Á, nem évül el, a "komcsikat" ahogy népnyelven nevezik őket kizárni a közéletből sose késő - lengyelek is megtették úgy 2005-től. És csak akkortól, nem előbb.
Te meg SF kommenteltek az esetek 99%-ban ez nem igazán felpörgés.
Az ügynökök már mind kivénhedt trogyik vagy pedig már régen összerabolták magukat ... a jobbiknak ez üres pótcselekvés. A magyar sosem volt akkora szarban, mint most, és jövőre várható még a kutya világ ők meg a hülyeségeken lovagolnak.
Nem hülyeség az érdekeltségek felderítése. Elvégre az embernek általában vannak GYEREKEI, és még néhány saját magán túlmutató jelentősége.
Az a napi eseményekből is látszik (2002 óta nagyon is figyeltem), hogy a kapcsolati hálózatuk megvan szoclibéknek, nyilván a nagytőke azért szerette mindig őket, mert akkor olcsón eladó itt minden, ha csődbemegy az ország, úgy meg még olcsóbban.
Ja, mondjuk kezdem megérteni a bombagyáras, telefonos regisztráció ellenőrzést, sima beszólásokért azért nem haragszom én se komolyból, meg ők se, hogy kára lett volna belőle a beszólósabb féle bgy-s kommentelőnek, bármennyire is annak tűnhet néha, ez mind csak fogalmazástechnika kérdése. =D
és a demokrácia szerintem se működött soha különben se.
"ha még mellé burzsi is vagy, akkor te a 99%-nak osztályalapon ellensége vagy - egyik "réteg" se túl népszerű manapság, valljuk be xD"
Vissza a 40 év szocializmushoz, ott mondtak ilyeneket kb..Gratulálok
"olvassak persze, a neoliberós szoci lapokat, mert azok a "mély komoly szakmai" - hát ez a 22-es csapdája hehehe, mondom én,ez is tömény ószoci duma..." Nemcsak ilyen lapok szóltak róla elismerően. " de ügyvéd itt szerintem maximum csak egy valaki lehet (tehát még ez se biztos), és az nem V..." Nem is mondtam soha, hogy ügyvéd vagyok.Ezt csak ti találtátok ki.Egyébként ha ügyvéd volnék miért fáj ez neked?
'A kártalanítás nélküli privatizálásért, államellenes tevékenységekért, az általánosan elterjedt, nemzetgazdaságilag igen káros alacsony, vagy akár minimálbéren foglalkoztatásért cserébe bizony akár ez is kijár, igen." Ja most már finomít Kiss Úr nehogy komcsinak tűnjön.A baj csak az, hogy te ujongva fogadnál egy államcsődöt is. Had legyen mindenki csóró és nincstelen az is aki becsületesen megdolgozott mindenért. " A munka a gazdaság alapja és a tudás, meg esetleg a szervezettség, de semmiképp nem a spekuláció." Munka, tudás.Te melyikkel is rendelkezel?Nekem van 2 diplomám (az egy jogi+szakvizsga), felsőfokú angol, középfokú spanyol,jól keresek az átlaghoz képest (vállalkozóként),becsületesen adózom, az asszony is jól keres, most nyitja a második üzletét a belvárosban stb :))))
"" A munka a gazdaság alapja és a tudás, meg esetleg a szervezettség, de semmiképp nem a spekuláció." Mi a gond a spekulációval?Sodi is spekulál a saját megoldásával.
"gre az embernek általában vannak GYEREKEI, és még néhány saját magán túlmutató jelentősége." Ja ,hogy már mások gyerekit is kikezdenéd.Kollektív büntetés 2011. Gratulálok. Egy olyan országban szeretnék élni ahol te sf. egy zárt intézet falai között töltöd a hétköznapjaidat (mondjuk ez félig meddig igaz is) :)
Bakker elkezdem leírni a kommentet, aztán inkább kitörlöm, úgysem jelenik meg. Amíg előzetes moderáció van addig fölöslegesnek érzem a kommentelést, értelmes vita úgysem alakulhat ki, még ha a téma normális is.
Pénzcentrum Fagyos év lehet 2012: emelkednek az energiaárak Ennyivel emelkednek az energiaárak 2012-ben. http://penzcentrum.hu/energia/fagyos_ev_lehet_2012_emelkednek_az_energiaarak.1031017.html
Csak az N1-Gaudi témába nem akartam hogy belegányoljatok. Miután a látogatottság nagyjából kezd visszaállni a korábbira, most már semmi szükség a folyamatos ellenőrzésre. :)
Mert különben a szokásos sárdobálás az mennyire értelmes vita úgy amúgy. Mint ha mindig ugyanazt a lemezt tennék fel, annyira unalmas már.
Kizárásos alapon bizony, ha se Orbán se Jobbik se akár e lmp, úgy ha valaki visszamenőleg dicséri az elmúlt 8 év kormányait, és közben a jelenlegit szidja, plusz a radikálisokat is, akkor logikus azt feltételezni, szoci szimpatizáns. Ésszerű ezt vélni, igen.
SF: azt ugye tudod hogy törvényben nagyon nehéz meghatározni, hogy kik is voltak az előző rendszer kiszolgálói? Mert pl voltak olyan szakmák ahol kötelezően kellett politikai szerepeket vállalni azért hogy előrébb léphess. Függetlenül attól, hogy tevékenyen építetted-e a szocializmust vagy sem. Jellemzően ilyen a titkosszolgálat, honvédség és a rendőrség.
Másik dolog meg ugye, hogy nem tudod valaki miért lett ügynök/besúgó. Te pl megbüntetnéd azt, akit zsarolással kényszerítettek bele? Esetleg akit kínzással?
Nürnbergben sem volt védekezési alap, hogy parancsra tettem, kényszerítettek stb. a nagyobb probléma, hogy egyszerűen az idő elvándorolt ezen kérdéskör felett. Sokkal izgalmasabb témakör lenne az elmúlt 10 évért való felelősségre vonások beindítása a jelenlegi kormányzattal egyetemben.
És nincsenek új felfedezéseink, neves keleti-nyugati pénzügyi, gazdasági, politikai szakemberektől fordítanak akár antidogmán, akár épp a kurucon, bár ott sok minden utánközlés - tehát nem lehet azt mondani, ezt és ezt csak a kuruc írja
"Csak az N1-Gaudi témába nem akartam hogy belegányoljatok. Miután a látogatottság nagyjából kezd visszaállni a korábbira, most már semmi szükség a folyamatos ellenőrzésre. :)"
Persze értettem én hogy miért volt a moderáció. Fenn kell tartani a látszatot. Ha érdekeid úgy kivánják megtagadod saját magad is. Lásd anno Marketingmix oldalt ahol a teljes nevedet sem merted felvállalni, mert nevedre első körben a Szetey montázst dobta ki a google :)
Sodi miért vetted ki az előzetes soderációt? Miért pont az ömosdató anyagoknál alkalmaztad, talán nem szeretted volna, hogy fény derüljön az igazi jellemedre?
Nem a látszatot, az igazságot védtem meg. A hirtelen megugró látogatószámot utálom, mert olyankor túl sok az új olvasó, akiket kezelni kell és felvilágosítani.
Aki viszont véletlenül téved ide, az a tartalomért jön, nem miattam.
Akit bekényszerítettek, az leginkább "sima" ügynök lett, és nem tartótiszt, azaz 3/2. A hangulatjelentés írók tipikusan ilyenek, kisemberekből verbuválódtak. Őket elég lenne kizárni a közügyekből, közéletből. aztán horgásszon, tévézzen, vagy amit akar, de ne akarjon belefolyni az ország irányításába
Azért mivel fidesznek megvannak ezen infok, merem remélni, legalább belsősök átvilágítják a teljes pártot, és az állami intézmények vezetőit. Gyanús ám sokszor, belülről szabotálják a fideszt, pl az új törvénytervezetek kommunikációja idén nem egyszer önlejáratásnak tűnt. munka törvénykönyvének első tervezete, médiatörvény...
"Miután a látogatottság nagyjából kezd visszaállni a korábbira, most már semmi szükség a folyamatos ellenőrzésre. :) "
Beszartál a hazafiaktól, zsidó? Mert a trollok csak szivatnak, de a hazafiaktól kaptál volna egy kis verést, ahogy azt már a parlament előtt is bemutatták pár éve.
"Mert különben a szokásos sárdobálás az mennyire értelmes vita úgy amúgy. Mint ha mindig ugyanazt a lemezt tennék fel, annyira unalmas már." Nem én ismételgetek itt betanult lőzüngokat.
" Nem a látszatot, az igazságot védtem meg. A hirtelen megugró látogatószámot utálom, mert olyankor túl sok az új olvasó, akiket kezelni kell és felvilágosítani."
A cenzúra az igazságot védi? Mi vagy te, Lendvai Ildikó? Úgysem ér semmit, ha a trollok a kuruc facebook-falán elmondják rólad amit mi már tudunk.
"Gyanús ám sokszor, belülről szabotálják a fideszt, pl az új törvénytervezetek kommunikációja idén nem egyszer önlejáratásnak tűnt. munka törvénykönyvének első tervezete, médiatörvény..."
Fenét, arról szólt az egész hogy "látjátok ezt találtuk ki" hatalmas nagy felháborodás, majd elfogadnak egy konszolidáltabbat és mehet az "egyeztettünk a zemberekkel és ez lett" és így átmegy minden komolyabb civil ellenállás nélkül.
Ugyanez volt a MANYUP-nál szépen elhitették hogy van választásod, maradt 100000 kulák, tőlük meg simán el lehet venni, nekik nem lesz akkora hangjuk mint 3 milliónak lett volna.
"Kizárásos alapon bizony, ha se Orbán se Jobbik se akár e lmp, úgy ha valaki visszamenőleg dicséri az elmúlt 8 év kormányait," Hol dícsértem én az elmúlt 8 évet?Bajnairól mondtam véleményt.Ezt véleményt még Fideszen belül is osztják. "és közben a jelenlegit szidja, plusz a radikálisokat is," Mivel a jelenlegi éppen az államcsőd felé viszi az országot nem törődve azzal, hogy pár millióan majd éhen döglenek.A "radikálsok" meg a végletekig demagógok. "akkor logikus azt feltételezni, szoci szimpatizáns. Ésszerű ezt vélni, igen." Az ésszerűségtől ez elég messze van. Egyébként ebből is látszik mennyire beszűkült vagy annak ellenére, hogy széles látókörű embernek titulálod magadat
Másik dolog meg ugye, hogy nem tudod valaki miért lett ügynök/besúgó. Te pl megbüntetnéd azt, akit zsarolással kényszerítettek bele? Esetleg akit kínzással?
A hatos kartonban van egy ilyen szekció hogy 'A beszervezés alapja:'. Aki önként jelentkezett, annál oda van írva, hogy 'Hazafias'. Azt nem tudom hogy hívták, mikor a rövidebb börtönbüntetés ígéretében csatlakozott valaki, de ha jól emlékszem annak is volt egy sajátos megnevezése.
" medvezs: Nem vagyok zsarolható én nincs "múltam". Minden félreértett hazugságot megnyugtatóan helyreraktam a bemutatkozó posztban."
Ja, cenzúrával mint ahogy a komcsik szokták! Ha neked van igazad miért zavart hogy mások is hozzászóltak? Az meg különösen vicces, hogy azt az öltönyös képet tetted ki, amit a trollok baszogatása miatt csináltál. Mert enélkül csak csövesnek kinéző képeid voltak.
" Ha félreértik azt, ami valójában történt, lehetséges. Ezért is akartam helyrerakni. Mit lehet félreérteni? Hogy az anyádat beperelnéd? Hogy kikapcsolták az áramot nálatok és anyád fagyoskodik? Hogy 26 éves korodig eltartottak, de most leszarod apádat és anyádat is? És anyád hozatsz be kaját mert a boltba is lusta vagy lemenni? Hogy karácsonykor nem látogatod meg apádat, mert derogál neked a vonat?
"és közben a jelenlegit szidja, plusz a radikálisokat is,"
Miért a jelenlegi olyan jó? Épp beszéltük a kollégámmal, ha rendesen elkezdenek reformokat csinálni, strukturális átalakítások EÜ, felsőoktatás, adórendszer akkor most nem kéne megmenteni a devizahiteleseket, mert stabil lenne a forint. Ezzel szemben a nagy "szabadságharcban" meg forradalmi lendületben, oda jutottunk, hogy összerugtuk az EU-val a port, és gyakorlatilag már a kutya sem akarja finanszírozni a magyar államot. Forintot meg nem tudja az idők végezetéig megvédeni az MNB.
