült utópiák cáfolását.

    VálaszTörlés
  125. "Ugyanaz, mint Bill Gatesnek, a néhai Steve Jobsnak, és Mark Zuckerbergnek. Ők így jártak suliba, majd saját megoldásba kezdtek."

    Fogyatékos vagy, SoDI? Nem azt kérdeztem, hogy 'kinek van még ugyanolyan végzettsége'.

    Legmagasabb végzettséged? Segítek:

    a., Általános iskola
    b., Gimnáziumi érettségi
    c., Szakközépiskola
    d., Főiskolai (vagy BA/BsC) diploma
    e., Egyetemi (vagy MA/MsC) diploma
    f., Doktori (PhD)

    VálaszTörlés
  126. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  127. "Ugyanaz, mint Bill Gatesnek, a néhai Steve Jobsnak, és Mark Zuckerbergnek. Ők így jártak suliba, majd saját megoldásba kezdtek."

    Pontosítva ők azért hagyták el a sulit, mert MÁR belekezdtek a (sikeres) saját megoldásukba. Tudtommal ők nem azért hagyták ott, hogy utána sírhassanak a neten, hogy az állam nem hagyja őket érvényesülni, meg válság, anyu nem ad pénzt etc etc.

    VálaszTörlés
  128. SoDI: csak az olyan nincstelen senkik örülnének az összeomlásnak mint te. Tudod amikor ilyen összeomlás van, akkor akinek nem volt semmije annak ezután se nagyon lesz, de legalább akinek volt, annak se lesz. Egy teljes gazdasági összeomlásból meg 10 év kilábalni, és akkor még csak arra a szintre jutunk, ahol az összeomlás előtt voltunk.

    És elárulok egy titkot, ha összedől az ország, akkor az informatikai munkákra annyira nem lesz kereslet, főleg a CRM rendszerre amit fejlesztesz (én is nagy valószínűséggel megyek külföldre)

    VálaszTörlés
  129. Látom bekussoltál snecike, igen helyesen.

    Általában nem szokásom helyretenni téged, te féreg, de álljon már meg a menet, ne hasonlítsd a te 10 félévnyi faszcibálásodat (régi snecológusok még emlékeznek arra, amikor kiderült, hogy a 300+ kreditből te nagyjából 180-at teljesítettél, épphogy csak többet a felénél!) egy MsC-t valóban elvégző ember teljesítményéhez. No nem mintha ez utóbbihoz hihetetlen képességek kellenének, de ami kell hozzá, az pont elég ahhoz, hogy az ilyen faszcibáló kis snecikék számára örökkön leküzdhetetlen szakadékot képezzen.

    VálaszTörlés
  130. HÚÚÚÚÚ.

    ENNÉL A CÉGNÉL SE SZÍVESEN DOLGOZNÉK. :D
    Biztos remek hazafi az ügyvezető úr, de ez a fajta szigor akkor is nagyon félelmetesen hangzik. :))))

    "Zoltán Csengeri · Kiemelt hozzászóló · Ügyvezető, TR Hungary

    Megjegyzem múlt hétfőn szüntettem meg egy munkatársamnak a munkaviszonyát azonnali felmondással hasonló miatt. Hozzáteszem ha a versenyszférában létezik vállalati kézikönyvben internet használati szabályzás, az állami intézetekben is lennie kell ilyennek. Ha a laptopja céges akkor ráadásul legalább egy VNC-vel el kell lennie látva.
    A mentelmi jog felfüggesztése után azonnal el kell távolítani.
    Magánéletben olyan lapokat nézhet akárki amilyet csak akar, és az úgy korrekt. Amúgy a lány olyan erős acht komma drei."

    http://kuruc.info/r/2/89750/

    VálaszTörlés
  131. "Valóban hasznos lenne ez a társadalomnak."

    Ha eladható, akkor igen, mert akkor már adót termel.

    "Mo-on nincs a léhűtőket eltartani képes gazdaság."

    Oké, de akkor fokozatosan kell közelíteni ehhez.

    "Mert ott évszázadok alatt akkora vagyont halmoztak fel, hogy eddig sikerült."

