Ha még nem láttad volna

2011. július 20., szerda

Ezt beszoptátok, libsik! :D

Demonstrálhatnak a Sziget Nagyszínpadánál

A rendőrség szerint a fesztivál alatt is lehet tüntetni a benzinárak ellen a koncertek közben.

Ezzel még a balos jogvédők is egyetértenek: "Az önkormányzat által a Sziget-fesztivál megrendezéséről utóbb kötött szerződés nem lehet akadálya a tüntetés megtartásának" - áll a TASZ t által kiadott közleményben.

Ja igen, ITT AZ ESEMÉNY Fabebook-oldala.

Én természetesen ÉLŐ közvetítéssel fogok jelentkezni a helyszínről! :D
Na, miután a földbuta drogosok minden jogi okoskodásának dacára mára kiderült, hogy mégis csak lehet tüntetni a Sziget Nagyszínpadánál, máris tudom, hogy miről fogok közvetíteni. :)

Poénból veszek egy napijegyet, és az InKal-os őröket kb. 10 percenként fogom azzal szívatni, hogy éppen fesztiválozni akarok, engedjenek ki a kordonok közül, most pedig éppen tüntetni a bajtársaimmal, engedjenek vissza. És mindezt élő egyenes adásban közvetítem Ustream-en. :D
A lehetőségek határtalanok. :)



By SoDI

357 megjegyzés:

  1. Na, MOST okoskodjatok, meg jogászkodjatok ti, akik tegnap még oly lelkesen mélytorkoztátok a Gerendait! :D

    VálaszTörlés
  2. Sneci:

    1., Mégis miből vennél te napijegyet, mikor teszkós parizerre se telik?
    2., Az inkalosok kb a második "szivatásodnál" felnyomják a picsádba a kameraállványod, ha nincs szerencséd még meg is forgatják.
    3., Kifizetted Rezsőt kedden, ahogy _ígérted_?

    VálaszTörlés
  3. Dehogynem.

    A kamera abszolút biztonságérzetet ad. :D
    Ha bárki kezet emel rád, van bizonyíték.

    Az élő egyenes közvetítés meg pláne, amikor tudom, hogy még a kazettát se tudják elvenni tőlem.

    VálaszTörlés
  4. snecigeci:

    A rendőrség KÜLÖNÖSEN NAGY figyelmet fog arra fordítani, hogy senki ne merjen hozzáérni senkihez, úgyhogy ez InKal-os szívatásra a TÖKÉLETES terep! :D

    VálaszTörlés
  5. Elfogadom. Másik 2 kérdésre válasz?

    VálaszTörlés
  6. Aznap lesz nálam elég pénz, nyugi. :)

    VálaszTörlés
  7. Ok. Rezsőnek magadtad a tartozásod kedden? Miért nem?

    VálaszTörlés
  8. snecigeci: Dolgozom, határidő van. Nincs időm mászkálni. Ezért nagy szerencse, hogy épp nincs esemény, amiről lemaradok.

    Na, dobtam össze gyors hangulatvideót, hadd terjedjen a Facebook-on. :)
    http://www.youtube.com/watch?v=D-ZnkFujZUU

    VálaszTörlés
  9. Majd jönnek az antifasiszta, szélsőbaloldali nyugati fiatalok, aztán meglátjuk, mennyire tűrik el az eféle elemeket.
    Szóval korai a győzelmi jelentés szerintem.

    VálaszTörlés
  10. Ond:

    Nem releváns körülmény, hogy ki mit tűr.
    Mi békések leszünk, aki pedig mégsem, azt elviszi a rendőrség. Épp ezért merek majd én is InKal-ozni. Mert bárki erőszakot alkalmaz bárki ellen, pórul fog járni. :D

    VálaszTörlés
  11. Ez még nem egészen tiszta. Ha a koncertek idején is lesz tüntetés (amit továbbra is erősen kétlek), akkor felmegyek tüntetni a Motörhead és a Flogging Molly alatt. :D

    De azt mondd el: a részvételedet valószínűsíted vagy megígéred? Csak hogy ne az aznap jöjjön az olyan kommented, hogy "én nem ígértem, csak valószínűsítettem, hogy kimegyek:)". És ha valami csoda folytán kijutsz, akkor találj ki valami kreatívabbat ennél az In-Kalos "szívatásnál", mert ez gyerekes, és amúgy se nem vicces, se nem jó. :D

    VálaszTörlés
  12. Az a baj Rotwein, hogy látod mennyit ér sneci ígérete. 1 kalap szart!

    VálaszTörlés
  13. Augusztus 1-től augusztus 20-ig fognak tüntetni a benzinárak ellen?

    Miért épp a benzinárak? Azé' ennél lehettek volna provokatívabbak is. Ráadásul mi ez már, hogy a benzinárak elleni tüntetés? Ez a legnagyobb problémánk?

    No sok volt picit a kérdés :DD

    Melyik nap mész ki? Vagy ez még eldől?

    VálaszTörlés
  14. Ja és ha már kérdések... a TASZ mióta "balos jogvédő"? Egyáltalán, ezt ki mondja meg, mert ők bizonyosan nem így határozzák meg magukat.

    VálaszTörlés
  15. Rotwein:

    Abszolút MEGÍGÉREM! :D

    "felmegyek tüntetni a Motörhead és a Flogging Molly alatt. :D"

    Szerintem nem lesz a kordonok mögül rálátás a színpadra. :)

    Ond:
    "
    Miért épp a benzinárak? Azé' ennél lehettek volna provokatívabbak is"

    NEM, NEM, NEM, NEM!
    Ez így PONT JÓ!

    Pont ez az ütős benne, hogy valami tök semleges baromság miatt! :D

    VálaszTörlés
  16. "a TASZ mióta "balos jogvédő"?"

    Ballib. Mindig cigányokat pátyolgat.

    VálaszTörlés
  17. Sodi, a TASZ mióta határoz meg bármi is?

    A rendőrségi határozat ellen meg lehet fellebbezni a bíróságon.

    Amúgy hidd el: Gerendai nem nagyon fogja hagyni, hogy kibasszanak vele.

    Ha mást nem is tehet, áttelepíti valahova máshova a Nagyszínpadot, a tüntetők mellé meg odatesz valami rasztazenét vagy hárdkór technót 130 decibel hangerővel.

    VálaszTörlés
  18. héber:

    A bírósági megtámadásnak határideje van.
    Egészen pontosan nyolc nap. Ez viszont januári történet.
    Tehát az a 8 nap sokszorosan eltelt. :D

    "Amúgy hidd el: Gerendai nem nagyon fogja hagyni, hogy kibasszanak vele."

    Meg meglátjuk. A törvény rá is vonatkozik. :)
    Ezt már megbeszéltük. Malacképű ember nem félelmetes ember. :D

    VálaszTörlés
  19. Aha, azt azért ugye tudod, hogy a tüntetőknek is meg kell venniük a napijegyet (még szép, különben bárki bemehetne a tüntetésre hivatkozva). Szóval lesz egy-két tucat tüntető (ennyi marad majd abból az ötszázból, miután kiderül, hogy fizetni kell érte). De azért majd kapnak Gerendaiék némi plusz bevételt olyanoktól, akik amúgy be ne tették volna oda a lábukat.
    Ja, és kérj már bocsánatot a magyaroknak attól az igen jelentős hányadától, aki volt már a szigeten. Ugye tudod, hogy százezreket neveztél az imént drogos állatoknak?

    VálaszTörlés
  20. Egyébként az hogy is van, hogy szerinted a szigeten bulizni erkölcstelen, dekadens fertő, a swinger-parti meg oké?
    (és vedd már ki a capchát!)

    VálaszTörlés
  21. Pont ez az ütős benne, hogy valami tök semleges baromság miatt! :D


    Szóval a pont ezekszerint nálad nem ott van, hogy tüntetnek valamiért, hanem inkább azon, hogy mással kibasszanak. Gratulálok, SoDI, ismét bebizonyítottad, hogy milyen egy gerinces, keresztény lélek vagy!

    VálaszTörlés
  22. "Aha, azt azért ugye tudod, hogy a tüntetőknek is meg kell venniük a napijegyet"

    Ezt a BAROMSÁGOT mégis honnan veszed?
    Biztos hogy nem kell. :) Ez 100%. :DDD
    Az ugyanis onnantól már nem tüntetés lenne.

    A tüntetésre SZABAD bejárást kell biztosítani mindenkinek. Attól tüntetés.

    Az lesz, amit én mondok és SF. Lesz egy külön körbekordozott terület, ahova Gerendaiék saját maguk szállítják be mikrobuszokkal az embereket, és onnan ki.

    "Ugye tudod, hogy százezreket neveztél az imént drogos állatoknak?"

    Én is voltam a Szigeten 2003-ban és 2004-ben. Kellő mennyiségű alkohollal kibírható, de hát kellő mennyiségű alkohollal ugye BÁRMI kibírható. :DD

    Drogos az, aki hülye fejével SZENTSÉGNEK tekinti a fesztivált, ahova nem mehet be más, csak aki Gerendainak valamiért kedves. Vagy mert haverja, vagy mert tejelt neki. :S

    VálaszTörlés
  23. kukutyinfalva: "Szóval a pont ezekszerint nálad nem ott van, hogy tüntetnek valamiért, hanem inkább azon, hogy mással kibasszanak"

    2003-ban is pontosan ugyanezt csináltuk az első Kendertüntetésen. Meg néhány éve a buzifelvonuláson.

    Egyébként nem MÁSOKKAL akarunk kibaszni, csak célzottan a normalitástól távol álló liberálisokkal, illetve az olyan dolgokkal, melyeket ők saját jelképeiknek tekintenek.

    Egyébként a Sziget rendezvényeit nem akarja senki megzavarni. Az törvénytelen dolog lenne, mi pedig törvénytisztelő polgárok vagyunk.

    Mi demokratikus keretek között gondolkodunk, ezért is állunk értetlenül azelőtt, hogy a drogosok miért akarnak minket kiutálni egy olyan helyről, ahol békésen megférnénk egymás mellett?

    Ahelyett, hogy örülnének, hogy velünk is színesedik a színes fesztiváljuk. Nem is értem.

    Legyen béke és szeretet, és nemzetköziség, meg minden? Nem ezt akarjátok? Ha viszont ezt, akkor miért ugrotok a nyakunknak? Miért akarjátok átharapni? Logikus, amit csináltok? Ugye hogy nem! :DDD

    VálaszTörlés
  24. "A bírósági megtámadásnak határideje van.
    Egészen pontosan nyolc nap. Ez viszont januári történet.
    Tehát az a 8 nap sokszorosan eltelt. :D"


    De nem akkortól ketyeg, hanem amióta a Gerendai tudomást szerzett róla.

    "Meg meglátjuk. A törvény rá is vonatkozik. :)"

    A törvény tiltja, hogy a tüntizők mellé odapakoljanak pár Marschall-ládát 130 decibel hangerővel?

    "Ezt már megbeszéltük. Malacképű ember nem félelmetes ember. :D "

    Nem az arcuk miatt azok az emberek, hanem a hatalmuk és/vagy a pénzük miatt. Mondjuk akinek sok van az utóbbiból, annak sok van az előbbiből is...

    VálaszTörlés
  25. "De nem akkortól ketyeg, hanem amióta a Gerendai tudomást szerzett róla."

    Ami jogerős az jogerős.
    A TASZ profi jogászokból áll, nyilván jobban tudják ők is.

    "A törvény tiltja, hogy a tüntizők mellé odapakoljanak pár Marschall-ládát 130 decibel hangerővel?"

    Ha azt akarják, hogy végvédelmi szirénától legyen hangos az egész sziget, csinálják csak. :D

    "Nem az arcuk miatt azok az emberek, hanem a hatalmuk és/vagy a pénzük miatt."

    Igen?