Devizahitelesek kiszórásának ugyanis 1 oka van, neeem az emberek megmentése, hanem az hogy el lehessen engedni a forintot, ezzel erősítve az exportra dolgozó ipart. Visszafogni az importot. Akkor majd nem lesz Szlovákiából rendelt elektronika.
" Másik dolog meg ugye, hogy nem tudod valaki miért lett ügynök/besúgó. Te pl megbüntetnéd azt, akit zsarolással kényszerítettek bele? Esetleg akit kínzással?"
Sneci ha 30 évvel idősebb lenne, a legkisebb előny miatt is azonnal besúgó lett volna. Persze megideologizálta volna, hogy csak a túlélésért küzdött. Meg azzal, hogy akit besúgott, az nem miatta került bajba hanem a hatóságok miatt.
" A védekezés, ha konkrétan másra nem terelsz gyanút, még nem együttműködés. :D "
Mindenki tudja hogy hazudsz, direkt másokra akarod terelni a gyanút csak gyáva vagy névvel együtt feljelenteni őket. Mindenki tudja, hogy te lennél az első aki beállna a sorba és szolgálná a rendszert. A hozzád hasonló akasztgatni vágyó emberekre mindig szüksége volt a diktatúráknak. Ahogy most is abban reménykedsz, hogy egy összeomlás után egy jobbik-rezsimben te a zsidókat (bocsánat, csak a cionistákat) meg a libsiket lámpavasra húzhatnád.
"Ahogy most is abban reménykedsz, hogy egy összeomlás után egy jobbik-rezsimben te a zsidókat (bocsánat, csak a cionistákat) meg a libsiket lámpavasra húzhatnád."
Fenét, ő nem abban reménykedik, hanem kap majd egy olyan állást ami rengeteget fizet, de közben nem kell csinálnia semmit. Mondjuk valami médiahatósági állás. Ő még ahhoz is gyáva, hogy egy hatalomátvételben tevékenyen résztvegyen. De amint kérdeznék ki vett részt a forradalomban, mert járna érte jutalom elsők között jelentkezne érte :)
"Pont az ügyészséggel való együttműködés az, amit megbocsáthatatlannak tartok. " Ha azt szeretnéd, hogy hekkert elkapják, akkor bizony az együttműködés.
persze ha paranoid lennek meglepodottsegemnek hangot adva jegyeznem meg, hogy nagy erok mukodhetnek a hatterben, ha mind a tavalyi mocsokoldal mind a mostani bezart illetve nevcenzurazott lett. ha paranoid lennek. igaz akkor azt is feltetelez7nem hogy ez az egesz ami itt (is) folyik csupan zsido belugy a cion kontra ortodox jegyeben.
persze az is lehet hogy a vilagnak hamarabb vege lesz mint sejtenek az emberek mert a 36 vilagmegtarto igaz kozul fellazad nehant mondvan uram ezekert a szemetekert egy tapodtat sem tovabb vagy lejossz es kisepred ezt az istallot es tartjuk tovabb vagy rank tovabb ne szamits addig.
Nem volt provokáció, megkérdezte Pengető mennyi pénzt ad anyád. No, de mindegy. Egyszer egy bölcs ember azt mondta, hogy egy tisztességes ember nem váltogatja a köpönyegét. Jó, hogy nem te mondtad, mert elég hiteltelen lennél. Azt is mondta ez az ember, akinek a szülei nem értelmiségiek, az szarból van. Elég nagy rohadék ez a bölcs ember, nem? Örülök, hogy ismét lehet veled kommunikálni, gondolom hiányoztam.
" Ha megint idézet-másolgatósat játszunk, visszarakom az előzetes moderációt.
A moderáció hiányának előfeltétele, hogy ezzel kurva sürgősen leálltok. "
Mi a gond az idézetekkel? Hiszen te is az igazságért küzdesz! Mi is! És miféle hazugság lehet egy idézetben?
" Ezek nem egy-egy kérdések voltak, hanem tudatos és sorozatos provokációk. " Nem te mondtad, hogy egy nyugodt ember vagy? Mégis mivel lehetett akkor provokálni? És a provokáció amúgy is csak az ember valódi énjét hozza elő a hazugságok álcája alól!
" A provokáló kontextusból kiragadva semmi sem a "múlt". " Azt a tényt, hogy az anyádat beperelnéd ha nam adna pénzt, mégis hogyan befolyásolja az állítólagos provokáció? De ha ez a gond, másold be te a teljes kommentfolyamot, és mindenki eldöltheti mi az igazság? Vagy nem mered? attól félsz hogy az előzetes "provokációk" ismeretében is egy szarnak tartanak majd a hazafiak?
"Személy szerint minden bűnözőt leszarok, kivéve azt, amelyik nekem árt. " Az ávósok is ezt mondták. Az államellenes bűnözők nekik is ártottak, a jogszabályok értelmében bűnt követtek el emiatt léptek fel ellenük.
Sodi te akartál bohóc lenni ezt sokszor ki is jelentetted. Az nem bohóckodás ha kitárgyaljuk a megválaszolatlan dolgokat! Kiöltözöl szépen bekapcs a ustream és válaszolsz a chat kérdésekre. Minden sokkal egyszerűbb lenne mert ha kibeszéljük az adott témát akkor többet nem hozzuk fel.
Attól függetnlenül, mert az független is attól mit tesz Sodi vay épp ti mit mondtok őrá, én maradok fideszes és jobbikos egyidőben ;Đ
és én továbbra sem hiszek a kapitalizmus jelen formájának kizárólagos jóságában, látva a rengeteg szegény embert, és társadalmi lepusztulást! nekem ne okoskodjatok tőzsdéről, ti k0zi féle burokban élő yuppik! Echo-n nézem a Háttér-kép műsort épp, most jöttem haza jól átfagytam.
Nem "ha nem adna pénzt", soha nem volt a pénzen a hangsúly. Ez egy hazugság. A valódi gondolat az volt, hogy ha bárki személytől függetlenül a jogaimat sértené. A perlekedés nem harc, hanem jogszerűség irányába való tartás.
" a teljes kommentfolyamot "
Ahol csak az én hozzászólásaim szerepelnek, az nem "teljes" kommentfolyam.
"Sodi te akartál bohóc lenni ezt sokszor ki is jelentetted"
Oké, de nem önmagamban, hanem Borat-féle kontextusban. Egyedül unalmas, viccessé a helyszín teszi.
" a szóbeli szerződés videód több mint 7000 ember látta már youtubeon "
Az, amelyikkel helyreraktam, pedig 5500 felett van. Szerintem megfelelő ellensúlyt sikerült képeznem vele, és megfelelően bemutattam, hogy mi az igazság vele kapcsolatban. Ennyi.
SoDI: nem gondoltam volna, hogy egyszer meg fogod tagadni a saját írásaidat, meg hogy kínos lesz neked amikor állást akarsz keresni. Erre te nagy arccal közölted, hogy sosem fogsz a munkaerőpiacon megjelenni így nem fogod megtagadni az írásaidat.
És lám, mostmár azt kell olvasnom, hogy ezt kiprovokálták belőled. Persze, amikor valamiről kiderül, hogy kínos, nem helyes és ezt te is belátod akkor hipp-hopp keresel valaki MÁST akit hibáztathatsz érte, akire foghatod.
Egyetemért is volt képed édesanyádat is hibáztatni, hogy nem hagyott 1 évig pihenni, meg belekényszerített az informatikába amikor te ügyvéd akartál lenni. A be nem fizetett adókért pedig a hülye törvények a felelősek. Az egyetem alatt diákhitelre vett majd bebukott telefonért a tanárod aki lehúzott 3 millára. A be nem fejezett 4 egyetemi szakért a válság.
Mindig van valaki akire lehet mutogatni, de egészen addig nem fogsz előrelépni, amíg saját hibáiddal szembe nem nézel.
Különben tudjátok mikor lesz akár véres kegyetlen diktatúra? (önmagában a diktatúra még nem rossz, akit Tomcatnek hisztek jól mondta)
Ha túl sokáig húzza ez a rendszer, ezekkel a szélsőséges társadalmi egyenlőtlenségeivel, igazságtalanságaival. És még fokozódik mindez, akkor.
Na, akkor már igen, veszélyben lesz az is, akinek kicsit jobban ment a szekér, s látható vagyont tudott felhalmozni. Francia forradalom, éhséglázadás, az mindegy, hogy azon éhínsáég akkortájt konkrétan egy piaci manipuláció eredménye volt. Valahogy az adóbérlőket nem igazán tudom sajnálni, bár a nemesek közül sok ártatlan is bekerült az áldozatok közé.
Szerintem ezeket a kérdéseket valójában azért törli sodrák, mert azt szeretné, ha a kurucon vagy Szilvási Péteren keresztül tennénk fel neki, hogy nagyobb közönsége legyen a magyarázatának, csak nem mer megkérni minket. Nem tudok rá más magyarázatot.
Az egész Fidesz a tőzsdén lóg.Orbán V. benyög valami okosat amit előre megbeszélnek.Fideszes short pozik+egyéb tőkeáttétles dolgok és dől a lé pár óra alatt.Lázár Jani kölkének is van svájci bankszámlája.Ő mondta nemrég.
Jahh, valakinek short, másutt pedig ezer ember épp emiatt elveszti a munkáját, na igen, a korlátlan emberi mohóság és önzés miatt, épp mint ami miatt a kommunizmus sem működött, azért kell KÖZÉPÚT
"A valódi gondolat az volt, hogy ha bárki személytől függetlenül a jogaimat sértené. A perlekedés nem harc, hanem jogszerűség irányába való tartás."
Vagyis ha a szüleid sértenék az eltartáshoz való jogodat, akkor szívfájdalom nélkül pereskedéssel terelnéd őket a jogszerűség irányába? Nem fogod fel hogy nem az a gond, hogy jogosan vagy jogtalanul pereskednél a szüleiddel? Tisztességes ember a saját anyját még akkor sem pereli be, ha minden jogalapja meglenne rá! De te ezt gond nélkül megtennéd!
"Szerintem megfelelő ellensúlyt sikerült képeznem vele, és megfelelően bemutattam, hogy mi az igazság vele kapcsolatban. Ennyi. " Ja, mindenki jót röhögött rajta. Az igazságot meg nem bemutattad, hanem a cenzúra segítségével eltüntetted!
"A burzsoázia azok nem nemesek, az a polgárság. :)"
Tudomásom szerint a burzsoázia az, aki kihasználja a proletárokat, mert az ő kezében van a termelőeszköz, a tőke és a proletárnak csak a munkaereje van, amit elad a burzsoáziának. Hidd el a nemesség az bőven a burzsoázia része (tudod ővék volt a föld (feudum) amin a jobbágyok robotoltak). A polgárok pedig ugye "városlakók" vagy definíció szerint az adófizetők (ők is simán lehetnek proletárok)
Különben nem hülyeségből írtam a keresztény szocialistákat, azzal lehetett volna a bolsevizmust megelőzve megoldani a társadalmi problémákat. Van erről sok anyag a neten, mondjuk itt is
A Hírháttér kiáll Gyurcsány Ferenc volt miniszterelnök akciója mellett, mert nem CSAK az számít, hogy mit tett a múltban, hanem az is, hogy mit tesz most
"Különben nem hülyeségből írtam a keresztény szocialistákat, azzal lehetett volna a bolsevizmust megelőzve megoldani a társadalmi problémákat. Van erről sok anyag a neten, mondjuk itt is"
A társadalmi problémák legnagyobb oka, hogy gondolkodunk, hogy nem születünk egyformának. Amint 1 lány 2 fiúnak is megtetszik onnantól kezdve versengeni fognak érte, jönnek az állati ösztönök. Csak nem szines tollakat növesztenek, hanem éppen a társadalmi normák szerint megpróbálnak jobbnak látszani.
Majd ezek a versengések embercsoportok között is megjelennek, államok között stb.
Szegények pedig mindig lesznek, mert az emberek igazságérzete ilyen. Csak úgy lehet felszámolni a szegénységet, ha elveszed azoktól akiknek van. De minél többet veszel el a módosaktól, annál többen menekülnek papíron a szegénység felé így egyre nagyobb társadalmi réteget kell megsarcolnod. Aki pedig megdolgozik a javaiért, az csöppet sem tartja igazságosnak, hogy elvegyék tőle és odaadják egy olyannak aki nem tesz mondjuk semmit a saját boldogulásáért.