    VAGYONT ÉLNEK FEL? :)
    Mi ez a hülyeség? :))))))))))))

    "Az életbevágóan fontos melónál miért ne lehetne a lehető legolcsóbb munkaerőt alkalmazni?"

    Mert megoldják, hogy ne lehessen.
    Ha szabadság van, ezt is szabad. :)

    "És elárulok egy titkot, ha összedől az ország, akkor az informatikai munkákra annyira nem lesz kereslet, főleg a CRM rendszerre amit fejlesztesz (én is nagy valószínűséggel megyek külföldre)"

    Dehogynem. Csak nem itthon kell eladni. :)

    "egy MsC-t valóban elvégző ember teljesítményéhez"

    Ugyanúgy 10 félévet jártam egy osztatlan egyetemi szakra, mint ő. Ez tény.

    VálaszTörlés
  132. A befektetéseik minél gyorsabb és minél jövedelmezőbb megtérülésében érdekelt részvényesek a fizetések csökkentésére és a termelés olyan országokba való áttelepítésére („delokalizáció”) törekednek, amelyekben a termelékenység nagyon alacsony munkabérekhez társul. Ennek eredményeként a hozzáadott érték mindenhol inkább a tőkejövedelmet gyarapítja, mintsem a munkajövedelmet, a munkabér-defláció pedig a többség vásárlóerejének csökkenése vagy stagnálása és a fizetőképes kereslet globális csökkenése által fejeződik ki

    Aránytalanul nagy a tőke mozgási szabadsága, és ezáltal a zsarolási potenciálja. Fel nem foghatom, miért kell ennek még külön örülni is. Nemzetközi kereskedelem, kösz szépen, a Thatcher-Reagan korszak előtt is megvolt, sőt akár 100 éve is.

    Namost, van a VAD kapitalizmus, ahol a gyerekek négykázláb szenet bányásznak, a szövőnők 14 órában dolgoznak, akiknek nem jutott munka go to dologzház, adósok börtöne stb, és van a keresztény, egyáltalán emberi értékeken alapuló közösségi társadalom, ahol nem mindent az önzés és a maszek profit határoz meg, és igen a baloldali szélsőség az a teljes kollektivizmus, azaz a kommunizmus.

    Az van, hogy a munka és a tőke közti erőegyensúlynak normálesetben nem a tőke zsaroló potenciáljának drukkol emberfia. Akármilyen jó munkaerő vagy, nem te döntöd el, mennyit érsz, hanem a piac, ahol ALKUK során dől el, mennyit érsz.

    Mintha a piaci kofa ÖRÜLNE neki, hogy a szomszéd standon olcsóbban adják azt amit ő is árul, sőt még ő toborozna további nála olcsóbb árusokat, és még ideológiát is gyártana hozzá, miért fasza ez, hiszen a HVG is megírta, a Tóta is megaszondta'. #D

    Puff neki.t is gy

    VálaszTörlés
  133. buta zolika cége majd csengetheti a több éves elmaradt munkabért és a kártérítést.

    VálaszTörlés
  134. Sodi, szerintem masztipartikat sem enged szervezni az úr. Megkérdezed? Láttam, hogy kommenteltél oda...

    VálaszTörlés
  135. "Ugyanúgy 10 félévet jártam egy osztatlan egyetemi szakra, mint ő. Ez tény. "

    Az a helyzet snecike, hogy nem mindenki fogyatékos. Mennyi a kötelező kreditszám egy szemeszterre, nagyjából tíz körül van? A te logikád alapján haladva egyenértékű az, hogy ha valaki tíz félévig a faszát cibálva elvégzi a félévenkénti négy óráját, végzettséget nem szerez, és az, hogy valaki ezen idő alatt háromszor annyi kötelezettséget teljesít, valamint szakdolgozatot ír, megvédi, és végzettséget szerez?

    Vegyük háromszáz kreditnek a normát. Az összehasonlításodnak így akkor lenne valamicske alapja, tekintve a tíz félév alatt 180 kreditedet, ha legalább 16-17 félévet cibáltad volna a faszodat egyetemen. De még akkor is fals lenne, mert nem szereztél végzettséget. Még egy BA-t végzett emberhez sem mérheted magad.