    Hát, a Csányi Sándor, aki Magyarország egyik leggazdagabb embere, szintén ezt hitte, aztán jó alaposan pofára esett, mert hiába sok tíz milliárdos vagyon, ennek birtokában sem volt képes alvilági ügyintézőket keríteni a személyes zaklatója ellen olyan módon, hogy kicsit később ne legyen tele a YouTube az erről szóló telefonbeszélgetések hangfelvételeivel. :DDDDDD

    LOL

    VálaszTörlés
  26. "Egyébként nem MÁSOKKAL akarunk kibaszni, csak célzottan a normalitástól távol álló liberálisokkal"

    Normalitástól távol álló liberális az, aki egyszer-kétszer egy évben elmegy egy fesztiválra önfeledten szórakozni?

    Persze, akinek nincs élete, ráadásul agya se, biztos így látja. Aki jól érzi magát, az libsibolsizsidó, és dögöljön meg. Szar ország lehet az, amiért ti harcoltok: csupa besavanyodott, korlátolt barom, aki semmi másban nem leli örömét, mint hogy másoknak árt.

    VálaszTörlés
  27. PONT FORDÍTVA van ez, mint ahogy írod, héber. Minél hatalmasabb valaki, annál BÁTRABBAN lehet rugdosni az illetőt, mert amíg a kisember feljelent, és személyesen elmegy ellened pereskedni, addig a nagy embernek derogál hogy nyilvánosan hülye tyúkperekkel hozzák összefüggésbe, akaratlanul is népszerűsítve ezzel a támadóját.

    Hogy ez mennyire valós és kínzó dilemma a nagy és hatalmas embernél, az a Csányiról szóló, és részben az ő valamint a neje szereplésével készült UD Zrt-felvételekből nagyon-nagyon világosan kiderült. :D

    VálaszTörlés
  28. Egyébként gyűlölöm az Emma-féle buzikat, és minden porcikám elítéli, hogy ezek még házasodhassanak is, de komolyan mondom, bejelentek jövő évi magyarsziget nagyszínpadának helyére egy tüntetést a melegek jogaiért. Csak úgy, heccből...

    VálaszTörlés
  29. Sodi, nem értem miért gondolod, hogy itt Gerendai seggét nyalná bárki is. Csak azt a tényt közöljük, hogy ő az európai szinten is jól ismert, legnagyobb magyarországi fesztiválokat szervezi, tehát egy jó üzletember, aki nem fogja hagyni, hogy egy jogi kiskapu miatt egy kisebb csoport bevételkiesést okozzon neki. Így vagy úgy, de ő fog dönteni a tüntetés kimeneteléről, és magasról le fogja szarni, hogy a történteket a radikálisok sikerként vagy kudarcként fogják elkönyvelni.

    VálaszTörlés
  30. "Normalitástól távol álló liberális az, aki egyszer-kétszer egy évben elmegy egy fesztiválra önfeledten szórakozni?"

    Mint mondtam, néhány évente én is elmegyek. Idén is kimentem volna egy napra, akkor is, ha nincs ez a tüntetés. Alkohollal kibírható. Nem ez a gond.

    Az a gond, hogy mi csendben a kordonok között, kicsit beszédeket mondva ÉRDEKES színfolt lehetnénk a fesztiválon, és ha ezek a drogosok, akik SZENTSÉGNEK tekintik a saját romboló jelképeiket, VALÓBAN a hangoztatott értékeik mentén gondolkodnának, akkor szintén ugyanígy látnák, és örülnének annak, hogy velünk is színesedik a felhozatal.

    Ehelyett fröcsögés van, és kifogások, meg nyögvenyelős indokok, hogy miért kell és lehet KIREKESZTENI minket a tolerancia nevében.

    Szép, mondhatom.

    VálaszTörlés
  31. Gery: "Egyébként gyűlölöm az Emma-féle buzikat, és minden porcikám elítéli"

    Hát akkor az átlag nemzeti radikális, élén Toroczkai Lászlóval, sokkal TOLERÁNSABB nálad. Mi nem gyűlöljük őket, sőt: semmi bajuk velük, csak azt szeretnénk, ha a propagandájukkal és a privát szférájukkal a négy fal között maradnának.

    "Így vagy úgy, de ő fog dönteni a tüntetés kimeneteléről"

    Gerendaitól még úgyse kaptam kártérítést az alapvető emberi jogaim korlátozása miatt. :D

    Mindig sír itt az emberek szája, hogy az adófizetők pénzéből szívom el a jóvátételeket. Hát most majd jön egy a privát szférából is. :D

    Gerendai egyénként akkor jár el helyesen, ha úgy gondolkodik, mint én. Kordonozott terület mikrobuszokkal, amik fél óránként fordulnak ki-be. A helyzet feloldásának ez az egyetlen, általam elképzelt megoldása.

    VálaszTörlés
  32. "Mint mondtam, néhány évente én is elmegyek"

    Tegnap még azt mondtad, egy fesztivál unalmas szar, ahol a drogos libsik a saját hányásukban fetrengenek, itt-ott sátrak meg zene.

    "az átlag nemzeti radikális, élén Toroczkai Lászlóval, sokkal TOLERÁNSABB nálad. Mi nem gyűlöljük őket, sőt: semmi bajuk velük"

    Aha, persze. Akik molotov-koktéllal készülnek egy melegfelvonulásra, biztos, semmi bajuk a buzikkal, aha persze...

    (persze, torockai ügyes, ő sose fog molotov-koktélt vinni, és sose fogja azt mondani, hogy dögöljenek meg a buzik. De forgatja olyan ügyesen a szavakat, hogy a pincsikutyái ezt megtegyék helyette, és vigyék is el a balhét, ő pedig mossa kezeit... Láss már át a szitán, hülyegyerek)

    A geci kapcsát meg kapcsold már ki.

    VálaszTörlés
  33. "Tegnap még azt mondtad, egy fesztivál unalmas szar, ahol a drogos libsik a saját hányásukban fetrengenek, itt-ott sátrak meg zene."

    Ezért kell hozzá SOK-SOK alkohol. :D
    Hogy elviselhető legyen.

    "Aha, persze. Akik molotov-koktéllal készülnek egy melegfelvonulásra, biztos, semmi bajuk a buzikkal, aha persze..."

    A motolov rendőr-ellenes KELLÉK, nem pedig buzi-ellenes. :D

    VálaszTörlés
  34. "A geci kapcsát meg kapcsold már ki. "

    tessék megszenvedi a kegyért, hogy kommentelhetsz :D

    VálaszTörlés
  35. Vegyvédelmi sziréna, sodmány? ennél nagyobb szívességet nem is tehetnétek Gerendainak. Akkor törvényesen ebrudaltathat ki benneteket.

    Mert pont ezzel zavarjátok az ő fesztiválját. Ha viszont ő kirak pár Marschall-ládát és azon hárdkór techno megy, akkor hát istenem, vannak, akik arra szeretnek bulizni és nekik csak ott jutott hely.

    VálaszTörlés
  36. "miért kell és lehet KIREKESZTENI minket a tolerancia nevében."

    Pont ellenkezőleg. A Szigeten bárki részt vehet, kisebb eséllyel rúgnak bele faji, vallási hovatartozása miatt, mint mondjuk a Magyar Szigeten. Mindössze ki kell váltani a napijegyet.

    "Hát akkor az átlag nemzeti radikális, élén Toroczkai Lászlóval, sokkal TOLERÁNSABB nálad."

    Azért ez erős túlzás, te tudhatnád a legjobban. Vagy az talán toleráns viselkedés, hogy 5 percenként beléd akart kötni valaki a zsidós kinézeted miatt? Hogy a tolerancia bajnokai időnként igazoltatnak és felrúgnak, miközben őket életed?

    VálaszTörlés
  37. "Gerendai egyénként akkor jár el helyesen, ha úgy gondolkodik, mint én. "


    :)))) Ez igencsak vicces! Ha úgy gondolkodna mint te, akkor most kukutyinfalván lakna az annyánál, aki el is tartja.

    VálaszTörlés
  38. héber: "Vegyvédelmi sziréna, sodmány? ennél nagyobb szívességet nem is tehetnétek Gerendainak. Akkor törvényesen ebrudaltathat ki benneteket."

    Nemigen. :)
    Több bírósági ítélet kimondja, hogy ilyenkor CSAK és KIZÁRÓLAG a rendbontó egyén távolítható el, de EGYVALAKINEK a nem megfelelő viselkedés még nem indok az EGÉSZ rendezvény feloszlatására. :)

    Rotwein: "Mindössze ki kell váltani a napijegyet."

    Na most ez egyszer néhányan találtak egy kiskaput. Na bumm. Ha Gerendainak van egy cseppnyi esze, előnyt kovácsol ebből, és kuriózumként mutogatja a külföldieknek egy kommentáló táblán, hogy látjátok, nálunk még ezt is lehet, de jó, de érdekes, elférnek a lángosos mellett.

    "Vagy az talán toleráns viselkedés, hogy 5 percenként beléd akart kötni valaki a zsidós kinézeted miatt?"

    Nem a KINÉZETEM miatt, hanem a viselkedésem miatt. Nagyon helyesen. Az olyan ember, aki úgy viselkedik, mint akkor és ott én, ellenben nem tudja magát hitelt érdemlően igazolni, húzza el a belét, ne provokátorkodjon és kémkedjen.

    VálaszTörlés
  39. Egyébként nem tudhatjuk, hogy a tüntetésnél engedélyeztek-e kihangosítást a rendőrök. Mert ha igen, akkor az erősítőre egy légoltalmi sziréna hangját ráküldeni semmiség. :D

    VálaszTörlés
  40. Ha engedélyezve van a tüntetés bejelentése nyomán a kihangosítás, akkor az nem bárminek is a zavarása, hanem olyan dolog, amit a rendezvény idején mindenkinek tűrnie kell. :)

    Ez persze egy olyan részlet, amit pillanatnyilag nem ismerünk.

    VálaszTörlés
  41. "Ezért kell hozzá SOK-SOK alkohol. :D
    Hogy elviselhető legyen."

    Ez is erősen szubjektív. Értelemszerűen a te esetedben ez az egyetlen lehetőség annak fényében, hogy nincsenek barátok, akikkel lemenj és nincsen zenei ízlésed. Pedig hidd el, ha napközben a haverokkal mászkáltok, este meg az egyik kedvenc előadódat látod élőben, talán életedben először és utoljára, ott az alkohol háttérbe szorul.

    "Ha Gerendainak van egy cseppnyi esze, előnyt kovácsol ebből"

    Erről beszéltem. Ha úgy ítéli meg, hogy a tüntetés nem árt neki, akkor békén hagyja, ha ártónak találja, akkor ellehetetleníti.

    "Nem a KINÉZETEM miatt, hanem a viselkedésem miatt. Nagyon helyesen. Az olyan ember, aki úgy viselkedik, mint akkor és ott én, ellenben nem tudja magát hitelt érdemlően igazolni, húzza el a belét, ne provokátorkodjon és kémkedjen."

    Őőőő éééértem. :D Ezt a bekezdést meghagyom a többieknek, most nincs kedvem belemenni. :D

    VálaszTörlés
  42. A zenét meg nektek kell tűrnötök...;-)

    VálaszTörlés
  43. "Ha úgy ítéli meg, hogy a tüntetés nem árt neki, akkor békén hagyja, ha ártónak találja, akkor ellehetetleníti."

    Most pofázik itt a barma antifasiszta és erőszakos punkokról. Pedig egyszerű a képlet. Ki kell írni a kordán mellett egy nagy táblára, hogy kedves vendégeink, aki a tüntetőkre támad, azt rendőr viszi el, és börtönben fesztiválozik. Legyen béke és szeretet, élvezzétek a zenét.

    Ennyi.

    VálaszTörlés
  44. "Nem a KINÉZETEM miatt, hanem a viselkedésem miatt. Nagyon helyesen. Az olyan ember, aki úgy viselkedik, mint akkor és ott én, ellenben nem tudja magát hitelt érdemlően igazolni, húzza el a belét, ne provokátorkodjon és kémkedjen."

    Tehát egy zsidó kinézetű emberből könyebben kinézik, hogy provokátorkodik meg kémkedik kamerával, mint egy Kárpátia pólós szőke kékszemű tisztafajú árjából.

    Értem...:-D

    VálaszTörlés
  45. Héber: Mondom... VISELKEDÉS :)

    Egyébként Jogászkodók kedvéért itt a lényeg. A Tarlós kúrta el a dolgot, de nagyon.