Mondjuk a Goldman Sachs félék nem éppen tisztes polgári munkával teremtettek ekkora befolyást, hatalmat, végsősoron jövedelemnél is többet, aminek most az egész EU látjáa kárát. Te is. :P
"Mondjuk a Goldman Sachs félék nem éppen tisztes polgári munkával teremtettek ekkora befolyást, hatalmat, végsősoron jövedelemnél is többet, aminek most az egész EU látjáa kárát. Te is. :P"
Ez a legnagyobb gond, jön egy válság ami megrengeti az egész világot és mindig egy helyen keresik a hibát, 1 felelőst keresnek. Akire lehet mutogatni, a világ nem ilyen egyszerű. A válság fő oka az, hogy a társadalom egy fejlődő modellre épült, de a fejlődés lelassult.
mindig fogom a fejem, amikor valaki leáll a ratyival gazdasági-társadalmi kérdésekről csevegni. nem egy idiótával (82 %) kellene ezt, de komolyan. tele van a net értelmes emberekkel, akik átlátnak alapvető összefüggéseket ebben a témában, meg lehetne próbálni velük is, pl.
A növekedési kényszer egyik oka : a reálgazdaságnak (kereskedelem is ide tartozik) ki kell termelnie a kamatot, a hitelpénzrendszer urainak!!! Az is, ha nincs fizetőképes kereslet, és hiteleznek csak hogy legyen fogyasztás a leszorított bérek, és a munkanélküliség ellenére
Mostani 21-ei Demokratában sok jó cikk van a válságról különben.
Talán nem a lufipénzre kéne alapozni a világgazdaságot, pláne nem a korlátlanul, és '71 óta aranyfedezet nélkül nyomott FED-wcpapír dollárra.
Az nem mindeg, veled van e, avagy ellened. Beszélgethetsz te nálad ezerszer okosabb emberrel, arról, hogy mibe fektess, mondjuk, legfeljebb majd jól átvernek. xD
Különben láttad "a nagy leleplezés" posztot ezen a blogon, honnan e szám
Egyre többektől hallom, hogy Orbánék szándékosan államcsődöt akarnak. (Összeesküvéselméletnek hathat, de a Goldman Sachs-os, Bilderberges és egyéb meséknél azért semmiképp nem nagyobb).
Azt hiszem, az arany és euró tartalékaimat növelni fogom, én már teljesen elvesztettem a bizalmamat ezzel a kormánnyal szemben.
Ügynöklista... Már megint a múlt feszegetése. Bár ez most kevésbé aggaszt, mint az, hogy holnap az Országgyűlés elfogadni készül az MSZP-t bűnösnek nyilvánító passzust.
"A növekedési kényszer egyik oka : a reálgazdaságnak (kereskedelem is ide tartozik) ki kell termelnie a kamatot, a hitelpénzrendszer urainak!!! Az is, ha nincs fizetőképes kereslet, és hiteleznek csak hogy legyen fogyasztás a leszorított bérek, és a munkanélküliség ellenére"
Nem hanem azért mert, ha a lakosság 10%-kal nő, akkor ezt a növekedést követnie kell különben munkanélküliek lesznek. Ugyanez a helyzet igaz akkor is, ha nő a hatékonyság. Ha ugyanannyi terméket elő tud állítani 9 ember, de tavaly 10 kellett hozzá, akkor a dolgozók 10%-át el lehet küldeni, viszont ha több termékre van kereslet, akkor lehet nem kell elküldeni.
Szóval nem a hitelkamatok miatt van növekedési kényszer.
A másik dolog pedig az, hogy maga az ember is növekedni akar. Családot alapítani, gyerekek, amivel nő a család fogyasztása, de nem akar lemondani a gyerektelenségben felépített életszínvonalról -> többet akar keresni.
Persze kötheted megint az aranyhoz a fizetőeszközöket, csak azzal baromira nem oldasz meg semmit (akkor majd spekulálnak az arannyal, ahogy most is).
Burzsoázia: olyan népréteg, aki a a javak túlnyomó többségét élvezi. Minden ami a prolicsürhét megosztotta, burzsoá tulajdonságnak számított, lásd: burzsoá vallás, burzsoá nacionalizmus, stb. Tehát szellemi értelemben is használták...
Sodi, édesanyád nemsokára hivatalosan is felelős lesz a kommunizmus 100 millió áldozatáért. Te képes lennél rezsit fizetni egy tömeggyilkosnak? Tudod, hogyan kell eljárni egy bolsevik mészárossal szemben? Fel kell akasztani a fattya mellé, ahogy mondtad.
Ami rendszer uralmon van, az a médián, oktatáson, nómenklatúrázásn stb-n keresztül védi is magát, legyen az bármilyen szar szemét működésképtelen rendszer. próbáltál volna meg az 50-es években marxizmus-leninizmust megkérdőjelező közgáz elméleteket elemezgetnui, dicsérni, azok alkalmazását firtatni akár mint irányítói pozícvióban levő hatalommal bíró ember, hamar lekapcsoltak volna.
Ma meg ellehetetlenítenek, kitúrnak, mivel különb a szisztéma, semmivel.
ratyi, neked csak annyi a problémád, hogy a fasz másik végén vagy. bizony, felszopó vagy, a kuzinoddal együtt. én meg szopató, így jót röhögök rajtatok, hogy nektek nem tetszik a rendszer. buta prolik, nektek ez jutott, fogjátok már fel.:)))
Sokan keverik a dolgokat. pl mitol ertelmisegi valaki.nyilvan nem a bemagolt es visszabofogott informacio tesz azza valakit ha emellett masra nem kepes onallo gondolatai nincsenek (barmilyen tevesek is adott esetben) gondolkodasi korlatokat athagni keptelen.
mert ha igy lenne akkor Nemecsek Erno (proletarszarmazasu) is ertelmisegibb lenne a mai ertelmiseginek velt emberek bo 90%anal azon egyszeru oknal fogva hogy mivel beszelt latinul eredetiben olvashatta I. Istvan torvenyeit (kibiri-kibaszott gimnazistakent yo) amire ma tobbdiplomasok is keptelenek.
Na, bent vagyok a Parlamentben, de most nem fogok élőben közvetíteni. Ellenben még a nap során kaptok két jobbikis sajtótájékoztatót, és holnap egy szilveszteri meglepetés videót, amihez a nyersanyagot a kettő között veszem fel. (nem, nem index-stílus, nem akarok magam kirúgatni innen :D)
:DDDD bizony nem tetszik a rendszer - de a rendszer nem azonos a kormánynal, és úgy néz ki, a kormány nagy részének sem tetszik a rendszer!!!!! Viszont az lmp féléket a rendszer azért toborozza, hogy a rendszerellenes kormányokat megkísérelje megbuktatni. Most épp Moszkvában is ilyenek csinálták a cirkuszt. Amerikai nagykövetség feltűnően JÓ kapcsolatban van az lmp-vel, Lányinak igaza volt
Kiseggelt papír kegyelemkettessel, protekcióval vs igazi nemesi származás...
És hát ez a prolizás bizony címkézés, amit annyira nem szerettek, mikor le vagytok (index)zsidózva.
Ja, az is tipikus értelmiségi hiba, tanulmányai, esetleg médiafogyasztása (és az ugyanezen két hatásból szintén részesülő kortársak társasága) által be vannak határolva egy bizonyos gondolatkörre, amiből nem tudnak, és nem is akarnak kilépni. Akkor aztán jönnek a mantrák, dogmák, pl "az állam rossz tulajdonos" "a korlátlan szabad kereskedelem az csak jó lehet" és a többi hasonló
Amerikának nem érdeke, hogy az eurót használja a világ a dollár helyett, azért generálja a válságot eu-ban, a legtöbb !!!ITT BEFOLYÁSOS!!! hitelminősítő amerikai, vagy angol, ami gyakorlatilag ugyanaz
Szóval ez nem "amerika ellenesség", amerika azaz usa nekünk ellenség is !!! Ő választott minket ellenségnek.
Sodi, ez "provokáltatok", amivel mostanában hozakodsz elő, igazából egy univerzális kifogás lehetne, ha megállná a helyét. Ennyi erővel Gyurcsány is mondhatta volna az ominózus beszédére, hogy kontextusból kiragadott az egész, emelkedett hangulatban volt stb stb. A logikád szerint, ha Orbán beszólna a tüntetőknek, hogy "kurva anyátokat szidjátok, majd kipicsáztatlak a rendőrökkel", akkor az teljesen elnézhető, hiszen provokálták. A 2006-os tüntetőkre is mondhatnánk, hogy kiprovokálták a rendőri brutalitást.
De egyik sem volt provokáció terméke, egyik után sem írtál semmi olyasmit, hogy "jó, kicsit elragadtattam magam, valójában nem így gondolom". Ezek a te gondolataid, és mivel te saját állításod szerint nem változtatod a véleményed, és mindig nyugodt, következetes vagy, ezért jogosan kérhetőek számon. És te ezeket akarod cenzúrával elhallgatni az új érdeklődők elől, azt szeretnéd, ha csak a te véleményed kapjon helyet, az ellenvéleményt meg sem jeleníted, letudod annyival, hogy hazugság mind. De ne aggódj, ha a jövőben lesz babyboom a blogodon, akkor az érdeklődők mindig meg fogják találni az igazságot, bármennyire próbálod majd elhallgatni. A trollok csak egy dolgot szolgáltatnak az olvasónak: a saját döntést, hogy kinek hisz. És azért cenzúrázol, mert tudod, hogy melyik irányt gondolná igaznak a látogató.
Volt egyszer ilyen megugrás, amikor 08 ősszel bezárták sajnos a bombagyárat, vagy kétszer, mert ugye előtte is történt valami (de eleve kutya se kért engedélyt SE Soditól annak a montázsképnek felhasználására)
"Ennyi erővel Gyurcsány is mondhatta volna az ominózus beszédére, hogy kontextusból kiragadott az egész, emelkedett hangulatban volt stb stb." Mondta is illetve ez Gyurcsányos történet anno a kontextusból való kiragadás minta példája volt.
"Kiseggelt papír kegyelemkettessel, protekcióval vs igazi nemesi származás..." Ha neked a summa cum laude kegyelem kettes.Egyébként a diplomának mi köze a nemesi származáshoz?
"És hát ez a prolizás bizony címkézés, amit annyira nem szerettek, mikor le vagytok (index)zsidózva." Engem nem zavar ha index zsidózol, mert ez is csak azt mutatja milyen ostoba vagy. sf. viszont te nagyon idegeled magad ha leproliznak.Tudod csak az ideges akiről valami igazat szólnak.
"Ja, az is tipikus értelmiségi hiba, tanulmányai, esetleg médiafogyasztása (és az ugyanezen két hatásból szintén részesülő kortársak társasága) által be vannak határolva egy bizonyos gondolatkörre, amiből nem tudnak, és nem is akarnak kilépni." Mondjuk te nem vagy értelmiségi, de ezek nagyon jellemzőek rád illetve a rokonodra.Ugyanazt a szar betanult szöveget lökitek. " Akkor aztán jönnek a mantrák, dogmák, pl "az állam rossz tulajdonos" "a korlátlan szabad kereskedelem az csak jó lehet" és a többi hasonló" Sajnos az állam tényleg rossz tulajdonos.Ha nem egy burokban élnél lehet, hogy te is észrevennéd.
Aha, summa cum bemondásos alapon laude???? Én meg a római pápa vagyok. VAGY ha komolyan azt akarod hogy elhiggyem, fedd fel magad, és szkenneld be nekünk :PPPP
Nem mindegy, ki irányítja az államot, ha a szoclibkap FAJTÁD hogy a te szóhasználatoddal éljek, akkor egyrészt az, másrészt nem sokáig, mert zsebbe csúsztatott svarc pénzért eladják mélyen áron alul az első jöttmentnek a nemzeti vagyont (láttam pl "háború a nemzet ellen" dvd 1-4 mi lopások voltak itt kilencvenesekben)
Azért csak úgynevezett független, mert hát aki csak az épp uralkodó politika támogatásával viheti bármire is, kinek másnak adhatná el a nem is piacképes tudását, mint a hatalmon levőknek? Zárt rendszer ez, azért ér valamit a tavalyi fidesz győzelem mégiscsak, mert ezt megbontotta.