    Még mindig nem válaszoltál amúgy. Legmagasabb végzettséged?

    VálaszTörlés
  136. "Te voltál már valaha külföldön?"

    Szlovákiába rendszeresen átjárok bevásárolni. Fertődön voltam hetekig, a szomszédos osztrák faluba jártunk kajáért, mert ott olcsóbb volt.

    És ide hozzánk valóban a rosszabb minőségű élelmiszert hozzák sok esetben, SAJNOS!!!!!

    VálaszTörlés
  137. adjuk hozzá a korvinuszos kreditjeimet is :DDD

    VálaszTörlés
  138. SoDI

    Olvasgatlak, és egyre inkább az az érzésem, hogy ennyi ésszel az érettségit is a józsefvárosi piacon vetted ...

    VálaszTörlés
  139. "Az ilyen termelésnek Ázsiában a helye."
    Előbb-utóbb nem lesz hová kiszervezni úgysem. Mert az ázsiaiak sem fogják örökké úgy gondolni, hogy elsősorban náluk van a helye az ilyen termelésnek.
    Mondjuk ez időben messzire vezet.

    Egyébként éppen a multik gyárai a legstabilabb, legbiztosabb munkáltatók a munkavállalók szempontjából, és viszonylag jól fizetnek.

    VálaszTörlés
  140. Ha olyan jó szerinted a globalizáció, akkor minek a mélymagyarkodás? Szabad globalizációpártinak is lenni.

    VálaszTörlés
  141. Nah, visszajöttem.

    Az előbb szóltak ide, hogy hoznának 11 tonna tölgyfát. Nekem be kellett ülni a KOCSIMBA, elmenni a bankautomatához, levenni a SZÁMLÁMRÓL a pénzt. Mire visszajöttem, ott volt a daruskocsi, szépen lerakta a fát az udvarban, fizettem 135 rugót és viszon' lángos.

    Ez a 11 tonna fa elég lesz nekem három évig. Szóval én egy fűtési szezont 45 rugóból megúszok. Ha meg kicsit kényelmesebb vagyok, akkor veszek még másfél tonna szenet 90 rugóért és akkor egy fűtési szezon 75 lesz.

    Te meg, idióta gyernőtt snecike, fizetsz évi 660 rugót fűtésre.

    Nu, számold ki, hogy a különbözetért mennyit kell skáláznod és azért vehetnél-e RAM -ot, AR Drone -t, kamerát rá, okostelcsit meg nagy látószögű, de nagy zoomos fotógépet parlamenti trollkodáshoz.

    VálaszTörlés
  142. "SoDI

    Olvasgatlak, és egyre inkább az az érzésem, hogy ennyi ésszel az érettségit is a józsefvárosi piacon vetted ... "


    SoDI olyan helyen érettségizett, ahol az egész osztályból három ember szerzett érettségi idejére nyelvvizsgát. Gyanítom hogy valami 'speciális' gimnázium volt.

    Az egyetemi felvételi a rejtély inkább számomra. Bár lehet hogy az infószak is olyan, hogy felveszik a sok retardáltat, hallgatói normatívát kapnak utánuk, aztán majd úgyis kibuknak. Pont mint snecike.

    VálaszTörlés
  143. "Ez igenis hasznos, és a nemzet érdekében való dolog."

    sneci, mindig hatalmasakat kacagok, amikor arra vered a nyálad, hogy te krónikásként milyen hasznos vagy a nemzetnek.

    évente több, mint 5 millió forintot fizetek a vállalkozási tevékenységem után az államnak.

    az én hasznosságom mellett a te hasznosságod (ami csak egy esetleges, elméleti dolog) nem is látszik.

    van róla fogalmad, hogy milyen szinten nézlek le téged, és az összes ilyen zsebnácit, akinek a hazafiasság azt jelenti, hogy kint szobroznak vagy szaladgálnak az utcán a fos, csillagok nélküli amerikai zászlójukkal?

    mocskos senkiházi vagy, nem pedig hazafi. a hazafi én vagyok az évi 5 milliós adóbefizetésemmel. ha megszabadulnánk a magadfajtáktól, és csak a magamfajta becsületes adófizetők maradnának, akkor semmi baj nem lenne ebben az országban. a haza fényre derülne.