    "A politikai és a polgári jogi felelősség az önkormányzatot terheli, amiért nem figyelmeztette a Sziget Kft.-t, hogy akkor és ott demonstráció lesz. Magyarul: ha a rendezvényszervező cégnek a tüntetésből kifolyólag bármilyen kára keletkezik, azt az önkormányzatnak kell megtérítenie."

    http://hvg.hu/itthon/20110720_tuntetes_szigeten_hvim

    VálaszTörlés
  46. "Na, erre szokta mondani egy neve elhallgatását kérő barátom, hogy 'eszem-faszom megáll'!" - kommentálta a hírt twitteres lapján Deutsch Tamás.

    :DDDDDDDDDDDDDDD

    VálaszTörlés
  47. Egyébként ha nem engednek be, az sem gáz.
    Abból is NAGYON ÜTŐS bloganyagot tudok csinálni.

    Rendőrségi feljelentés az InKal-osok ellen.
    Polgári kártérítési per a Gerendaiék ellen.

    Minden részletről beszámolva itt.

    AKÁRMI LESZ, a JÓ ÉS ÜTŐS BLOGANYAG GARANTÁLT! :D

    VálaszTörlés
  48. Sodi mondom, nem mindegy, hogy ki viselkedik úgy.

    Hogy egy zsidó rasszjegyeket viselő ember vagy egy viking baszóisten.

    VálaszTörlés
  49. Per? Most már nem vagy illetékmentes, hisz dolgozó ember vagy.


    Ki kell termelned az illetéket, sodrák.

    Menni fog?

    VálaszTörlés
  50. Egyébként itt van a lényeg:

    "Tekintettel arra, hogy a fesztivál Nagyszínpadának nézőtere több tízezer fő befogadására alkalmas, a tüntetésen pedig vélhetően maximum száz fő részvétele várható, az a tény, hogy mindkét rendezvény azonos helyen és időben fog zajlani, nem jelenti azt, hogy bármelyik is ellehetetlenítené a másikat. Ilyen esetben a rendőrség feladata mindkét rendezvény megközelítésének és zavartalan lebonyolításának biztosítása, a résztvevők biztonságának garantálása."

    VálaszTörlés
  51. Ahogy Rezső tartozására is szorítasz?

    Mert azt úgy szorítod, hogy nem tud kijönni a kezedből...

    VálaszTörlés
  52. Egyébként az neki kintlevősége, nekem tartozásom. :D

    VálaszTörlés
  53. Szia Sodi!

    A munkámból kifolyólag nem fogyasztok alkoholt, és semmilyen klasszikus értelemben vett kábítószert. Nem dohányzom, és kávét is csak ritkán iszom. A fesztiválokat így is élvezem. Szerinted te miért vagy erre képtelen?

    Aztán azt írod: "Gerendai egyénként akkor jár el helyesen, ha úgy gondolkodik, mint én. Kordonozott terület mikrobuszokkal, amik fél óránként fordulnak ki-be. A helyzet feloldásának ez az egyetlen, általam elképzelt megoldása."

    Szerinted miért a te gondolkodásod az egyedül helyes? Tudsz róla, hogy rajtad kívül közel hétmilliárd másik ember él a bolygón, aki másképp gondolkodik, mint te?

    Látom, ma nagyon nyeregben érzed magad. Ha T/1.-ben írsz, az nálad mindig azt mutatja, hogy épp nagyon örülsz a fejednek. Én csak simán röhögök rajtad, hogy fogalmad sincs a dolgokról, például a drogokról és a drogosokról se. Ha végre téged is elér Orbán ökle, remélem, hogy bebasznak 5 év ingyenmunkára egy hospice-ba, ott megtanulnád, milyen tiszteletet érdemel egy ember. Mert te magadat se tiszteled emberként, nem hogy a melletted állót. :)

    Paródiarovat, wakaweke.

    Üdv, Bentli

    VálaszTörlés
  54. Tehat roviden osszefoglalva az eddigieket: az onkormanyzatnak, aminek az ovoda beazo tetejenek javitasara sincs penze, kutya kotelessege lenne par hibbant fasiszta barmot ingyen buszoztatni az orszag legnagyobb es legdragabb fesztivaljara.

    Anyád.

    VálaszTörlés
  55. Hűűű, Sodmány, látom, kéjmámorban úszol. Sőt, napijegyről és "nagyon ütős bloganyagról" ábrándozol.

    Én ennek örülök, mégpedig azért, mert annál viccesebb lesz, amikor a Sziget nulladik vagy első napján otthonról fogod magyarázni, hogy miért is nem vagy ott, ahol ígérted. Fergeteges szórakozás lesz!

    Másrészt vegyél figyelembe két dolgot:

    1. A napijegy 12.000 forint. A hőségben enni-inni is muszáj lesz valamit, plusz odautazni, az mondjuk még 3000 forint. Ez számodra, három hét alatt kiskálázhatatlan összeg.

    2. Ha valami csoda folytán mégis bejutnál, leszünk ott páran, akiknek minden vágya, hogy lefotózzák a te gnóm fizikai valódat, és kajánul röhögve közzétegyék a többi trollnak. Te nem ismersz minket arcról... a fagyi könnyen visszanyalhat :)

    VálaszTörlés
  56. Nem fasiszták azok a HVIM-esek ottan Geri, hanem konkrétan királyságpártiak. Az egy máááááásik. :)

    VálaszTörlés
  57. SoDI: mielőtt nagyon ráizgulnál a dologra, közterületen tüntetni szabad, viszont onnantól kezdve, hogy valaki kibérel egy területet és fizet érte bérleti díjat, onnantól kezdve az a terület nem számít közterületnek.

    Szóval mielőtt perelgetnél vagy kikérnéd magadnak a jogaidat, gondolkozz el ezen.

    Egyébként ez egy ilyen ország, ha valaki sikeres onnantól kezdve rögtön megjelennek az irigyei. Ne csodálkozzunk, hogy annyi fiatal ment/megy el külföldre.

    Ahogy édesapám szokta mondani, a munkát sosem irigylik, csak az eredményeit.

    VálaszTörlés
  58. Aha, "munka".... Valóságérzék nem ártana ám azért k0zi... Demszky haver által adómentesen, állami százmilliókkal a zsebbe könnyű sikeresnek lenni. No persze ha nem tartozol ahhoz a bizonyos judaista belpesti társasághoz, akkor hasonlóan kedvező opciók nem igazán élnek...

    Ezer más ember foglalkozik rendezvényszervezéssel, valahogy annyi milliomos nincs aztán mégsem.

    VálaszTörlés
  59. http://kuruc.info/r/7/4624/
    http://kuruc.info/r/26/45242/

    De ez megy ám máshol is!

    http://kuruc.info/r/2/82294/

    Érdemes is aztán a zsidónak pénzt adni kulTurhára...

    http://kuruc.info/r/2/70206/

    Minden EGY kézben van, index, est ,sziget, BS, minden de minden. Na, csináld utánuk. Vagy mondjuk indulj mezítláb, gyalog a Forma 1-en. Érted mér, mi a gond az egésszel? Túl nagy hatalom ez a fiatalok kultúrális élete felett! És nem pozitív célokra használják, valóban népszerűsítik a "könnyű" drogokat néha, persze óvatosan, de nekem már volt a kezemben pécsi diáklap, ami a marihuána termesztés módját mutatta be. Mondjuk ilyesmik fordulnak elő, igen.

    VálaszTörlés
  60. "Minden EGY kézben van, index, est ,sziget, BS, minden de minden. Na, csináld utánuk."

    Gerendai az csak a Sziget, a Volt és a Sound. Lehet, hogy ez a 3 legnagyobb (bár már a Hegyalja is szépen jön föl) de van, aki utánuk csinálta, és sikeresen. Van még annyi fesztivál, hogy minden hétre jut egy. Például a Campus, SZIN, Hegyalja egy csapat (Borsodi Zenei Fesztiválok), de egyre több kisebb fesztivál nő ki a földből, FEZEN, Karasna, Veréb fesztivál, Alterába, MEN, Pannónia meg még tököm tudja hány, ami az elmúlt 3-5 évben indult - kedvenc zenekaraim koncertdátumait böngészve minden nyáron találok egy-két fesztivált, amelynek akkor olvasom a nevét életemben először. Ja, és akkor még a gombamód szaporodó motoros fesztiválokról nem beszéltünk, amelyek szintén egyre népszerűbbek. Szóval nyugodtan megpróbálkozhatsz vele, szervezz egy saját fesztivált, Torockainak is sikerült...

    Persze, ezek a kisebb, 3-5 éves fesztiválok színvonalban kicsit le vannak még a maradva a Gerendai vagy akár a Borsodi szervezte fesztiváloktól, de ennek megvan a maga előnye is: ahogy a Sziget egyre inkább elkülföldiesedik, úgy pártolnak át egyre többen az ilyen kisebb, vidéki fesztiválokhoz, amelyeknek még megvan az a varázsa, amit a Sziget már elveszített.

    "valóban népszerűsítik a "könnyű" drogokat néha, persze óvatosan, de nekem már volt a kezemben pécsi diáklap, ami a marihuána termesztés módját mutatta be"

    Hány fesztiválon jártál életedben? Mert én megfordultam néhányon, és sehol nem láttam, hogy bárki, bármilyen módon népszerűsítette volna. Persze, van 1-2 sátor előtt enyhe ganjaszag terjeng, ha akarnék, bizonyára venni is tudnék füvet a fesztivál területén, de ennek mi köze Gerendaihoz vagy a zsidókhoz? A fiatalok között van egy réteg, aki erre vevő, és ez nem Gerendain múlik, hanem leginkább a csordaszellemen.

    VálaszTörlés
  61. Azzal, hogy minden egy kézben van, én a tágabb üzleti körre gondoltam, és nem is kizárólag a fesztiválokra, az a kuruc cikk 1ébként Nobilist említi konkrétan. A drogokkal meg az egyéb általuk birtokolt médiafelületekre. Pl. estmédia, de van még több is. És igen, természetesen, ezek a diákoknak szánt netes, és nem netes lapok politizálnak is, tele van nácizással, hololkausztozással, meg a szokásos egyéb új világrendes témákkal.

    VálaszTörlés
  62. "Ezer más ember foglalkozik rendezvényszervezéssel, valahogy annyi milliomos nincs aztán mégsem."

    Ezer más ember foglalkozik szoftverfejlesztéssel is, mégsincs annyi milliomos :)

    Kicsit az előző rendszerre utal az a hozzáállás, hogy "én ugyanazt a munkát csinálom mint a másik miért nem keresek ugyanannyit"

    Tudod Gerendaival senkinek nem volt baja, amikor 93-ban elkezdte ezt a szigetezgetést. Aztán pár évvel később amikor sikeres lett, akkor megjelentek az olyan emberek mint te. Amikor nem volt annyira nyereséges, nem volt annyira menő, akkor valahogy senkit nem is zavart. Ma pedig amikor Közép-Európa legnagyobb fesztiválja, akkor már mindenki irigykedik a sikerére. (és jönnek a hangok ha ingyen kapok területet én is meg tudom csinálni, pedig ez baromira nincs így)

    VálaszTörlés
  63. A kuruc cikkben az is szerepel, hogy a Sziget az a "zsidók, buzik, drogosok fesztiválja" - ezek után én képtelen vagyok komolyan venni, bármit is ír.

    VálaszTörlés
  64. A kurucon direkt van provokatív nyelvhasználat, ők ezt a stílust választották,, és elég olvasottak is vele. Mert libsiék odaviszik a politikát pl a "'meleg" és "zsidó" sátrakkal, azért következtet7ttek erre, de bizony régebben kinnt voltak pl a szdsz emberei is propagandázni. Meg az EU-s felesemigaz győzelmi jelentéseket népszerűsítő sátrakat bezzeg engedik. Más parlamenti pártok is kinnt le7nek, mondjuk nem mindegyik él a lehetőséggel. De gerendáék szerint "széhsőjobb" szervezetnek ott népszerűsítenie magát az tilos, tehát az soha. Ide tartozik ám mindegyik szervezett csapat, aki a rendszer hibáit mutatná be még ha nem kifejezetten emlegetik a zsidóság bizonyos köreinek bűnözését.