"Nem mindegy, ki irányítja az államot, ha a szoclibkap FAJTÁD hogy a te szóhasználatoddal éljek, akkor egyrészt az, másrészt nem sokáig, mert zsebbe csúsztatott svarc pénzért eladják mélyen áron alul az első jöttmentnek a nemzeti vagyont " Ahogy teszi ezt a Fidesz is éppen, legfeljebb teljesen vak vagy és nem veszed észre.Idióta.
"Zárt rendszer ez, azért ér valamit a tavalyi fidesz győzelem mégiscsak, mert ezt megbontotta. " Helyette jött a Fidesz zárt rendszere.Mondjuk te ehhez is sík hülye vagy.
"kinek másnak adhatná el a nem is piacképes tudását, " Egész jól megélek a nem piacképes tudásomból.Egyenlőre nem vagyok rászorulva arra, hogy az osztrákokhoz menjek csicskázni pl. "mert hát aki csak az épp uralkodó politika támogatásával viheti bármire is," Ezt hívják kapcsolati tőkének (neked ez sincs és ezért vagy ideges ismét).Ez bárhol a világon így van.Ha a jobbik kerülne hatalomra akkor is így lenne.Tetszik vagy sem.
Persze hogy JUTOTT a fideszbe is belőlük, talán épp e poszt is megmagyarázza, miért !!!
Mondom, hasonló szílusban írt egy amcsiimádó fickó, mint te. Azt elhiszem, hogy valami belpesti vagy (nézd meg google-n hol használják e fogalmat és mit értenek alatta) :)
De különben felőlem akár taxis is lehetnél, ő köztük sokan ilyen magas lóról nagydumások még. xD
Politológusnak pl nem sok lehetősége van, sima érettségivel is végezhető admin meló VAGY beláll pártot szolgálni, manapság leginkább mint ál-független elemző.
Igen, ez azért nem jó, mert ezen emberek mind zsarolhatóak. Videót kitettem fb-re és máshova én is. :)
VálaszTörlés"Továbbá néhány fénykép itt"
VálaszTörlés... levéltári ablakpárkányon a sorminta bizony SZVASZTIKA !!!!
Pontosan. Ha nem zsarolható senki, tiszta a közélet.
VálaszTörlésSivatagosodik a blog-od SoDI.
VálaszTörlésJé, a szvasztikákat észre se vettem a háttérben.
VálaszTörléstéényleeeg :DDDDD
"Pontosan. Ha nem zsarolható senki, tiszta a közélet."
VálaszTörlésÍgy két évtizeddel az államforma váltás után már nagy jelentősége nincs ezeknek. Figyelemelterelés-cirkusz.
Vik: Miért lenne sivatagosodás? Ma is van fasza anyag.
VálaszTörlésEgyébként csak a komcsik szeretnék úgy hinni, hogy a nemzetellenes tetteknek nincs jelentőségük.
Á, nem évül el, a "komcsikat" ahogy népnyelven nevezik őket kizárni a közéletből sose késő - lengyelek is megtették úgy 2005-től. És csak akkortól, nem előbb.
VálaszTörlésSoDI
VálaszTörlésTe meg SF kommenteltek az esetek 99%-ban ez nem igazán felpörgés.
Az ügynökök már mind kivénhedt trogyik vagy pedig már régen összerabolták magukat ... a jobbiknak ez üres pótcselekvés. A magyar sosem volt akkora szarban, mint most, és jövőre várható még a kutya világ ők meg a hülyeségeken lovagolnak.
Nem hülyeség az érdekeltségek felderítése. Elvégre az embernek általában vannak GYEREKEI, és még néhány saját magán túlmutató jelentősége.
VálaszTörlésAz a napi eseményekből is látszik (2002 óta nagyon is figyeltem), hogy a kapcsolati hálózatuk megvan szoclibéknek, nyilván a nagytőke azért szerette mindig őket, mert akkor olcsón eladó itt minden, ha csődbemegy az ország, úgy meg még olcsóbban.
Ja, mondjuk kezdem megérteni a bombagyáras, telefonos regisztráció ellenőrzést, sima beszólásokért azért nem haragszom én se komolyból, meg ők se, hogy kára lett volna belőle a beszólósabb féle bgy-s kommentelőnek, bármennyire is annak tűnhet néha, ez mind csak fogalmazástechnika kérdése. =D
VálaszTörlésés a demokrácia szerintem se működött soha különben se.
"ha még mellé burzsi is vagy, akkor te a 99%-nak osztályalapon ellensége vagy - egyik "réteg" se túl népszerű manapság, valljuk be xD"
VálaszTörlésVissza a 40 év szocializmushoz, ott mondtak ilyeneket kb..Gratulálok
"olvassak persze, a neoliberós szoci lapokat, mert azok a "mély komoly szakmai" - hát ez a 22-es csapdája hehehe, mondom én,ez is tömény ószoci duma..."
Nemcsak ilyen lapok szóltak róla elismerően.
" de ügyvéd itt szerintem maximum csak egy valaki lehet (tehát még ez se biztos), és az nem V..."
Nem is mondtam soha, hogy ügyvéd vagyok.Ezt csak ti találtátok ki.Egyébként ha ügyvéd volnék miért fáj ez neked?
'A kártalanítás nélküli privatizálásért, államellenes tevékenységekért, az általánosan elterjedt, nemzetgazdaságilag igen káros alacsony, vagy akár minimálbéren foglalkoztatásért cserébe bizony akár ez is kijár, igen."
Ja most már finomít Kiss Úr nehogy komcsinak tűnjön.A baj csak az, hogy te ujongva fogadnál egy államcsődöt is. Had legyen mindenki csóró és nincstelen az is aki becsületesen megdolgozott mindenért.
" A munka a gazdaság alapja és a tudás, meg esetleg a szervezettség, de semmiképp nem a spekuláció."
Munka, tudás.Te melyikkel is rendelkezel?Nekem van 2 diplomám (az egy jogi+szakvizsga), felsőfokú angol, középfokú spanyol,jól keresek az átlaghoz képest (vállalkozóként),becsületesen adózom, az asszony is jól keres, most nyitja a második üzletét a belvárosban stb :))))
"ha csődbemegy az ország, úgy meg még olcsóbban. "
VálaszTörlésOrbán Úr éppen azon van ha nem tűnt volna fel.
sf. kezdem azt hinni ,hogy véres szájú komcsi vagy.
VálaszTörlésJa a Jobbik is 2014-ben hozná nyilvánosságra az ügynöklistákat, ha hatalomra kerülnek ... kutyakomédia. :D:D:D
VálaszTörlés"" A munka a gazdaság alapja és a tudás, meg esetleg a szervezettség, de semmiképp nem a spekuláció."
VálaszTörlésMi a gond a spekulációval?Sodi is spekulál a saját megoldásával.
A vállalkozás emberek szolgálata.
VálaszTörlésA spekuláció nem szoktál senkit.
Ja aha, mindezt bemondásos alapon, aminek éppen én miért is adjak hitelt??? Az öndicséret mindig gyanús !!!
VálaszTörlésNem csóró legyen, hanem aki tesz érte, annak ne 70 ezerrel szúrják ki a szemét. ugyanaz a munka 30 km-el nyugatra miért éri ötszörösét. :)
Keresztényszocialista !nem egyenlő! kommunista
"gre az embernek általában vannak GYEREKEI, és még néhány saját magán túlmutató jelentősége."
VálaszTörlésJa ,hogy már mások gyerekit is kikezdenéd.Kollektív büntetés 2011. Gratulálok.
Egy olyan országban szeretnék élni ahol te sf. egy zárt intézet falai között töltöd a hétköznapjaidat (mondjuk ez félig meddig igaz is) :)
Mi a gond Sodival akkor ??? :))))))))
VálaszTörlésTévedsz Sodi.
VálaszTörlésAzért vicces, hogy már fogalmakat is démonizáltok :)
VálaszTörlésMInden vállalkozás a spekulációról szól. VAgy bejön vagy nem.
VálaszTörlésSzeresd a válságot !!!!! azt is a korlátlan spekuláció okozta
VálaszTörlésNem tévedek. A spekulációt és a vállalkozást az értékteremtés különbözteti meg egymástól.
VálaszTörlés"Mi a gond a spekulációval?Sodi is spekulál a saját megoldásával. "
VálaszTörlés"Mi a gond Sodival akkor ??? :)))))))) "
Ezek szerint mégis csak spekulál?
Ezer közül is felismerem a szocionista mémeket. Akkor nem tudsz róla, de annak tűnsz. :)
VálaszTörlésISmét tévedsz.Sajnos nagyon komoly fogalom zavarban vagy ismét.
VálaszTörlésBakker elkezdem leírni a kommentet, aztán inkább kitörlöm, úgysem jelenik meg. Amíg előzetes moderáció van addig fölöslegesnek érzem a kommentelést, értelmes vita úgysem alakulhat ki, még ha a téma normális is.
VálaszTörlés"azt is a korlátlan spekuláció okozta"
VálaszTörlésEzért írtam, hogy bejön vagy nem.Sodi szerint a válság egy aranybánya.Nekem bejött :)
LOL ennyi volt az előzetes moderáció?
VálaszTörlésSoDI
VálaszTörlésKészülj inkább a rezsi rém újra támad !
Pénzcentrum Fagyos év lehet 2012: emelkednek az energiaárak
Ennyivel emelkednek az energiaárak 2012-ben.
http://penzcentrum.hu/energia/fagyos_ev_lehet_2012_emelkednek_az_energiaarak.1031017.html
"Ezer közül is felismerem a szocionista mémeket. "
VálaszTörlésA te hatalmas emberismereteddel nem is csoda.
k0zi: "LOL ennyi volt az előzetes moderáció?"
VálaszTörlésCsak az N1-Gaudi témába nem akartam hogy belegányoljatok. Miután a látogatottság nagyjából kezd visszaállni a korábbira, most már semmi szükség a folyamatos ellenőrzésre. :)
Mert különben a szokásos sárdobálás az mennyire értelmes vita úgy amúgy. Mint ha mindig ugyanazt a lemezt tennék fel, annyira unalmas már.
VálaszTörlésKizárásos alapon bizony, ha se Orbán se Jobbik se akár e lmp, úgy ha valaki visszamenőleg dicséri az elmúlt 8 év kormányait, és közben a jelenlegit szidja, plusz a radikálisokat is, akkor logikus azt feltételezni, szoci szimpatizáns. Ésszerű ezt vélni, igen.
SF: azt ugye tudod hogy törvényben nagyon nehéz meghatározni, hogy kik is voltak az előző rendszer kiszolgálói? Mert pl voltak olyan szakmák ahol kötelezően kellett politikai szerepeket vállalni azért hogy előrébb léphess. Függetlenül attól, hogy tevékenyen építetted-e a szocializmust vagy sem. Jellemzően ilyen a titkosszolgálat, honvédség és a rendőrség.
VálaszTörlésMásik dolog meg ugye, hogy nem tudod valaki miért lett ügynök/besúgó. Te pl megbüntetnéd azt, akit zsarolással kényszerítettek bele? Esetleg akit kínzással?
SoDI
VálaszTörlésOperaházhoz mész majd ? az még hozhat népeket.
k0zi
VálaszTörlésNürnbergben sem volt védekezési alap, hogy parancsra tettem, kényszerítettek stb. a nagyobb probléma, hogy egyszerűen az idő elvándorolt ezen kérdéskör felett. Sokkal izgalmasabb témakör lenne az elmúlt 10 évért való felelősségre vonások beindítása a jelenlegi kormányzattal egyetemben.
És nincsenek új felfedezéseink, neves keleti-nyugati pénzügyi, gazdasági, politikai szakemberektől fordítanak akár antidogmán, akár épp a kurucon, bár ott sok minden utánközlés - tehát nem lehet azt mondani, ezt és ezt csak a kuruc írja
VálaszTörlésNaomi Klein meg még ráadásul zsidó is. ;D
"Csak az N1-Gaudi témába nem akartam hogy belegányoljatok. Miután a látogatottság nagyjából kezd visszaállni a korábbira, most már semmi szükség a folyamatos ellenőrzésre. :)"
VálaszTörlésPersze értettem én hogy miért volt a moderáció. Fenn kell tartani a látszatot. Ha érdekeid úgy kivánják megtagadod saját magad is. Lásd anno Marketingmix oldalt ahol a teljes nevedet sem merted felvállalni, mert nevedre első körben a Szetey montázst dobta ki a google :)
Ó helló ez itt egy technikai próba!