    VálaszTörlés
  144. "Te meg, idióta gyernőtt snecike, fizetsz évi 660 rugót fűtésre."

    A szomszédaid biztos nagyon örülnek, hogy szarrá kormozod a környéket. :)

    VálaszTörlés
  145. "És ide hozzánk valóban a rosszabb minőségű élelmiszert hozzák sok esetben, SAJNOS!!!!! "

    Azt az élelmiszert hozzák ide, amit az emberek meg tudnak fizetni.

    Hiába van a boltban a jó minőség, amikor csak áll benne a pénz, mert nem veszi meg senki. Na ez a sajnos.

    Ha itthon jó kaját akarsz enni, akkor kimész a faluba megvenni a paraszttól vagy te mész ki falura lakni és ott megtermeled.

    VálaszTörlés
  146. "évente több, mint 5 millió forintot fizetek a vállalkozási tevékenységem után az államnak."

    Én pedig lemaradásban vagyok, de majd behozom.
    Ennyi.

    VálaszTörlés
  147. Pont mostanában lesz egy éve, hogy a sodézetek oldal „elhalt” és az életemből azóta valami hiányzik. Néhány hétig még vissza-visszanéztem, de lassan elhalt a remény, megszűnt az egyik legjobb szórakozási lehetőségem. Párszor még rágugliztam a nevedre Sodmány, de semmi érdemleges találat nem jött. Egészen tegnapig… És erre mit kell látnom: Hónapok óta megy ismét a Sneciszopatás és én nem tudok róla?! Aztabüdöskurvaéletbe!

    Tiszteletteljes kéréssel fordulok a Snecológusok felé: Összefoglalná nekem pár mondatban valaki, hogy mi történt a háziállatunkkal az elmúlt egy évben? Nem győzöm olvasni a kommenteket?

    VálaszTörlés
  148. "Az egyetemi felvételi a rejtély inkább számomra."

    Több mint két hónapig reggeltől estig készültem rá.
    Az egy szál programozási ismeretek felvételire.
    OKTV feladatsorokkal lehetett átnézni hozzá.
    Az összeset letöltöttem, ami csak elérhető volt és mint a güzü gyakoroltam. Akkor még nem blogoltam, így könnyű volt időt szánni rá. :DDDDDD

    VálaszTörlés
  149. "Én pedig lemaradásban vagyok"

    te nem egyszerű lemaradásban vagy, hanem konkrétan azt az adót sem fizetted be, amit kiróttak rád a törvények alapján. 2 céged ellen is adóvégrehajtás van. az egyéni vállalkozói tevékenységed is adóhátralékkal ért véget.

    úgyhogy te ne pofázz hazafiasságról, mivel te csak a nemzet kárára vagy.

    a piti csalásaiddal a bkv-n, meg a többmilliós diákhitel tartozásoddal együtt.

    VálaszTörlés
  150. Itt soha nem lesz új 56. Ez a magyarság már túl idióta mindenféle lázadáshoz. Pontosabban mindig is azok voltak, de ez a szellemi színvonalcsökkenés és erkölcsi züllés ami az utóbbi 10 évben végbement, semmihez sem hasonlítható. A magyarsággal bármit meg lehet tenni, kellő elbutítással a legundorítóbb hazugságot is elhiszik, kellő Echelon-ráhatással képesek egy emberként az ő érdeküket (is) védő tényfeltárók ellen is küzdeni.

    VálaszTörlés
  151. És mivel hozod be, sneci?


    Ja, saját megoldás. :-DDD

    VálaszTörlés
  152. Na itt is van.
    Egészen konkrétan erről van szó, nem is az OKTV-ről:

    http://nttv.gyakg.u-szeged.hu/nttvfelm.htm

    És 2003-ban felvételiztem, tehát 1990 és 2002 közötti intervallumban néztem át akkor az összes feladatlapot több mint két hónapon át. És úgy mentem el a felvételire, hogy mindegyik korcsoport-kategóriából mindegyiket meg tudtam oldani és értettem is.