    És ez mind onnan ered, KI szervezi a szigetet, mert egy nem vadliberális, a polkorrektség nevű bolsi tematika előtt nem meghajoló társaság bizony nem engedne be efféle kártékony propagandistákat oda.

    VálaszTörlés
  65. K0zi : Ja, valamit lehet, kis pénz kis foci alapon, mert nem mindegy, hol van az a terület, fővárosban, ráadásul ugye egy szigeten, hangulatos, párás légkörű ligetben, az, hogy kiket tudok odahozni, attól függ, mennyi pénzem van eleve megszervezni, az egész infrastruktúrára, meg effélék. De. Mondjuk azt a közismert sukorói "beruházást" a magyar állami szervek részben korrupció, de inkább faji alapú kooperáció által törvénysértések árán, és egyes bankok kamatmentes hitellel támogatták. Nagy pénz + kapcsolatok + némi héberség = sokkal nagyobb siker, nemá, hogy ez nem alap. A gond alapvetően az, hogy rajtuk kívül elég kevesen rendelkeznek azzal a bizonyos nagy pénzzel... :)

    VálaszTörlés
  66. Bentli: "Nem dohányzom, és kávét is csak ritkán iszom. A fesztiválokat így is élvezem. Szerinted te miért vagy erre képtelen?"

    Mert az egyedüli dolog, ami elviselhetővé teszi a Szigetet, hogy sok minden van, így ha valami szar, arrébb mész.

    "Szerinted miért a te gondolkodásod az egyedül helyes?"

    Mert a kialakult helyzetre ez az egyetlen logikus megoldás.

    Gery: "Tehat roviden osszefoglalva az eddigieket: az onkormanyzatnak, aminek az ovoda beazo tetejenek javitasara sincs penze, kutya kotelessege lenne par hibbant fasiszta barmot ingyen buszoztatni az orszag legnagyobb es legdragabb fesztivaljara."

    Nem, ez nem PÉNZRŐL szól. Az jogokról szól. Ha a jogokat csak pénzzel lehet megváltani, akkor tessék fizetni. :)

    Danyil: "Ha valami csoda folytán mégis bejutnál, leszünk ott páran, akiknek minden vágya, hogy lefotózzák a te gnóm fizikai valódat"

    De megijedtem. :)

    k0zi: "viszont onnantól kezdve, hogy valaki kibérel egy területet és fizet érte bérleti díjat, onnantól kezdve az a terület nem számít közterületnek"

    A közterület bérlésével Gerendai nem rendelkezési, hanem HASZNÁLATI jogot szerzett, ezért ez nem akadálya a tüntetés megtartásának. Bazmeg, JOGI SZAKEMBEREKKEL szemben, mint amilyenek a TASZ munkatársai, és a BRFK jogi főosztásának a dolgozói, ne akarj már okos lenni, mert kurvára nevetséges leszel!

    Gery: "Hány fesztiválon jártál életedben? Mert én megfordultam néhányon, és sehol nem láttam, hogy bárki, bármilyen módon népszerűsítette volna."

    Nem propagandára gondolt SF, hanem miliőre.

    Gery: " A kuruc cikkben az is szerepel, hogy a Sziget az a "zsidók, buzik, drogosok fesztiválja" - ezek után én képtelen vagyok komolyan venni, bármit is ír."

    Mert hülye vagy. A Kuruc szeret ízesen jelzőzni, de ettől még az esetek 99%-ban tökéletesen igazuk van.

    VálaszTörlés
  67. Azt kihagytam, hogy véletlenül hiúsult meg az a mutyi, és ennek a véletlennek köszönhető a hunnia mozgalom tagjainak meghurcoltatása, bebörtönzése.

    VálaszTörlés
  68. SF, mondom, fejezd be az íróasztal mellőli okoskodást, ha még sosem jártál a Szigeten. Fingod nem lehet a "miliőről".

    Sodrák: Hogy fogod kiskálázni a napijegyre valót? Elvállalod a pátyi kultúrház programjának exceltáblába rendezését? :DD

    VálaszTörlés
  69. SF: "de bizony régebben kinnt voltak pl a szdsz emberei is propagandázni. Meg az EU-s felesemigaz győzelmi jelentéseket népszerűsítő sátrakat bezzeg engedik."

    Gondolom, az ellen viszont semmi kifogásod, hogy Vona Gábor az EFOTT-on nyomja a jobbikos propagandát.
    http://barikad.hu/barikadhu_az_efott-_-_2_nap-20110714

    Sodika: "az egyedüli dolog, ami elviselhetővé teszi a Szigetet, hogy sok minden van, így ha valami szar, arrébb mész."

    Legyél már következetes, baszki. Most akkor elviselhetetlen józanul egy fesztivál, vagy nem? Akkor ezek szerint jó dolgok is vannak ott, nem? (Egyébként én se szeretem az összes fellépőt, aki egy fesztiválon megfordul. Kiválasztok ötöt-hatot, akiket józanul is meghallgatok, nem kell minden koncerten ott lenni.

    "Nem propagandára gondolt SF, hanem miliőre."

    Miféle milliő? Az, hogy a VOLT-on eltöltött 4 nap során egyik délután füvesekkel találkoztam? Basszus, micsoda egy drogtanya... Én a Blahán több drogost és alkoholistát látok egy átlagos hétköznapon, mint bármely fesztiválon.

    "A Kuruc szeret ízesen jelzőzni, de ettől még az esetek 99%-ban tökéletesen igazuk van. "

    Az ízes jelző egy dolog, az ostoba fröcsögés pedig egy másik. A drogos-buzi-zsidó az utóbbi kategóriába tartozik.

    VálaszTörlés
  70. "Mert az egyedüli dolog, ami elviselhetővé teszi a Szigetet, hogy sok minden van, így ha valami szar, arrébb mész."

    Ebből látszik, milyen beteg a lelked... A mondat helyesen úgy szólna, ahogy sok minden van, így olyan programra mész, ami neked tetszik.

    Persze te semmit sem tudsz csak úgy élvezni, hiszen nincs igényed a kultúrára. Mindig kell valami negatívum, te beteg bunkó...

    VálaszTörlés
  71. Egyébként te mondtad Sodi, hogy Torockaiék és a kurucok még nálam is jobban tolerálják a homoszexualitást. Akkor miért fáj nekik, hogy a Szigeten ott vannak? Ott aztán nincs buzipropaganda, hanem tök nyugodtan elbuzulnak a sátorban, a kutyát nem zavarva.

    A kibaszott kapcsát meg lődd már le, a fasz kivan hogy minden második alkalommal fogadja csak el a geci kódot.

    VálaszTörlés
  72. Sodi, egyszer írjál már egy posztot a zenei ízlésedről. A NyanCat-ről tudjuk, hogy mostanában az a kedvenced, de érdekelne még hogy mit hallgatsz, milyen koncerteken szoktál részt venni, amikor párévente elmész egy-egy fesztiválra.

    VálaszTörlés
  73. Wow, Prince jön a Szigetre, király! Megnézheted te is, Sodi, a nulladik napos napijegyeddel.

    VálaszTörlés
  74. Gery, a műveletlen és alacsony iskolázottságú, intellektusú egyéneknek (mint Sodi), gyakran semmit nem jelent a zene. Egyszerűen nincs zenei ízlésük. Semmit nem hallgatnak maguktól, de mindent meghallgatnak, ha épp szól a zene a rádióból vagy a színpadról.

    VálaszTörlés
  75. Arról, hogy veszteséges, akkor jiért éri meg megrendezni again and again, hát mi tudjuk, mi a kreatív könyvelés...

    http://www.nemenyi.net/default.asp?Location=_arc&SID=0&AID=0&Direkt=75814&offsetlo=0

    http://kuruc.info/r/2/40385/ "erdőirtás történt a Hajógyári szigeten"

    http://kuruc.info/r/35/38563/ "a rászízmus ellen – adófizetői pénzből, miközben már az egyetemi oktatókat sem tudják fizetni"

    http://kuruc.info/r/1/30735/ "a megengedett határértéket meghaladó zajszintet mértek Újpesten"

    http://kuruc.info/r/39/44993/ "Éppen csak a "Sziget" szó hiányzik abból ... egy órával tovább, s az eddigieknél hangosabb zenével"

    http://kuruc.info/r/2/53231/ "az az ország, ahol ezt meg lehet tenni, és ehhez a bíróság segítséget is nyújt, egy tragikus sorsú ország" faji alapon megy a kéz kezet mos
    http://kuruc.info/r/2/27063/ " kedvezmények és közvetlen juttatások révén az adőfizetők pénzéből is szép summát kapnak, lopnak el minden évben"

    http://kuruc.info/r/2/73319/ "50 millióra alkudták le a 2,5 milliárdot"

    http://kuruc.info/r/2/82335/ "a vádlottak politikai meggyőződését az ítéletbe foglalta" mint ahogy gerenda is azért nem akar eleve tárgyalni SE velük, mert "széhsőjobboldaliak", az általuk becsapni nem sikerült gojokat ugyanis ők így hívják...

    És többek közt ilyesmik miatt hiszek én inkább a HVIM tagjainak, biztos életszerű a hatalom verziója... És igenis verjenek oda a gerendai féle, minket a saját hazánkból kirekeszteni próbáló férgeknek a szemei közé, ahogy csak tudnak. :))))))

    VálaszTörlés
  76. "minket a saját hazánkból kirekeszteni próbáló férgek"

    Hogy rekeszt ki téged Gerendai a hazádból? Úgy, hogy egy hétig csak belépővel mehetsz a szigetre? Amúgy persze naponta látogatod a Hajógyárit, mi, balfasz?

    VálaszTörlés
  77. Nem tudsz elvonatkoztatni ettől a rockfesztiváltól egy kicsit se? Dem jártam én ott, csak akkor még Pepsi volt a neve. Egyszer mondjuk azóta is voltam pár napra. De nem ekörül a sz*r körül forog a világom...

    VálaszTörlés
  78. "Mert az egyedüli dolog, ami elviselhetővé teszi a Szigetet, hogy sok minden van, így ha valami szar, arrébb mész."

    Azon túl, hogy az a mondat nyelvileg is nyegle, elég furcsa módon siklik ki a kérdés elől. Én ugyanis azt kérdeztem, hogy TE miért vagy képtelen élvezni egy fesztivált. Hogy én miért élvezem, azt elég pontosan tudom. Normális esetben nem a Sziget ELVISELÉSÉRŐL szól a dolog, hiszen az ember nem kényszerből megy oda, hanem mert hallani akar 10-15 számára ismeretlen zenekart, meg akarja hallgatni a 2-3 kedvencét, szlovén műlábas akrobata lányokkal akar tekilázni és a haverjaival csocsózni reggelig.

    "Mert a kialakult helyzetre ez az egyetlen logikus megoldás."

    El se hinnéd, mennyien gondolják ezt így. Aztán csodálkoznak, hogy a gyerekeik palira veszik őket vagy megbetegednek, hogy már harmadszor válnak el, hogy az anyjuk utálja őket. Nem értik, hogy miért nem tud mindenki olyan okosan gondolkozni, mint ők. Pontosan ugyanúgy, hiszen az az egyetlen logikus módja a gondolkozásnak. Sodi, nem érdemes így élni. Érdemesebb spontánnak lenni, és bármennyire félsz, élni.

    Paródiarovat, waka-weke-wükü!