VálaszTörlésSodi miért vetted ki az előzetes soderációt? Miért pont az ömosdató anyagoknál alkalmaztad, talán nem szeretted volna, hogy fény derüljön az igazi jellemedre?
VálaszTörlésui: Zsidó vagy!
Nem a látszatot, az igazságot védtem meg. A hirtelen megugró látogatószámot utálom, mert olyankor túl sok az új olvasó, akiket kezelni kell és felvilágosítani.
VálaszTörlésAki viszont véletlenül téved ide, az a tartalomért jön, nem miattam.
Akit bekényszerítettek, az leginkább "sima" ügynök lett, és nem tartótiszt, azaz 3/2. A hangulatjelentés írók tipikusan ilyenek, kisemberekből verbuválódtak. Őket elég lenne kizárni a közügyekből, közéletből. aztán horgásszon, tévézzen, vagy amit akar, de ne akarjon belefolyni az ország irányításába
VálaszTörlésmedvezs: Aki a tartalomért jön, annál leszarom, ha trollkodást olvas. Aki miattam jön, azt viszont szeretném terelni. :)
VálaszTörlésSzombaton még a Gaudis linkeket is kiszedem felülről.
Sodi mikor kezded el a sajat megoldast? Mar elsejen nekiugrasz?
VálaszTörlésMostmár 67 másodperces videókat fogsz készíteni?
VálaszTörlés"Mar elsejen nekiugrasz?"
VálaszTörlésAlighanem ja.
medvezs: Ezeket kevesebb mint 67 másodpercesek, csak a YouTube felfele kerekít.
Sodi így év végén igazán bevallhatnád, hogy melyik volt a legjobb szopatás amit snecológus barátaid elkövettek ellened! :)
VálaszTörlésAzért mivel fidesznek megvannak ezen infok, merem remélni, legalább belsősök átvilágítják a teljes pártot, és az állami intézmények vezetőit. Gyanús ám sokszor, belülről szabotálják a fideszt, pl az új törvénytervezetek kommunikációja idén nem egyszer önlejáratásnak tűnt. munka törvénykönyvének első tervezete, médiatörvény...
VálaszTörlés"Miután a látogatottság nagyjából kezd visszaállni a korábbira, most már semmi szükség a folyamatos ellenőrzésre. :) "
VálaszTörlésBeszartál a hazafiaktól, zsidó?
Mert a trollok csak szivatnak, de a hazafiaktól kaptál volna egy kis verést, ahogy azt már a parlament előtt is bemutatták pár éve.
medvezs : de a barátok segítik, szeretik egymást, nem? nem!
VálaszTörlésHa félreértik azt, ami valójában történt, lehetséges. Ezért is akartam helyrerakni.
VálaszTörlésSneci veled is ez a legnagyobb baj, hogy a múltad miatt zsarolható vagy! Rengeteg felvállalhatatlan dolgot tettél az eddigi életed során.
VálaszTörlés"Mert különben a szokásos sárdobálás az mennyire értelmes vita úgy amúgy. Mint ha mindig ugyanazt a lemezt tennék fel, annyira unalmas már."
VálaszTörlésNem én ismételgetek itt betanult lőzüngokat.
medvezs: Nem vagyok zsarolható én nincs "múltam". Minden félreértett hazugságot megnyugtatóan helyreraktam a bemutatkozó posztban.
VálaszTörlésNa megyek melózni. csá
" Nem a látszatot, az igazságot védtem meg. A hirtelen megugró látogatószámot utálom, mert olyankor túl sok az új olvasó, akiket kezelni kell és felvilágosítani."
VálaszTörlésA cenzúra az igazságot védi? Mi vagy te, Lendvai Ildikó?
Úgysem ér semmit, ha a trollok a kuruc facebook-falán elmondják rólad amit mi már tudunk.
"Gyanús ám sokszor, belülről szabotálják a fideszt, pl az új törvénytervezetek kommunikációja idén nem egyszer önlejáratásnak tűnt. munka törvénykönyvének első tervezete, médiatörvény..."
VálaszTörlésFenét, arról szólt az egész hogy "látjátok ezt találtuk ki" hatalmas nagy felháborodás, majd elfogadnak egy konszolidáltabbat és mehet az "egyeztettünk a zemberekkel és ez lett" és így átmegy minden komolyabb civil ellenállás nélkül.
Ugyanez volt a MANYUP-nál szépen elhitették hogy van választásod, maradt 100000 kulák, tőlük meg simán el lehet venni, nekik nem lesz akkora hangjuk mint 3 milliónak lett volna.
"Kizárásos alapon bizony, ha se Orbán se Jobbik se akár e lmp, úgy ha valaki visszamenőleg dicséri az elmúlt 8 év kormányait,"
VálaszTörlésHol dícsértem én az elmúlt 8 évet?Bajnairól mondtam véleményt.Ezt véleményt még Fideszen belül is osztják.
"és közben a jelenlegit szidja, plusz a radikálisokat is,"
Mivel a jelenlegi éppen az államcsőd felé viszi az országot nem törődve azzal, hogy pár millióan majd éhen döglenek.A "radikálsok" meg a végletekig demagógok.
"akkor logikus azt feltételezni, szoci szimpatizáns. Ésszerű ezt vélni, igen."
Az ésszerűségtől ez elég messze van. Egyébként ebből is látszik mennyire beszűkült vagy annak ellenére, hogy széles látókörű embernek titulálod magadat
Másik dolog meg ugye, hogy nem tudod valaki miért lett ügynök/besúgó. Te pl megbüntetnéd azt, akit zsarolással kényszerítettek bele? Esetleg akit kínzással?
VálaszTörlésA hatos kartonban van egy ilyen szekció hogy 'A beszervezés alapja:'. Aki önként jelentkezett, annál oda van írva, hogy 'Hazafias'. Azt nem tudom hogy hívták, mikor a rövidebb börtönbüntetés ígéretében csatlakozott valaki, de ha jól emlékszem annak is volt egy sajátos megnevezése.
" medvezs: Nem vagyok zsarolható én nincs "múltam". Minden félreértett hazugságot megnyugtatóan helyreraktam a bemutatkozó posztban."
VálaszTörlésJa, cenzúrával mint ahogy a komcsik szokták!
Ha neked van igazad miért zavart hogy mások is hozzászóltak?
Az meg különösen vicces, hogy azt az öltönyös képet tetted ki, amit a trollok baszogatása miatt csináltál. Mert enélkül csak csövesnek kinéző képeid voltak.
" Ha félreértik azt, ami valójában történt, lehetséges. Ezért is akartam helyrerakni.
Mit lehet félreérteni?
Hogy az anyádat beperelnéd?
Hogy kikapcsolták az áramot nálatok és anyád fagyoskodik?
Hogy 26 éves korodig eltartottak, de most leszarod apádat és anyádat is? És anyád hozatsz be kaját mert a boltba is lusta vagy lemenni?
Hogy karácsonykor nem látogatod meg apádat, mert derogál neked a vonat?
Hogy buszjegyért kursz egy 40 éves nővel?
"és közben a jelenlegit szidja, plusz a radikálisokat is,"
VálaszTörlésMiért a jelenlegi olyan jó? Épp beszéltük a kollégámmal, ha rendesen elkezdenek reformokat csinálni, strukturális átalakítások EÜ, felsőoktatás, adórendszer akkor most nem kéne megmenteni a devizahiteleseket, mert stabil lenne a forint. Ezzel szemben a nagy "szabadságharcban" meg forradalmi lendületben, oda jutottunk, hogy összerugtuk az EU-val a port, és gyakorlatilag már a kutya sem akarja finanszírozni a magyar államot. Forintot meg nem tudja az idők végezetéig megvédeni az MNB.
Devizahitelesek kiszórásának ugyanis 1 oka van, neeem az emberek megmentése, hanem az hogy el lehessen engedni a forintot, ezzel erősítve az exportra dolgozó ipart. Visszafogni az importot. Akkor majd nem lesz Szlovákiából rendelt elektronika.
" Másik dolog meg ugye, hogy nem tudod valaki miért lett ügynök/besúgó. Te pl megbüntetnéd azt, akit zsarolással kényszerítettek bele? Esetleg akit kínzással?"
VálaszTörlésSneci ha 30 évvel idősebb lenne, a legkisebb előny miatt is azonnal besúgó lett volna. Persze megideologizálta volna, hogy csak a túlélésért küzdött. Meg azzal, hogy akit besúgott, az nem miatta került bajba hanem a hatóságok miatt.
Te engem rágalmazol.
VálaszTörlésPont az ügyészséggel való együttműködés az, amit megbocsáthatatlannak tartok.
Egy spekulációt elfogadhatónak tartok mindenképp:
VálaszTörlésha feláll fellál-e e fiatal, formás fenekû female?
"
VálaszTörlésPont az ügyészséggel való együttműködés az, amit megbocsáthatatlannak tartok. "
Te aki annyira együttműködő vagy, hogy mindenkit tanúként idéznél be a hermán-ügyben?
Ja és a III/3 az nem ügyészség volt.
"Te aki annyira együttműködő vagy, hogy mindenkit tanúként idéznél be a hermán-ügyben?"
VálaszTörlésA védekezés, ha konkrétan másra nem terelsz gyanút, még nem együttműködés. :D
"
VálaszTörlésA védekezés, ha konkrétan másra nem terelsz gyanút, még nem együttműködés. :D "
Mindenki tudja hogy hazudsz, direkt másokra akarod terelni a gyanút csak gyáva vagy névvel együtt feljelenteni őket.
Mindenki tudja, hogy te lennél az első aki beállna a sorba és szolgálná a rendszert. A hozzád hasonló akasztgatni vágyó emberekre mindig szüksége volt a diktatúráknak. Ahogy most is abban reménykedsz, hogy egy összeomlás után egy jobbik-rezsimben te a zsidókat (bocsánat, csak a cionistákat) meg a libsiket lámpavasra húzhatnád.
"Ahogy most is abban reménykedsz, hogy egy összeomlás után egy jobbik-rezsimben te a zsidókat (bocsánat, csak a cionistákat) meg a libsiket lámpavasra húzhatnád."
VálaszTörlésFenét, ő nem abban reménykedik, hanem kap majd egy olyan állást ami rengeteget fizet, de közben nem kell csinálnia semmit. Mondjuk valami médiahatósági állás. Ő még ahhoz is gyáva, hogy egy hatalomátvételben tevékenyen résztvegyen. De amint kérdeznék ki vett részt a forradalomban, mert járna érte jutalom elsők között jelentkezne érte :)
"Pont az ügyészséggel való együttműködés az, amit megbocsáthatatlannak tartok. "
VálaszTörlésHa azt szeretnéd, hogy hekkert elkapják, akkor bizony az együttműködés.
Egy esetleges hatalomátvétel keretében én szívesen lámpavasra aggatom Sodit. Aprópénzt sem kérek érte.
VálaszTörlésloggolt ipt nem torolnod nem kell felned jo lesz.
VálaszTörlésa legutolso "a picsaba" elmenyem S.F. indyfooldalas cikke volt #D
VálaszTörlésELSŐ
VálaszTörléspersze ha paranoid lennek meglepodottsegemnek hangot adva jegyeznem meg, hogy nagy erok mukodhetnek a hatterben, ha mind a tavalyi mocsokoldal mind a mostani bezart illetve nevcenzurazott lett. ha paranoid lennek. igaz akkor azt is feltetelez7nem hogy ez az egesz ami itt (is) folyik csupan zsido belugy a cion kontra ortodox jegyeben.
VálaszTörlés"Ha azt szeretnéd, hogy hekkert elkapják"
VálaszTörlésÚgyse fogják :)
Simán elkapják.
VálaszTörlésNa, annak meg örülök. Személy szerint minden bűnözőt leszarok, kivéve azt, amelyik nekem árt.
VálaszTörlés"Személy szerint minden bűnözőt leszarok,"
VálaszTörlésMég szerencse, hogy ennyire aggódsz a népért és a hazáért.A "politikus bűnözőkkel mi van?
persze az is lehet hogy a vilagnak hamarabb vege lesz mint sejtenek az emberek mert a 36 vilagmegtarto igaz kozul fellazad nehant mondvan uram ezekert a szemetekert egy tapodtat sem tovabb vagy lejossz es kisepred ezt az istallot es tartjuk tovabb vagy rank tovabb ne szamits addig.
VálaszTörléssodi, mikor lesz blogtali?
VálaszTörlés"Még szerencse, hogy ennyire aggódsz a népért és a hazáért."