    Az ezzel szerzett pontjaimat duplázták.
    Oszt így fel is vettek.

    VálaszTörlés
  153. A szomszédaid biztos nagyon örülnek, hogy szarrá kormozod a környéket. :)

    Állóhelyből vagy ilyen hülye, vagy nekifutsz?

    VálaszTörlés
  154. "Összefoglalná nekem pár mondatban valaki, hogy mi történt a háziállatunkkal az elmúlt egy évben?"

    összefoglalva: a teljes lecsúszás.

    szopatások közül pedig éppen tegnap volt az egyik legjelentősebb: sneci a trolloknak dolgozott tudtán kívül.

    amúgy nem lehet pár mondatban összefoglalni.

    amúgy: http://sodipedia.wikia.com/wiki/Sodipedia_Wiki

    VálaszTörlés
  155. "Oszt így fel is vettek."

    Osztán ki is basztak, mint a macskát szarni...

    VálaszTörlés
  156. Árpád: " Ez a magyarság már túl idióta mindenféle lázadáshoz. "

    Birkák, naná.
    Mert Kádár elkényelmesítette őket.
    De 2006-ban is megmozdultak.

    Oszt ha kiesik a sajt a szájból, a magyar is károg. Kádár alatt is csak a sajtocska miatt kussoltak. Ezért várom én a sajttalanságot, mert a magyar olyan, hogy akkor bizony már folyatja az elnyomók vérecskéjét. :DDDDD

    VálaszTörlés
  157. Sodi, hogy sikerült az érettségid? Fel tudnád sorolni a jegyeket?

    VálaszTörlés
  158. "Osztán ki is basztak, mint a macskát szarni..."

    HAZUGSÁG.
    Soha nem rúgtak ki sehonnan.

    Azért nem vagyok már hallgató, mert két éven át nem iratkoztam be, miután nem volt rá pénzem.

    VálaszTörlés
  159. "Sodi, hogy sikerült az érettségid?"

    Ha nagyon jól sikerült volna, nyilván basztam volna 2003-ban felvételit írni, hanem helyette a hozott pontjaimat dupláztatom. :DDDDDDDDDD

    VálaszTörlés
  160. "A szomszédaid biztos nagyon örülnek, hogy szarrá kormozod a környéket. :) "

    Nem kormozom szarrá a környéket, egyrészt nagyon jó kazánunk és fasza kéményünk van így nem kormozunk, másrészt meg errefelé falun nem sokan fűtenek gázzal, mert az emberek nem hülyék.

    Szóval a szomszéd - mint itt mindenki - is ugyanúgy fűt mint én és sokkal jobb a levegő, mint bármelyik kipufogófüstös-büdös városban.

    VálaszTörlés
  161. "errefelé falun nem sokan fűtenek gázzal, mert az emberek nem hülyék"

    Pátyon majdnem mindenki gázzal fűt.
    Kivéve pont a mi szomszédaink, hogy gyulladnának fel :D

    VálaszTörlés
  162. "HAZUGSÁG.
    Soha nem rúgtak ki sehonnan."

    Ó, persze, hogyne...

    "Azért nem vagyok már hallgató, mert két éven át nem iratkoztam be, miután nem volt rá pénzem."

    Államin voltál púp, milyen pénz kellett neked?

    De zárjuk ezt rövidre. Szkenneld be az indexedet az utolsó félévről, amikor még aktív hallgató voltál. Akkor elhisszük.

    Ugye megérted hogy nem hisz neked senki, miután a hiteledet már sokszorosan eljátszottad.

    VálaszTörlés
  163. "Pátyon majdnem mindenki gázzal fűt.
    Kivéve pont a mi szomszédaink, hogy gyulladnának fel :D"

    A lófaszt.