    Üdv, Bentli

    VálaszTörlés
  79. Más tolerálni azt ami van, és más tenni azért, hogy még sokkal több legyen belőlük. Erre törexenek, és ezt művelik széles skálán, pl. a filmekkel is, ehhez képest valóban nevetségesen jelentéktelen kis eltörpülő vmi az a szigetes homo-propaganda. Hahaha. Dehát a tenget is cseppekből áll, vagy nem? XD

    Nesztek' zenei ízlés :

    http://www.facebook.com/scall.fast?sk=info
    http://www.youtube.com/user/ScallFast
    http://www.youtube.com/user/od090
    http://www.youtube.com/user/hol9672

    Ja, te lehet hogy nem ismered az idézetet. Pedig alap. :)

    "Mert ha mi nem rekesztjük ki őket, ők rekesztenek ki minket"

    Meg effélék is alap...

    http://www.hazankert.com/200708_melegsziget.html

    http://szentkoronaradio.com/belfold/2009_08_11_sziget-sopredekek-a-vilag-minden-tajarol?page=4

    "a magyar látogatók így belekerülnek egy olyan közegbe, amibe nem lenne szabad. Óriási romboló ereje van az egésznek, mert a nagy nemzetköziségre nevelés a cél, illetve a másság elfogadása. Folyton a rasszizmusról beszélnek, mi pedig tudjuk, hogy ezt kik erőltetik. Biztosak lehetünk benne, hogy a sötétség erői uralkodnak ezen a rendezvényen"

    VálaszTörlés
  80. nehogy beszopjátok már, hogy sneci valaha is volt a szigeten...

    VálaszTörlés
  81. Egyébként nekem, konkrétan FÁJ az a szigetre jellemző hangerő olyan közelről, ahonnan még a színpadot le7 látni. Járjatok csak ilyenekre sokat, majd megsüketültök... na azért nem MINDEN feszten van ekkora hangorkán... xD

    VálaszTörlés
  82. "Mint mondtam, néhány évente én is elmegyek"

    mint, ahogy néhány havonta kvázi-úszol

    ez neked bevallottan macera, amit csak alkohollal tudsz elviselni, és mint írtad nem vagy hajlandó olyan dologgal foglalkozni amit nem szeretsz. kb. azt tudom elképzelni, hogy anyád befizetett egy napra, mint hülyegyereket a vidámparkba, hogy mozdulj már ki végre a ganészagú szobádból. te meg, jawohl mutter! mondtad és tök egyedül elindultál... :D
    anyád meg végre mesélhette a munkatársainak, hogy idén Endi is kiment a szigetre bulizni

    VálaszTörlés
  83. "Nesztek' zenei ízlés :

    http://www.facebook.com/scall.fast?sk=info
    http://www.youtube.com/user/ScallFast
    http://www.youtube.com/user/od090
    http://www.youtube.com/user/hol9672"

    SF, már ne is haragudj, de pontosan ez jellemző a magadfajta befordult, rigid gondolkozású emberekre. Persze te az illúzióidban a másik szélsőségben élsz, a végletesen szabad asszociációs gondolkozásban, de a fenti példa jól illusztrálja, mennyire bezárva tartod magad.

    Nesztek, zenei ízlés?

    Paródiarovat, waka-weke.

    Üdv, Bentli

    VálaszTörlés
  84. http://kuruc.info/r/7/15041/

    És ezért.

    "De nem bírtam már a port, a mocskot, a tömeget, az igénytelenséget, az egész csordalétet, ami a globális gazdaságkor multikulturális gyermeke. Miközben még mindig nem átallnak Gerendai és Müller Péter Sziámi főkufárok kulturális programként aposzrofálni, és elképesztő arcátlansággal hazudozni, hogy nincs nyereség, évről-évre komoly anyagi támogatást járnak ki a judapesti főpolgármestertől"

    VálaszTörlés
  85. Sok műfajnév nem azt jelenti, hogy csak azt hallgatok. Amit nem tudsz megnevezni, azt viszont még maga Mefisztó sem tudja odaadni neked.

    VálaszTörlés
  86. Sodika egyszer még az A38 hajón is volt, de ott is az anyjával :DDD Lehet, a Szigeten is a muterral volt :))

    VálaszTörlés
  87. "Mint mondtam, néhány évente én is elmegyek"

    Milyen vicces ez a megfogalmazás. Egyszer állítólag kinn voltál, de ezt néhány éves rendszerességként tünteted fel. Csak épp második alkalom még nem volt :)))

    Ilyen logikával néhány évtizedenként én is járok a bolgár tengerparton.

    VálaszTörlés
  88. jaja, egyszerűen utópisztikus, hogy sodi egyedül elmegy egy ilyen rendezvényre. barátai nem voltak és most sincsenek, tehát marad anyuci meg a nyugger baráti kör, ami megmagyarázza miért kellett "sokat" innia.
    a nagyanyjával senki se bulizna önfeledten :)

    de cáfolhatsz sodi néhány fotóval...

    VálaszTörlés
  89. Ja, ha nektek csak a négykézlábas, talicskával hazatolós bulizás a kultúra, meg a szórakozás, akkor nagyon sajnállak titeket... XD

    Azért nehogy már a kifejezett nihilista értéktelenség legyen az érték, meg az emberi mérce...

    VálaszTörlés
  90. SF, most már tényleg kurva sok belőled, kussolj el.

    Sneider, mikor lesz már valami a sodika.atw-ből? Le akarom pontozni a transzvesztitát, hogy ne is lássam a kommentjeit.

    VálaszTörlés
  91. "Ja, ha nektek csak a négykézlábas, talicskával hazatolós bulizás a kultúra, meg a szórakozás, akkor nagyon sajnállak titeket... "

    SF, te mi a tökről beszélsz??

    Az unokatesód mondta, hogy csak bebaszva élvezhető a fesztivál, mi épp azt magyarázzuk neki, hogy ez nem igaz.

    Bázzzz...

    VálaszTörlés
  92. http://hunhir.info/?pid=hirek&id=43306

    "jogszerű, mivel a bejelentés időpontjában nem igényelte még senki sem a területet"

    Elvileg ilyn esetben úriemberek megbeszélik egymással. Dehát amilyen az adjonisten, olyan a fogajdisten, és ugye a HVIM-et gerenda elvtárs eleve kirekeszti azzal, hogy nem is hajlandó tárgyalni velük. Majd szépen az lesz a vége, hogy fizethet. Van miből neki.

    VálaszTörlés
  93. Nekem az jött le, hogy pedig nem ezt mondta...

    VálaszTörlés
  94. "Én is voltam a Szigeten 2003-ban és 2004-ben. Kellő mennyiségű alkohollal kibírható, de hát kellő mennyiségű alkohollal ugye BÁRMI kibírható. :DD"

    "Mint mondtam, néhány évente én is elmegyek. Idén is kimentem volna egy napra, akkor is, ha nincs ez a tüntetés. Alkohollal kibírható."

    Nesze, kisköcsög, beidéztem neked, hogy úgy jöjjön le, ahogy írta a púpos kuzinod. Ki is az alkesz materialista libsi, aki csak bebaszva tud létezni a Szigeten?

    VálaszTörlés
  95. Sodika, mit hazudozol össze-vissza? Miért mentél volna ki a Szigetre akkor is, ha nincs tüntetés, ha ez számodra szenvedés és csak alkoholos állapotban bírod ki?

    Másrészt amikor pár nappal ezelőtt fesztiválközvetítést kértünk, nem is említetted, hogy kimész a Szigetre, csak a Magyar Szigetet emlegetted "talánra".

    Megint hazudozol...

    De mindegy, mert a 12.000 forintos jegyre valót te három hét alatt nem fogod tudni kiskálázni :)

    VálaszTörlés
  96. "Nekem az jött le, hogy pedig nem ezt mondta..."

    analfabéta

    VálaszTörlés
  97. Következetlenül következtettetek. Azt mondta, szerinte csak úgy le7 bírni, és nem azt, hogy ő. :P

    VálaszTörlés
  98. tévedsz kis homokos, és analfabéta vagy

    VálaszTörlés
  99. Pöcsfej, a kuzinod azt mondta, hogy Ő IS VOLT a Szigeten, és kellő mennyiségű alkohollal kibírható. Mi a faszt nem értesz ezen?

    Az A38 hajót is csak vodkával "bírta ki", ezt ő mondta.

    VálaszTörlés
  100. A "kellő mennyiségű alkohollal kibírható" kitétel azt jelenti, hogy LIBERÁLIS SZAR. :D

    VálaszTörlés
  101. nem képes értelmezni amit elolvas. ez milyen betegség? :P

    VálaszTörlés
  102. "A "kellő mennyiségű alkohollal kibírható" kitétel azt jelenti, hogy LIBERÁLIS SZAR."

    Akkor miért akartál kimenni akkor is, ha nincs tüntetés?

    VálaszTörlés
  103. Ezek szerint a "kellő" mennyiségű alkohol elfogyasztása pedig nemzrad. jellemvonás :D

    VálaszTörlés
  104. Puszillak benneteket. ;)))))))))) csakviccvóót

    http://naplo-online.hu/belfoldi/20110121_yourope_sziget#s=rss

    Á nincs is nemzetközi zsidó összefogás, újfent azt példázza ez is. Lett is adó megtizedelés belőle. Tudj így nyomást gyakorolni egyedül gojként. Nekünk is kéne ilyesmi összetartó erő, nem? De nálunk az ilyeneket lenácizzák, és ez alatt nem ideológiailag képzett valódi NS-t, hanem minden rosszat értenek, amit csak hozzá le7 kapcsolni 1 fogalomhoz. Náci az az lesz, akit a zsidók utálnak. Az is, aki valaha ellentmondott, vagy "beszólt" 1 vagy több zsidónak. :)

    Amúgy meg ezt találtam : 2011/03/12-i hír volt

    http://szentkoronaradio.com/belfold/2011_03_12_a-sziget-fesztivalra-nem-vonatkozik-a-torveny

    Pedig elvileg törvény előtti egyenlőség van, gyakorlatban viszont leginkább nem, de ez minél több esetben világlik ki, annál több embernek nyílik ki a szeme, miben is él, kikkel van mindig csak a probléma...

    VálaszTörlés
  105. http://www.youtube.com/watch?v=0B3T2Wx3beo

    pont a Baskie lett a captchta... amúgy nekem miért mondták jutubon, hogy Baskíria a nekem való? :))))))))

    VálaszTörlés
  106. Az baromira nem hazafias dolog, hogy megtámadunk valamit, amiről egyébként jó hírünk van a világban (mondjuk inkább Európát).
    Ez az én véleményem.

    VálaszTörlés
  107. "Berúgni. :D"

    Akkor miben is különbözöl te a libsi szaroktól?

    VálaszTörlés
  108. sodi: te egyedül jársz el berúgni?
    ez totál képtelenség de tegyük fel, hogy nem kamuzol. hogyan viselkedsz a szigeten mikor részeg vagy?

    VálaszTörlés
  109. Danyiil:

    Berúgni. :D


    X-ezer Pénzért akartál elmenni a szigetre BERÚGNI, holott szaros 5 rugód nincs megadni a tartozást?

    VálaszTörlés
  110. Berúgni mész oda, ahol 12.000 forint a belépő és 600 a sör. A te anyagi lehetőségeid mellett.

    Ez nagyon sci-fi, Sneci, találj ki valami jobbat...

    VálaszTörlés
  111. 600 ft a sör. Én különben olyan scifi történetet hallottam, hogy egyes elvetemültek piákat rejtenek el évente rendszeresen a szigeten (is) maguknak jóval a rendezvény előtt... XD

    Jó hírünk van, jönnek, szervezőknek masszívan nyereséges, hazafias kötelességük rendesen leadózni, mert ugye Tarlós ezt a kötelezettségüket lényegében minimálisra leenyhítette, sőt, az államadósság elleni alapba is tessék csak betenni... :)

    A baloldali elv az, hogy akinek tényleg nagyon sok van, az ahhoz képest arányosan vállaljon részt a közterhekből, nem? Az még önmagában ugyanis nem hazafias, hogy pár ember gennyesre keresi magát, a gazdagok érdekeinek a többség érdekeivel való azonosítása liberális gazdpol elv.

    VálaszTörlés
  112. Igen, mert azt az adót, amit a gazdag nem fizet meg, mert kilobbizza, hogy ne kelljen, mert neki még erre is telik, a szegényen hajtják be.

    VálaszTörlés
  113. Danyil: "holott szaros 5 rugód nincs megadni a tartozást?"

    Nem is kell.
    Rudi kért saját célra egy videószerkesztést, mert nem ért hozzá egyáltalán, és cserébe elengedi.

    Úgy mellesleg.

    VálaszTörlés
  114. "Rudi kért saját célra egy videószerkesztést, mert nem ért hozzá"

    Te sem értesz hozzá...