VálaszTörlésA rendvédelem rendvédelmi kérdés.
"A politikus bűnözőkkel mi van?"
Őrájuk le kell csapni, de ők már nem rendvédelmi kérdést jelentenek, hanem forradalmi kérdést.
Ha megint idézet-másolgatósat játszunk, visszarakom az előzetes moderációt.
VálaszTörlésA moderáció hiányának előfeltétele, hogy ezzel kurva sürgősen leálltok.
Ne szégyelld a múltat foSoDika! :) Jó sokáig bírtad amúgy az előzetes moderációt.
VálaszTörlésA provokáló kontextusból kiragadva semmi sem a "múlt".
VálaszTörlésa vilagvege korantsem biztos hogy eljon 360 nap mulva de legalabb van egy celdatum.
VálaszTörléskisbolygo becsapodas a deli felteken.
Reméljük, előtte azért lesz alkalmunk az ügynöklisták megismerésére. :DDD_
VálaszTörlésNem volt provokáció, megkérdezte Pengető mennyi pénzt ad anyád. No, de mindegy. Egyszer egy bölcs ember azt mondta, hogy egy tisztességes ember nem váltogatja a köpönyegét. Jó, hogy nem te mondtad, mert elég hiteltelen lennél. Azt is mondta ez az ember, akinek a szülei nem értelmiségiek, az szarból van. Elég nagy rohadék ez a bölcs ember, nem? Örülök, hogy ismét lehet veled kommunikálni, gondolom hiányoztam.
VálaszTörléssodi, van már terved szilveszterre?
VálaszTörlésEzek nem egy-egy kérdések voltak, hanem tudatos és sorozatos provokációk.
VálaszTörlésPúp, mivel provokálták ki belőled, hogy ilyen cifra történetet találtál ki (anyád szarrá perlése)?
VálaszTörléssodileaks: Semmi közöd hozzá.
VálaszTörlésMajd lehet hogy január 1-én meglátod a blogon, mi volt.
Vagy nem.
Sodi benne vagy egy Ustreames riportban hogy tisztázzunk mindent veled kapcsolatban?
VálaszTörlés"Reméljük, előtte azért
VálaszTörléslesz alkalmunk az
ügynöklisták
megismerésére. :DDD_"
#DD.
Az utolso idokben az emberek onzoek lesznek a jonak nem kedveloi.
"benne vagy egy Ustreames riportban"
VálaszTörlésVagy vagyok bohóc.
Ha bohócot akarsz látni monitor előtt, fáradj el az Éder Krisztián ustream-csatornájára. :D
"Majd lehet hogy január 1-én meglátod a blogon, mi volt."
VálaszTörlésgondolom lesz vmi jó buli az irodában. meglátogat néhány régi jóbarát, vagy ilyesmi... dolgozni nem fogsz, remélem :)
Púp, sokáig ne maradj fent szilveszterkor, el ne felejtsd hogy másnap fontos dolgod van (Saját Megoldás)!
VálaszTörlésÉjfélkor még nézz meg egy narutót, rázd ki a gyíkot aztán lefekvés!
a multkor voltam TrollCsapda koncerten, de eljottem mert megtudtam hogy
VálaszTörlés"McHammer rapsztár és Pepsi ôrült".
mara tovabbi mindenjot mindenjonak mert kezdodik a zsakolj ha tudsz a filmmuzeumon.
VálaszTörléscsoka_csalad.
sodi, sf-et el ne mulaszd meghívni az irodai partyra!
VálaszTörlés" Ha megint idézet-másolgatósat játszunk, visszarakom az előzetes moderációt.
VálaszTörlésA moderáció hiányának előfeltétele, hogy ezzel kurva sürgősen leálltok.
"
Mi a gond az idézetekkel?
Hiszen te is az igazságért küzdesz! Mi is! És miféle hazugság lehet egy idézetben?
" Ezek nem egy-egy kérdések voltak, hanem tudatos és sorozatos provokációk.
"
Nem te mondtad, hogy egy nyugodt ember vagy? Mégis mivel lehetett akkor provokálni? És a provokáció amúgy is csak az ember valódi énjét hozza elő a hazugságok álcája alól!
" A provokáló kontextusból kiragadva semmi sem a "múlt".
"
Azt a tényt, hogy az anyádat beperelnéd ha nam adna pénzt, mégis hogyan befolyásolja az állítólagos provokáció?
De ha ez a gond, másold be te a teljes kommentfolyamot, és mindenki eldöltheti mi az igazság? Vagy nem mered? attól félsz hogy az előzetes "provokációk" ismeretében is egy szarnak tartanak majd a hazafiak?
"Személy szerint minden bűnözőt leszarok, kivéve azt, amelyik nekem árt. "
Az ávósok is ezt mondták. Az államellenes bűnözők nekik is ártottak, a jogszabályok értelmében bűnt követtek el emiatt léptek fel ellenük.
Sneci, mivel rögzítesz HD felbontásban ?
VálaszTörlésSodipediaval mi történt, mondja már meg valaki!
A piros kabátos ürge a videóban az az asztrálmacska?
VálaszTörlésSodi te akartál bohóc lenni ezt sokszor ki is jelentetted. Az nem bohóckodás ha kitárgyaljuk a megválaszolatlan dolgokat! Kiöltözöl szépen bekapcs a ustream és válaszolsz a chat kérdésekre. Minden sokkal egyszerűbb lenne mert ha kibeszéljük az adott témát akkor többet nem hozzuk fel.
VálaszTörlésEgyébként büszke vagy rá, hogy a szóbeli szerződés videód több mint 7000 ember látta már youtubeon?
VálaszTörlésAttól függetnlenül, mert az független is attól mit tesz Sodi vay épp ti mit mondtok őrá, én maradok fideszes és jobbikos egyidőben ;Đ
VálaszTörlésés én továbbra sem hiszek a kapitalizmus jelen formájának kizárólagos jóságában, látva a rengeteg szegény embert, és társadalmi lepusztulást! nekem ne okoskodjatok tőzsdéről, ti k0zi féle burokban élő yuppik! Echo-n nézem a Háttér-kép műsort épp, most jöttem haza jól átfagytam.
Ne ide másolgassátok az idézetet, hanem a kurucra, hunhírre..
VálaszTörléssneci a király:
VálaszTörlésNem "ha nem adna pénzt", soha nem volt a pénzen a hangsúly. Ez egy hazugság. A valódi gondolat az volt, hogy ha bárki személytől függetlenül a jogaimat sértené. A perlekedés nem harc, hanem jogszerűség irányába való tartás.
" a teljes kommentfolyamot "
Ahol csak az én hozzászólásaim szerepelnek, az nem "teljes" kommentfolyam.
"Sodi te akartál bohóc lenni ezt sokszor ki is jelentetted"
Oké, de nem önmagamban, hanem Borat-féle kontextusban. Egyedül unalmas, viccessé a helyszín teszi.
Meg hát Borat nem gyűlölet tárgya illetve célpontja intelligensebb emberek körében legalábbis.
VálaszTörlés" a szóbeli szerződés videód több mint 7000 ember látta már youtubeon "
VálaszTörlésAz, amelyikkel helyreraktam, pedig 5500 felett van. Szerintem megfelelő ellensúlyt sikerült képeznem vele, és megfelelően bemutattam, hogy mi az igazság vele kapcsolatban. Ennyi.
Na majd holnap mutatok egy konkrét példát rá, hogy mit értek én visszafogott helyszín-bohóckodás alatt. :)
VálaszTörlésSoDI: nem gondoltam volna, hogy egyszer meg fogod tagadni a saját írásaidat, meg hogy kínos lesz neked amikor állást akarsz keresni. Erre te nagy arccal közölted, hogy sosem fogsz a munkaerőpiacon megjelenni így nem fogod megtagadni az írásaidat.
VálaszTörlésÉs lám, mostmár azt kell olvasnom, hogy ezt kiprovokálták belőled. Persze, amikor valamiről kiderül, hogy kínos, nem helyes és ezt te is belátod akkor hipp-hopp keresel valaki MÁST akit hibáztathatsz érte, akire foghatod.
Egyetemért is volt képed édesanyádat is hibáztatni, hogy nem hagyott 1 évig pihenni, meg belekényszerített az informatikába amikor te ügyvéd akartál lenni. A be nem fizetett adókért pedig a hülye törvények a felelősek. Az egyetem alatt diákhitelre vett majd bebukott telefonért a tanárod aki lehúzott 3 millára. A be nem fejezett 4 egyetemi szakért a válság.
Mindig van valaki akire lehet mutogatni, de egészen addig nem fogsz előrelépni, amíg saját hibáiddal szembe nem nézel.
Ez nem megtagadás, hanem kontextusráirányítás.
VálaszTörlésKülönben tudjátok mikor lesz akár véres kegyetlen diktatúra? (önmagában a diktatúra még nem rossz, akit Tomcatnek hisztek jól mondta)
VálaszTörlésHa túl sokáig húzza ez a rendszer, ezekkel a szélsőséges társadalmi egyenlőtlenségeivel, igazságtalanságaival. És még fokozódik mindez, akkor.
Na, akkor már igen, veszélyben lesz az is, akinek kicsit jobban ment a szekér, s látható vagyont tudott felhalmozni. Francia forradalom, éhséglázadás, az mindegy, hogy azon éhínsáég akkortájt konkrétan egy piaci manipuláció eredménye volt. Valahogy az adóbérlőket nem igazán tudom sajnálni, bár a nemesek közül sok ártatlan is bekerült az áldozatok közé.
"Echo-n nézem a Háttér-kép műsort épp, most jöttem haza jól átfagytam. "
VálaszTörlésAz utcán nézted a tv-t valami kirakatban?
Sodi látom kitörölted a kérdésem, de felteszem újra.Miért nem perelted be anyádat, miután nem tudta megszponzorálni a diplomád megszerzését?
"nekem ne okoskodjatok tőzsdéről, ti k0zi féle burokban élő yuppik! "
VálaszTörlésMi a gond a tőzsdével?Válságban egy aranybánya.Short :)))
Szerintem ezeket a kérdéseket valójában azért törli sodrák, mert azt szeretné, ha a kurucon vagy Szilvási Péteren keresztül tennénk fel neki, hogy nagyobb közönsége legyen a magyarázatának, csak nem mer megkérni minket. Nem tudok rá más magyarázatot.
VálaszTörlésAkkor nosza!
VálaszTörlésJah púp, eddig tartott a presoderáció? Untad magad?
"Ez nem megtagadás, hanem kontextusráirányítás."
VálaszTörléspont olyan beteges hazudozó vagy, mint gyurcsány. csak ő igazságbeszédről hazudozott, te pedig kontextusráirányításról.
V: Hülyeségekre nem válaszolok.
VálaszTörlésAz egész Fidesz a tőzsdén lóg.Orbán V. benyög valami okosat amit előre megbeszélnek.Fideszes short pozik+egyéb tőkeáttétles dolgok és dől a lé pár óra alatt.Lázár Jani kölkének is van svájci bankszámlája.Ő mondta nemrég.
VálaszTörlésSodi mi volt a hülyeség a kérdésemben?Neked sziklaszilárd meggyőződéseid és álláspontjaid vannak.Végül is a jogaid sérültek.
VálaszTörlésJahh, valakinek short, másutt pedig ezer ember épp emiatt elveszti a munkáját, na igen, a korlátlan emberi mohóság és önzés miatt, épp mint ami miatt a kommunizmus sem működött, azért kell KÖZÉPÚT
VálaszTörlésNem sérültek.
VálaszTörlésHa valamit nem tudsz megtenni, jogszerűen jársz el.
Megírta a kuruc, hogy shortol a Lézer Jani, elvégre. XD
VálaszTörlés"A valódi gondolat az volt, hogy ha bárki személytől függetlenül a jogaimat sértené. A perlekedés nem harc, hanem jogszerűség irányába való tartás."
VálaszTörlésVagyis ha a szüleid sértenék az eltartáshoz való jogodat, akkor szívfájdalom nélkül pereskedéssel terelnéd őket a jogszerűség irányába?
Nem fogod fel hogy nem az a gond, hogy jogosan vagy jogtalanul pereskednél a szüleiddel? Tisztességes ember a saját anyját még akkor sem pereli be, ha minden jogalapja meglenne rá! De te ezt gond nélkül megtennéd!