    Nemrég voltam arra és nagyon szépen bodorodtak a kéményen. Pedig nem is a cigánysoron jártam, ahol ti laktok...:-DDD

    VálaszTörlés
  164. "Államin voltál púp, milyen pénz kellett neked?"

    Elfogytak az állami féléveim, te idióta. :)
    Abból nem jár végtelen. 12 jár.

    10-et az ELTÉ-n, 2-t a kertész Corvinuson használtam el.

    VálaszTörlés
  165. "A lófaszt."

    Jó, akkor a jobb környéken.
    Nagybátyámék környékén senki sem szarakodik fával vagy szénnel. Ez már nem a XIX. század. :D

    VálaszTörlés
  166. Amúgy meg mi a bajod a megújuló energiával, púp?

    Biomasszával üzemelő hőerőművekről hallottál már példának okáért? Energiaerdőről meg ilyenekről?

    VálaszTörlés
  167. "Amúgy meg mi a bajod a megújuló energiával, púp?"

    Az, hogy amíg a gáz majdhogynem vízzé és széndioxiddá ég csak el, addig a fa minden szar mássá.

    VálaszTörlés
  168. "Elfogytak az állami féléveim, te idióta. :)
    Abból nem jár végtelen. 12 jár."

    Az egyetem meg 10 féléves.

    Mi a fasz szükséged volt neked a kertészetire?

    "Nagybátyámék környékén senki sem szarakodik fával vagy szénnel. Ez már nem a XIX. század. :D "

    Nem figyelsz. Én max. 75 rugóból megúszom a fűtési szezont. Három évig nem kell költenem tüzelőre. Mert lesz ebből a 11 tonnából.

    Ha meg a gázárak még feljebb mennek - tudod, gázáremelés - akkor hidd el, nagybátyádék környékén is elkezdenek majd szarakodni fával meg szénnel. :-DDD

    VálaszTörlés
  169. SoDI írta...
    "Amúgy meg mi a bajod a megújuló energiával, púp?"

    Az, hogy amíg a gáz majdhogynem vízzé és széndioxiddá ég csak el, addig a fa minden szar mássá.

    >>a gáz majdhogynem vízzé és széndioxiddá ég csak
    >>csak széndioxid

    PETI, ÉRTED???? CSAK SZÉNDIOXID!!! NEM IS ERRŐL SZÓL A KLÍMA,PETI!!! CSAK SZÉNDIOXID!!! ÉS A GÁZ AMÚGYIS 10.000 ÉVIG ELÉG MÉG, ÉRTED???

    VálaszTörlés
  170. "Az, hogy amíg a gáz majdhogynem vízzé és széndioxiddá ég csak el, addig a fa minden szar mássá."

    Két-három naponta kihamuzom a kazánt, és? Fahamut meg ki lehet szórni a növényekre. Ha meg szenezek, akkor a szén is csak széndioxiddá meg vízzé ég el. Valamint a gázkonvektort is ki kell kormolni, ha nem tudnád.

    Megújuló energiaforrás, és ráadásul környezetbarát...

    VálaszTörlés
  171. " "Ugyanaz, mint Bill Gatesnek, a néhai Steve Jobsnak, és Mark Zuckerbergnek. Ők így jártak suliba, majd saját megoldásba kezdtek.""

    Hány éves is Zuckerberg? És a saját megoldásából mennyi pénze is van? És hányan használják azt?

    "
    A szomszédaid biztos nagyon örülnek, hogy szarrá kormozod a környéket. :) "
    SZáraz fa nem kormoz. Minden előrelátó ember megveszi 1-2 évvel korábban a fát és azzal tüzel.
    Csak ti vagytok olyan hülyék, hogy a dupla annyiba kerülő fabrikettet használjátok.

    "
    Pátyon majdnem mindenki gázzal fűt.
    Kivéve pont a mi szomszédaink, hogy gyulladnának fel :D "
    A fabrikett miből van te szerencsétlen, amit ti is használtok? Pont ugyanolyan fa, mint amit mindenki használ, csak éppen a gyárban szárították ki és nem az eresz alatt két év alatt.