    VálaszTörlés
  115. Ne erre válaszolj (mivel ezt nem is én írtam), hanem arra, hogy miért egy olyan helyre mész "berúgni", ahol 12.000 forint a belépő, neked pedig egy kanyi filléred sincs?

    (Bár az is megérne egy misét, hogy inkább ledolgozol 5000 forintot, annyira csóró vagy, de ezt majd a többiek kivesézik.)

    VálaszTörlés
  116. Bár az is megérne egy misét, hogy miért kell eleve ennyire mindenbe belekötni, még az élő fába is. :D

    VálaszTörlés
  117. "Rudi kért saját célra egy videószerkesztést, mert nem ért hozzá egyáltalán, és cserébe elengedi."

    Kíváncsian várom én azt az 5 ezer forintos videódat. Vajon tényleg becsületesen rászánsz időt, vagy 2 perc alatt egymás mellé raksz pár parasztvakító effektet?

    VálaszTörlés
  118. Ha Rudi azt !saját célra! várja, lehet, hogy eleve privát témájú, nem? :)

    Mondjuk nem tudom, profi, IL&M szintű effektek, programozott részecskerendszerek, meg minden effélék, minek egy home videóba, ami pl egy óvodai farsangi bálról szól. Biztos lehet ilyet is, hétévesen én is készítettem "ételt" !abszolút! minden alapanyagból és fűszerből, ami csak itthon volt. xD

    VálaszTörlés
  119. Miért kell neked mindenre válaszolni Sneci helyett? Majd ha kíváncsiak leszünk a véleményedre, téged kérdezünk, cicafiú.

    VálaszTörlés
  120. "600 ft a sör. Én különben olyan scifi történetet hallottam, hogy egyes elvetemültek piákat rejtenek el évente rendszeresen a szigeten (is) maguknak jóval a rendezvény előtt... XD"

    Ez nem scifi, indexesek pár éve letesztelték, működik :)

    Mondjuk én a Voltra simán becsempésztem egy üveg Becherovkát a hálózsákba tekerve. Ha tudom, hogy olyan laza a csomagellenőrzés, kettőt viszek és literes kiszerelésben :)

    Szigetre menni berúgni, mert anélkül elviselhetetlen? És a berúgás is élvezhetetlen a Sziget nélkül, vagy most hogy van ez? Berúgni egy sima kocsma miért nem jó?

    VálaszTörlés
  121. "Rudi kért saját célra egy videószerkesztést, mert nem ért hozzá egyáltalán, és cserébe elengedi."

    Ezt most úgy mondod, mint ha te értenél hozzá egyáltalán...

    VálaszTörlés
  122. Mert kíváncsi vagyok, hogy mi történik akkor, ha. :D

    Sztem jelen fennforgó esetben se berúgni nem kell, se belépőt venni nem kell, és azért, mondjuk.

    VálaszTörlés
  123. Gery: "Ezt most úgy mondod, mint ha te értenél hozzá egyáltalán..."

    A szükséges eszközöket ismerem és elkezelem.
    Iskolai vagy tanfolyami tanulmányokat valóban nem folytattam a témában, ha ezt értjük szakértelem alatt, ez tény és való.

    VálaszTörlés
  124. Rotwein: "Vajon tényleg becsületesen rászánsz időt, vagy 2 perc alatt egymás mellé raksz pár parasztvakító effektet?"

    A munka értéke nem a ráfordított idővel arányos. :)

    VálaszTörlés
  125. Csak OKJ van konkrétan videoszerkesztésből, egy ismerős invitált ilyesmire, utóbb kiderült jutalékot kapott vón' a beszervezésért. Minden tudás elér7ő, még magyarul is, ha máshhogy nem, könyv formájában, de igaz, angolul valóban kicsit több netes tutorial videó, és szöveg leledzik.

    Amúgy még mindig a Sony Vegas a legjobb? :)

    VálaszTörlés
  126. "Iskolai vagy tanfolyami tanulmányokat valóban nem folytattam a témában, ha ezt értjük szakértelem alatt"

    Szakértelem alatt szakértelmet értünk, ami nem feltétlenül arányos az iskolapadban töltött (fél)évek számával ;)))

    Csak én érzem a kettős mércét? "A munka értéke nem a ráfordított idővel arányos. :)", ellenben mintha a szakértelmedet szívesen méred pld. az Elte-n eltöltött félévek számával, vagyis a megszerzésére fordított idővel.

    VálaszTörlés
  127. SF: Egyrészt vannak hivatalos, de államilag nem akkreditált céges (CISCO, Adobe, Microsoft, stb...) tanfolyamok méregdrágán (ebből én egy CISCO-t végeztem el annak idején, így tudok CISCO routereket kofigurálni elvileg), másrészt létezik még a filmművészeti egyetem is.

    Az utóbbival Gery eldicsekedett volna, az előbbivel úgyszintén, tehát legfeljebb netes turorialokból szedhette a videós "szakértelmét". Akárcsak én. Innentől viszont nem igazán értem, mi a francra veri itt magát. :D

    VálaszTörlés
  128. Ond: "Szakértelem alatt szakértelmet értünk, ami nem feltétlenül arányos az iskolapadban töltött (fél)évek számával ;)))"

    Nem feltétlenül, de ettől függetlenül elmondható, hogy aki 10 félévet töltött az ELTE falai között, plusz 6 félévet a Corvinus falai között, valamint előtte 3 évet egyéb infó iskolát falai között, és 4 félévet CISCO tanfolyamon, az többet ért a dologhoz, mint az, akinek ez mind kimaradt, és nem ült sehol. :)

    VálaszTörlés
  129. De biztos én tudom rosszul.

    Gery, avass be kérlek! Pontosan milyen minősítést szereztél és melyik Adobe tanfolyamon? :)

    VálaszTörlés
  130. "viszont nem igazán értem, mi a francra veri itt magát. :D"
    Biztos a minisztériumi állására, amit a videóival szerzett.

    VálaszTörlés
  131. "az többet ért a dologhoz, mint az, akinek ez mind kimaradt, és nem ült sehol. :)"
    Remélhetőleg ez így van :) Az elméleti felkészültsége legalábbis bizonyosan jóval nagyobb.

    VálaszTörlés
  132. Igen, ez akit én említettem, is Adobe reklámember...

    VálaszTörlés
  133. Ja, értem.

    Erről nekem Tóta W. szavai jutnak eszembe, amit a lojalitásról szokott mondani. Gondolom, felesleges idéznem, aki rendszeresen olvassa a Tótadémont, az pontosan érti, mire gondolok.

    Mindenesetre, ha én videót vagy fényképet akarnék készíttetni, és mondjuk választanom kéne, sokkal inkább bíznék meg még a hülye SP-ben is, mert ő legalább 5 évig tanult az egyetemen művészetről és fényekről, így akármilyen infantilis is, azt, hogy ehhez az egy dologhoz valóban magad szinten ért, és nem csak néhány netes tutorialon rágta át magát, fenntartás nélkül elhiszem róla.

    VálaszTörlés
  134. Sodika, 2003-4 körül a Szigeten is anyáddal voltál, mint az A38-on, mert fellépett valamelyik rokonotok?

    VálaszTörlés
  135. Danyiil: Nem, a Szigeten egyedül. :)

    VálaszTörlés
  136. Ond: "Az elméleti felkészültsége legalábbis bizonyosan jóval nagyobb."

    Hiába tanultam volna meg könyvekből valamelyik programnyelvet, egy rakás problémánál, ami a napi munkám során felmerül, nagyon elakadnék, ha egyetemen nem verték volna belénk a viszonylag száraz algoritmuselméletet. Erről kb. ennyit.

    Egy élő példa... Miként lehet jó a megvilágítás egy kamerába beszélő videónál. Schlingloff Sándor a videóiban jól elmagyarázza, pedig ő is csak laikus. És valóban: a saját készítésű videói marha jól néznek ki. Viszont ha komolyabb forgatásról lenne szó, biztos nem tőle kérnék tanácsot, akármennyire is tisztelem a sokoldalúságát.

    VálaszTörlés
  137. Sodi, az eltés infotanárid meg a corvinus gazdinfó nem ér semmit. Sajnálom, hogy a lelkedbe gázolok ezzel, de kb WC-papír értéke van mindkettőnek.

    VálaszTörlés
  138. SoDI, te 1000Mester! Ezt old meg, ha már OLYAN profi vagy algorithmuselméletből! Neked biztos csak 10 perc az egész!

    >++++++++++[<++++++++>-]<+++++.>++++++[<+++++>-]<.>++[<------->-]<.>+++[<++++>-]<+.----.>+++[<---->-]<-.>+++[<++++>-]<.>++[<---->-]<.>++++[<---------->-]<---.>++++[<++++++++++>-]<++>>++++++++++[<++++++++>-]<+>>++++++++++[<+++++>-]<+++>>++++++++++[<++++++++++>-]<------->>+++++++++++[<++++++++++>-]<+++>,.++>,.>,.>,.---->,.>>>++++++++[<++++>-]<>>++++++++++[<+++++++++>-]<--->>+++++++++++[<++++++++++>-]<++++>>+++++++++++[<++++++++++>-]<+>>+++++++++++[<++++++++++>-]<>>++++++++++[<++++++++++>-]<+++>>++++++[<+++++>-]<+++>+>>++++++++[<++++>-]<>>++++++++++[<+++++++>-]<--->>+++++++++++[<++++++++++>-]<+>>+++++++++++[<++++++++++>-]<++++>>+++++++++++[<++++++++++>-]<++++>>++++++++++[<++++++++++>-]<+>>++++++++++[<++++++++++>-]<->>+++++++++++[<++++++++++>-]<++++++>>++++++[<+++++>-]<+++<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<[<<<<<->>>>>-]<<<<<[>>>>>>>>>>+<<<<<<<<<<[-]]>>>>>>-[<<<<<->>>>>-]<<<<<[>>>>>>>>>+<<<<<<<<<[-]]>>>>>>++[<<<<<->>>>>-]<<<<<[>>>>>>>>+<<<<<<<<[-]]>>>>>>[<<<<<->>>>>-]<<<<<[>>>>>>>+<<<<<<<[-]]>>>>>>+++++[<<<<<->>>>>-]<<<<<[>>>>>>+<<<<<<[-]]>>>>>>[>.>.>.>.>.>.>.>-<<<<<<<<[-]]>>>>>>>>[>.>.>.>.>.>.>.>.>.<<<<<<<<<[-]]

    VálaszTörlés
  139. "A munka értéke nem a ráfordított idővel arányos."

    Annyira különös, hogy ezen a blogon olyan nehezen tudom kifejezni magam...

    Tehát: nem azt mondtam, hogy "rá fogsz-e fordítani x órát?" hanem azt, hogy rá fogsz-e szánni annyi időt, amivel becsületesen el tudod végezni a feladatot, ha már gyakorlatilag megvette tőled, vagy pedig kihasználod, hogy nem ért hozzá, és 2 perc alatt összegányolsz valamit, amiről ő nem fogja tudni megállapítani, hogy mekkora energiát fektettél bele.

    VálaszTörlés
  140. Na, annál azért többet ér. Mint ahogy a nyolc általános végzettségnél is többet ér az érettségi. Pl külker szakközép végzettséggel is egész jól elhelyezkednek, pedig az csak középfok. Sőt, az is talál munkát, aki Gábor Dénesre járt. Nem árufeltöltői, meg hasonló állásra gondolok. :)

    Az mostmár gyakori, hogy előny vmi általános gazdasági képzettség, és a közgáz, külker, vagy gazdinfó az bizony az.

    VálaszTörlés
  141. "Na, annál azért többet ér."

    Mindegy, mert egyikről sem szerzett papírt :)

    VálaszTörlés
  142. Az elméleti felkészültség is ér valamit, nem?

    VálaszTörlés
  143. Hogyne, csak most épp a papírokról volt szó. Sodi korábban egyébként mindig a papírokra verte magát, egész addig, amíg befuccsolt a diploma(nem)szerző maratonja :D

    VálaszTörlés
  144. Amúgy Rotwein, nem tudom, elvileg az a legértelmesebb alapállás, hogy "csak az eredmény érdekel", mondjuk éppen annak tart nagyon sokáig ez a video buzerálás, aki nagyon nem ért hozzá, és a konkrét munka közben néz utána mindennek.