"Szerintem megfelelő ellensúlyt sikerült képeznem vele, és megfelelően bemutattam, hogy mi az igazság vele kapcsolatban. Ennyi. "
Ja, mindenki jót röhögött rajta.
Az igazságot meg nem bemutattad, hanem a cenzúra segítségével eltüntetted!
"Ha túl sokáig húzza ez a rendszer, ezekkel a szélsőséges társadalmi egyenlőtlenségeivel, igazságtalanságaival. És még fokozódik mindez, akkor."
VálaszTörlésSzegények minden rendszerben lesznek, ahogyan gazdagok is.
"bár a nemesek közül sok ártatlan is bekerült az áldozatok közé."
No most döntsd el, hogy a proletárokat vagy a burzsoáziát véded :)
SoDI: "Ez nem megtagadás, hanem kontextusráirányítás."
VálaszTörlésNem, ez az amit korábban írtam. Kitaláltad, hogy azért miért nem lehet téged hibáztatni.
sf. te azért nem tőzsdézel mert nincs rá pénzed.A többi meg szánalmas blablabla. Egyébként nem a kurucról tájékozódom, rangon aluli.
VálaszTörlés"másutt pedig ezer ember épp emiatt elveszti a munkáját,"
VálaszTörlésNa már megint a népért aggódik.Máskor meg a birka nép.
sf. ha nem tetszik a rendszer akkor el lehet innen menni.Ott van neked É.-Korea pl.
VálaszTörlésA burzsoázia azok nem nemesek, az a polgárság. :)
VálaszTörlésKurucnak az az értelme, hogy magyarul van, és egy helyen, oda átvesznek és fordítanak cikkeket, de nem elsődleges forrás. :D
VálaszTörlésFaced with the effects of a crisis created by the world's wealthiest and most privileged strata, they decided to stick the poorest and most vulnerable people in their countries with the bill
ez se a kurucon van
Leszarom a kurucot, nem mérvadó egy bizonyos kulturális szint felett.
VálaszTörlésBeképzelt vagy, és öntelt. Önmagában CSAK egyetlen forrás sose mérvadó különben. :))))
VálaszTörlésugy látom, kibaszott komoly újságíró csapat hallgatja elődkét!!))))))a piros kabátos for president))))
VálaszTörléselőb mondát a blomberg gazdasági adón, hogy orbán viktor cigány!!!!
VálaszTörlés"Beképzelt vagy, és öntelt. "
VálaszTörlésNe magadból indulj ki.
"A burzsoázia azok nem nemesek, az a polgárság. :)"
VálaszTörlésTudomásom szerint a burzsoázia az, aki kihasználja a proletárokat, mert az ő kezében van a termelőeszköz, a tőke és a proletárnak csak a munkaereje van, amit elad a burzsoáziának. Hidd el a nemesség az bőven a burzsoázia része (tudod ővék volt a föld (feudum) amin a jobbágyok robotoltak). A polgárok pedig ugye "városlakók" vagy definíció szerint az adófizetők (ők is simán lehetnek proletárok)
Különben nem én vagyok a 'piroskabátos'. =D
VálaszTörlésAz lényegtelen én mi vagyok, mikor épp csak közvetítek dolgokat emberek közt, nem én számítok.
Különben nem hülyeségből írtam a keresztény szocialistákat, azzal lehetett volna a bolsevizmust megelőzve megoldani a társadalmi problémákat. Van erről sok anyag a neten, mondjuk itt is
VálaszTörlésA Hírháttér kiáll Gyurcsány Ferenc volt miniszterelnök akciója mellett, mert nem CSAK az számít, hogy mit tett a múltban, hanem az is, hogy mit tesz most
VálaszTörléshttp://hirhatter.org/a_hirhatter_kiall_gyurcsany.htm
Üdvözlettel
Molnár Ferenc Árpád, Echelon-tanú
"Különben nem hülyeségből írtam a keresztény szocialistákat, azzal lehetett volna a bolsevizmust megelőzve megoldani a társadalmi problémákat. Van erről sok anyag a neten, mondjuk itt is"
VálaszTörlésA társadalmi problémák legnagyobb oka, hogy gondolkodunk, hogy nem születünk egyformának. Amint 1 lány 2 fiúnak is megtetszik onnantól kezdve versengeni fognak érte, jönnek az állati ösztönök. Csak nem szines tollakat növesztenek, hanem éppen a társadalmi normák szerint megpróbálnak jobbnak látszani.
Majd ezek a versengések embercsoportok között is megjelennek, államok között stb.
Szegények pedig mindig lesznek, mert az emberek igazságérzete ilyen. Csak úgy lehet felszámolni a szegénységet, ha elveszed azoktól akiknek van. De minél többet veszel el a módosaktól, annál többen menekülnek papíron a szegénység felé így egyre nagyobb társadalmi réteget kell megsarcolnod. Aki pedig megdolgozik a javaiért, az csöppet sem tartja igazságosnak, hogy elvegyék tőle és odaadják egy olyannak aki nem tesz mondjuk semmit a saját boldogulásáért.
Mondjuk a Goldman Sachs félék nem éppen tisztes polgári munkával teremtettek ekkora befolyást, hatalmat, végsősoron jövedelemnél is többet, aminek most az egész EU látjáa kárát. Te is. :P
VálaszTörlés"Mondjuk a Goldman Sachs félék nem éppen tisztes polgári munkával teremtettek ekkora befolyást, hatalmat, végsősoron jövedelemnél is többet, aminek most az egész EU látjáa kárát. Te is. :P"
VálaszTörlésEz a legnagyobb gond, jön egy válság ami megrengeti az egész világot és mindig egy helyen keresik a hibát, 1 felelőst keresnek. Akire lehet mutogatni, a világ nem ilyen egyszerű. A válság fő oka az, hogy a társadalom egy fejlődő modellre épült, de a fejlődés lelassult.
Molnár F. Árpád:
VálaszTörlésTe miért nem jöttél pénteken blokádolni?
Nagyon illusztris volt a társaság, de te még hiányoztál :D
"Te miért nem jöttél pénteken blokádolni?
VálaszTörlésNagyon illusztris volt a társaság, de te még hiányoztál :D"
Mi van, Sodi? Árpin gúnyolódsz? Ideje bekészíteni a védelmi pénzt! Ha meglátja ezt a hsz-t, pipa lesz.
mindig fogom a fejem, amikor valaki leáll a ratyival gazdasági-társadalmi kérdésekről csevegni. nem egy idiótával (82 %) kellene ezt, de komolyan. tele van a net értelmes emberekkel, akik átlátnak alapvető összefüggéseket ebben a témában, meg lehetne próbálni velük is, pl.
VálaszTörlésA növekedési kényszer egyik oka : a reálgazdaságnak (kereskedelem is ide tartozik) ki kell termelnie a kamatot, a hitelpénzrendszer urainak!!! Az is, ha nincs fizetőképes kereslet, és hiteleznek csak hogy legyen fogyasztás a leszorított bérek, és a munkanélküliség ellenére
VálaszTörlésMostani 21-ei Demokratában sok jó cikk van a válságról különben.
Talán nem a lufipénzre kéne alapozni a világgazdaságot, pláne nem a korlátlanul, és '71 óta aranyfedezet nélkül nyomott FED-wcpapír dollárra.
Az nem mindeg, veled van e, avagy ellened. Beszélgethetsz te nálad ezerszer okosabb emberrel, arról, hogy mibe fektess, mondjuk, legfeljebb majd jól átvernek. xD
VálaszTörlésKülönben láttad "a nagy leleplezés" posztot ezen a blogon, honnan e szám
Sóder, te gyagyás, mi van Gaudival?
VálaszTörlésEgyre többektől hallom, hogy Orbánék szándékosan államcsődöt akarnak.
VálaszTörlés(Összeesküvéselméletnek hathat, de a Goldman Sachs-os, Bilderberges és egyéb meséknél azért semmiképp nem nagyobb).
Azt hiszem, az arany és euró tartalékaimat növelni fogom, én már teljesen elvesztettem a bizalmamat ezzel a kormánnyal szemben.
Ügynöklista... Már megint a múlt feszegetése.
VálaszTörlésBár ez most kevésbé aggaszt, mint az, hogy holnap az Országgyűlés elfogadni készül az MSZP-t bűnösnek nyilvánító passzust.
"A növekedési kényszer egyik oka : a reálgazdaságnak (kereskedelem is ide tartozik) ki kell termelnie a kamatot, a hitelpénzrendszer urainak!!! Az is, ha nincs fizetőképes kereslet, és hiteleznek csak hogy legyen fogyasztás a leszorított bérek, és a munkanélküliség ellenére"
VálaszTörlésNem hanem azért mert, ha a lakosság 10%-kal nő, akkor ezt a növekedést követnie kell különben munkanélküliek lesznek. Ugyanez a helyzet igaz akkor is, ha nő a hatékonyság. Ha ugyanannyi terméket elő tud állítani 9 ember, de tavaly 10 kellett hozzá, akkor a dolgozók 10%-át el lehet küldeni, viszont ha több termékre van kereslet, akkor lehet nem kell elküldeni.
Szóval nem a hitelkamatok miatt van növekedési kényszer.
A másik dolog pedig az, hogy maga az ember is növekedni akar. Családot alapítani, gyerekek, amivel nő a család fogyasztása, de nem akar lemondani a gyerektelenségben felépített életszínvonalról -> többet akar keresni.
Persze kötheted megint az aranyhoz a fizetőeszközöket, csak azzal baromira nem oldasz meg semmit (akkor majd spekulálnak az arannyal, ahogy most is).
"Bár ez most kevésbé aggaszt, mint az, hogy holnap az Országgyűlés elfogadni készül az MSZP-t bűnösnek nyilvánító passzust."
VálaszTörlésKonkrétan mi aggaszt? Már nem vagy MSZP-tag, szóval te nem leszel bűnözőnek kikiáltva. Csak Sodi anyja.
Hát bízom is benne, hogy engem most már békén hagynak mindennel.
VálaszTörlésBurzsoázia: olyan népréteg, aki a a javak túlnyomó többségét élvezi. Minden ami a prolicsürhét megosztotta, burzsoá tulajdonságnak számított, lásd: burzsoá vallás, burzsoá nacionalizmus, stb. Tehát szellemi értelemben is használták...
VálaszTörlésSodi, édesanyád nemsokára hivatalosan is felelős lesz a kommunizmus 100 millió áldozatáért. Te képes lennél rezsit fizetni egy tömeggyilkosnak? Tudod, hogyan kell eljárni egy bolsevik mészárossal szemben? Fel kell akasztani a fattya mellé, ahogy mondtad.
VálaszTörlésHenry Ford once said, “It is well that the people of the nation do not understand our banking and monetary system, for if they did, I believe there would be a revolution before tomorrow morning.”
VálaszTörlésDehát ez a baj, aki "tanult" az a rendszer uralkodó hazugságait tanulja. Legalább kételkedni nem ártana benne!
"Minden ami a prolicsürhét megosztotta, burzsoá tulajdonságnak számított, lásd: burzsoá vallás, burzsoá nacionalizmus, stb."
VálaszTörlésBurzsoá étterem, diploma, szórakozás stb.Igaz sf.?
"Dehát ez a baj, aki "tanult" az a rendszer uralkodó hazugságait tanulja."
VálaszTörlésLegalább most már tudjuk, hogy miért nincs érettségid.
Legalább már tudjuk, hogy random faszságokat találsz ki csa úgy hasraütésre pl rólam is. Csak mert nem vagyok bankárkaszti felszopó :)
VálaszTörlésAmi rendszer uralmon van, az a médián, oktatáson, nómenklatúrázásn stb-n keresztül védi is magát, legyen az bármilyen szar szemét működésképtelen rendszer. próbáltál volna meg az 50-es években marxizmus-leninizmust megkérdőjelező közgáz elméleteket elemezgetnui, dicsérni, azok alkalmazását firtatni akár mint irányítói pozícvióban levő hatalommal bíró ember, hamar lekapcsoltak volna.
VálaszTörlésMa meg ellehetetlenítenek, kitúrnak, mivel különb a szisztéma, semmivel.