    "
    Nagybátyámék környékén senki sem szarakodik fával vagy szénnel. Ez már nem a XIX. század. :D "
    Csak anyád szarakodik a fabrikettel, mert a tróger ivadéka baszott neki pénzt adni rezsire és kajára.

    VálaszTörlés
  172. ...amúgy nem én szerkesztem át a wikiteket, de ha nem írjátok át normálisra az én szócikkemet, hamarosan el fog tűnni az egész.

    VálaszTörlés
  173. "Az egyetem meg 10 féléves."

    Irreleváns. Az én szakomon 21% végzett 10 félév alatt a golyók közül. Én a 79%-ba tartoztam. Na bumm.

    "Én max. 75 rugóból megúszom a fűtési szezont."

    Az is kérdés, mennyi helyet fűtesz be.
    Nálunk van egy kémény, és egy kandalló.

    Két egymásba nyitható szoba meg van oldva.

    Azonban van még:

    - én szobám
    - előszoba
    - konyha

    Ebből az utóbbi kettő nem téma, oda átszivárog valamennyi meleg.

    No de az én szobámmal mi a helyzet? :)
    Konkrétan ANNAK a fűtése a rohadt drága.

    Mert a ház távoli pontján van, a kandalló ott már nem számít. Ez a probléma.

    A melegvízről pedig még nem is beszéltünk.

    VálaszTörlés
  174. Jó, akkor a jobb környéken.
    Nagybátyámék környékén senki sem szarakodik fával vagy szénnel. Ez már nem a XIX. század. :D

    Hát drága testvérem, faszságokat beszélsz. Ilyen érvek, mint költséghatékonyság nem játszanak nálad? Nem szarakodás, fűtés, amitől csökken a rezsike.
    Ti anyáddal még szarni sem tudtok a nagy téli hidegben. Mert ahhoz 3 ember kell. Egy, aki szarik, egy aki vágja le nehogy odafagyjon, a harmadik meg kergeti a farkasokat.
    Egyébként a gáz is veri a szutyok hősugárzóidat. Nem mintha érdekelne, hogy milyen életkörülmények között élsz, csak mondom...

    VálaszTörlés
  175. "A fabrikett miből van te szerencsétlen, amit ti is használtok?"

    Nem szoktuk használni. Eddig a kályház szobában is villanyfűtés ment.

    Most is csak spórolásból fűt be vele anyám, amikor hazamegy este. Mert spórolni kell.

    Ha én otthon vagyok, az viszont nem spórolás.
    Ezért vagyok ott, ahol átalány a távfűtés.

    VálaszTörlés
  176. "
    No de az én szobámmal mi a helyzet? :)
    Konkrétan ANNAK a fűtése a rohadt drága.

    Mert a ház távoli pontján van, a kandalló ott már nem számít. Ez a probléma.

    A melegvízről pedig még nem is beszéltünk. "

    Faelgázosító kazán puffertartállyal. 1-2 misi, de feleannyi a fűtési költség mint fával és teljesen környezetbarát, mert tisztán éget.

    "
    Az, hogy amíg a gáz majdhogynem vízzé és széndioxiddá ég csak el, addig a fa minden szar mássá."

    És a fabrikett mi a szarrá ég el?
    Szerinted a fabrikett mi a szarból készül?

    VálaszTörlés
  177. "Ti anyáddal még szarni sem tudtok a nagy téli hidegben."

    A villannyal szép kényelmesen megúsztok a tavalyi telet. Jövőre is meg fogjuk úszni, de most inkább spórolunk, mert a felpörgésem a jövő zenéje.

    VálaszTörlés
  178. "Faelgázosító kazán puffertartállyal. 1-2 misi"

    Jó vicc. 1 misiből már bent van a vezetékes gáz.
    Ha lenne egy misi, az lenne az első.

    Még egy misiből a csatorna.
    Fakazánra nem költenék. :D

    VálaszTörlés
  179. "
    Most is csak spórolásból fűt be vele anyám, amikor hazamegy este. Mert spórolni kell."