    VálaszTörlés
  145. "Egyrészt vannak hivatalos, de államilag nem akkreditált céges (CISCO, Adobe, Microsoft, stb...) tanfolyamok méregdrágán (ebből én egy CISCO-t végeztem el annak idején, így tudok CISCO routereket kofigurálni elvileg), másrészt létezik még a filmművészeti egyetem is.

    Az utóbbival Gery eldicsekedett volna, az előbbivel úgyszintén, tehát legfeljebb netes turorialokból szedhette a videós "szakértelmét". Akárcsak én. Innentől viszont nem igazán értem, mi a francra veri itt magát. :D "

    LOL :)

    Egyrészt nem verem magam semmire, aki itt (vagyis a régi blogon) folyamatosan verte magát valamire, az te voltál. Diploma, saját budai lakás, takarítónő, autó... (tényleg, ezekkel mi lett? Nekem kimaradt, hogy kerültél te Pátyra és miért jársz busszal, mint a magamfajta prolik)

    Másrészt miből gondolod, ha bármilyen szakképesítésem vagy diplomám lenne, azzal pont itt dicsekednék el? :)

    "Gery, avass be kérlek! Pontosan milyen minősítést szereztél és melyik Adobe tanfolyamon? :)"

    Ez teljesen jogos: papíron pontosan ugyanannyira értek bármiféle videóval kapcsolatos dolgokhoz, mint te. Egy szinten vagyunk Sodi, csapj bele :) (igazából ez egy tökéletes példája annak, hogy a papír mennyit jelent... Az, hogy te szart se értesz hozzá, látszik az anyagokon, amiket leraksz az asztalra, és a papír se változtat rajta, mert érzéked nincs hozzá. Ezt egyébként te is mondtad korábban.)

    VálaszTörlés
  146. "Iskolai vagy tanfolyami tanulmányokat valóban nem folytattam a témában, ha ezt értjük szakértelem alatt, ez tény és való."

    Szakértelem alatt a szakértelmet értjük. Ez egy roppant egyszerű szó, nincs ilyen vagy amolyan értelmezése.

    Szakértelem az, ha a munka elvégzéséhez szükséges eszközöket és technikákat mélyrehatóan ismered és magabiztosan kezeled - ezt még én sem tudom határozottan elmondani magamról, legfeljebb azt, hogy ez a cél, amire törekszem.

    VálaszTörlés
  147. Gery: "Ez teljesen jogos: papíron pontosan ugyanannyira értek bármiféle videóval kapcsolatos dolgokhoz, mint te"

    Húúú, most nagyon meglepődtem. :D

    VálaszTörlés
  148. Danyil: "Sodi korábban egyébként mindig a papírokra verte magát"

    Pontosabban kifejezve a szakirányú tanulmányokra.

    VálaszTörlés
  149. Gery: "Szakértelem az, ha a munka elvégzéséhez szükséges eszközöket és technikákat mélyrehatóan ismered és magabiztosan kezeled"

    Nem, az csupán eszközismeret. :)

    A szakértelem az, ha az elméletet is ismered. A te szakmádban például több szemeszteren át illett volna árnyékolást és bevilágítást tanulnod. Mert az nem csak annyi, hogy itt a lámpa, és beállítjuk a sarokba / hozzáadjuk a videó szerkesztő program éppen megnyitott jelenetéhez.

    VálaszTörlés
  150. Mit kell ezen meglepődni?

    Az ilyesmi csak téged érdekel. Most arra masztizol, hogy egy kicsit felsőbbrendűnek érezheted magad, mert nézmá' annak a szar prolinak sincs semmiféle képesítése, ő se jobb mint én.

    Mondjuk azért az, hogy te oktatsz ki általad vélt szakmai hiányosságaimról videózás terén, eddigi munkásságod tükrében felettébb mókás :)

    VálaszTörlés
  151. "Pontosabban kifejezve a szakirányú tanulmányokra."

    Frászt. Apád-anyád meg az összes ősöd diplomáira, meg a négy egyetemi szakodra. Most pont te lettél a család szégyene az érettségivel :)

    VálaszTörlés
  152. Hatalmasakat kacagok azon, hogy Sodi az egész világhoz ért. :))))))))

    Jól látom, most épp ott tartunk, hogy ő mondja meg, kinek mit kellett volna tanulnia az oskolában? :))))) ILLETT VOLNA! ILLETT VOLNA!!! :D

    Sodi, miért nem írod le kerek-perec: Gerynek betömték a száját egy jólfizető állással, mert a népművészeket csak így tudja elhallgattatni a hatalom? Ehelyett okoskodsz, hogy korábban miket magyaráztál. Sodi, én szakadok az olyan egymondatos beírásaidon, hogy "Pontosabban kifejezve a szakirányú tanulmányokra." :DDDD

    KÖNYÖRGÖM, SOHA NE HAGYD ABBA A BLOGOLÁST!!!!

    Paródiarovat, waka-wéké!

    Üdv, Bentli

    VálaszTörlés
  153. Sodi! Egy kókler vagy. Pont. A szakmád legalján csücsülsz. Piti cégeg weboldalaiba PHP modulokat fejlesztgetni nem éppen a legmagasabb pozíció ebben a szakmában. Vannak sokan, akik már középiskolásként eljutnak erre a szintre. Neked 30 évesen sem sikerült túllépned rajta.
    Azt pedig továbbra is fenntartom, hogy az eltés és a corvinusos papírjaid akkor is értéktelenek lettek volna ha megszerzed.

    VálaszTörlés
  154. ismeretlenjoakaro:

    Nem "weboldalaiba".
    Egyetlen nagy, a miniCRM-hez hasonló projektről van szó. Mással szinte nem is foglalkozom, csak napi közel 8 órában kizárólag ezzel.

    VálaszTörlés
  155. SF, nyilatkoznál nekünk a magyarok atomfizikus-képzésének viszontagságairól Oakridge-ben? Hát a természetfotósokra leselkedő veszélyekről, különösen a szakmába beszüremlő zsidó ármány és az elektronikus zene kapcsolatára?

    Sodi, hogy foglalnád össze egy frappáns mondatban a magyarországi kamaraszínházak aktuálisan jellemző jegyeit, előnyeit, hátrányait?

    :)

    Minden hozzászólásom paródiarovat.

    Üdv, Bentli

    VálaszTörlés
  156. Ha ez olyan nagy projekt és ennyire sokat dolgozol rajta, hogyhogy nincs pénzed buszjegyre?

    VálaszTörlés
  157. "Vannak sokan, akik már középiskolásként eljutnak erre a szintre. Neked 30 évesen sem sikerült túllépned rajta."

    Ezt a gondolatot viszont szó szerint nem értem.
    Hova kellene tovább lépnem? Mert hogy szakmailag nem a programnyelv határozza meg az embert, azzal mindenki tisztában van, aki már dolgozott komolyabb PHP rendszerekkel.

    Egyébként pl. C#-pal is nagyon faszán elboldogulok, miután az ELTÉ-n és a Corvinus-on is orrba-szájba azt erőltették. Meg még egy csomó nyelvvel. Pacal, Visual Basic.NET, Java, stb...

    Ja hogy saját megoldásokkal kéne jelen lennem a neten? Még az idén jó eséllyel az is megtörténik, ne aggódj.

    Egyébként a középiskolás nehezen lehet az én szinten közelében, miközben napi gyakorisággal kell alkalmaznom az egyetemen tanult tudásomat.

    VálaszTörlés
  158. "Mással szinte nem is foglalkozom, csak napi közel 8 órában kizárólag ezzel."

    Hogyan reagáltál, amikor a Duke Nukem 3D közben felhívott néha a főnök? :))))))))))

    Elég linkelni a felvételt róla. :))))

    Paródiarovat.

    Üdv, Bentli

    VálaszTörlés
  159. Gery: Van pénzem buszjegyre. :)

    Egyébként azért van most kicsit kevesebb pénzem, mert pillanatnyilag van mit behoznom munkaidő terén:

    http://kepfeltoltes.hu/110721/munkaora_www.kepfeltoltes.hu_.png

    Ennyi.

    VálaszTörlés
  160. Te jó ég Sodi, legalább nem okoskodnál olyan dolgokban, amihez egyáltalán nem értesz. Hiszen az interneten lévő videóid az élő bizonyítékai ennek. A felvételeidet lekörözik az apukák által felvett családi videók, a szerkesztésednél pedig össze sem lehet vetni, hogy mennyivel színvonalasabb egy átlag ballagási osztályvideó. És mondhatod, hogy ezek (mind) technikai próbák, de egyszerűen nem vagy kreatív, nincs érzéked hozzá, és ezt 12 különböző kameraállás se fogja előrébb lendíteni.

    VálaszTörlés
  161. Rotwein: Jó anyaghoz jó eseménynél kell ott lenni.
    Lásd például ezt, mely a mai napig a legjobb anyagom:

    http://www.youtube.com/watch?v=b8U1L8MT204

    VálaszTörlés
  162. sneci, mivel eléggé elszemtelenedtél ezért úgy döntöttem, hogy a legközelebbi tudósításod alkalmával - élő egyenesben - pofánbaszlak.

    VálaszTörlés
  163. " Ja hogy saját megoldásokkal kéne jelen lennem a neten? Még az idén jó eséllyel az is megtörténik, ne aggódj."

    Parodiarovat xD

    Azt a fasszopo szajonbaszott kapcsat meg kapcsold mar ki, mert asztali gepen szimplan korulmenyes, de telefonon, foleg itt a metron kinszenvedes.

    VálaszTörlés
  164. "Hova kellene tovább lépnem? Mert hogy szakmailag nem a programnyelv határozza meg az embert, azzal mindenki tisztában van, aki már dolgozott komolyabb PHP rendszerekkel."

    Valóban nem a "nyelv" határozza meg az embert. Azonban teljesen egyértelmű, hogy te képtelen vagy komplexebb rendszerek fejlesztésében részt venni. Engem még egyetemista koromban azzal ijesztgettek a tanáraim, hogy ha nem vigyázunk, könyvelőszoftver fejlesztőként fogunk kikötni, minden komolyabb kihívás nélkül (tudom, tudom... te CRM rendszert fejlesztesz...).

    "Egyébként pl. C#-pal is nagyon faszán elboldogulok, miután az ELTÉ-n és a Corvinus-on is orrba-szájba azt erőltették. Meg még egy csomó nyelvvel. Pacal, Visual Basic.NET, Java, stb..."

    Azok alapján, amit a régi blogodra feltettél, egy kezdő programozó felbír fejlődni arra a szintre egy hétvége alatt egy Java programming for dummies könyvvel.

    "Ja hogy saját megoldásokkal kéne jelen lennem a neten? Még az idén jó eséllyel az is megtörténik, ne aggódj."

    Én gyakorlatilag biztos vagyok abban, hogy az idén nem lesz ilyen :). Ha mégis lesz, akkor kb 5 perc után vonatoznak majd rajta a vén buzik. Sajnos te nagyon nem értesz ehhez a dologhoz Endi!

    "
    Egyébként a középiskolás nehezen lehet az én szinten közelében, miközben napi gyakorisággal kell alkalmaznom az egyetemen tanult tudásomat. "

    Amikor elkezdtem az egyetemet, volt ott egy srác, aki már pár éve bedolgozott programozóként középiskolásan egy cégnek. Mikor elkezdte az egyetemet, a cég bérelt neki saját lakást is. Le merném fogadni, hogy az a srác középiskolásan jobb kódot írt mint te most, Endi. De hogy ne csak az elitről beszéljünk, szerintem mindenki aki bekerül egy programozás OKTV vagy egy Nemes Tihamér verseny országos döntőjébe megüti azt a szintet ahol te vagy.

    VálaszTörlés
  165. cigányidomár:

    Szemtelenkedés csak a Szigeten lesz. :D

    VálaszTörlés
  166. ismeretlenjoakaro "(tudom, tudom... te CRM rendszert fejlesztesz...)."