Pl ilyesmiken elgondolkodni, és nem készpénznek (haha) venni a dolgokat automatikusan, csak mert mondjuk hvg : a magánpénzrendszer természetesen a legkisebb elhajlást is szigorúan szankcionálja
VálaszTörlésratyi, neked csak annyi a problémád, hogy a fasz másik végén vagy. bizony, felszopó vagy, a kuzinoddal együtt. én meg szopató, így jót röhögök rajtatok, hogy nektek nem tetszik a rendszer. buta prolik, nektek ez jutott, fogjátok már fel.:)))
VálaszTörléskleinék, csináljatok ti is "nem tetszik a rendszer"-videót. a subbások zabálnák.:)))
VálaszTörlésSzilveszterre kapsz tőlem egy tetszik a rendszer videót. :D
VálaszTörlésMész a nagyihoz szilveszteri "egészségügyi dugásra?
VálaszTörlésNa Sodi, nem sokáig tartott a durcáskodásod.
VálaszTörlésTényleg sodrony mi a terved szilveszter estére?
VálaszTörlésNekem az egyik ismerősöm szarrá pereli az anyját Szilveszter este, ha nem ad neki pénzt. Még jó, hogy nem ba-lek a srác. Farkas a neve.
VálaszTörlés"Szilveszterre kapsz tőlem egy tetszik a rendszer videót. :D"
VálaszTörlésCserébe a trollok is ajándékoznak neked valami szépet :3
http://www.youtube.com/watch?v=OUupUXECFgU
VálaszTörlésEzt ajánlom neked sodi! :DDDD
Ebben az irodában van ágyneműtartó?
VálaszTörlésSokan keverik a dolgokat. pl mitol ertelmisegi valaki.nyilvan nem a bemagolt es visszabofogott informacio tesz azza valakit ha emellett masra nem kepes onallo gondolatai nincsenek (barmilyen tevesek is adott esetben) gondolkodasi korlatokat athagni keptelen.
VálaszTörlésmert ha igy lenne akkor Nemecsek Erno (proletarszarmazasu) is ertelmisegibb lenne a mai ertelmiseginek velt emberek bo 90%anal azon egyszeru oknal fogva hogy mivel beszelt latinul eredetiben olvashatta I. Istvan torvenyeit (kibiri-kibaszott gimnazistakent yo) amire ma tobbdiplomasok is keptelenek.
Na, bent vagyok a Parlamentben, de most nem fogok élőben közvetíteni. Ellenben még a nap során kaptok két jobbikis sajtótájékoztatót, és holnap egy szilveszteri meglepetés videót, amihez a nyersanyagot a kettő között veszem fel. (nem, nem index-stílus, nem akarok magam kirúgatni innen :D)
VálaszTörlés:DDDD bizony nem tetszik a rendszer - de a rendszer nem azonos a kormánynal, és úgy néz ki, a kormány nagy részének sem tetszik a rendszer!!!!! Viszont az lmp féléket a rendszer azért toborozza, hogy a rendszerellenes kormányokat megkísérelje megbuktatni. Most épp Moszkvában is ilyenek csinálták a cirkuszt. Amerikai nagykövetség feltűnően JÓ kapcsolatban van az lmp-vel, Lányinak igaza volt
VálaszTörlésKiseggelt papír kegyelemkettessel, protekcióval vs igazi nemesi származás...
És hát ez a prolizás bizony címkézés, amit annyira nem szerettek, mikor le vagytok (index)zsidózva.
Ja, az is tipikus értelmiségi hiba, tanulmányai, esetleg médiafogyasztása (és az ugyanezen két hatásból szintén részesülő kortársak társasága) által be vannak határolva egy bizonyos gondolatkörre, amiből nem tudnak, és nem is akarnak kilépni. Akkor aztán jönnek a mantrák, dogmák, pl "az állam rossz tulajdonos" "a korlátlan szabad kereskedelem az csak jó lehet" és a többi hasonló
Amíg nincs videó itt van ez :
VálaszTörlésHáttér-Kép - 2011.12.29
Amerikának nem érdeke, hogy az eurót használja a világ a dollár helyett, azért generálja a válságot eu-ban, a legtöbb !!!ITT BEFOLYÁSOS!!! hitelminősítő amerikai, vagy angol, ami gyakorlatilag ugyanaz
Szóval ez nem "amerika ellenesség", amerika azaz usa nekünk ellenség is !!! Ő választott minket ellenségnek.
Megint sok ragasztót szívtál, homokbánya?
VálaszTörlésMi a véleményed az államadósság alakulásáról?
együtt tüntet a két MSZP-vel az Új SZDSZ
VálaszTörlésMár nem először lesztek fletókval karöltve!!! Hazudtál schiffer !!! te (amúgy igenis gyanús) n1 híradó szerint "elvhű"
Egypár ELAD gombnyomás, forint árfolyama le, államadósság fel. ENNYI !!!
VálaszTörlésMeg amit 2011. december 30. 0:17-ben linkeltem.
Senkit sem érdekel egy jobbikos sajtótájékoztató.
VálaszTörlésGyurcsányista indexeseket biztos nem. :)
VálaszTörlés"együtt tüntet a két MSZP-vel az Új SZDSZ"
VálaszTörlésPúp, elmehetnél kamerázni, hátha újból lebuktatod Gaudit, amint az LMP-sekkel karöltve demonstrál.
"Senkit sem érdekel egy jobbikos sajtótájékoztató"
VálaszTörlésCsak a jobbikos olvasókat. :)
Sodi, ez "provokáltatok", amivel mostanában hozakodsz elő, igazából egy univerzális kifogás lehetne, ha megállná a helyét. Ennyi erővel Gyurcsány is mondhatta volna az ominózus beszédére, hogy kontextusból kiragadott az egész, emelkedett hangulatban volt stb stb. A logikád szerint, ha Orbán beszólna a tüntetőknek, hogy "kurva anyátokat szidjátok, majd kipicsáztatlak a rendőrökkel", akkor az teljesen elnézhető, hiszen provokálták. A 2006-os tüntetőkre is mondhatnánk, hogy kiprovokálták a rendőri brutalitást.
VálaszTörlésDe egyik sem volt provokáció terméke, egyik után sem írtál semmi olyasmit, hogy "jó, kicsit elragadtattam magam, valójában nem így gondolom". Ezek a te gondolataid, és mivel te saját állításod szerint nem változtatod a véleményed, és mindig nyugodt, következetes vagy, ezért jogosan kérhetőek számon. És te ezeket akarod cenzúrával elhallgatni az új érdeklődők elől, azt szeretnéd, ha csak a te véleményed kapjon helyet, az ellenvéleményt meg sem jeleníted, letudod annyival, hogy hazugság mind. De ne aggódj, ha a jövőben lesz babyboom a blogodon, akkor az érdeklődők mindig meg fogják találni az igazságot, bármennyire próbálod majd elhallgatni. A trollok csak egy dolgot szolgáltatnak az olvasónak: a saját döntést, hogy kinek hisz. És azért cenzúrázol, mert tudod, hogy melyik irányt gondolná igaznak a látogató.
Gaudi libsiségét most csak hogy Sodit ugrasd, vagy komolyból mondod? :)
VálaszTörlésVolt egyszer ilyen megugrás, amikor 08 ősszel bezárták sajnos a bombagyárat, vagy kétszer, mert ugye előtte is történt valami (de eleve kutya se kért engedélyt SE Soditól annak a montázsképnek felhasználására)
VálaszTörlésAz első megugrás a Szetey-montázs után volt. :D
VálaszTörlés"Ennyi erővel Gyurcsány is mondhatta volna az ominózus beszédére, hogy kontextusból kiragadott az egész, emelkedett hangulatban volt stb stb."
VálaszTörlésMondta is illetve ez Gyurcsányos történet anno a kontextusból való kiragadás minta példája volt.
"Kiseggelt papír kegyelemkettessel, protekcióval vs igazi nemesi származás..."
VálaszTörlésHa neked a summa cum laude kegyelem kettes.Egyébként a diplomának mi köze a nemesi származáshoz?
"És hát ez a prolizás bizony címkézés, amit annyira nem szerettek, mikor le vagytok (index)zsidózva."
Engem nem zavar ha index zsidózol, mert ez is csak azt mutatja milyen ostoba vagy.
sf. viszont te nagyon idegeled magad ha leproliznak.Tudod csak az ideges akiről valami igazat szólnak.
"Ja, az is tipikus értelmiségi hiba, tanulmányai, esetleg médiafogyasztása (és az ugyanezen két hatásból szintén részesülő kortársak társasága) által be vannak határolva egy bizonyos gondolatkörre, amiből nem tudnak, és nem is akarnak kilépni."
Mondjuk te nem vagy értelmiségi, de ezek nagyon jellemzőek rád illetve a rokonodra.Ugyanazt a szar betanult szöveget lökitek.
" Akkor aztán jönnek a mantrák, dogmák, pl "az állam rossz tulajdonos" "a korlátlan szabad kereskedelem az csak jó lehet" és a többi hasonló"
Sajnos az állam tényleg rossz tulajdonos.Ha nem egy burokban élnél lehet, hogy te is észrevennéd.
Aha, summa cum bemondásos alapon laude???? Én meg a római pápa vagyok. VAGY ha komolyan azt akarod hogy elhiggyem, fedd fel magad, és szkenneld be nekünk :PPPP
VálaszTörlésNem mindegy, ki irányítja az államot, ha a szoclibkap FAJTÁD hogy a te szóhasználatoddal éljek, akkor egyrészt az, másrészt nem sokáig, mert zsebbe csúsztatott svarc pénzért eladják mélyen áron alul az első jöttmentnek a nemzeti vagyont (láttam pl "háború a nemzet ellen" dvd 1-4 mi lopások voltak itt kilencvenesekben)
Bár nem is kell szkennelned, ugyanaz a prototípus vagyx mint egy bizonyos régebben hírszerző.hu-s libertárius blogger...
VálaszTörlésDemagóg tévhitek
Az ún. független értelmiség felkapta a mondatot: az állam rossz tulajdonos. Felhasználva a konszenzust, ami valamikor a közösen tett megállapítás mögött állt, fenti mondattal lőtt mindenre, ami céljaival ellentétes volt, fenti mondattal ütlegelte az akaratával ellenszegülőket, olyan jelentéseket adva egy sokféleképpen magyarázható mondatnak, amiről az eredeti gondolatmenet nem szólt
Azért csak úgynevezett független, mert hát aki csak az épp uralkodó politika támogatásával viheti bármire is, kinek másnak adhatná el a nem is piacképes tudását, mint a hatalmon levőknek? Zárt rendszer ez, azért ér valamit a tavalyi fidesz győzelem mégiscsak, mert ezt megbontotta.
"Nem mindegy, ki irányítja az államot, ha a szoclibkap FAJTÁD hogy a te szóhasználatoddal éljek, akkor egyrészt az, másrészt nem sokáig, mert zsebbe csúsztatott svarc pénzért eladják mélyen áron alul az első jöttmentnek a nemzeti vagyont "
VálaszTörlésAhogy teszi ezt a Fidesz is éppen, legfeljebb teljesen vak vagy és nem veszed észre.Idióta.
sf. mi lesz ha nem szkennelem be?Nem fogod elhinni?
VálaszTörlés"Zárt rendszer ez, azért ér valamit a tavalyi fidesz győzelem mégiscsak, mert ezt megbontotta. "
VálaszTörlésHelyette jött a Fidesz zárt rendszere.Mondjuk te ehhez is sík hülye vagy.
"kinek másnak adhatná el a nem is piacképes tudását, "
VálaszTörlésEgész jól megélek a nem piacképes tudásomból.Egyenlőre nem vagyok rászorulva arra, hogy az osztrákokhoz menjek csicskázni pl.
"mert hát aki csak az épp uralkodó politika támogatásával viheti bármire is,"
Ezt hívják kapcsolati tőkének (neked ez sincs és ezért vagy ideges ismét).Ez bárhol a világon így van.Ha a jobbik kerülne hatalomra akkor is így lenne.Tetszik vagy sem.
Persze hogy JUTOTT a fideszbe is belőlük, talán épp e poszt is megmagyarázza, miért !!!
VálaszTörlésMondom, hasonló szílusban írt egy amcsiimádó fickó, mint te. Azt elhiszem, hogy valami belpesti vagy (nézd meg google-n hol használják e fogalmat és mit értenek alatta) :)
De különben felőlem akár taxis is lehetnél, ő köztük sokan ilyen magas lóról nagydumások még. xD
Politológusnak pl nem sok lehetősége van, sima érettségivel is végezhető admin meló VAGY beláll pártot szolgálni, manapság leginkább mint ál-független elemző.
VálaszTörlésna, Vona előtt egy szoci fog beszélni
VálaszTörlésViccből talán kaphattok arról is videót.
Direkt a Te kedvedért, Ond. :DDDDD