    Más sem fűt be óránként fával, csak napi 1-2x.
    Eddig nem jutott eszetekbe a spórolás? Helyette az 5x annyiba kerülő villanyáramot használtátok?
    2 év villanyszámlájából kiépíthető egy normális fatüzelésű központi fűtés!

    VálaszTörlés
  180. Támogatás már tényleg nem sok van a gázfűtésen (sem), öreg mozgássérült néninek intézték ismerőseim, meg asszem a nagycsaládosoknak van hozzá állami kiegészítés. Nem kap azt csak úgy bárki. Pedig kár, mert mikor sokkal olcsóbb volt, pár évre majdnem teljesen eltűnt a széngázszag, úgy 2000 körül...

    VálaszTörlés
  181. "Egyébként a gáz is veri a szutyok hősugárzóidat. Nem mintha érdekelne, hogy milyen életkörülmények között élsz, csak mondom..."

    "Életkörülmény"? A villany abszolút a komfort érzetét kelti. Csak épp sajnos kurva drága. :D

    Na melózok.

    VálaszTörlés
  182. ratyi, csak próbálkozz nyugodtan. esetleg vedd fel a kapcsolatot a jogi kontaktjaiddal.

    VálaszTörlés
  183. "mikor sokkal olcsóbb volt, pár évre majdnem teljesen eltűnt a széngázszag, úgy 2000 körül"

    Bizony. Éppen erről beszélek én is.
    Ez bizony visszalépés 100 évvel. :(

    VálaszTörlés
  184. Még a végépn kiderül, a távfűtés nem is olyan rossz, feltéve ha nem lopnak ki mindent belőle a városodban.

    VálaszTörlés
  185. "Az is kérdés, mennyi helyet fűtesz be.
    Nálunk van egy kémény, és egy kandalló.

    Két egymásba nyitható szoba meg van oldva."

    120 négyzetmétert.

    "No de az én szobámmal mi a helyzet? :)
    Konkrétan ANNAK a fűtése a rohadt drága.

    Mert a ház távoli pontján van, a kandalló ott már nem számít. Ez a probléma."

    Vízteresítitek a kandallót te ökör és beraktok a szobádba egy radiátort, te hadibalfasz.

    "A melegvízről pedig még nem is beszéltünk."

    Neked az - fürdési szokásaidat tekintve - az amúgy se fontos.

    Mordi: ezen a farkasoson beszartam.

    VálaszTörlés
  186. Yogi Bear a jogi kapcsolatom, neki írok egy szép "report a tos violation"-t, ha akarod. :D

    VálaszTörlés
  187. "
    Jó vicc. 1 misiből már bent van a vezetékes gáz.
    Ha lenne egy misi, az lenne az első."

    Milyen jó is, hogy a 3 misi a zsidó tanárnál kamatozik évi 7%-ot, miközben a harmadából a gázt bevezetve évi 30%-50%-os megtérülés lenne a villanyszámla csökkenése miatt.
    Ugye hogy megfontolt döntés volt nekiadni az örökséget? 1 millióból bentlenne a gáz, az hoz évi 400 ezret, maradék 2-t beteszed a bankba és hoz évi 160 ezret. Ami megközelíti a jövedelmedet. Ehelyett egy zsidó szélhámosnak adtad!

    "A villannyal szép kényelmesen megúsztok a tavalyi telet."
    Csak a számlát nem fizettétek be.

    VálaszTörlés
  188. "Vízteresítitek a kandallót te ökör"

    Ez nem tudom, mit jelent, de majd ráguglizok. :)
    Na meló.

    VálaszTörlés
  189. "A villannyal szép kényelmesen megúsztok a tavalyi telet. Jövőre is meg fogjuk úszni, de most inkább spórolunk, mert a felpörgésem a jövő zenéje."


    mit spóroltok? az átalány nem lesz alacsonyabb jövő őszig, tehát ugyanúgy fizetnetek kell az 55kilót. nyilván be kell fizetnetek a 450 ezres számlát is, de nektek ez angyalszárny kategória, szóval hamarosan beköszönt a sötétség a mélyárok utcába...

    VálaszTörlés
  190. Én nem vagyok meleg, te viszont nem tudom.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.