    Bizony. Az nem igazán könyvelőrendszer.

    "szerintem mindenki aki bekerül egy programozás OKTV vagy egy Nemes Tihamér verseny országos döntőjébe megüti azt a szintet ahol te vagy."

    2003-ben az ELTÉ-re pont régi programozás OKTV feladatokból lehetett jól felkészülni. És felvettek. Erről ennyit.

    VálaszTörlés
  167. http://kepfeltoltes.hu/110721/munkaora_www.kepfeltoltes.hu_.png

    Innen: Napi átlag [munkaóra]: 4:37.

    vs

    "Mással szinte nem is foglalkozom, csak napi közel 8 órában kizárólag ezzel. "

    Endi megint hazugságon kaptunk. Fele annyit dolgozol csak kb mint amit idehazudsz nekünk.

    VálaszTörlés
  168. na jó, ha kikapcsolod a kapcsát nem baszlak állcsúcson a szigeten. te döntesz.

    VálaszTörlés
  169. sneci azt az oszlopot rakd be amelyben a recskázással töltött időt rögzíted.

    VálaszTörlés
  170. "És felvettek."

    Diplomák száma: 0

    :D

    VálaszTörlés
  171. ismeretlenjoakaro:

    Na jó, a kedvedért pont pontosítom ezt az értéket, mert eredeti formájában nem veszi figyelembe a munkanapokat. Ahhoz, hogy figyelembe vegye, hogy egy hét csak 5 munkanapból áll, meg kell szorozni a 1+(2/0.07)*0.01 = 1.28571428571429 értékkel.

    Így már a napi munkavégzésem 5:56:38-ra, tehát nagyjából napi 6 órára jön ki. Ez még mindig napi 2 órás lemaradás az optimálishoz képest, és ezt gyorsan be kellene hoznom, de akkor sem az optimális fele.

    VálaszTörlés
  172. "egy hét csak 5 munkanapból áll"

    Értem, ezért dolgozol szombat-vasárnap este is. :D

    Magyarul heti 5*8 munkaórát még úgy sem tudsz teljesíteni, hogy szombat-vasárnap is pótolod a lemaradást. 7 nap alatt dolgozol 30-at. A többi masztira megy, gondolom :)

    VálaszTörlés
  173. Danyil: Van lemaradás, amit be kell hoznom, igen.
    Ezért dolgozom most keményen.

    VálaszTörlés
  174. "Hova kellene tovább lépnem? Mert hogy szakmailag nem a programnyelv határozza meg az embert"

    Sneci, látom fogalmad sincs, hogyan működik a "munka világa". Elárulom, nem az alapján kapsz fizetést, hogy mennyire keményen dolgozol. Az számít, hogy meg tudj csinálni valami olyat, amit rajtad kívül csak kevesen. Ha csak egy olyan programnyelvet ismersz csak, amit minden programozó megtanul (még nyári munkázó gimnazisták is), akkor garantált, hogy egész életedre éhbérért gürcölő bérrabszolga maradsz, mivel a tudásod röviden és tömören szart se ér, és már annak is örülhetsz, ha nem vesznek fel mást a helyedre, aki még olcsóbban megcsinálja (mondjuk egy zsebpénzre vágyó gimnazistát).

    "napi gyakorisággal kell alkalmaznom az egyetemen tanult tudásomat."

    Vagy hazudsz, vagy nagyon színvonaltalan az egyetemi informatika oktatás. Ha tényleg ilyen cutting edge technikai színvonalon programoznál, ahogy azt előadod, nem ennyi fizetést kapnál.
    Egyébként látszik a blogjaidon is, hogy mennyire magas színvonalú technikai tudással készültek. (Emlékeztek még, amikor az oldalt feltörő trollok javították ki a hibákat? :D)

    tl;dr: fogd fel, hogy szakmailag a béka segge alatt vagy, és erről nem a zsidó összeesküvés tehet, hanem az, hogy nem rendelkezel semmilyen piacképes tudással.

    VálaszTörlés
  175. "keményen"

    Tudjuk, a maszti :D
    Már csak meleg levegő jön az átlagon felüliből :D

    VálaszTörlés
  176. Hehe, Bentli, bizonyos elektronikus zenék éppen hogy a zsidó ármány ellenszerei, és nem a dalszövegeik miatt... De, azért is. Nem véletlenül vannak a judeo, magukat kereszténynek hazudók a pl. a gót zenék ellen... :)

    A tudatmezők fajtái, és szintjei közti információáramlás valóban létezik, és 6. A tudatos rezgéskeltés, struktúra kiépítés is... Mert á, nem volt hatása anno a beat zenének sem a fiatalok viselkedésére... XD

    http://www.youtube.com/watch?v=CDM6zfUgsMY

    http://www.youtube.com/watch?v=8Vxn8I0nip4

    Pacifista érzelmeket kelt, és tétlenségre sugalmaz, ugyi????? Igazi hippizene.... "God damn you!" :)))))))))))

    VálaszTörlés
  177. c7102297: "Ha csak egy olyan programnyelvet ismersz csak, amit minden programozó megtanul (még nyári munkázó gimnazisták is), akkor garantált, hogy egész életedre éhbérért gürcölő bérrabszolga maradsz"

    Elhiszem, de én nem személyes karriert akarok. Én a saját megoldásaim karrierjét akarom

    "Ha tényleg ilyen cutting edge technikai színvonalon programoznál, ahogy azt előadod, nem ennyi fizetést kapnál."

    Mennyi az az "ennyi"? A munkanapi átlagtól idén 2 óra lemaradásban vagyok, ezért van éppen kicsit kevesebb pénzem. Ennyi a titok. De ezt éppen orvosolni próbálom.

    VálaszTörlés
  178. "de a programozási gyakorlatban verhetetlen, kikezdhetetlen vérprofi vagyok."

    LOL. A sodika.atw.hu szerkesztője itt van? Ez oda kívánkozik! Ok, nincs papírod, de gondolom, van valamilyen referenciaanyagod (már elkészített weboldalak, programok), amit bemutatsz, ha munkát szeretnél. Mik vannak ebben? Ilyen nagyképű állítást nem ártana valami bizonyítékkal is megtámogatni.

    VálaszTörlés
  179. "Én a saját megoldásaim karrierjét akarom"

    SoDi a feltaláló! És milyen megoldásokat találtál ki eddig?

    VálaszTörlés
  180. c7102297: Ezt a "verhetetlen" dolgot nem én írtam, hanem az álsodi, csak elfelejtettem törölni. :)

    VálaszTörlés
  181. c7102297:

    Nem, nem feltaláló vagyok.
    Csak innovátor.

    VálaszTörlés
  182. Sodi, ezt mar megbeszeltuk.

    Meg a verziokezelesrol se hallottal sohasem, hogy a picsaba mered allitani, hogy szakmailag komoly helyen dolgozol? Egeszen biztos, hogy nem tudod hova tenni az olyan kifejezeseket, mint git, doxygen, code review, code driven development, test suite, software development methodology.

    Igen, tudom, hogy nektek nincs szuksegetek ilyen komplexitasra. Azert nincs, mert az elkepzelheto legkokanyabb cegnel dolgozol, ha ki nem basztak mar onnan 6 honapja, es nem csak hazudozol itt ossze-vissza.

    VálaszTörlés
  183. @c7102297

    Kuldd be ide: sodika.co.cc :P

    VálaszTörlés
  184. Agent Zulu:

    Corvinuson alaposan belénk verték az UML-t.
    Erről ennyit. :)

    VálaszTörlés
  185. Itt hát, dehogynem trollkodott itt ő is.

    "Stand by the Innovators!" és ezt is egy effajta zenész mondta.... :)))

    VálaszTörlés
  186. "Kuldd be ide: sodika.co.cc :P "

    Mondom, hogy azt a "verhetetlen" baromságot nem én írtam. Én mindig tárgyilagosan és szerényen fogalmazok.

    VálaszTörlés
  187. "Én mindig tárgyilagosan és szerényen fogalmazok."

    Ejnye, ál-Sodi, már megint szórakozol? :D

    VálaszTörlés
  188. Ezt nem az álsodi írta. Ez egyszerűen tény.

    VálaszTörlés
  189. Jolvan sodi:

    Milyen szabvany szerint szoktad dokumentalni a kododat?

    VálaszTörlés
  190. Semmi különös. phpDocumentator-t használok és kész.

    VálaszTörlés
  191. SF: "Jó hírünk van, jönnek, szervezőknek masszívan nyereséges, hazafias kötelességük rendesen leadózni, mert ugye Tarlós ezt a kötelezettségüket lényegében minimálisra leenyhítette, sőt, az államadósság elleni alapba is tessék csak betenni... :)"

    Mondod ezt úgy hogy a kuruc.info offshore cégregisztrációt hirdet és maga a kuruc is külföldön adózik a bevételei után. Ezzel szemben a sziget lényegesen több adót fizet és más cégeken keresztül több adót termel (igen tudom, hogy azért ők is adóelkerülés felé mennek, de vannak olyan adók amiket nem nagyon tudnak megkerülni), mint a hazafias szervezetek.

    "A baloldali elv az, hogy akinek tényleg nagyon sok van, az ahhoz képest arányosan vállaljon részt a közterhekből, nem? Az még önmagában ugyanis nem hazafias, hogy pár ember gennyesre keresi magát, a gazdagok érdekeinek a többség érdekeivel való azonosítása liberális gazdpol elv."

    Ezt kérlek beszéld meg SoDI-val első körben ezen a blogon, ugyanis ő büszkén vallja hogy bújik ki minden teherviselés alól, hogy csűrte csavarta a dolgokat, amíg végül megkapta a szoctámot (elvéve esetleg olyanok elöl, akik tényleg rászorultak).

    VálaszTörlés
  192. Én nem bújok ki semmi alól, ami kötelező.
    És nem csűrtem-csavartam semmit. Kivétel nélkül minden igénylőlapot a valóságnak megfelelően töltöttem ki.

    VálaszTörlés
  193. Egyetemi szoctám igénylőlap.
    Hol lakik? Azt írtam: "saját lakás".
    Gárdaper költségmentesség igénylőlap.
    Vagyontárgyak: a lakás mellett beírtam a kocsim is.

    Soha nem tagadtam le semmit.
    Mégis mindig megkaptam.

    Mert mindegyiknél csak a JÖVEDELEM számított, nem más.

    VálaszTörlés
  194. "Corvinuson alaposan belénk verték az UML-t."

    Szerintem ez nálad azt jelenti, mint a legtöbb gányolónál, hogy alapszinten tudsz class diagramokat rajzolni :)

    Mennyit szoktál használni az UML tudásodból, sodmány?

    A cégednél vannak code reviewk? Van architect aki megtervezi a rendszert? Vagy fejlesztői meeting, ahol közösen megvitatjátok? Vagy mindenki egyből beleugrik a kódba és túrja ahol éri? Komolyan nem használtok semmilyen version control rendszert?

    VálaszTörlés
  195. Az pedig, hogy "másik elől" egy folyton bővülő gazdaságban, és növekvő pénzmennyiség mellett teljesen értelmetlen kifejezés. De még ha nem is lenne így, akkor is értelmetlen kifejezés lenne ott, ahol ponthatárok vannak, vagyis ahol egy-egy pont nem egyetlen egy ember sorsát, hanem egyszerre több tucat ember sorsát határozza meg.

    VálaszTörlés
  196. "Mert mindegyiknél csak a JÖVEDELEM számított, nem más."

    Nézd, nem mondtam, hogy szabálytalan volt, se azt hogy törvénytelen, ezt már megbeszéltük. De mindketten tudjuk, hogyha valakinek anyu feltölti a hűtőjét, takarítónőt fogad hogy kialmozza a kisfiát, a számlákat is kifizeti helyetted + ezen felül kifizeti a zsebpénzed, mert az neked "jár" (különben szétperelnéd édesanyád is), akkor te NEM szorulsz rá a szoctámra. Igen, jogilag jár.

    Csak én sajnos ismerek olyan embereket, akik tényleg szegények, és pont az olyanok miatt mint te, nem kapnak semmi szoctámot, pedig veled ellentétben ők rá is szorulnak.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.